Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Shiny..!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Shiny..!   Shiny..! Emptyvr jan 08, 2010 9:51 pm

Een Umbreon kwam aanrennen. Ze sprintte over de woestijn, waardoor er zand opvloog. Na een tijdje stopte ze met rennen, en sprong ze op een steen. Ze zuchtte, en sloot haar ogen. Haar gele ringen gaven licht. Het was midden in de nacht: De maan was half zichtbaar. Het licht van de (halve) maan was het enige wat dit gebied verlichtte, en Akira was niet bang om opgemerkt te worden, dus had ze haar lichten aangezet. Ook haar rode ogen gaven licht. Akira keek om zich heen. Oke. Ze moest bij Shiny melden waarom ze de groep Lustro, of de dark-Side, verlaten had. Een luide roep ging naar Shiny. Ze zuchtte diep, en ging liggen. Ze sloot haar ogen, maar haar ringen bleven oplichten.

[Only Akira & Shiny.]
[Wat een belabberde post xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyvr jan 08, 2010 10:11 pm

Een andere Umbreon zat rustig bij het water in ik weet niet waar. Hij keek naar zijn spiegelbeeld en zuchtte. Boven hem hing de mooie heldere maan die alles verlichte. Opeens hoorde een roep. Ze herkende de stem, het was die van Akira. Hij stond op en keek nog 1 keer naar zijn spiegelbeeld voordat hij in volle waart naar de richting rende waarvan de roep vandaan kwam. Een maal bij de woestijn aangekomen zag hij Akira meteen. Haar Gele Lichten waren goed te zien. "Hallo Akira, Wilde je me spreken?"Hij keek rustig naar Akira. Ook zijn ringen lichte op, maar de zijne waren blauw. Wat wel logisch was voor een Shiny Umbreon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyvr jan 08, 2010 10:16 pm

'Hallo Akira, wilde je me spreken?' Hoorde Akira. Haar oren gingen naar achteren. De moed zakte naar beneden, maar Akira wist haar moed weer terug te krijgen. Ze draaide zich om, en keek Shiny aan. ''Hallo, Shiny,'' sprak Akira. Haar stem was zoals altijd scherp, fel, maar aan de andere kant toch erg rustig. Ze zuchtte. ''Ja, ik wilde je spreken,'' zei ze toen. Haar ringen stopten met licht geven, even als haar ogen. ''Ik wil Lustro verlaten,'' sprak ze toen. ''Door de inactiviteit, en.. Om privé redenen,'' zei ze rustig, en ze keek hem doordringend aan. Ze wachtte rustig op zijn reactie, terwijl haar blik even doordringend bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyvr jan 08, 2010 10:24 pm

"Je wilt Lustro verlaten?" Het bleef even stil, het enige wat je hoorde was de wind om hen heen. Zijn aardige blik veranderde, zijn enige lid wou nu ook weg. Zo zou Lustro de oorlog geheid verliezen. "Dus je wilt Lustro verlaten voor Inactiviteit? Je hebt echt geen toestemming nodig om pokemon te terroriseren." Zei hij kill. Hij wachtte niet op haar Reactie. Voor zijn mond verscheen een Shadow Bal. Deze was niet goed te zien door de duisternis om hen heen. De Shadow bal vloog naar Akira toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyza jan 09, 2010 3:44 pm

Akira deed snel ook een schaduwbal, en de twee knalden tegen elkaar aan. Akira snoof, en keek Shiny kwaad aan. ''Hé, rustig nou, ja!?'' Riep ze luid. Haar stem was gemeen, kwaad. Ze snoof. ''Weetje, Shiny,'' begon ze rustig, en haar ringen en ogen lichtten weer op. ''Ik had niet verwacht dat jij zo laag zou zinken,'' zei ze. Ze zuchtte diep. Zelf was ze kalm, zoals altijd. Dat was één van haar goede dingen: Ze raakte niet snel gestresst, en als ze het was, verborg ze het. Ze keek Shiny aan, en keek toen naar de grond, maar hield hem alsnog in de gaten. ''Het is niet omdat ik toestemming nodig heb,'' zei ze rustig. ''Ik hoef niet bij een groep, als ik de enige ben die wat doet,'' sprak ze toen. Ze fronste. ''Wacht.. Ik bedoel, als wíj de enige zijn die wat doen,'' sprak ze, en ze keek Shiny weer aan. Ze beet op haar lip. De tweede reden waarom ze de groep wilde verlaten hield ze liever voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptyma jan 11, 2010 10:12 pm

Shiny keek rustig naar Akira. Ze gebruikte een Shadow Ball. De 2 aanvallen kwamen tegen elkaar en knalden uit elkaar. "Hé, rustig nou, ja"!?" Riep ze luid. "Ik had niet verwacht dat jij zo laag zou zinken." Zei ze daarna. Shiny keek Akira rustig aan. "Jij niet verwachten dat ik zo laag zou zinken? Ik zou niet verwachten dat jij je tegen de DarkSide keert." Zei hij, zijn woede was te horen in zijn stem. Hij gromde. "Het is niet omdat ik toestemming nodig heb," zei ze rustig. "Ik hoef niet bij een groep, als ik de enige ben die wat doet." Shiny keek haar rustig aan en kalmeerde wat. Hij bleef aandachtig luisteren. ''Wacht.. Ik bedoel, als wij de enige zijn die wat doen,'' sprak ze. Shiny keek haar rustig aan en zuchtte. "Op 1 voorwaarden." Zei hij rustig. "Als je DarkSide wilt verlaten zonder ons op je hielen te krijgen wil ik dat je mee doet aan grote gevechten van DarkSide. DarkSide heeft niet zo veel actieve leden en ik wil niet vernederd worden." Hij had geen zin om te verliezen van Suerte of Silverbreeze en Dustfire. Hij zou alleen maar vernederd worden, net als Shade eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Emptydi jan 12, 2010 3:06 pm

''Ik keer me niet tégen jullie,'' zei Akira kalm. ''Ik ben alleen niet meer één van jullie,'' zei ze toen rustig. Plots begon Shiny te kalmeren, en hij begon te spreken. Akira luisterde naar wat hij allemaal te vertellen had, en keek naar de grond. ''Shiny,'' sprak ze rustig. Akira snoof. ''Als ik jullie verlaat, waarom zou ik dan nog mee moeten doen met zulke dingen?'' Akira fronste, en keek Shiny doordringend aan. Akira sloot haar ogen. Hij wilde niet vernederd worden door te verliezen van de Suerte groep, en zijn andere vijanden. Akira dacht diep na, maar opende haar ogen toen. ''Ik zal je helpen wanneer je dat wilt, Shiny,'' zei ze kalm. Ze beet op haar lip, en bleef hem aankijken. Haar blik stond kalm, ze begreep Shiny misschien toch wel. Hij wilde het beste voor de DarkSide, en dus zo min mogelijk leden verliezen. Maar, zij had geen andere keus meer. Na een lange stilte draaide Akira zich om. ''Vaarwel, Shiny,'' sprak ze kalm, en ze verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Shiny..! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny..!   Shiny..! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shiny..!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shiny
» Shiny..!
» Siarah De Shiny Growlithe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-