Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 ''Amore?''

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptyvr feb 19, 2010 10:00 pm

Evening liep zwijgend langs de kant van het water, en keek geboeid naar het snel stromende rivierwater, dat van de toppen van de bergen vandaan kwam. Hij liep dichter naar het water, en stak een van zijn pootjes erin, die meteen met de stroming mee gesleurd werd, zodat Evening hem er snel weer uit trok. Hij gniffelde even om zijn eigen domme actie, en liep toen verder. Toen de rivier wat rustiger werd, en niet meer zo'n lawaai maakte, ging Evening op het gras zitten. Hij was hier niet voor de rivier, maar voor iets heel anders. Hij was hier voor Amore, de leider van de Suerte. Hij wou dolgraag de Suerte joinen. Zover hij wist had Shadow wel een hoge rang in deze groep, maar Amore leek toch de ''opperleider'' dus hij moest het maar aan haar vragen, dan had hij tenminste meteen de goede. Evening schraapte zijn keel en riep daarna de naam van deze Pikachu, en wachtte daarna rustig en geduldig op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptyvr feb 19, 2010 10:38 pm

Amore had de roep gehoord en had hiervoor afscheid genomen van Comet. Ze had een klein, genietend grijnsje op haar gezicht terwijl ze naar de rivieren liep. ''A miracle looking in my life,'' zong ze zacht. Ze grijnsde dommetjes. Ze bleef een aantal meters van de rivier af staan. Ze zag Evening. Hmpf. Hij was hier voor Suerte. Het verbaasde Amore niet. Zij was altijd de enige 'echte' leider geweest. Nu deden zij en Shadow het samen, maar, zij werd nog altijd geroepen. Misschien omdat Amore de arrogantie had van een leider. Shadow deed niet veel zelf, niet veel zonder dat Amore het wist. Amore wel. Dat was iets wat ze van haar moeder was. 'Born to lead,' dacht ze grinnikend bij zichzelf. Ze sloot haar ogen en opende ze weer toen ze rood waren. Met grote passen liep ze op Evening af en grijnsde; rode schokken kwamen van haar lichaam af. Ze keek hem aan en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptyzo feb 21, 2010 9:18 pm

Het duurde best lang, of het leek gewoon lang te duren. Evening gaapte en sloot zijn oogjes half. Maar na slechts een paar minuten weerklonk al het geluid van zacht gezang, het geluid dat Amore maakte terwijl ze steeds dichterbij liep. Evening schudde zijn hoofd, en opende zijn ogen weer volledig, en keek recht naar de gele muis. Oke, mooi. Ze was er. Maar ze zag er niet normaal uit. Haar ogen waren rood gekleurd, en en kwamen overal rode schokken van haar lichaam af. Evening trok een wenkbrauw op, en keek haar raar aan. Ging het wel goed met haar? Ze zag er zo best wel angstaanjagend uit. Als ze niet de leider van de Suerte was geweest, zou Evening denken dat ze hem aan wou vallen. Maarja, dat was ze wel, dus dat deed ze niet. En toch was het raar. Hij moest maar gewoon doen. Evening liet zn wenkbrauw weer zakken, en verborg zijn zenuwachtigheid onder een serieus en rustig uitziend gezicht. ''Hallo Amore..'' zei hij rustiger dan hij eigenlijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptyzo feb 21, 2010 9:47 pm

'Hallo Amore,' sprak Evening redelijk rustig. Amore had aan zijn eerste blik gezien dat hij wat geshockeerd was door haar.. Verschijning. Amore grijnsde, waarbij haar scherpe witte tandjes zichtbaar werden. Ze sloot haar ogen en liet een diepe zucht horen. De volt verdween van haar lichaampje. Toen ze haar ogen opende, zag je dat ze weer bijna zwart waren. Amore grijnsde licht. ''Hallo, Evening heette je, toch?'' Vroeg ze rustig en ze grijnsde. ''Als er iets was zou je Shadow roepen. Dus, ik neem aan dat je hier niet zomaar bent voor een gezellig praatje,'' grijnsde ze droog. ''Je bent hier omdat je bij de Suerte wil,'' ratelde ze verder. Ze gaf hem geen tijd om iets te zeggen. ''Oke, ik weet dat ik je moet vertrouwen en waarschijnlijk zo'n beetje verplicht ben je toe te laten tot de groep in verband met je partnerschap met de mede-leider: Shadow,'' ratelde ze toen. ''Toch wil ik graag dat je mij vertelt waarom je bij Suerte wíl, en een reden waarom ik je toe zou móeten laten,'' ratelde ze door. Ze haalde diep adem. Nu zou Evening eindelijk kunnen spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptydi feb 23, 2010 5:37 pm

Amore sloot haar ogen, en maakte een diepe zucht. Toen ze haar ogen weer opende, zagen haar ogen er weer grotendeels normaal uit, en de schokken waren ook verdwenen. Evening zuchtte even opgelucht. ''Hallo, Evening heette je, toch?'' vroeg Amore toen. Evening wou meteen antwoorden, maar dat lukte hem niet omdat Amore verder begon te praten. Evening grijnsde lichtjes, en luisterde het hele verhaal af die Amore tegen hem aan het vertellen was. Amore haalde toen diep adem, en zweeg. Een duidelijk teken dat Evening eindelijk kon praten. Evening knikte even, en begon daarna te praten. ''Je hoeft me helemaal niet toe te laten, alleen maar omdat ik toevallig de partner ben van een van de leiders..'' Hij keek haar even onbegrijpend aan, alsof ze iets raars had gezegd. ''De reden dat ik mee wil doen aan de Suerte is als volgt. De slechte of duistere pokemon, hoe je het ook wilt noemen, hebben mijn hele jeugd om zeep geholpen. Toen ik nog een cyndaquil was van een paar jaar oud, heeft een of ander 'duister' beest mijn ouders vermoord. Ik vluchtte van huis weg, maar slechte pokemon bleven mij achtervolgen, ze probeerden me te vermoorden.. En nu heb ik dit gebied gevonden..'' Evening keek even om zich heen. ''Hier heb ik een thuis gevonden, vrienden, en zelfs een partner. Ik wil voor geen goud dat dit gebied word overgenomen door de Lustro.. Mn hele leven heb ik voor dat soort pokemon gevlucht, maar nu wil ik terugvechten..'' Evening stopte met praten, en zuchtte even. ''Zo.. dat klonk stom, zeker? '' zei hij met een grijns op zijn mond. Hij wachtte gespannen af op een reactie van Amore.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptydi feb 23, 2010 5:47 pm

'Je hoeft me helemaal niet toe te laten, alleen maar omdat ik toevallig de partner ben van een van de leiders,' had hij gezegd. Amore had haar hoofd geschud. Dat was nou net iets wat ze wel deed. Shadow's partner hoorde ze te vertrouwen. Dat was gewoon iets wat ze verplicht was. Evening begon te praten. Hij zei wat over dat zijn ouders om zeep waren geholpen en dat hij niet wilde dat dit gebied overgenomen werd. Amore grijnsde. 'Hier heb ik een thuis gevonden, vrienden, en zelfs een partner. Ik wil voor geen goud dat dit gebied word overgenomen door de Lustro.. Mn hele leven heb ik voor dat soort pokemon gevlucht, maar nu wil ik terugvechten,' sprak hij toen. Amore wilde haar mond opentrekken, maar hij sprak weer. 'Zo.. dat klonk stom, zeker?' Vroeg hij. Amore schudde haar kop. ''Nee, het is de beste reden die ik tot nu toe heb gehoord,'' sprak ze rustig. ''Je bent natuurlijk toegelaten,'' sprak ze rustig. ''Je zal een Quinto worden. Voor Shadow heb je je al bewezen, denk ik, maar ik durf je nog niet gelijk Bueno te maken,'' sprak ze rustig. ''Heb je verder nog een voorkeur wat betreft de ledenrangen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptywo feb 24, 2010 10:36 am

Amore luisterde rustig zijn verhaal af, en schudde na zijn laatste opmerking haar hoofd. 'Nee, het is de beste reden die ik tot nu toe heb gehoord,'' zei ze tegen hem. Evening knikte. Hij was toegelaten door Amore. En hij zou een Quinto worden. Wat het precies inhield wist hij zelf niet, maar dat maakte hem niet uit, hij vond alles best. Hij kon het later ook nog aan Shadow vragen. ''Maar ik durf je nog niet gelijk Bueno te maken'' sprak Amore daarna. Evening knikte begrijpend. ''Ik begrijp het. Ik zal me gewoon net als de andere leden moeten bewijzen..'' Antwoordde Evening met een kleine glimlach. Hij keek eventjes naar de grond, ook al wist hij niet waarom hij dat deed. ''Heb je verder nog een voorkeur wat betreft de ledenrangen?'' Vroeg Amore. Evening hief zijn kop snel weer op en keek haar een beetje vragend aan. ''Euhm.. nee. Ik weet niet wat de rangen zijn, laat staan wat ze inhouden.. Geef me maar de rang waarvan je denkt dat die het beste bij me past...'' antwoordde Evening.

[inspiloos xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptywo feb 24, 2010 11:51 am

'Ik begrijp het. Ik zal me net als de andere leden moeten bewijzen,' sprak hij. Hij klonk niet teleurgesteld. Amore grijnsde licht. 'Euhm.. Nee. Ik weet niet wat de rangen zijn, laat staan wat ze inhouden. Geef me maar de rang waarvan je denkt dat die het beste bij me past,' sprak hij toen. Amore hief een wenkbrauw op en sloot haar ogen. ''Waarschijnlijk weet je dan ook niet wat Bueno's en Quinto's zijn. Een Quinto is een gewoon lid. Bueno's zijn gewaardeerde leden,'' sprak Amore. ''Dan heb je nog de Fresco's: De nieuwelingen,'' sprak Amore. ''Dan heb je onder de leden nog rangen. Luchador, Rueda, etcetera. Welke rang je krijgt ligt totaal aan jouw sterke punten,'' sprak ze toen weer netjes. ''Dus, wat zijn jouw sterke punten? Of.. Waar wil je in trainen? Je kracht? Je snelheid? Of ben je meer het type dat verzorgt?'' Vroeg Amore rustig en ze grijnsde.

-Kortheid x.x-
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptywo feb 24, 2010 7:03 pm

Amore grijnsde even, en sloot daarna haar ogen. Ze begon met een verhaal, waarin ze alles vertelde over de verschillende rangen en posities. een Quinto was een gewoon lid. Dat zou hij dus eerst worden. Evening knikte, en Amore ging verder. Een Bueno was en gewaardeerd lid. Het klonk goed, en Evening zou er dan ook zijn best voor gaan doen zodat hij die rang ooit zou bereiken. Fresco's waren dus nieuwelingen. Voor hem werd die rang overgeslagen, en daar was hij wel blij om. Het klonk en was nooit echt leuk om een nieuweling te zijn in de groep. Ookal was hij dat ergens wel. Achja... Amore legde daarna de verschillende rangen uit. Ze noemde een paar namen, waarvan Evening geen idee had wat het betekende, of inhield. ''Dus, wat zijn jouw sterke punten? Of.. Waar wil je in trainen? Je kracht? Je snelheid? Of ben je meer het type dat verzorgt?'' Vroeg Amore rustig en ze grijnsde. Evening dacht na. De rang die je kreeg lag dus aan de verschillende punten waar je sterker op was. ''Ik heb wel kracht, maar je kan niet zeggen dat ik en vechtersbaas ben..'' zei Evening grijnzend. ''Ik heb korte pootjes, maar ik kan er wel snel mee rennen, en ik kan door mijn lange buigbare lichaam zowat overal doorheen sluipen.. zeg jij het maar..'' zei Evening, en wachtte weer af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptywo feb 24, 2010 7:22 pm

''Ik heb wel kracht, maar je kan niet zeggen dat ik en vechtersbaas ben..'' sprak Evening. ''Ik heb korte pootjes, maar ik kan er wel snel mee rennen, en ik kan door mijn lange buigbare lichaam zowat overal doorheen sluipen.. zeg jij het maar..'' sprak hij. Amore fronste. ''Oke,'' sprak ze. ''Dan is voor jou een Rueda-rang erg geschikt,'' sprak ze. ''Ikzelf ben ook Rueda,'' grijnsde ze. ''Als er trainingen zijn, zal ik je trainen,'' zei ze toen vaagjes. ''Rueda's zijn bekend om hun snelheid,'' legde ze rustig uit. ''Ze denken snel na en voeren alles snel uit. Je zal hierin moeten oefenen. Snelheid en intelligentie is dan belangrijker dan kracht,'' sprak ze rustig. Hierna draaide ze zich om. ''Welkom in de groep, Evening,'' sprak ze. Ze sloot haar ogen heel eventjes. ''Ik ga er nu vandoor. Als je vragen hebt kan je mij, Shadow of Achi roepen,'' sprak ze toen rustig en ze grijnsde. Met rustige stapen liep ze weg, weg van de rivieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Emptyma maa 01, 2010 7:10 pm

''Oke..'' sprak Amore. Evening keek haar aan. Zou ze al een keuze gemaakt kunnen hebben? Zo snel al? ''Dan is voor jou een Rueda-rang erg geschikt,'' zei ze daarna. Evening had nog geen idee van wat het precies was, maar het klonk wel gaaf, en Amore zou het vast nog uitleggen. Ze was zelf ook een Rueda. Evening knikte. Dus als er trainingen waren voor de Rueda pokemon, dan zou hij getraint worden door Amore zelf. De vage stem waarmee ze praatte maakte Evening aan het glimlachen. Hij luisterde verder. Nu kwam de uitleg over de rang. Snelheid en intelligentie waren dus de punten waarin de Rueda's goed moesten zijn. Evening knikte weer. Oke, zijn snelheid was wel goed en intelligentie? Dat zat ook wel goed, toch? Evening grijnsde even, en keek daarna een beetje verbaasd wanneer Amore zich omdraaide. ''Welkom in de groep, Evening..'' zei ze tegen hem. Evening lachtte. ''Dankjewel, Amore..'' antwoordde hij kort en beleefd. Als hij vragen had kon hij het vragen aan haar, Shadow of Amore. ''Begrepen..'' antwoordde Evening ook kortjes daarop. Amore liep daarna weg van de plek, en weg van de rivieren. Evening kon alleen maar blijdschap voelen op dit moment. Hij was toegelaten, en had ook al een speciale rang toegewezen. Zou hij het Shadow gaan vertellen? Hij had zin om haar gezicht weer te zien. Na nog even achterom gekeken te hebben, ook al was Amore allang uit het zicht verdwenen, liep hij eveneens weg van de Wilde Rivieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Gesponsorde inhoud




''Amore?'' Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Amore?''   ''Amore?'' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

''Amore?''

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Amore!
» Amore!
» Welcome Home [+Amore]
» Amore, ik moet je iets vertellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-