| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr nov 14, 2008 3:52 pm | |
| "Je mag best binnenkomen" zei Shadow glimlachend. "Hbivpw begint zo weer" (hbivpw= het beste idee van pokemon world xD) |
|
| |
Poison
Aantal berichten : 520 Registration date : 31-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar Status: Gezond Partner: Gelukkig niet..
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr nov 14, 2008 3:54 pm | |
| "Oke" zei Poison, en liep naar binnen. Ze keek rond. Daarna ging ze ergens zitten. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden vr nov 14, 2008 3:57 pm | |
| Shadow ging weer op haar plek zitten, en zag dat het programma weer begon xD |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 6:43 pm | |
| _______________________
Houndoom zag het huis van Shadow in de verte al liggen. Ze irriteerde zich aan een steek in haar zij. Ze moest toch maar iets meer aan haar conditie gaan doen. Ze slaakte opgelucht een zucht toen ze voor Shadow's huis waren. Ze zette Shadow voorzichtig neer. "We zijn er." Zei Houndoom hijgend. Ze keek even achterom. Waren Achi en Danger mee gekomen? |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 6:57 pm | |
| Danger kwam eraan. Hij keek naar Houndoom en Shadow. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 7:01 pm | |
| Houndoom glimlachde even vaag naar Danger. "Wat nu?" Vroeg ze. |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 7:04 pm | |
| "Weet ik niet" zei Danger en klopte met zijn hoorns tegen de deur aan, zodat die open zou gaan. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 7:06 pm | |
| Houndoom knikte even dankbaar naar Danger. Daarna keek ze weer naar Shadow. "Breng jij of breng ik haar naar binnen?" Vroeg Houndoom. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di nov 25, 2008 7:10 pm | |
| Shadow keunde zacht van de pijn. "Wi.. Wie?" vroeg ze. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 7:26 pm | |
| Houndoom keek vragend naar Shadow. "Wat wil je Shadow?" Vroeg Houndoom. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:34 pm | |
| "Binnen..." zei Shadow zacht. Ze voelde een stekende pijn overal. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:36 pm | |
| Houndoom knikte. Ze keek even inschattend naar Shadow. Het zou haar waarschijnlijk teveel pijn doen als ze naar binnen zou worden getild, dus dat werd weer dragen. Ze wurmde zich weer onder Shadow, en droeg haar naar binnen. Ze keek rond, en lag Shadow op iets dat nogal op een bed leek. Daarna greep ze een deken met haar tanden, en legde hem over Shadow heen. Weliswaar heel scheef, maar het ging om het idee. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:50 pm | |
| "Ank je..." mompelde Shadow. Ze verloor het gevoel in haar rechter achterpoot. |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:51 pm | |
| "Shadow, zeg maar niks meer." Zei Houndoom. "Ik zal kijken of ik hier ergens wat bessen ga vinden. Ik ben zo weer terug." Zei Houndoom goedmoedig. Ze liep Shadow's huis uit, opzoek naar bessen. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:53 pm | |
| En Achi kwam binnen uit het raam hij hadt van het ongeluk gehoord omdat hij er zelf bijstond en hadt een beterschap Kaddotje. "Hier voor jou xD"Zei hij en hij gaf een Doos met Genezende Pokemon Koekjes xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:55 pm | |
| Houndoom kwam al snel het huis weer in. Het enige wat ze ahd gevonden waren een paar Oran Berry's, maar ja. Wat wou je als het winter was. Houndoom knikte even naar Achi, en legde de berry's daarna voorzichtig bij Shadow neer. |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:55 pm | |
| " neeeee dat wou ik doen!" Darky probeerde zonder te zweven binnen te komen door het raam xD |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden do nov 27, 2008 8:57 pm | |
| xD "Ik ben dunner dus mij lukt het beter"Zeu hij dom en hij propte een Oran berry in Shadow haar mond xD |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden ma dec 01, 2008 6:42 pm | |
| Shadow kauwde even op de bes en spuugde het prutje uit in Achi's gezicht xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden ma dec 01, 2008 6:46 pm | |
| "Goed zo Shadow! Je bent zo te zien al begonnen met de revalidatie. Je bent geslaagd voor prutjes uitspugen." Zei Houndoom, en ze glimlachde even. |
|
| |
Poison
Aantal berichten : 520 Registration date : 31-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar Status: Gezond Partner: Gelukkig niet..
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden ma dec 01, 2008 6:48 pm | |
| Poison kwam aanvliegen en landde voor het huis. Ze deed niks. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden ma dec 01, 2008 7:22 pm | |
| "Revadiwatte?" vroeg Shadow schor xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di dec 02, 2008 2:52 pm | |
| "Naah, laat maar." Zei Houndoom grijnsend. Ze dacht even na. "Wil je anders wat warm water met kruiden?" Vroeg Houndoom. |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di dec 02, 2008 6:24 pm | |
| "Soep! Het meest veelzijdige bakje water! Soep!" zong Shadow dom xD |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden di dec 02, 2008 6:30 pm | |
| "Ik zal wel even in pokecity wat van een mens proberen te stelen." Zei Houndoom grijnzend. "Ik kom straks weer terug." Zei ze voordat ze Shadow's huis uitliep. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
| |
|
| |
| shadow's huis, alleen voor haar en haar vrienden | |
|