Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Owh my Gawsh..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Owh my Gawsh.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Owh my Gawsh..   Owh my Gawsh.. - Pagina 2 Emptyvr maa 05, 2010 12:10 pm

'Maam, paap, Secret is weg!' riep Force plots. Amore keek om zich heen. Trouble, Smile, Force.. Maar.. Secret was echt weg! Amore stond op. ''Nee!'' Riep ze droog. ''Ehm...'' sprak ze snel. Ze keek om zich heen. ''Force, Trouble en Smile. Jullie komen met mij mee,'' sprak Amore. Ze keek Comet aan. ''Wil jij Secret gaan zoeken? Ze zal wel niet ver weg zijn,'' sprak ze. ''Dan ga ik met deze drie naar de velden. Dan zie ik jou daar,'' sprak ze rustig. Ze keek om zich heen. Plots herinnerde ze zich iets. ''Comet. Alsjeblieft.. Ga jij dan zoeken?'' vroeg ze droog, maar ze wachtte niet op een antwoord. ''Ga kijken bij de meren,'' sprak ze door. ''Daar gingen ik, mijn moeder en meerdere familieleden van mij altijd heen. Het heeft zegmaar een soort aantrekkingskracht,'' grijnsde Amore. ''Ik denk dat ze daar is,'' sprak ze. Hierna zette ze Trouble en Smile op haar schouders. ''Force, jij bent groot en sterk en kan vast zelf wel lopen?'' grijnsde ze droogjes. ''Ja, dat kan je wel,'' ging Amore door. ''Wij gaan naar de velden, kom mee,'' sprak ze. Ze pakte Force's handje beet en keek Comet aan. ''Ga jij dan zoeken? Ja, dat doe je wel. Doeg,'' sprak ze droog en ze liep weg, met Force aan haar hand, en de andere twee op haar schouders.

Force, Trouble, Smile en Amore zullen nu naar de Peaceful Plains gaan. (Ik maak topic.)
Comet moet echter achter Secret aan gaan, voor het plot 'Broken'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Owh my Gawsh.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Owh my Gawsh..   Owh my Gawsh.. - Pagina 2 Emptyvr maa 05, 2010 10:28 pm

''Ik ben weg!'' klonk in Comet's oren. Het was de stem van zijn enige dochter, Secret. Hij wilde naar haar kijken, maar werd afgeleid door de andere kleintjes en Amore. Toen klonk opeens de stem van Force. ''Maam, paap, Secret is weg,'' zei hij. Comet draaide zijn kop naar de Pichu met groene ogen. Amore reageerde echter eerder door hard ''Nee!'' in zijn oor te roepen. Ze dacht snel, en gaf Comet de opdracht om achter Secret aan te gaan. Ook zei ze waar ze waarschijnlijk was. Comet knikte, maar net toen hij weg wilde gaan herhaalde Amore wat hij moest doen en zei ze dat hij het wel zou doen. Natuurlijk was het goed om duidelijk te zijn, maar om nou zo vaak te zeggen wat hij moest doen vond Comet toch lichtjes overdreven. Achja.. Comet wachtte tot de andere de grot uit waren, zodat hij ruim baan had. Hij zette zich op vier poten en zette zich met een flinke kracht af, op naar de meren. Misschien zou hij in dit tempo zelfs eerder zijn dan Secret. Want, zo lang was ze nog niet weg, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Owh my Gawsh..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Oh Gawsh..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-