Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Lopen!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Isseki

Isseki

Man Aantal berichten : 25
Registration date : 21-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 2 weken
Status: Gezond
Partner: IK BEN EEN BABY MAN!

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Lopen!   Lopen! Emptyzo jan 31, 2010 7:28 pm

Isseki liep door een nieuw gebied die hier nu net was gekomen heel vreemd was dat er lag eerst iets voor wat hij niet wist. nu liep hij hier, hij was nu bij een meer en ging daar in lopen. Waar zou Amore de groepsleider nu zijn wist zei al van dit gebied, wist zij dat Isseki hier was. Isseki stapte uit het water en begon wat water tedrinken en at wat gras.

Let wat meer op je ABN en Grammatica alsjeblieft.
Als je wilt weten wat je allemaal moet verbeteren, kan je posten bij het hiervoor bestemde topic in de helpdesk.


Laatst aangepast door Isseki op zo jan 31, 2010 7:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptyzo jan 31, 2010 7:37 pm

Een kleine Pikachu sprintte door het gebied. Ze had dit gebied toegeëigend. Het was nu van haar. En, natuurlijk ook van Shadow. Ook Riolu en Achi hadden een hoge rang hier. Elke pokémon die hier kwam moest naar hen luisteren. Geweldig, vond Amore. Ze hield ervan. Amore zuchtte, en haalde diep adem. Het leiderschap beviel haar wel. Ze was eerst niet echt bekend geweest, in tegenstelling tot haar moeder. Nu was ze door Suerte nog bekender. Amore grijnsde, en zag toen een Nidoran. Dat moest Isseki zijn. Ze liep op hem af. ''Hallo, kleintje.'' Ze keek hem rustig aan, en hief een wenkbrauw op. Hij had geen ouders in de groep, dus, ze had niet verwacht dat hij hier zou komen. ''Mag je hier wel komen van je ouders, ukkie?'' Vroeg ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isseki

Isseki

Man Aantal berichten : 25
Registration date : 21-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 2 weken
Status: Gezond
Partner: IK BEN EEN BABY MAN!

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptyzo jan 31, 2010 7:42 pm

'Hallo Amore!' Zei Isseki tegen Amore.'Amore ik weet het niet mijn ouders ken ik niet!' Zei Isseki. Hij keek Amore aan, Zijn ouders had hij nooit gekend hij wist ook niet wat zijn ouders waren teminste een was een Nidoran geweest. Hij had een bloemetje gezien en rende naar die toe en beet er in. Hij legde die toen voor Amore neer.'Alsjeblieft!' Zei hij dom. En hij keek Amore aan die zou nu vast wel raar kijken, maar hij moest nu toch wel bijna gaan bedenken wie hem zou opvoeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptyzo jan 31, 2010 7:50 pm

"Water Puls!" Tussen de poten van de kleine maar erg sterke Buizel verscheen een Water Puls. De Water Puls werd groter doordat Achi onderwater zat. Hij schoot de Water Puls het water uit. Achi glimlachte blij, "Genoeg getraind voor vandaag." Mompelde hij rustig, hij zwom naar de kant en klom uit het water. Hij schudde zich uit en wou weg gaan toen hij Amore en een Nidoran zag. Was dat weer een nieuwe lid? Vast wel, Suerte werd steeds bekender, dus ook steeds meer leden. Dat zou de Lustro groep alleen maar moeilijker maken. "Hallo, Amore, Nidoran." Hij bekeek de Nidoran ban Top tot Teen. "Ik ben Achi." Zei hij rustig. "En zou ik mogen vragen wie jij bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptyzo jan 31, 2010 7:53 pm

De Nidoran begroette haar vrolijk. Amore knikte beleefd. 'Amore, ik weet het niet. Mijn ouders ken ik niet!' Riep de Nidoran uit. Amore's gezicht betrok. ''Ach, kleine,'' sprak ze rustig. Zelf had ze lang met haar ouders geleefd, ookal was haar moeder nu dood en was haar vader weg. Amore zuchtte diep, en schudde haar kop heen en weer. ''Nou, ehm..'' Begon ze droogjes. ''Ik hoop dat je veel steun en zorg kan vinden bij de Suerte Groep,'' sprak ze. ''En je kan altijd bij me komen als er iets is, ofzo..'' Sprak ze toen. Amore fronste. Ze moest Riolu nog vertellen dat ze Coda nu als pleegkind had. Amore krabte wat aan haar achterhoofd, en keek de Nidoran aan. Plots kwam er nog iemand aan. 'Hallo Amore, Nidoran,' sprak de pokémon. ''Oh, hallo Achi,'' sprak Amore nadat ze hem herkend had. 'En zou ik mogen vragen wie jij bent?' Vroeg de Buizel aan de Nidoran. ''Dat is Isseki,'' antwoordde Amore rustig, als teken dat zij hem kende en alles dus in orde was. Achi wist vast wel dat niet iedereen hier mocht komen, dus als zij wist wie de pokémon hier waren, was het altijd in orde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isseki

Isseki

Man Aantal berichten : 25
Registration date : 21-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 2 weken
Status: Gezond
Partner: IK BEN EEN BABY MAN!

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptydi feb 02, 2010 8:04 pm

Isseki keek Amore aan en knikte.'Dankje Amore!' Hij keek Amore aan, en toen naar Achi.'Hallo ken ik jou?' Vroeg Isseki, Isseki keek rond of hij nog meer pokemon zag maar hij zag niemand, En hij ging bij Amore staan en gaaf haar een soort van kopje. En hij lachte iets, toen ging hij rustig liggen hij voelde zich hier beschermd in dit gebied geen indringers geen noppes en hij kon hier rustig liggen niemand die hem hier toch kon zien, in het hoge gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptywo feb 03, 2010 3:54 pm

Achi glimlachte even en knikte toen naar de Nidoran. "Laat me raden, het is een Prole." Hij keek naar de grote van de pokemon. Maar de grote was niet het belangrijkste. Bijvoorbeeld hijzelf was ook niet groot. Maar hij was wel een Luchador-Maestro. "Zoja, word hij een Curador, Explorador, Astuto, Luchado of Rueda?" Nidoran's waren meestal niet zo snel of schuw. Hun laatste evolutie was meestal sterk. Dus Achi zelf dacht dat het een Lucador zou worden. Maar hij kon het altijd fout hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Emptyma feb 08, 2010 5:26 pm

-Laatheid. Had niet door dat jullie al gepost hadden O_O-

Amore keek naar Isseki. 'Dankje, Amore!' Riep deze. De Nidoran keek Achi aan. 'Hallo, ken ik jou?' Vroeg hij. 'Laat me raden, het is een Prole,' zei Achi, zonder zich voor te stellen. ''Dat is Achi,'' sprak Amore tegen Isseki. ''En het is inderdaad een prole,'' sprak ze toen tegen Achi. 'Zoja, word hij een Curador, Explorador, Astuto, Luchado of Rueda?' Vroeg Achi. ''Ik vind het knap van je dat je al die rangen zo kan opdreunen,'' grinnikte Amore. ''Volgens mij wilde Isseki opgeleid worden tot Luchador,'' sprak Amore. ''Wááácht!'' Riep ze toen. ''Isseki, dit is Achi, de Luchador-Maestro,'' sprak Amore. ''Hij zal je leermeester zijn tot je promoveert,'' sprak Amore. Amore grijnsde. Haar bijna zwarte ogen glinsterden in het licht en ze zuchtte. ''Ik ga er weer vandoor,'' sprak Amore. Ze ging op vier poten staan en sprintte er met een hoge snelheid vandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Lopen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lopen!   Lopen! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lopen!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lopen..
» Lopen..
» lopen
» Lopen...
» Rond lopen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-