Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Zoektocht naar Zekerheid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptydo feb 04, 2010 7:16 pm

(In dit topic wil ik als dat mag bij Suerte komen. Dus liefst iemand van hun posten)

Toto hijgde. Zijn blik ging rond. Hij stond op een boomstam die in de waterige groene modder dreef. Toto was bezig met het vervullen van zijn droom. Slechten verslaan. Maar hij was hier net. Door een goed team werd hij vast niet geaccepteerd. Te nieuw. Te onervaren. Te.. Tja als hij alles kon bedenken waarom hij waarschijlijk zou worden afgewezen. Dan zouden ze hem vinden als fossielen. En dan kon hij niet eens meer vraen of hij in een goed team mocht. Hij grijnsde van zijn eigen grap. Toto klom op vier poten over de boom stam. Hij keek omhoog. Hij gruwde even van de afschuwelijke stan van de smurrie waar hij op voer met zijn boomstam. Hij kokhalsde en schudde zijn hoofd. Zweterig keek hij weer heen en weer. Langzaam zate de boomstam. Beetje bij beetje. Snel zette Toto af en greep met zijn vier poten een tak die uit het water stak. het was een tak die recht omhoog stond. En vervolgens spleet. Als de tong van een Seviper. Hij klom erop en keek weer om zich heen. In dit verlaten oord was toch niemand te vinden. Alleen smurrie, stammen en stank. Hij grijnsde weer. Al werd dat vermoeilijkt door de stank. En wat voetstappen die klonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptydo feb 04, 2010 7:29 pm

Een kleine Pikachu zat, zoals vaker tegenwoordig, op een dikke tak in een hoge boom. Ze keek naar haar nageltjes. Haar bijna zwarte ogen werden groot toen ze voetstappen hoorde. Met een nieuwsgierige blik keek ze naar een Totodile. God.. Ze had toch echt gedacht dat zij de enige zou zijn in het moeras. Niet iedereen zou hier zomaar komen. Amore sprong geluidsloos uit de boom. Haar ogen lichtten rood op. Haar blik werd fel. ''En wie mag jij dan wel niet zijn..?'' Vroeg ze. Met grote stappen liep ze op de Totodile af. Haar rug was recht, haar kin stond omhoog. Met deze houding en haar bloedrode ogen zou je niet denken dat ze aan de goede kant stond. Maar, in tegendeel zelfs. Ze was de Duce van de Suerte groep. Oke. Ze was niet volledig goed. Zo mocht je haar niet noemen. Ze was Neutraal. Geboren als een echte killer, maar wist zichzelf nu in de hand te houden. Amore zuchtte eventjes. ''Mijn naam is Amore,'' sprak ze. ''Duce van de Suerte-Groep,'' sprak ze toen. Haar rood oplichtende ogen werden weer normaal. Ze zuchtte en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptydo feb 04, 2010 7:41 pm

Toto was wat aan het rond schommelen op de boomstam. Toto keek even achterom. Hij zag de Pikachu en draaide zich nu helemaal om. Ze zag de rode ogen en de felle blik. Toto probeerde wat achteruit te komen maar glibberde van de boom stam en plonsde in de smurrie. Zo snel als hij kon greep hij de tak weer en een beetje angstig keek hij naar de Pikachu. De Pikachu vroeg Wie mag jij dan wel niet zijn..? Toto slikte en zei zo kalm mogelijk. "Ik ben Toto." Toto zuchtte trillerig en hoopte dat hij niet met een slechtte te maken had. Op het eerste gezicht leek het nou niet bepaald iets goeds. Nu vertelde de Pikachu haar naam. Amore. Mooie naam. Vond Toto zelf. De Pikachu vertelde dat ze Duce van de Suerte groep was. Toto was erg nieuw en wist niks van goede teams. En van Duce en Suerte had hij nog nooit gehoord. Hij kroop wat achteruit en trillend zei hij. "Duce? Suerte? Ik zoek een goed team zodat ik wawat kan beteken voor het gebied." Hopelijk was het team of Amore zelf behulpzaam. Toto was eigenlijk redelijk jong. Hij had zich normaal gedragen maar hij kreeg wel last van ogen die vochtig werden. Niet erg goed zichtbaar maar wat banger kroop Toto weer achteruit. Op hoop van zegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptydo feb 04, 2010 10:42 pm

'Ik ben Toto,' stelde de Totodile zich voor. Amore grijnsde. ''Aangenaam, Toto,'' sprak ze rustig. Haar zuivere stem klonk zoals altijd vriendelijk, maar onbetrouwbaar. Amore snoof. 'Duce? Suerte? Ik zoek een goed team zodat ik wat kan betekenen voor het gebied,' sprak de Totodile. Amore haalde diep adem. ''Suerte is de 'Goodside' van het gebied. Ik ben de Duce, wat betekent..'' Amore fronste. ''Opperleider,'' grijnsde ze. ''Shadow is de Altro, wat betekent dat zij de tweede leider is,'' sprak ze rustig. ''Wij zijn neutraal. De groep is Neutraal/goed,'' sprak Amore toen. Ze grijnsde licht. ''Bovendien.. Je betekent niks voor het gebied. Hoeveel je ook doet,'' begon Amore. ''Het enige wat je kan doen is dat je het voor nu zo goed mogelijk maakt. Dat je de pokémon die in de toekomst leven helpt,'' sprak Amore. ''Wij leven in een foute tijd. De Dark-Side is er nog,'' sprak ze toen. Oke, het heette nu Lustro, maar dat boeide haar geen flikker. ''Ik wil ze uitroeien. Doden. Allemaal. Dan zijn onze nakomelingen veilig,'' sprak Amore. Ze snoof. ''Ookal zullen zij je zich niet herinneren, je weet wat je gedaan hebt, en het gaat erom wat jij weet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyvr feb 05, 2010 8:22 am

Toto zuchtte lucht en veegde in een veeg wat modder van zich af. Hij kuchtte even en hoorde dat Amore. "Aangenaam Toto" zei. Toto werd rustiger en ging wat relaxter zitten. Toto hoorde dat het de Good side van het gebied was. "Mooi zo" zei hij kalm. Toto hoorde dat Duce. Toto knikte en hoorde dat zei de opperleider was. Toto liet zich wat zakken en was nu een beetje zenuwachtig. Precies wie hij zocht. Amore vertelde dat de groep Neutraal/Goed was. "Mooi" Maar toen begon Amore met iets anders. Over dat hij niks kan betekenen voor het gebied dat ze nooit zullen weten wie hij was. En dat alleen ik weet wat ik ga doen. En dan heb gedaan. Toto stopte met grijnsde en dacht in zichzef: Nou niet echt een warm welkom. Ik had meer iets van ewoon warm rustig welkom verwacht met wat meer inleiding maar goed. Het moet dan maar. Toto zuchtte en zei: "Maar kan ik bij die groep komen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyvr feb 05, 2010 10:52 pm

'Mooi zo,' sprak de Totodile kalm. Amore grijnsde. 'Mooi,' sprak hij later opnieuw. Amore hief een wenkbrauw op. Aha. Origineel. Haar bijna zwarte ogen straalden. 'Maar, kan ik bij die groep komen?' Vroeg de Totodile aan haar. ''Je moet een paar dingen weten,'' sprak Amore. ''Ik ben de Duce. Shadow is de Altro. Achi is de Terzo en Riolu is de Destro,'' sprak ze. ''Voor hen dien je uitermate veel respect te hebben, evenals voor de leden die boven je staan qua rang,'' sprak ze toen. ''Als je in de groep komt, zal je eerst een nieuweling worden. Je mag in het gebied komen, maar mag niet mee doen aan de activiteiten. Pas als je hebt bewezen dat je te vertrouwen bent zal je promoveren naar een normaal lid,'' sprak Amore. ''Oke..'' Ze haalde diep adem. ''Nu je de basis kent van de Suerte, zal ik je de vraag stellen die ik aan ieder ander heb gesteld,'' zei Amore. Een korte stilte volgde. ''Waarom denk je dat je bij Suerte zou mogen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyvr feb 05, 2010 11:08 pm

Toto was blij het lee erop of het zou gaan lukken. Toto hoorde Amore vertellen dat zei de Duce was Shadow de Altro Achi de terzo en Riolu de Destro. Nog nooit van gehoord. Dacht hij in zich zelf Waarschijnlijk was Duce het hoogste en dan steeds ietsiepietste lager. Maar oo de namen. Amore was zij. Maar Shadow, Achi, Riolu. Wacht is. Riolu! Misschien was het de Riolu die hij leerde kennen toen ze de legends wouden bevrijdden van de jagers. Hij wou het vraen maar bleef toch even stil. Toto hoorde dat hij voor hun respect moest hebben. Toto knikte zacht. Hij probeerde respect te tonen zonder mietig of overdreven over te komen. Hij hoorde ook dat hij een nieuwe ling was als hij bij de groep kwam. Logish. Dacht hij in zichzelf. Hij luisterde. Hij zag dat Amore diep adem haalde en de vraag stelde: Waarom denk je dat je bij Suerte zou mogen. Toto zuchtte. Hij had een vraag, opdracht of iets in die trant lichtelijk zien aankomen. Hij sloot zijn ogen en zei: "Tja, de reden dat ik bij Suerte wil komen is dat ik zoveel wil doen voor de volgende generaties. Ik, ik wil dat onze nakomelingen 's winters kunnen dartelen in de sneeuw en niet hoeven rond te kijken of ze worden ontvoerd of vermoord. Dat ze 's zomers spelen met elkaar en spetteren met water. Zonder dat ze bang zijn dat ze onder water worden gesleurd en verdrinken. Ik geef alles. Alles voor een betere toekomst. Zelfs als ik zou weten dat ik bij het eerste sla veld sterf zonder iets te kunnen hebben doen. Het maakt mij niet uit. Ik wil mijn best doen voor een betere toekomst. Dat is waarom ik bij Suerte zou mogen." Hij opende zijn ogen en zuchtte. Hij keek naar Amore. Misschien zou ze hem uitlachen en vragen niet zo emotioneel te doen. Maar ja. Dat moest dan maar.

(Ik moet weg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyvr feb 05, 2010 11:49 pm

'Tja, de reden dat ik bij Suerte wil komen is dat ik zoveel wil doen voor de volgende generaties. Ik, ik wil dat onze nakomelingen 's winters kunnen dartelen in de sneeuw en niet hoeven rond te kijken of ze worden ontvoerd of vermoord. Dat ze 's zomers spelen met elkaar en spetteren met water. Zonder dat ze bang zijn dat ze onder water worden gesleurd en verdrinken. Ik geef alles. Alles voor een betere toekomst. Zelfs als ik zou weten dat ik bij het eerste sla veld sterf zonder iets te kunnen hebben doen. Het maakt mij niet uit. Ik wil mijn best doen voor een betere toekomst. Dat is waarom ik bij Suerte zou mogen,' sprak de Totodile rustig. Amore knikte. Hij had een goed antwoord. ''Oke. Je bent toegelaten,'' sprak Amore kalm. ''Zorg ervoor dat ik niet aan je ga twijfelen, Totodile,'' sprak Amore. Ze zuchtte. Als de Totodile zich te weinig zou laten zien, zou hij er weer uitgegooid worden. Amore fronste. ''Welke rang* wil je eigenlijk hebben?''

*: Zie het Suerte-Topic, en dan de rangen zoals 'Curador', 'Luchador' etcetera. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyza feb 06, 2010 8:19 am

(Is Astuto goed?)

Toto was bklaar met zijn praten en slikte even. Toto hoorde dat hij werd toegelaten. Hij was blij. Hij zat nu bij Suerte! Vrolijk luisterde die naar het volgende wat Amore zeiL "Zorg er niet voor dat ik aan je ga twijfelen, Tototdile" Toto ging rechtop staan en zei: "Ik zal mijn best doen om dat niet laten gebeuren" Hij zag dat Amore fronsde. En ze vroeg welke rang hij wou hebben. Toto was nu de genen die fronste en dacht na. Hij keek omlaag. Hij hief zijn kop al gouw weer op. "Ik weet het." zei hij kalm. "Ik zou het allerliefst, Astuto. willend worden. Kan dat?" vroeg hij. Hij kuchte even en wachtte op wat Amore zou antwoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyza feb 06, 2010 8:53 am

'Ik zal mijn best doen om dat niet te laten gebeuren,' sprak de Totodile. Ze zag dat er een frons op zijn gezicht verscheen toen ze vroeg over de rangen. 'Ik weet het,' sprak de Totodile uiteindelijk. 'Ik zou het allerliefste Astuto willen worden, kan dat?' Vroeg de Totodile. ''Natuurlijk kan dat, Totodile,'' sprak Amore rustig. Ze grijnsde. ''Vanaf nu heb je toegang tot de kleine vallei: Het gebied van de Suerte-Groep,'' sprak Amore. ''Ik zie jou nogwel, Totodile,'' sprak Amore toen. Ze draaide zich om en grijnsde breed. Met rustige stappen liep ze weg, naar de volgende plek waar ze zich moest melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Emptyza feb 06, 2010 12:53 pm

Toto stond recht en hoorde "Natuurlijk kan dat." Hij was blij en hoorde ook dat hij vanaf nu toegang had tot de leine vallei. Een gebied speciaal van de Suerte groep. Toto grijnsde en keek Amore achterna. Hij zat bij de Suerte groep! Toto sprong op een steen en klom via wat takken weer verder. Hij kon het bijna niet geloven. Hij zat bij de Suerte groep. Als een Astuto! Dat was een spion. Hij kreeg misschien wel een opdracht om de slechte tegaan bespioneren! Vrolijk liep hij in de richting van de kleine vallei. Teminste. Dat dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Zoektocht naar Zekerheid! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoektocht naar Zekerheid!   Zoektocht naar Zekerheid! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zoektocht naar Zekerheid!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» de zoektocht naar de broer
» Zoektocht naar legenden.
» Een zoektocht naar de mysteriuze schat!
» De zoektocht
» De mislukte zoektocht...[?]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-