Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Overneming! Basis- Darkside!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 1:49 pm

'Waarom zouden we?'Zei 1 van de Sableye's. De Sableye's gromde even. 'Laatste Etage.'Zei hij toen dom. Voordat de Alakazam teleporteerdde sprongen de Sableye's naar de trapen om snel naar boven te klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 1:54 pm

Alakazam grinnikte. Die Sableye's waren blijkbaar niet de slimste... Hij stopte met grinniken, en sloot zijn ogen. Kazam opende zijn ogen weer, en stond op de ene laatste etage. Aangezien er op de laatste etage waarschijnlijk verschillende pokémon zouden zijn, had hij besloten om het makkelijk voor zichzelf te maken en zich naar een etage eronder te teleporteren. "Simpel..." mompelde hij. Kazam sjokte naar de trap toe. Zou het lang duren voordat de Sableye's ook bij deze trap waren? De Burning Tower was er groot, dus hij verwachtte niet dat ze al boven zouden zijn. Kazam snoof even toen hij boven was, rustig rondkijkend naar de mensen die zich in de kamer hadden verzameld. Eigenlijk was het te simpel om zomaar boven te kunnen komen...
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 2:08 pm

'Dat werd tijd!' Hoorde je een Piep stem. Een Sableye die naast Shiny stond keek raar naar de Alakazam. 'Wat wil je?' Zei shiny zo rustig mogelijk. De laatste tijd waren er veel pokemon die waren gejoind. Miss nog iemand? Het kon ook gewoon iemand zijn die dood wou xD
Kazam

Kazam

Vrouw Aantal berichten : 71
Registration date : 23-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 30
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 4:19 pm

[ Ja, túúrlijk wil ik dood x] ]
Kazam keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de Sableye die eruit zag alsof hij vrijwel dood was van het beklimmen van de vele trappen. Kazam liet zijn blik langzaam naar Shiny glijden. Had hij de leiding over de groep? Aangezien hij de enige was die hem aansprak, zou het haast wel moeten. "Weinig." zei Kazam met een geamuseerde grijns. "Dus dit is de Dark Side?" vroeg hij. In zijn stem was zowel te horen dat hij onder de indruk was, als dat hij ermee spotte. "Zover ik heb gemerkt, gaan jullie zaken tegenwoordigzeer goed... Zou het deze groep misschien uitkomen als ik me bij jullie voeg?" vroeg hij deze keer op een beleefde manier. Hij keek recht in de ogen van Shiny. Als Kazam één teken van wantrouwen in de ogen van Shiny zag, zou dat voor hem al een teken zijn dat hij maar beter weer kon gaan. Hij wou tenslotte geen plotselinge aanval op zich af krijgen...
http://pkmdream.actieforum.com/forum.htm
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 4:33 pm

Lunaria kraste zacht. Haar gezicht stond richting Kazam, al waren haar ogen nog steeds dicht geknepen. Gelukkig kon ze wel iets zien met haar 'psycici powers'. Faiya kreunde zacht, en probeerde op te staan, maar Lunaria liet dat niet toe. Ze drukte haar rechter poot op zijn kop. Haar klauwen doorboorden het vel op zijn kop, die hij maar weer liet zakken. Lunaria snoof. Ze hield haar aandacht deze keer maar op Faiya.
Kiara

Kiara

Vrouw Aantal berichten : 82
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Partner: Never again!

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyma okt 19, 2009 3:07 pm

Boven aan de trap verscheen een ninetales, ze voegde zich tussen de menigte en gaapte verveeld. Met haar valse ogen keek ze even rond, een alakazam, die ze eerder nog niet had gezien, een noctowl, die bekend stond als lunaria en Shiny werden geprikkeld op haar netvlies. Ook een heleboel sabeleye's die ze straal negeerde. Ze waren zo te zien niet blij dat ze hen in de 'steek' had gelaten en het Timerise forest alleen had verwoest. Maar dit intereseerde haar niks. Kiara liep naar Shiny toe en een gemene grimas verscheen op haar gezicht 'het Timerise forest is compleet verwoest, ík heb er voor gezorgd dat er nu geen leven meer mogelijk is voor de goedzakjes' ze legde vooral de nadruk op ik waarbij de sabeley's haar een zure blik toe wierpen. Kiara grijnsde arrogant naar ze en wende toen haar kop weer naar Shiny.
Lunaria

Lunaria

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyma okt 19, 2009 6:32 pm

Voorzichtig probeerde Lunaria haar ogen weer open te doen. Ze krijste zachtjes,en deed ze snel weer dicht. Ze voelde een warme vloeistof over haar wangen glijden, en vermoedde dat het bloed was. Ze stok de poot die ze op Faiya liet rusten in door de pijn, en Faiya greep meteen zijn kans. Hij rolde weg, en probeerde op te staan, maar dat laatste lukte niet. "Ik zal niet sterven..." zei hij moeizaam. Hij zou volhouden tot het einde, maar hij maakte geen indruk op Lunaria. "Och arme..." Zei Lunaria alleen, terwijl ze met haar psygische krachten Faiya opzocht. Ze hopte rustig naar hem toe, en blef rustig bij hem staan. "Helaas, dit is je einde... ik hou er niet van als mij prooi tegenstribbelt." Ze verbrijzelfde Faiya's poten met haar scherpe snavel, en rolde hem naar een raam. Ze vloog op, en pakte Faiya vast. Het was duidelijk wat ze wou; ze wou hem uit het raam gooien. De ging in het kozijn zitten, bovenop Faiya. "Nog een laatste wens?" vroeg Lunaria emotieloos. Ze wachtte niet tot hij iets zei, en gooide hem het raam uit. Razendsnel dook ze erachteraan, alsof ze hem wilde redden. Maar het enige wat ze wou was zien hoe hij uit elkaar spatte op de harde grond.

(Faiya is nu dood xD)
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyma okt 19, 2009 9:18 pm

Shiny keek even vermakelijk naar de Flareon die voor hem werd uitgemoord. 'Dat werd tijd.' Zei hij droog. 'Je bent nu officeel lid.' Zei hij rustig, hij keek naar Kiara die wat tegen hem zei. 'Goedzo...' Hij glimalchte even droog en keek toen weer naar Kiara. 'Je hebt een Nieuwe Opdracht... Neem Sandtomb desert over!' Dit was veel moeilijker dan Timerise Forest want Sandtomb Desert bestond 80% uit zand dus er was weinig te vernietigen. 'Het moet niet bewoonbaar worden, verzin maar wat leuk's.' Shiny keek naar kazam. 'Ga met Kiara mee, En help haar met vernietigen.' Hij haalde even adem. 'Als je het goed doet, word je aangenomen.' Shiny keek even naar Kiara. 'Jij bepaald of hij word aangenomen, kijk naar hoe hij vernietigd.'
Kiara

Kiara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyma okt 19, 2009 9:28 pm

Kiara's blik week niet af van die van Shiny ongeacht deze een paar keer naar Lunaria keek. Ze bleef strak naar hem kijken en luisterde geduldig naar zijn woorden. De sandtomb desert.. waarom moest ze die gaan veroveren? Er was zowiezo weinig leven mogelijk en de Darksiders hadden er niks aan. Maar Kiara besloot haar mond te houden en te doen wat haar werd opgedrogen. 'Zoals je wilt..' zuchte ze kil en ze stond op. Ze draaide haar lichaam om en liep richting de trappen. Nog even keek ze om naar de menigte maar wende toen haar blik weer naar de traptredes en liep toen naar beneden. Ze verwachte dat kazam wel naar beneden kwam teleporteren.
Lunaria

Lunaria

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptyma okt 19, 2009 10:57 pm

Lunaria spreidde haar vleugels rustig. Ze keek aandachtig naar Kiara, die een opdracht had gekregen. Ze kon haar niet zien, maar wel een soort van voelen. Gelukkig, anders kon ze echt niks meer. Ze draaide haar kop richting Shiny, en wachtte rustig tot zij ook een opdracht kreeg. Voor ze een opdracht zou krijgen wou ze nog iets doen. Ze liet zich achterover uit het raam vallen, en haalde een stukje Faiya op van beneden, wat ze rustig in het raamkozijn ging oppeuzelen.

(heerlijk; Faiya puree, voor maar € 5,99 per portie! xD)
Kiara

Kiara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydi okt 27, 2009 3:31 pm

Met een chagerijnig gezicht kwam Kiara aanlopen, Die stomme rat had alles verpest. Ze stapte met hoge passen langs de pokemon totdat ze voor Shiny stond. 'Ik heb de tombes weten te verwoesten, het leuke is; Kazam is nergens te bekennen en de rest van mijn plannen zijn gestaakt vanwege één of andere stomme Riachu die haar elektriciteit niet eens onder controle kan krijgen!' riep ze kwaad, ze stopte even met praten en probeerde tot rust te komen. 'Shadow..' mompelde ze zacht 'komt de naam jullie bekend voor? Zij is degene die alles heeft verziekt..' vertelde ze verder. Kiara ging zitten en begon met een arrogante houding haar poot te likken. Binnen een paar seconden was ze veranderd van een woeste ninetales naar haar normale arrogante ik.
Stero

Stero

Man Aantal berichten : 14
Registration date : 07-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 7:46 pm

Shiny luisterde aandachtig naar Kiara haar verhaal. Hij kende Shadow maar al te goed. Hij had eens een gevecht met haar. Dusk stond aan zijn zij en Tora hielp Shadow. Hij had de kans om Shadow te moorden maar die had hij verspilt. 'Je hebt goed werk geleverd.' Zei Shiny rustig en hij keek in de verte waar wat blauw's en rood vloog. 'Stero ga kijken..'

Stero vloog rustig naar de gebied toe waar de Lugia & Ho-oh zich bevond. Hij bleef zich achter een boom verschuilen. Zo te zien rekte Kiara tijd of iets wat er op leek. 'Dit moet ik zeggen aan de baas.' Zei hij droog. Hij vloog supersnel naar de Burning Tower toe. 'Meneer! Dustfire en Silerbreeze zijn terug en ze komen deze kant op!' Shiny fronsde. 'Roep alle Sableye's en Drifloon's.' Zei shiny droog. 'Verder alle andere leden.' Hij stond op. 'Het word tijd om een einde aan die 2 te maken.' Hij keek naar Dusk, Fling en nog een paar leden. 'Ga klaar staan!'
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Partner: kan niet

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:01 pm

Een duister gedaante zweefde de burning tower in. "Eindelijk..mijn vrijheid.." Darky zweefde verder, tot hij bij de top aankwam. "Die ouwe vogel is er nog niet! Precies goed!" Lachte Darky. Darky keek om zich heen. "Door de darkside overgenomen..bah," Darky fronste. "W-wat is dat?!" Darky keek in de verte naar iets wat op een grote vogel leek. "Ook bevrijd zeker.." Darky had geen tijd meer. Darky zweefde naar een grote paal toe, en ging er achter staan. Dustfire mocht hem niet ontdekken.
Lunaria

Lunaria

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:05 pm

Een kleine gedaante vloog de toren in. "Shiny.." zei ze direct, terwijl ze haar kop richting Shiny draaide. Voor het eerst in een lange tijd gad ze haar ogen gewoon, en was het heel duidelijk dat ze niks zag. Haar ogen waren helemaal rood en gezwollen. Ze liet haar kop draaien, zodat het leek alsof ze rondkeek. Rustig zweefde ze richting een plank, die half uit het plafond was gevallen.
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:23 pm

Shiny keek rustig naar Lunaria, ze kon niet zien maar met haar gedachten toch weer wel. 'Probeer me te vechten.' Zei hij droog en hij liep naar de plek waar Darky zich verstopte. 'Wie hebben we daar.' Zei hij droog. Hij keek naar de ogen van Darky, hij zag gewoon slechtheid in de ogen van de Darkrai. Het was zo duidelijk als wat. 'Verstopt de gemene darkrai zich voor de Ho-oh?' Zei hij rustig. 'Is hij soms bang?' Hij keek gemeen naar Darky, het was niet slim om ruzie te krijgen want dan waren het 3 legends tegen 1 groep slechte pokemon en dat was moeilijk. 'Kijk laten we het zo zeggen, Jij helpt ons met het verjagen van de Vogeltje, dan mag jij de Dark Tower gebruiken voor je slechte dingen.' Zei hij rustig. 'En met verjagen bedoel ik Doden.'
Lunaria

Lunaria

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:28 pm

Lunaria draaide haar kop naar de plek waar Shiny heen was gelopen. Hij praatte met iemand, maar ze wist niet wie. Het enige wat ze wist was dat het een Darkrai was. "Tot uw dienst.." zei Lunaria, met een lichte buiging. Het was tijd om te vechten tegen een echte vijand. Net als vroeger, toen zij en Shade nog samen waren. Geruisloos vloog ze naar de plek van de Ho-oh en de Lugia.
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 28
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Partner: kan niet

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:32 pm

"Ik ben niet in voor een geintje.." Darky keek shiny aan. "Ik verstop me, omdat ik de vorige keer van de burning tower werd afgevuurd.." Darky voelde de pijn nog van wat er gebeurde. "Maar, wat je voorstelde sprak mij wel aan.." Darky keek in de verte, waar dustfire was. "Ik zal die vogel mee doden, al word het míjn dood.." bromde darky. "Laat haar maar komen.."
Shiny

Shiny

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:37 pm

Shiny glimlachte maar, nu er 1 legendarische pokemon aan hun kant stond was het veel makkelijker. Darky zou misschien sterk genoeg zijn om 1 van de 2 alleen te doden en de rest van darkside zou dan met gemak de andere doden. 'Het enige wat mist..' Shiny keek om zich heen, ze hadden poison nodig. Als ze zou veranderen in een legend zou het heel makkelijk zijn. Shiny glimlachte, hij en poison waren tegelijkertijd leider van DS geworden. Ze werden gekozen door shade. Waar was hij nu eigenlijk? Misschien moest hij hem oproepen voor het grootse gevecht. Shiny ging voor dustfire haar 'altaar' staan en zette er een Dusk Orb voor. 'Ik roep je op... SHADE!'
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:46 pm

De eerste die vanaf beneden aan kwam lopen was Sunset. Ze hijgde, en haar vacht was licht aangebrand. ''Hoorden jullie mij niet ofzo? er zijn hier verd*mme een Ho-oh en een Lugia!'' riep ze boos, maar kalmeerde daarna snel weer. Ze liep naar de pokemon toe, en draaide zich toen om, richting de trap. Dustfire kwam door de opening, en direct erna kwam Silverbreeze er ook door. Samen keken ze vol haat en afschuw naar de pokemon de darkside. Dustfire zuchtte onverstaanbaar. Alweer de Dark-side.. En dit keer zelfs met nog meer leden. ''Stelletje ratten..'' fluisterde ze. ''Een hele tijd zijn jullie weg.. en als de grote beschermers weg zijn kruipen jullie uit jullie holletje?'' ze snoof minachtend. Sunset deed haar armen over elkaar. ''Jep, dat klopt.. helaas pindakaas. jullie zijn te laat.. wij zijn hier de baas, en dat blijven we voorlopig ook..'' antwoordde Sunset brutaal. Dustfire richtte een vlammenwerper op Sunset, maar die zag hem al aankomen en ontweek die. Silverbreeze keek de kamer rond. Shiny, Lunaria, Sunset, Kiara, Stero en... zat er nou iets achter die paal? Silverbreeze schudde met zijn kop, en keek nog eens, maar zag dit keer niets. ''Wat... is dit keer jullie doel?'' vroeg Silverbreeze kalm. ''Wat willen jullie bereiken? of doen jullie gewoon domweg wat?''
https://inciala.actieforum.com
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Partner: Come and get me.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:54 pm

Van alle kanten kwamen donkere slierten de kamer binnen, richting het Item dat Shiny had neergelegd. Een duistere stem bromde hard terwijl het vorm aannam. De Dusk Orb brak uit elkaar. Blijkbaar had daar het laatste stukje van de schim in gezeten, want die werd nu compleet en tastbaar. Een Gengar hing nu boven de plek waar de Dusk Orb had gelegen. "Eindelijk..." siste de duistere stem van Shade. Hij opende zijn rode ogen, en staarde naar het gezelschap in de kamer. "Shiny... Heb jij het voor elkaar gekregen ee Ho-oh en een Lugia bij het team te krijgen?" hij grinnikte fals, terwijl hij de leider aankeek die hij had aangewezen. "Goed werk.. beter dan mijn werk, al zeg ik het zelf.." Hij likte zijn lippen af, en zweefde even rond. "Wat een schitterende duistere plek.." Shade liet zijn blik naar Dustfire glijden. Hij was eindelijk herrezen, en zou zich nooit meer laten verslaan door een zielige, grijze muis.
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 8:58 pm

"Hahaha!" Dusk lachte naar Dustfire en Silverbreeze. "Deze plek is overgenomen, en jullie worden daar nu de dupe van.." Dusk keek serieus naar Dust en Silver. "Eigenlijk wist ik wel dat jullie ooit bevrijd zouden worden door die 'goodside' pokémon.." Zei Dusk. "Maar! Nu jullie er eindelijk zijn, ga ik er van genieten.." Dusk grinnikte. "Sableye's! Sta klaar voor een gevecht!" Commandeerde Dusk. Om alvast te beginnen deed Dusk een Destiny bond op Silverbreeze en op dustfire.
Kiara

Kiara

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 9:08 pm

Kiara snoof minprijzend maar knikte daarna kort naar Shiny. Ze zag herkenning in zijn ogen, hij wist dus wie Shadow was. Mooi zo.. ze zou haar verdiende loon krijgen. De ninetales liep naar de trappen en bracht zichzelf toen naar beneden naar 'haar' verdieping.

(In deze tijd zit ze op haar kussen en word deze opeens verbrand door Dustfire. Nadat ze met ze heeft 'gepraat' gaat ze weer naar boven. oftewel zie: Link)

Na een poosje verscheen Kiara bovenaan de trap. Silverbreeze en Dustfire waren er nog niet, Kiara wist een omweg te nemen. Zo te zien wist de rest al dat de twee er aan kwamen. Maar veel kon het haar ook niet schelen. Ze liep naar de hoek van de kamer, deze zat vlak achter shiny's troon, het was de plek waar ze het kussen vandaan had. Er lagen er nog meer en Kiara greep met haar bek één kussen weg. Ze liep naar de andere hoek, waar nog geen pokemon stonden en legde daar het kussen neer. Arrogant ging ze er op liggen, ze was niet van plan te gaan slapen aangezien ze hier toch niet aan toe kwam. Ze legde gewoon haar kop op haar voorpoten en keek toe.
Niet veel later verscheen er een Darkrai die zich zo te zien bij de Darksiders voegde. Ook gebeurde er iets anders merkwaardigs. Shiny legde een Orb op een altaar en riep hiermee een Gengar op. Zo te zien was deze gengar van hoog aanzien, maar slim was hij niet echt aangezien hij dacht dat Dustfire en Silverbreeze bij hun hoorde. Deze twee waren ondertussen ook verschenen. 'Stommeling.. dat zijn jouw vijanden..' beet ze de gengar toe. Ze was behoorlijk chagerijnig vanwege het tekort aan rust en de drukke dag. Iedereen maakte zich klaar voor een gevecht, terwijl Kiara daar maar rustig lag op haar kussen.

(Omg. sorry ben een beetje melig xD heel gedoe met een kussen en Kiara vecht niet eens mee o.O, maar ff ten duidelijkheid, Kiara vecht niet vóór de Darksiders. Niet op dit moment, aangezien ze zo chagerijnig is en ze er ook absoluut geen zin in heeft xD. Ze zal alleen vechten als dit voor haar eigen belang is. Dit verteld ze alleen niet..)

Laatst aangepast door Kiara op do nov 05, 2009 9:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 9:09 pm

Dustfire en Silverbreeze keken even raar naar Shade, die terug was gekomen. Hoe the... ?
Maar al snel trok iemand anders hun aandacht. Het waren Dusk en zijn Sableye-slaafjes. Een destiny bond, daar begon de dusknoir mee. Die aanval zorgde ervoor dat als Dusk uitgeschakeld werd, dat diegene die hem versloeg, dan ook werd uitgeschakeld. Lastig, maar daardoor lieten Dustfire en Silverbreeze zich nog niet afschrikken. Dustfire deed een Overheat tegen de Sableye's, en Silverbreeze vuurde een water pulse af tegen Dusk. Dusk en de sableye's stonden het dichtste bij, dus werden ze eerder aangevallen. Sunset kroop ertussen. Dit keer zou ze echt iets goeds gaan doen.. Ze zou die twee mores leren.. Ze lichtte op, en veranderde van vorm. Binnen minder dan een minuut verdween het licht weer, en was ze weer gewoon zichtbaar. Als een Flaaffy. Ze grijnsde. Ze ging op twee poten staan, wat ze nu veel beter kon, en deed een Charge aanval. Haar vacht zwelde nog meer op, en overal kwamen kleine schokjes vanaf. Daarna deed ze een Discharge op Dustfire, omdat die deels het vlieg-type was.
https://inciala.actieforum.com
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 9:15 pm

"Gahh..." Dusk zag de aanval aankomen. "Houdt het tegen!" Commandeerde Dusk. Sommige sableye's werden geraakt door de overheat, en anderen scholen achter Dusk, zodat Dusk de klap op zou vangen. "Ghehe.. Als je mij verslaat, zijn jullie ook verslagen. Knoop dat goed in je oren.." Zei Dusk. "En nu, aanvallen!" Riep Dusk naar de sableye's. De sableye's knikten en renden naar Dustfire en silverbreeze toe. Sommigen sableye's deden shadow ball, anderen shadow claw. "Mooizo.." Dusk knikte tevreden, en ging achteraan staan. Achter alle andere DS leden. Hier kon hij met gemak een grote shadow ball opladen. (pmd2)
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Partner: Come and get me.

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2009 9:18 pm

Shade negeerde Kiara alsof ze er echt neit was. Hij genoot bij het zien van de andere Pokémon, die Dustfire en Silverbreeze aanvielen. "Een sterke verdediging, mijn beste." grinnikte Shade naar Dust & Silver. Zoals hij vroeger ook altijd deed sprak hij op een beleefde toon. Verveeld vuurde hij een Night Shade (x'd) af, wetend dat Dustfire en Silverbreeze deze zouden stoppen. Als de anderen nou slim waren vielen ze aan. Hij leidde Dust & Silver alleen maar af.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Overneming! Basis- Darkside!   Overneming! Basis- Darkside! - Pagina 3 Empty

Overneming! Basis- Darkside!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» the darkside
» DarkSide overleg
» Exploring of the darkside
» De DarkSide Grot. [New]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-