| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo okt 08, 2008 7:43 pm | |
| Shadow schrok een beetje van de plotse knuffel van Karai, maar legde haar kop tegen ze zijne. "Dank je" zei ze lief. "Ik denk dat ik je iets moet vertellen" ze liet Karai los en keek hem diep in zijn ogen aan. |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden wo okt 08, 2008 7:49 pm | |
| "Je bent verliefd op me" grijnsde Karai. Shadow was stomverbaast. "Het geeft toch niet dat het duidelijk was?" hij gaf Shadow een likje op haar wang. "Ik vind jou ook leuk" |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 12, 2008 4:47 pm | |
| Shadow knikte en glimlachte. "Wil je mijn partner zijn?" vroeg ze. |
|
| |
Karai
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr okt 17, 2008 8:08 pm | |
| Karai glimlachte ook. "Ja, lieve Shadow, ik zal er altijd voor je zijn" hij gaf zijn partner een likje. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr okt 17, 2008 8:18 pm | |
| Shadow gaf Karai eerst 1 likje, en daarna nog een, en nog een en nog een xD |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden za okt 18, 2008 11:01 am | |
| Houndoom begon moet te worden van het lange wachten. "Hoe lang gaat dit nog duren." Zei ze vermoeid. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:03 pm | |
| Achi trok aan levy's staart en hielp hem naar boven klimmen daar gooidde hij hem in de schorrsteen en sprong er zelf ook door. "We zijn binnen."Fluisterde hij |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:04 pm | |
| "auw! ja" zei levy die onder het roet zat. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:06 pm | |
| Ook Achi zat onder de Roet.Hij trok zijn Sumo pak aan en ging op de slapende Shadow zitten xd |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:07 pm | |
| "sst!" Levy sprong op het zwarte geval haar buik xD "wieeeeeh, net een trampoline!" Levy sprong de hele tijd op shadows buik xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:12 pm | |
| Achi sprong met zijn Sumoworstelaar pak op Shadow at al de Pannenkoeken op met veel lawaai samen met levy en maakte een aardbeving met zijn lichaam daarna pakte hij een drumstel en begon keihard te slaan. "WE ZIJN HEEL ERG ONOPVALLEND " riap Achi xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:14 pm | |
| "whaaaah jaaaah!' Levy at de pannenkoeken op "zow..... ik heb genoeg, jij achi?" Levy zat met een grote buik op tafel, met een ninja pak dat bijna scheurde door de dikte xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:15 pm | |
| (Ik heb geen pannenkoeken! >.<) Shadow viel in slaap xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:17 pm | |
| ( Om dat wij ze hebbeon opgegeten ) Achi pakte de bed op en at hem op achi ging even op Roos zitten terwijl zijn Sumo Pak en Zwarte pak scheurdde. "GENOEG GEHAD VOOR MIJ."Zei hij en hij liep woorzichtig naar de deur toen hij opeens op een SCHIEPIE traptje xD |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:18 pm | |
| Karai mediteerde en de 2 dikzakken gingen Shadoos huis uit xD "Shadow?" zei Karai een beetje bezorgd toen hij shadow niet meer zag. "O, nee! Ik heb Shadow en Levy het huis uit gestuurt xD" |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:20 pm | |
| Shadow werd ineens wakker xD Helemaal slaapdronken liep ze haar huis weer in. "Schatje?" zei ze toen xD "Heb jij mij bij het vuil gezet?" xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:20 pm | |
| Levy kroop naar roos? en ging erop zitten. "wat nu achi?" zei Levy met zijn mond vol. Levy sloop naar shadow's bed en ging erop zitten "hoi shadow!" het bed krakte in "ow oeps..." (dit is nog ff voordat karai iets zei xD) |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:21 pm | |
| ( LOL 2 dikzaken gingen Shadow's huis uit ) Achi zat op de bed aan het slapen van Shadow die hui uit gekotste had xD |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:21 pm | |
| "Ja Schat" antwordde Karai. Hij gaf Shadow een likje. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:22 pm | |
| Achi was dronken "GA MIJN HUIS UIT." Riep hij en hij shopte SHadow en karai het huis op en zetten alles opslot op de grond deedt hij Titanium en bij de Schoorsteen deedt hij Vuur en lava. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:23 pm | |
| "Oke, dan is het goed" zei Shadow dom tegen Karai xD. Toen ze haar huis weer in liep zag ze Levy en Achi. "Als jullie troep maken maak ik het met jullie schoon" zei ze droog xD |
|
| |
Fiona
Aantal berichten : 209 Registration date : 01-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niet meer
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:24 pm | |
| Fiona liep langs het huis. |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:24 pm | |
| "Hoi, wijfie!" zei Karai dom tegen Fiona xD |
|
| |
Wing
Aantal berichten : 282 Registration date : 17-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Maanden Status: Partner:
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:25 pm | |
| Achi gooiddeFiona en Shadow en karai het huis in. "Schoonmaken."Riep hij xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden zo okt 19, 2008 9:26 pm | |
| Shadow Pakte achi en deed hem ondersteboven in een emmer sop xD Toen veegde ze de vloer met hem aan xD (Heel letterlijk! xD) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|