|
|
Auteur | Bericht |
---|
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Het kasteel za feb 27, 2010 10:54 pm | |
| Levy hoorde ineens een hard geluid in zijn oor. Levy schrok wakker en sprong op. "Brand?! Waar?!" Levy keek hijgend naar achi. "Ik droomde..ik droomde dat ik een kabouter was.." Zei Levy. Levy keek snikkend naar achi. "Maar, oké. Nu even serieus" Zei Levy. Levy kuchte even. "Hebben ze hier een tv? Ik heb lang niet meer tv kunnen kijken, computeren of iets dergelijks uit de moderne tijd" Zei Levy. Levy dacht aan zijn huis met zijn tv en al die andere spullen. "Weet je wat. Ik ga een tv kopen voor in mijn kamer D" Zei levy met een brede glimlach. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 11:44 am | |
| 'Brand? Waar?' Was Levy zijn eerste reactie. Hij sprong wakker en keek hem hijgend aan. 'I droomde.. ik droomde dat ik een kabouter was..' Zei Levy. Achi glimlachte even droog. Levy als een Kabouter? Achi stelde het zich voor en begon te lachen bij de gedachten. Weer keek Achi hem aan. Hij begon te praten over een TV en andere dingen van de moderne tijd. 'Weet je wat? Ik ga een TV kopen voor in mijn kamer D,' Hoorde hij daarna Levy zeggen. Achi knikte. ''Ik denk dat ik ook maar een TV ga kopen. Als ik niks te doen heb kan ik dan kijken,'' Zei hij rustig. Hij keek Levy rustig aan. ''Maar, denk je dat je in je eigen kamer kunt slapen en niet hier op de grond?'' Zei hij daarna. Zonder op zijn reactie te wachten liep wat verder zijn kamer in en pakte hij een boekje. Toevallig was het een boekje waar allemaal moderne dingen instonden. Achi begon te lezen. Welke dingen zou hij kopen? Hij stak zijn tong uit zijn mond bij het bedenken van de dingen. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 12:21 pm | |
| "Ehh.." Zei levy terwijl hij niks wist als antwoord. Levy liep naar achi en zijn boekje toe. "Geef eens hier.." Zei levy. Levy keek naar het boekje. Er stonden moderne dingen in. "Aha!" Levy wees naar een grote tv. "Die is denk ik groot genoeg voor mij" Zei Levy. Opeens stond Levy zijn mond open. "Hoe kunnen mensen die prijs betalen.." Levy slikte. Hij was nogal blut. "Oké, dan deze" Zei levy. Levy wees naar een tv en een laptop." Die heb ik nodig" Zei Levy grijnzend. Levy pakte zijn mobieltje en belde naar de bedrijf die de spullen verkocht. Hij ging wat bestellen.
(dit is serieus xD) |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 12:32 pm | |
| Achi wou net nog een keer bladeren toen Levy het boekje uit zijn handen trok. ''Dankjewel,''Mompelde hij. Hij bleef over zijn schouder heen kijken. Hij keek naar de dingen in het boekje. Levy wees naar een Grote tv. 'Die is groot genoeg voor mij,' Hoorde hij daarna zeggen. Achi keek naar de Grote TV. Hij was inderdaad groot. Maar als je naar de Prijs keek.. Achi keek naar Levy die de ding belde. 'Laat mij maar,' Zei hij rustig. Hij pakte het mobieltje af. Hij zelf wou ook een grote TV. Hij zou de antieke klok wel verkopen ervoor. De ding irriteerde toch alleen. En misschien vond hij wel meer antieke dingen die hij kon verkopen. Misschien 1 van de harnassen in het kasteel? |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 12:35 pm | |
| Levy keek naar achi die aan het bellen was. "pff..kon ik zelf ook wel.." Zei Levy arrogant. Levy keek nog verder in het boekje. Er stonden interessante meubels in. Levy keek met grote ogen naar de speel goed actiepoppetjes. Er stonden ook Owenpoppen in de uitverkoop. Ze waren onpopulair geworden. Levy dacht even aan het owen clubhuis dat hij ooit had gemaakt. Beter om dat ooit te slopen. Levy was niet eens meer fan. Levy bladerde verder. "En? Heb je al een grote tv?" Levy keek naar achi die aan het bellen was. "Zoja bestel er voor mij ook een ff.." Zei Levy. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 12:43 pm | |
| ''Hoe bedoelde je wilt geen Korting geven?'' Schreeuwde Achi aan de telefoon. ''Weet je wel wie ik ben?'' Schreeuwde hij daarna. De Mr.mime die aan de telefoon zat hing op. ''Oh..'' Achi keek even naar Levy en glimlachte. ''Ik bel wel even opnieuw.'' Hij grijnsde en typte het nummer weer in. Dit keer zat er een andere pokemon aan de telefoon. Het was een Golduck. ''Ja, ik wil een TV kopen,'' Zei hij rustig. ''Je kunt korting geven?'' Achi klonk opgewonden. ''Dankje.'' Achi keek even naar Levy en knikte toen. ''Wanneer kan ik hem komen ophalen? Nu meteen? Is goed.'' Het bleef even stil. ''Ik geef je even door aan iemand wachten,'' Achi gaf de Telefoon aan Levy. Hij kon wel voor zichzelf bestellen. TOch? |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 1:07 pm | |
| "Ha, dankje" Zei Levy. Levy pakte de telefoon vast en begon blij te praten. "Hallo meneer" Zei levy. De golduck werd boos omdat het een vrouw was. "Ehh oke sorry" Zei Levy. "Dat begint al goed" Fluisterde Levy naar achi. "Ik wil graag een grote tv kopen" Zei Levy tegen de golduck. "Wanneer mag ik hem komen ophalen" Zei levy. De golduck keek of ze nog in voorraad waren. "Nee sorry meneer de laatste is net verkocht" Loog de golduck tegen Levy. "Luister, als jij geen tv's meer erbij haalt dan ga ik deze firma aanklagen" Zei Levy boos. De golduck werd nu woedend en hing op. "De lijn is dood" Zuchtte Levy tegen achi. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 1:28 pm | |
| 'Ha, dank je,' Zei Levy tegen hem. Achi keek naar de antieken klok. Die zou hij maar moeten verkopen. Hoe eerder hoe beter. Achi keek naar Levy. Ze begonnen te praten. En uiteindelijk hing de Golduck op net als de Mr.Mime van ervoor. ''We gaan gewoon naar de winkel en eisen dat ze er ons 2 geven!'' Zei Achi rustig. Hij pakte de antieke klok op. ''Kom je mee?'' Wacht.. Misschien hadden ze meer oude dingen die ze konden verkopen voor geld. Hij liep naar de kast toe. Het enige wat hij meer zag was een hamer. Maar die zag er niet echt antiek uit. ''Ik ga alvast naar Pokécity om dit te verkopen.'' HIj liep op 4 poten naar de deur en wachtte tot levy uit zijn kamer ging zodat hij hem op slot kon doen. ''Als ik dan genoeg geld heb koop ik m'n grote TV in de winkeltje.'' Hij bleef naar Levy kijken. Eigenlijk had hij wel gewild dat ze het brachten. Maar hij moest sowieso de klok nog verkopen en niemand wist waar Suerte de gebied was. En hij mocht het natuurlijk niet zeggen. |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Het kasteel zo feb 28, 2010 2:58 pm | |
| De kleine Pikachu, Amore, lag met haar handen achter haar hoofd gevouwen op het roze bed. Ze keek met haar zwarte ogen naar het plafond. De rode en groene gloed leek in haar ogen te drijven, alsof het iets was wat in het water dreef. Het ging een beetje heen en weer, heel vreemd. Amore hoorde dat Levy en Achi iets aan het doen waren in de gang. Praten enzo. Ze hoorde ook een deur dicht slaan. Maar, ze besteedde er geen aandacht aan. Ze bleef in dezelfde houding liggen, kijkend naar het plafond. Haar kamer vond ze zelf het leukste. Er was een radio. Perfect, dus. Amore liep naar de radio toe en drukte op het knopje. Hij vloog aan. Rustig liep ze weer naar haar bed toe en ging in dezelfde houding als eerst liggen. Ze sloot haar ogen en begon zachtjes mee te zingen. ''I always needed time on my own. I never thought I'd need you there when I cry. And the days feel like years when I'm alone. And the bed where you lie is made up on your side. When you walked away I count the steps that you take. Do you see how much I need you right now? When you're gone the pieces of my heart are missing you. When you are gone the face I came to know is missing too. When you're gone all the words I need to hear to always get me through the day.. And make it okay, I miss you.'' Ze haalde diep adem. Prachtig nummer, vond ze. ''I've never felt this way before. Every thing that I do reminds me off you. And the clothes you left.. They lie on the floor, and they smell just like you.. I love the things that you do.. When you walked away I count the steps that you take. Do you see how much I need you right now? When you're gone the pieces of my heart are missing you. When you are gone the face I came to know is missing too. When you're gone all the words I need to hear to always get me through the day.. And make it okay, I miss you,'' ging ze rustig door. Plots vloog de radio uit. ''Verdomme!'' Riep Amore luidkeels. Ze keek naar de Radio. Aha. Ach, boeiend. Ze keek rond. Rustig liep ze haar kamer uit en liep weg, zonder ook nog maar iets te zeggen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Het kasteel | |
| |
|
| |
|