Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Akira do nov 12, 2009 7:35 pm | |
| Algemene Informatie:
Naam: Akira. Leeftijd: Zie profiel Uiterlijk: Akira is wat kleiner dan de gemiddelde Umbreon. Karakter: Arrogant. Ze geeft alleen wel om iedereen die aan haar kant staat, en zal ze beschermen. Ouders: Geen idee.. Broers/Zussen: Nariko & Chay Overige familie/vrienden: .. Geschiedenis: Akira was, samen met haar zusje en één van de oudere zussen, de enige Eevee in haar gezinnetje. Haar zusje was één jaartje jonger dan zij. Haar ouders waren een Espeon, haar moeder, en een Flareon, haar vader. Haar broers en zussen hadden echter allemaal hun eigen evolutie gekozen. Alleen een Espeon, Umbreon en een Flareon waren nog niet gekozen. Akira had echter de droom om een grote, sterke Umbreon te worde. Die droom volgt zij nog altijd. Toen Akira weigerde in een Espeon of Flareon te evolueren, waren haar ouders beledigd. Akira was meer het irritante typje. Zij was zeker niet de lieveling van haar ouders. Nee, dit was haar zusje. Deze was alleen niet altijd zo lief. Alleen als haar ouders er bij waren. Toch waren Akira en haar zusje altijd de allerbeste vriendinnen. Akira ging vaak alleen weg. Gewoon, om te spelen met haar vriendinnen. Althans, dat zei ze. Eigenlijk ging zij naar een Umbreon toe. Ze werd getraind door hem. Maar, hij werd gevangen door de politie. Zijn laatste woorden hadden haar geraakt, ookal was het niet echt indrukwekkend geweest. 'Akira. Ik ben niet goed, zoals jij dacht. Nee, ik ben een dief. De politie zocht mij. Het spijt me. Jouw sterke wil heeft mijn leven écht zin gegeven. Zorg dat je je dromen volgt. Zorg dat ze uitkomen. Doe het voor mij.' De tranen hadden toen in Akira's ogen gestaan. Haar meester werd meegesleurd. Akira was naar huis gerend, en had haar zusje meegenomen. Ze was alles kwijt. Haar ouders mochten haar niet, haar broers en zussen hadden hier teveel vrienden, en kon ze dus niet meenemen. Alleen haar zusje had ze nog. Ze wilde hier, in PokéRPG, een nieuw leven beginnen.
Laatst aangepast door Akira op do apr 22, 2010 4:02 pm; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : Dinges.) |
|
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: Akira za nov 14, 2009 9:22 am | |
| |
|