Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Gevangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:13 pm

Dusk liep met de kleine dratini naar de sulfur caves toe. Dusk ging de grot in, en stopte ineens. Hij was in een grote ruimte. Hij wachtte op de dratini totdat die bij de ruimte kwam. Dusk zou de ruimte afsluiten en de dratini gevangen nemen. Alleen nog een klein beetje wachten. Dusk was bijna zover om weer een pokemon te ontvoeren. "Hehe..een van mijn beste plannen moet ik zeggen.." Zei Dusk lachend. Opeens hoorde Dusk iets. Zou het de dratini zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:21 pm

Swift de dratini gleed de grot in.
'ís het hier echt veilig? het ziet er hier nogal onveilig en kil uit.'
Ze zwiepte bang met haar staart heen en weer en er stond een bange blik in haar ogen.
opeens hoorde ze ook het geluid. 'wat was dat?' riep de kleine dratini bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:28 pm

(Met dat geluid bedoelde ik jou, maar ja.)

"Natuurlijk is het hier veilig!" Zei Dusk blij. Dusk keek vriendelijk naar de dratini. "Je hoeft heus niet bang te zijn hoor.." Dusk grinnikte en dacht er over na. "Of.." Zei Dusk. Dusk maakte zijn zin niet af en keek naar de dratini. Dusk lachte gemeen. "Of wel.." Zei Dusk. Dusk keek naar de gang waar het geluid vandaan kwam. Dusk keek toen om zich heen. Perfect. Geen andere openingen. "Kom maar tevoorschijn.." Zei Dusk. Dusk keek naar de gang. Er blonken dingen. Het waren ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:31 pm

Swift de dratini keek bang om zich heen.
'rode ogen! overal! wat is dit? wat doen ze? meneer dusknoir, help me!' swift de dratini had het gevoel alsof ze moest huilen. dat deed ze ook. tranen sprongen in haar ogen.
'de laatste tijd kun je ook niemand vertrouwen!' zei ze huilerig en swift zag er heel zielig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:32 pm

"Well done, my boss.." Zei Fling gniffelend. Fling kwam uit het donker. De andere sableye's volgden. Fling keek toen naar de kleine dratini. "Kleintje.." Zei Fling die amper groter was dan de dratini. "Het is tijd om te laten zien wat de lustro is" Zei Fling. Fling liet zijn klauwen zien. Fling gromde en deed een shadow claw op de dratini. Ondertussen verzamelden de andere sableye's stenen. Fling grinnikte. "We moeten nu gaan" Zei Fling met een brede grijns. "Kom, baas" Zei Fling. Fling en de sableye's verdwenen in de gang.

*Dusk

Dusk lachte gemeen. "Sorry..nee wacht..ik vind dit leuk" Zei Dusk. Dusk ging de gang uit en blokkeerde de gang met de stenen. Daarna duwde Dusk een grote rots tegen de opening aan. "Zo, die kan niet meer weg" Zei Dusk. Dusk en de sableye's verdwenen in het duister om het te melden aan shiny/poison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptydo feb 11, 2010 5:36 pm

swift had pijn van de shadow claw en huilde heel hard en doordringend.
'ik... dacht dat ik jullie kon vertrouwen! wat willen jullie van me? ik ben bang!'
de kleine dratini huilde maar harder en harder. 'jullie zijn gemeen! het leven is gemeen!'
riep ze half huilend. 'wat laf1 met zijn allen tegen een kleine dratini!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyvr feb 12, 2010 3:51 pm

Buiten stond een andere Pokémon die hen was gevolgd. (kijk topic 1.) Hij bleef buiten staan totdat de uitgang en ingang was vergrendeld. ''Hmm.. mijn kans.'' zei hij. Hij bleef even tegen de steen aan en liet zijn oren, die heel gevoelig zijn (die elk geluid horen) er tegen aan staan. Hij wachtte totdat ze wegwaren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyvr feb 12, 2010 6:07 pm

de kleine dratini swift was banger dan ooit. 'help! laat me hier uit! ik ben gevangen genomen door lustro!' schreeuwde ze, ookal dacht ze dat niemand het zou horen. ze wist immers niets van de michtiyena. ze keek even goed om zich heen. de grot was kil en koud en hier en daar zag ze druppels water.

Let op de lengte van je post als je bij Suerte wil blijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyza feb 13, 2010 9:46 pm

''Hallo, kleine ding.'' Hij stond zonder dat Hydruy het wist naast hem. "Heb je eens gehoord van pokemon die kunnen bewegen zonder dat je het hoort?" Hij keek ietswat gemeen naar de Hydruy. Er verscheen een Shadow Ball voor zijn bek. De Shadow Ball schoot naar de opening toe. Stenen vielen naar beneden en de pokemon konden niet meer ontsnappen. Ze konden ook niet meer zien. Doordat er geen zonlicht in de grot kon komen. Was het er pikdonker. Alleen sommige pokemon konden er zien. Zoals de Sableye's, Umbreon's & Dusknoir's die gewend waren aan duisternis. Shiny draaide zich rustig om en stond nu recht voor de Hydruy. Hij lade een Dark Puls op. Snel schoot hij hem af, met grote kans dat de aanval zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyza feb 20, 2010 2:05 pm

[Ik stond niet binnen, dus ik kan alsnog wegrennen omdat ik buiten sta. dus ik kan ook nog wat zien.]

De schaduwbal was niet op hem gemikt dus het zou een wonder zijn als hij raak was.
Hij keek kalm naar Shiny. ''Ja, ooit gehoort, ooit gebruikt, ben het.'' zei hij rustig. De ringen van de Dark Pulse schoten naar Hydruy toe en hij werd geraakt. Maar Hydruy stond op en het leek net of het geen schade aan had gericht. ''Je denkt zeker dat ik Suerte ben, naja. Denken meerdere.'' zei hij. Hij liep weg van Shiny het Timerise Forest in wat vlakbij de Sulfur Caves lag. Niemand wist waarom hij dat arme beest niet meer ging redden. Alleen hij zelf wist het. 60% van hem was nu slecht geworden. Ooit zou hij misschien Lustro worden, waar hij zelf nog niet aan gedacht had. Misschien moest zijn vriend er ook maar in, Destriker, hij had met hem het ''contact'' verloren na het gevecht met Akira in het TR forest.
Hij moest hem maar eens gaan opzoeken, en hij wist precies welke plek.

(Gaat verder in Crystal Lake)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyzo feb 21, 2010 11:55 am

[quote] Uber Unreal. De Shadow Ball had hij Dűh gericht. En de Dark Puls raakt je maar het lijkt alsof ze geen schade aanrichten. Doe niet alsof je sterk bent. Op dit moment ben je nogsteeds de zwakste pkm van Prpg.

Citaat :
Hij bleef buiten staan totdat de uitgang en ingang was vergrendeld.
Het was al vergrendeld, In mijn post stond dat ik al binnen stond. En ik heb het extra vergrendeld. Dus je kunt niet weg en doet unreal. ]

Shiny keek even naar de Pokemon die probeerde te ontsnappen. Maar het lukte niet echt. Want de uitgang was vergrendeld. Shiny keek recht in de ogen van de pokemon. ZIjn ogen begonnen te glimmen en er schoot een Mean Lock naar Hydruy toe. Er was weinig kans dat hij het zou ontwijken doordat ze al in elkander de ogen keken. 'Je denkt zeker dat ik Suerte ben, naja. Denken meerdere,' Zei Hydruy. ''Nee, ik denk niet dat je van Suerte komt,'' Zei hij rustig. ''Jij bent het niet waard om bij Suerte te horen. Ook al haat ik Suerte zelf.'' Shiny glimlachte gemeen naar Hydruy. Hij kon nu echt niet meer ontsnappen. Hij werd Lustro hun nieuwe gevangenen. Niet dat hij het waard was. Maar als Suerte weer naar Lustro kwam. Zou er een val zijn. En geen val zonder lokaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Emptyzo feb 21, 2010 1:17 pm

''Ik hoef het ook niet waard te zijn'' zei hij. Zijn rechteroog begon meer te bloeden. Hij kreeg de Mean Look op hem. ''Vang me maar, die Suerte nogwat komen tochniet. Ik zit niet bij hun dus waarom zouden ze komen.'' zei hij kalm. Hij liep de grot verder in en kwam bij Swift terecht. Hij ging naast der zitten. Zijn oog begon erger te bloeden en steeds erger. Er kwam een rode vlek op de grond. Hij stond gewoon automatisch op en schoot meteen een schaduwbal af waardoor er een gat kwam boven hem en Swift. Het bloed wat uit zijn oog kwam ging steeds meer stoppen nadat hij de schaduwbal had gebruikt, die 10x zo sterker is dan normaal door zijn Drćmora. Hij tilde Swift op met zijn staart en sprong naar buiten.

Gast, serieus. Leer lezen. De uitgang is dicht dus kan je niet naast Swift gaan zitten. En dus kan je haar ook niet helpen. Als je deze post niet z.s.m. aanpast verwijder ik hem.
~ Shadow. ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Gevangen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gevangen   Gevangen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Gevangen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Gevangen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-