Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Teideal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Teideal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teideal   Teideal - Pagina 2 Emptyzo feb 28, 2010 8:45 pm

Amore voelde hoe Comet haar een klein likje gaf. Ze grijnsde en hief haar hoofd op. Met een klein grijnsje keek ze hem aan. Langzaam merkte ze hoe laat het wel niet was geworden. Hmmn.. Fijn. Amore haalde diep adem. Nog even keek ze Comet aan. ''Ehm, Comet,'' besloot ze na een tijdje toch te zeggen, ''ik denk dat we beter ergens heen kunnen gaan..'' sprak ze vaag. ''Een grot?'' vroeg ze droog. Ze keek naar de lucht. De maan was niet zichtbaar door dikke wolken. ''Volgens mij gaat het zo regenen. Bovendien is het al erg donker. Hier blijven is dus niet echt bepaald.. Handig,'' sprak ze toen. Amore liet Comet langzaam los en stond rustig op. Met een minescuul grijnsje keek ze hem aan. ''Comet, kom je mee? Ik heb denk ik weinig zin om nat te worden,'' sprak ze droogjes. Ze grinnikte en keek vaag. ''Naar de Sulfur Caves. Wie er het laatste is.. Is niet als eerste,'' sprak ze vaag. Ze keek Comet even aan en sprintte er toen vandoor.

-Topic uit, ofzeuw.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Teideal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teideal   Teideal - Pagina 2 Emptyzo feb 28, 2010 9:21 pm

Comet luisterde naar de woorden van Amore. Ze stelde voor om ergens heen te gaan. Comet knikte; dat vond hij een goed idee. Vooral nu de lucht zo vol met wolken was. Hij grinnikte droogjes en keek haar grijnzend aan. Wiehie. Voor hij antwoord kon geven op de vraag of hij mee wilde sprak Amore weer iets en sprintte ze weg. Hij keek haar na voor hij besefte dat hij achter haar aan moest komen. Hij ging op zijn vier poten staan. Na zich flink af gezet te hebben sprintte hij achter Amore aan. Hij nam niet de moeite om Quick Attack te gebruiken. Ondertussen keek hij om zich heen, zodat hij de omgeving wat beter leerde kennen.

- Flut & Topic uit. D= -
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Teideal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-