Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Op zoek naar eten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptywo nov 25, 2009 4:38 pm

Hydruy loopt de verwoeste vlaktes op en ziet een appelboom en een bessenplant staan, hij rent eropaf maar is zo bezig met rennen dat hij de rivier met snelle stroming niet ziet. Hij valt in de rivier en kan zich nog net vasthouden aan een stuk rots. Hydruy is in paniek en kan op elk moment worden meegesleurd of aangevallen worden door een slechte Pokémon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearl

Pearl

Vrouw Aantal berichten : 89
Registration date : 13-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3,5 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptywo nov 25, 2009 9:34 pm

Een Vaporeon rende zo hard als ze kon over de Destroyed fields. Ze hijgde in een snel tempo, en haar pootjes begonnen steeds meer te weigeren, maar ze moest doorrennen. Hoe was ze hier nou weer beland? Het ene moment zit ze in een nachtmerrie, het andere moment is ze ineens op een geheel andere plek. En niet de beste. De Destroyed fields was een gebied die grotendeels verdroogt was, zonder planten, eten, of water. Alleen aan de rand van het gebied stroomde een enkel riviertje, waar bomen zich naast verzameld hadden. Water. Ze moest water hebben. Ze rende al zo lang over dit verdorde gebied dat ze aan het uitdrogen was. Ze had veel water nodig, want ze was een Vaporeon. Eindelijk vond ze het kleine riviertje, en sprong zonder ook maar een moment te aarzelen in het koude water. Wat een opluchting! ze dronk ook wat, want van rennen kreeg je dorst. Ze bleef een tijdje relaxed ronddrijven. Ze moest dan wel de uitweg vinden, maar ze had iniedergeval geen kans op uitdroging meer, en er was ook wat voedsel, dat ze onderweg mee kon nemen. Ineens hoorde ze in de verte steentjes brokkelen. Haar oren hoorden enorm goed, dus dat hoorde ze. Nieuwsgierig kwam ze dichterbij, en zag daar de Poochyena hangen. ''Hou vol!'' riep Pearl tegen Hydruy. Ze rende het water uit, en klom de rots op. Eenmaal boven stak ze haar pootje uit naar Hydruy. ''Hou mn poot vast!'' riep ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptydo nov 26, 2009 7:55 am

Hydruy pakte de poot van de Vaporeon vast en zei heel zachtjes: Dankje
Hydruy hield de poot stevig vast omdat hij anders wegviel in het water. Hydruy vondt het heel aardig dat Pearl hem hielp. Hydruy was al vergeten dat er ook kwaadaardige Pokémon's kunnen komen. Hij wou er snel uit om wat bessen en appels te pakken. Hydruy was bang dat hij te hard trok en samen met de Vaporeon in het water viel. Hij dacht nu 2 dingen: Wat zal er gebeuren? en Waarom helpt zij mij, ze waagt haar leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearl

Pearl

Vrouw Aantal berichten : 89
Registration date : 13-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3,5 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptydo nov 26, 2009 5:32 pm

Ze had er enige moeite mee, maar het lukte haar uiteindelijk om de Poochyena op de rots te tillen. Nu was hij iniedergeval veilig. Pearl hijgde even en glimlachtte een beetje naar Hydruy. ''Alsjeblieft'' zei ze terug. Ze veegde wat prut van haar pootjes af en keek toen weer naar Hydruy. ''Hoe ben je daar beland? zo hangend aan die rots? ben je uitgegleden?'' vroeg Pearl uit nieuwsgierigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptydo nov 26, 2009 7:11 pm

Poochyena zei: Zie je die bessenplant daar? En die appelboom? Ik had zoon honger en ik vergat alles om me heen. Toen viel ik in de rivier, maar gelukkig was jij er. Anders had ik het nooit gehaald en kon ik me droom niet uitlaten komen. En hij fluisterde zachtjes in Pearl's oor: Mijn droom is om een sterke Mightyena te worden. Hydruy vroeg of de Vaporeon mee wou komen. Poochyena had een goed, snel en fit karakter waardoor hij hoog en snel kan springen. Hydruy sprong naar de overkant van de rivier en plukte wat bessen en 2 appels. Hij vroeg of de Vaporeon wou kwomen voor wat eten, en hij stond daar wachtend op een antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearl

Pearl

Vrouw Aantal berichten : 89
Registration date : 13-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3,5 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyvr nov 27, 2009 7:41 pm

''Oooh, op zo'n manier..'' zei Pearl grijnzend. ''Maar volgende keer beter opletten hé, als je alleen bent. Misschien komt er volgende keer wel niemand.. of nog erger.. een Darksider..'' Pearl schrok van wat ze zelf zei. Ze was helemaal vergeten dat ze op Darkside grond was. Ze moesten hier zo snel mogelijk weg. Dus de Poochyena wou een sterke Mightyena worden.. Pearl vond het leuk dat ze een vaporeon was, al vond ze het wel jammer dat ze niet nog een keer kon evolueren. Dat was altijd zo leuk. Een heel nieuw uiterlijk, en nieuwe krachten om uit te testen... maarja, dat had ze al gehad. De poochyena begon eten te plukken, en vroeg of ze ook wat wou. ''Ja, ik neem wel wat mee voor onderweg.. '' zei ze. Ze liep naar de appelboom en met een waterpistool schoot ze de appels van de boom af. Daarna ving ze ze op, en hield ze vast met haar staart. ''Zo..'' zei ze glimlachend. ''Kom, we moeten hier weg. Nooit vergeten dat dit het gebied is van de donkere zijde..'' zei ze, en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyvr nov 27, 2009 8:26 pm

Hydruy rende naast Pearl en vroeg ''Is het makkelijk, evalueren?'' wachtend op haar antwoord eet de Poochyena zijn appel op met kleine hapjes om er langer van te genieten, Hydruy vondt het wel leuk dat ze een Roze Vaporeon was, omdat de meeste blauw zijn.
Hydruy vroeg weer iets: ''Weet je, wat zou je doen als ik op jou verliefd was, en hoe merk je dat je op iemand verliefd bent?'' Wachtend op haar antwoord(en) liep hij naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearl

Pearl

Vrouw Aantal berichten : 89
Registration date : 13-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3,5 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyvr nov 27, 2009 9:12 pm

''Of evolueren makkelijk is...'' herhaalde Pearl, zodat de vraag goed tot haar door drong. ''Evolueren gebeurt gewoon.. Het is niet echt moeilijk of makkelijk.. de weg er naartoe, das andere koek.. je moet veel trainen, totdat je op een hoog genoeg niveau bent, zodat je kan evolueren..'' Antwoordde ze tegen Hydruy. ''Bij de meeste pokemon dan. Sommige soorten evolueren door geluk, of door een bepaalde zeldzame steen, zoals mij'' zei ze met een glimlachje. '''Maar ik weet zeker dat een Poochyena op de normale manier evolueert. trainen dus..'' Pearl zwaaide vrolijk heen en weer met haar staart, maar bleef toch de appels ermee vasthouden. En toen kwam er een vraag over liefde. ''Euhm.. wat ik zou doen als jij verliefd op me was?'' zei ze met grote ogen, en haar wangetjes werden rood. ''Euhm.. ik zou het niet weten, eigelijk!'' zei ze. Gelukkig kwam er daarna nog een vraag, zodat ze deze niet meer verder hoefde te beantwoorden. ''Euhm.. hoe je het merkt? iedereen laat het anders zien.. Sommige doen heel voorzichtig, raken eerst bevriend, en worden langzaam verliefd, en sommige doen het gewoon regelrecht, door zijn of haar liefde bijvoorbeeld rozen te geven, ofzo. Ik weet er ook niet heel veel van hoor, ik ben zelf nooit verliefd geweest, denk ik..'' Zei Pearl, en bewoog haar staart naar haar kop, en nam een hap van een appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyvr nov 27, 2009 9:20 pm

Hydruy werd hyper door het antwoord op de vraag over evalueëren. ''Training! Training! Training!'' zei hij. ''Ik weet iets! Wie als eerste uit dit Darkside gebied is?'' En hij keek naar Pearl. Hydruy draaide rondjes om Pearl heen want dat deed hij normaal ook bij Pokémon die hij lief heeft. (vrienden/famillie enzo) Hydruy deed het 9 minuten lang en ging daarna weer gewoon normaal lopen. Hij keek Pearl aan en wachtend op haar antwoord werden zijn wangetjes rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyzo nov 29, 2009 12:44 pm

De bladeren ritselden, Squeeze zat tussen de bladeren, hij zag de 2 Pokémon. Hij had eerder met Hydruy gevochten, hij was sterk. Maar hij had de Shiny Vaporeon nog nooit gezien. De Jolteon sprong uit de struiken, en begroette de 2 Pokémon. ''Hallo Hydruy en Pokémon-die-ik-nog-nooit-eerder-heb-gezien!'' Hij keek vriendelijk. Hij liep naar ze toe..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Emptyzo nov 29, 2009 12:51 pm

''Oh hallo Squeeze.. Haar naam is Pearl en mij ken je wel.. (Kijk Tijdreizen - Timerise forest). Squeeze liep naar hun toe. Hydruy ging voor Pearl staan, voordat de Jolteon haar iets aandoet. Wacht eens even.. bedacht Hydruy. Wat als Pearl.. Squeeze's zusje was?..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Op zoek naar eten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar eten   Op zoek naar eten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar eten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar een vuursteen..
» Op zoek naar iemand
» Op zoek naar een Partner..........
» op zoek naar heatran
» op zoek naar Tora

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-