| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 2:45 pm | |
| Shadow was helemaal zwart (Niet dat ze dat nog niet was ) Ze werd wakker. "Wat is dat voor een troep?" vroeg ze droog. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 2:52 pm | |
| Levy keek bewonderend naar zijn lichaam. Hij was kaal. "Huh?" Levy keek eens goed naar al het zwart van de ontploffing. "een zwarte raichu en een zwarte ho-oh!" Toen keek Levy weer naar zijn eigen lichaam. "Coowl ik ben ook zwart!!!" Levy zette wat south park muziek aan en ging lui op de bank tv liggen kijken. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 3:01 pm | |
| Shadow pakte de afstands bediening en zette het nieuws aan. "Ik ben benieuwd hoeveel dooien er zijn" zei ze. Ze hield de Afstands bediening zo vast, dat niemand hem kon afpakken. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 3:17 pm | |
| Het nieuws: 'er zijn gisteren 567 doden gevallen! we zijn de daders aan het opsporen, het leek of het een legendarische pokémon was! meer nieuws volgt later!'
Levy keek aandachtig naar het nieuws en keek naar wat ze uitzonden. "Maar...Maar...Maar..." Begon Levy te stotteren. "Is dat niet shadow lugia???" Bromde Levy stotterend. "In ieder geval, hoe is het met mijn mooi nieuws afgelopen?" Levy keek weer aandachtig naar het andere nieuws.
het nieuws: 'Afgelopen nacht was er ook een gek, de gek begon vals te zingen op het podium van onze beroemde Karai! daarna propte hij zelfs vuurwerk in de lampen!'
Levy begon zich eigen te schamen. "ehh, volgens mij word ik gezocht?" Levy keek naar buiten waar allemaal wanted posters hingen. "oh ow..." Levy ging onder de bank liggen. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 5:30 pm | |
| Houndoom werd uitgeslapen wakker. Haar humeur kon vandaag niet meer kapot, zou je kunnen zeggen. Ze klopte met haar hoorn op de deur. Ze dacht dat ze niet voor haar open wouden doen, en schraapte haar keel. "IS ER IEMAND THUIS?!" Brulde ze. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 6:18 pm | |
| Dustfire schrok wakker en keek naar haar lijf. ''zwart?'' zei ze verbaast. Daarna sprong ze geschrokken op. ''aaah! ik ben een Shadow ho-oh geworden!'' schreeuwde ze hyper en rende rondjes rond shadow's huis. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do jan 01, 2009 6:23 pm | |
| Houndoom hoorde een raar gebonk uit Shadow's huis komen. "Ah... Er is dus wel iemand." Momepelde ze. Ze keek even zoekend rond, en vond uiteindelijk op de een of andere manier een weg om op het dak van Shadow te kopen. Ze kroop voorzichtig naar de schoorsteen toe, oppassend dat ze niet door het dak zou vallen. Ze schraapte opnieuw haar keel. "Doe die deur nou eens open!" Gilde ze zo hard mogelijk. Ze kroop weer naar de rand van het dak, en sprong er weer af. Ze ging netjes voro de deur van Shadow's huis staan. |
|
| |
Joel Gestorven
Aantal berichten : 642 Leeftijd : 34 Registration date : 14-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gestorven Partner: The DarkSide is the only thing I serve
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 12:51 pm | |
| Jwel klopte op de deur en brulde "SHADOW!" "DOE DIE DEUR OPEN" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 12:55 pm | |
| Houndoom keek ietwat verbaasd opzij naar Joel. Ze had niet gezien dat hij er ook was... Schreeuwen kon hij in ieder geval wel. "Ook hoi Jwel." Grijnsde Houndoom. Ze keek weer naar de deur. Vreemd dat ze een hele tijd geleden nog hierom gebloosd zou hebben... (xD) |
|
| |
Joel Gestorven
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gestorven Partner: The DarkSide is the only thing I serve
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 12:58 pm | |
| (oh ) Jwel zei "hoi" en daarna begon hij weer te brullen "SHADOOS DOE NU OPEN!!!!" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:02 pm | |
| "Volgens mij zijn ze gewoon doof." Mompelde Houndoom. Ze zuchtte, en ging en maar bij liggen. "En? Heb jij de laatste tijd nog iets gedaan?" Vroeg Houndoom aan Jwel. Het zou waarschijnlijk nu toch zinloos zijn om de hele tijd te blijven schreeuwen. Ze keek op naar Joel. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:22 pm | |
| "nee"zei Jwel "buiten depri te zijn niets nee" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:25 pm | |
| "Depri?" zei Houndoom verbaasd. Zou het komen doordat hij en Shadow uit elkaar waren gegaan? Natuurliijk, ze was zelf ook bij hem weg gegaan... Maar daarna had hij al snel voor Shadow gekozen. "Hoe komt het?" vroeg Houndoom zacht. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:27 pm | |
| "gewoon jij"zei Jwel "ik dacht dat met Shadow alles beter ging gaan maar dat was neit" |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:38 pm | |
| Houndoom zuchtte diep. Ze stond op, en legde troostend haar kop over de nek van Joel. "Kom op Jwel... Daar hoef je niet om te treuren." probeerde ze hem op de vrolijken. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:40 pm | |
| "Je was het beste wat me was over komen"zei Jwel en hij keek treurig |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:45 pm | |
| "Jij was dat eerst ook." Houndoom zuchtte, en ze nam een stap achteruit. "Maar nu niet meer..." Zei ze standvast. Ze wreef even met haar poot over haar neus. |
|
| |
Joel Gestorven
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:46 pm | |
| Jwel liep met tranen in zijn ogen weg Hij wou dood en het liefst nu |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 1:49 pm | |
| "Wacht Joel!" Riep Houndoom. Ze slikte. Ze wou niet weten wat hij nu zou gaan doen... Maar wat het was, het zou deels haar verantwoording zijn. Ze rende achter hem aan, dan zou ze hem in ieder geval van domme dingen kunnen behoeden. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr jan 02, 2009 2:07 pm | |
| Shadow liep levenloos haar huisje uit xD Ze ging naar de hoppip plains. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|