Feathers sloot relaxed haar ogen. Dit gebied was niet erg vredig, met het rotsige kale landschap, waar op sommige plaatsen magma door spleten in de grond sijpelde. Maar toch lukte het Feathers altijd om rustig te worden, waar ze ook was. Het duurde best een tijdje voordat ze iets hoorde, of voelde, maar na een tijdje hoorde ze eindelijk kleine voetstappen. Feathers opende haar ogen, en keek met een kleine glimlach naar de Pikachu die haar richting uit kwam lopen. ''Vanwaar die diepe zucht?'' vroeg de Pikachu, op een kalme manier, en met een stem die Feathers de Pikachu meteen liet vertrouwen. De pikachu wachtte geduldig en rustig op een antwoord, terwijl ze met haar groene ogen naar Feathers keek. ''Ach, Pikachu.. het lijkt hier de laatste tijd nogal stil en saai hier.. er zijn zo weinig pokemon die hier komen, dat het hier nogal uitgestorven is... en ik vraag me af, kan dat niet veranderen? Ontdanks de kaalheid is het hier best interresant..'' antwoordde Feathers met een vriendelijke stem, en richtte haar groene ogen op het gezicht van de Pikachu. Het viel haar nu pas op dat deze Pikachu niet de normale 'pikachu-kleur' had, maar grijs was. Hmm.. leuk, een beetje variatie. Dacht Feathers met een glimlach. ''En vertel mij eens, hoe heet je? Het is moeilijk om een goed gesprek met iemand te voeren als je diens naam niet weet...'' zei Feathers tegen haar.