Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Shiny..!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Shiny..!   Shiny..! Emptyma dec 28, 2009 3:20 pm

[Alleen Shiny & Amore!]

Een kleine Pikachu sprintte over de velden. Niet de normale velden. Nee. Het waren de vernietigde velden. De Destroyed Fields. Ze liet een luide grom horen. Ze deed een donder de lucht in. Het was een roep. Een roep naar Shiny. ''Shinyyyyy..!'' Riep zij luid. Ze snoof hard, en grinnikte zacht. ''Ik verklaar je de oorlog..'' Mompelde ze er onverstaanbaar achteraan. Ze deed nog een donder de lucht in. Haar ogen flitsten even tussen de kleuren rood en zwart, maar al snel waren ze weer normaal zwart. Amore zuchtte. Ze zou wachten op Shiny. Ze zou hem eens laten zien wat hij had aangericht. Het was zijn eigen schuld. Amore balde haar vuist. Haar moeder vermoorden. Hoe durfden ze..!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyma dec 28, 2009 3:36 pm

Shiny liep rustig bij de DarkSide grotten toen hij een roep hoorde. Maar het was geen stem die hij kende. Hij rende naar het gebied waarvan de Stem vandaan kwam. Hij zag dat het Amore was. Hij had genoeg informatie om te weten dat Amore de dochten van Tora was, en de mede-leider van de DarkSide hatende groep Suerte. "Hallo Pikachu.."Zei hij droog. Hij keek rustig naar de Pikachu en grijnsde gemeen. Wat zou ze van hem willen? "Kan ik je ergens mee helpen?"Zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyma dec 28, 2009 3:57 pm

''Mijn naam is Amore,'' zei Amore chagrijnig. ''Nee. Mij helpen kan je niet, jammer genoeg,'' zei ze fel. ''En ik zal jou ook niet helpen,'' zei ze. Ze sloot haar ogen half, en keek Shiny aan. Haar ogen flitsten even naar rood, maar gingen al snel weer naar normaal. ''Je hebt mijn moeder gedood, en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat jouw hele leventje zuur wordt. Het leventje van jouw hele, zielige groep,'' gromde Amore. Ze keek Shiny aan. Haar ogen werden langzaam steeds roder, iets wat ze had als ze woedend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyma dec 28, 2009 7:15 pm

"Oh, ik ben bang."Zei hij droog. Hij rolde even met zijn ogen en bleef Amore aankijken. "Ga maar naar je Teampje toe." Zei hij toen droog. "Een Team opstarten en dan denken stoer te zijn. Hmm.."Hij bleef even naar Amore kijken. Ze was véél jonger dan haar moeder. Dus ze zou hem niet veel kunnen maken op het moment. "En ik ga weer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyma dec 28, 2009 7:38 pm

Schokken kwamen uit haar wangen, en een rode bliksemstraal landde achter Shiny. ''Mondje dicht, verlepte vos,'' bromde Amore. Ze keek Shiny strak aan. Het rode betekende dat haar volt hoog was, wat kwam door woede. Dit maakte haar volt een aantal keren sterker. Erg handig, dus. Amore trok haar lipjes op, en draaide zich hierna om. ''Je zal zien,'' bromde ze. Ze grinnikte, en ging op vier poten staan. ''Geloof me maar..'' Bromde ze toen. Ze zette af, en sprintte weg. Een witte straal kwam achter haar aan, wat betekende dat ze een snelle aanval deed, weg uit het gebied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shiny..!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shiny
» Shiny..!
» Siarah De Shiny Growlithe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-