Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Weggelopen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Secret
Gestorven
Secret

Vrouw Aantal berichten : 58
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months
Status: Gezond
Partner: Don't make me laugh.

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Weggelopen.   Weggelopen. Emptydo maa 04, 2010 9:03 pm

Only: Akira, Comet & Secret.

Met gebalde vuisten liep een kleine Pichu langs het Crystal Lake. Die stomme Force. Die wilde haar moeder gewoon voor zichzelf hebben! Maar, zij zou bewijzen dat zij gewoon de allerbeste was. Zij was Secret! Haar rode oogjes gloeiden bij het idee. Ze merkte het zelf echter niet. ''Ik ga iedereen hier ownen!'' Riep ze luid. ''Ik zal de wereld laten zien dat zelfs kleine pokémon kunnen moorden,'' gromde Secret droogjes. Weer gloeiden haar rode oogjes een beetje. Secret keek naar haar spiegelbeeld. Wauw! Ze zag er beeldig uit. Ze ging met haar handjes door haar uberkewle plukje dat op haar voorhoofd zat. Wauw! Prachtig. Secret begon te poseren voor haar spiegelbeeld. Ze zag er weer perfect uit. Dat had ze zeker van haar moeder. Secret keek om zich heen. Een magikarp, in het water! Secret grijnsde en deed een bliksemstraal. Het hele water kleurde geel, en ze kreeg zelf wat damage. Cool! Ze deed het nog eens. En nog eens. Toen merkte ze ineens dat vele pokémon in het water lagen, dood of uitgeschakeld. ''Lekker voor je!'' Riep ze droogjes. ''Ik ben vast en zeker de mooiste killer,'' mompelde ze droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyvr maa 05, 2010 10:37 pm

Ondanks de Quick Attack was Comet later bij het meer dan Secret. Misschien omdat hij nog niet goed wist waar het was. In het meer dreven Pokémon, bewusteloos of dood. Comet fronste en vroeg zich af wie dat gedaan had. Zijn gedachte werd al snel beantwoord. Hij hoorde de stem van zijn dochter, Secret, in de verte. meteen richtte hij zijn blik op de plek waar het vandaan kwam en spitste hij zijn oren. Ja, dat was Secret.. Vlug rende hij naar haar toe. ''Secret,'' zei hij toen ze binnen gehoorsafstand was. Hij fronste even terwijl hij vaart minderde en bij Secret ging staan. ''Heb jij dit gedaan?'' Zijn stem klonk bijna trots. Zelfs zijn o-zo-jonge dochter wist flink wat schade aan te brengen. Zijn zwatre ogen kregen kleine pretlichtjes. geweldig.. Wat zou Shiny er van vinden? Wat zou Shiny er van vinden als hij hoorde dat Comet een vernietigende dochter had? Geweldig.. Hij glimlachte breed. Wachten op een antwoord deed hij niet echt; het zou hem niks kunnen schelen als Secret geen antwoord gaf. Dat moest ze zelf maar weten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyvr maa 05, 2010 10:46 pm

Een niet al te grote Umbreon liep rond. Ze liet een zachte grom horen toen ze na een uur Comet nog steeds niet gevonden had. Shiny, haar partner én leider, had haar bevolen om Comet te gaan halen, omdat hij kinderen had met de vijand. En, Akira zou niet terugkomen zonder Comet. Akira haalde diep adem en liet weer een zachte grom horen. 'Secret, heb jij dit gedaan?' klonk een stem. Akira spitste haar oren. Wie was dat!? Haar ogen begonnen rood licht te geven en ze sloop op de plek af waar het geluid vandaan kwam. Ze was zo blij met de trainingen van haar vroegere meester. Geluidloos voortbewegen. Het was perfect. Eenmaal aangekomen bij de twee pokémon keek Akira rond. Het Crystal Lake. Hiernaa keek ze naar de twee Pokémon. Een Pikachu.. En.. Een Pichu! Akira keek even goed. De rode ogen van de Pichu.. Dit kon niet missen! Dit was absoluut familie van Amore. Akira kwam tevoorschijn en keek Comet doordringend aan. ''Hallo daar,'' klonk haar duistere stem. ''Ik zal me even voorstellen.'' Ze keek even naar Secret, maar toen weer naar Comet. ''Mijn naam is Akira.'' Weer richtte ze haar blik even op Secret. ''Jij moet de dochter van Amore zijn,'' mompelde ze tegen Secret. Hierna keek ze weer naar Comet. ''Dus, moet jij Comet zijn. Ik heb van Shiny het bevel gekregen je mee te nemen naar een schuilplaats.'' Akira fronste. ''Die.. Pichu moet dan maar gelijk meekomen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyvr maa 05, 2010 11:28 pm

Secret antwoordde niet op Comet's vraag. Achja.. Net toen hij wilde genieten van de rust bij het meer hoorde hij een stem. Hij draaide zich om en keek recht in de rode ogen van een Umbreon. Ze stede zich voor als Akira.. Die naam had hij eerder gehoord. Ze was vast en zeker een belangrijk Lustro lid. Comet knikte als teken dat hij haar gehoord had. akira wist dat Secret de dochter van Amore was, en dat hij Comet was. Opnieuw knikte hij. ''Ach, een bevel van onze Shiny kunnen we niet negeren,'' glimlachte hij. Zijn uitdrukking was niet vrolijk, maar ook niet boos of gemeen. Een beetje kil.. En hij sprak kalmpjes. Zelfs als Akira een hoge rang had hoefde hij niet overdreven onderdanig te doen. Zo deed hij ook niet naar Shiny, en zelf had hij ook een hogere rang. ''Nou Secret, je hoorde het,'' sprak Comet tegen zijn dochter. ''Shiny heeft gevraagd of ik wil komen, en jij mag mee.'' Hij wierp een blik op Secret, waarna hij zijn ogen weer naar Akira liet kijken. ''Neem me dan maar mee.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Secret
Gestorven
Secret

Vrouw Aantal berichten : 58
Registration date : 28-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months
Status: Gezond
Partner: Don't make me laugh.

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyza maa 06, 2010 11:20 am

'Secret, heb jij dit gedaan?' had haar vader gevraagd. Secret keek hem aan, maar antwoordde niet. Nee, ze was gefocust op een geluid. Voetstappen. Secret liet een klein grommetje horen. Uiteindelijk bleek dat ze gelijk had. Een niet al te grote Umbreon kwam uit de duisternis. Secret keek naar deze, en hierna naar haar vader. Wat ging er gebeuren? Ze was niet bang. De Umbreon stelde zich voor als Akira. Hierna zei ze dat Secret de dochter van Amore moest zijn, en haar vader moest dan Comet zijn. ''Ja zeker,'' klonk het zelfverzekerd uit het mondje van Secret. 'Ik heb van Shiny het bevel gekregen je mee te nemen naar een schuilplaats. Die.. Pichu moet dan maar gelijk meekomen,' zei de Umbreon. Secret's oogjes werden groot. Moest ze meekomen? Naar een schuilplaats? Waarom? Dat was echt.. Zó cool. Secret keek naar Comet, die iets zei over het bevel van Shiny. 'Nou Secret, je hoorde het. Shiny heeft gevraagd of ik wil komen, en jij mag met me mee,' hoorde Secret hem zeggen. Ze knikte. ''Ja..'' zei ze. Hierna zei Comet iets tegen Akira. Secret hief een wenkbrauw op. Wie was Shiny? En.. Waarvoor had die Shiny haar vader nodig? Ach, het maakte niet uit. Haar vader leek Shiny te kennen, dus, dat zat wel goed. Secret knikte en keek naar Comet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyza maa 06, 2010 11:30 am

Akira keek naar Secret en Comet. 'Ach, een bevel van onze Shiny kunnen we niet negeren,' was Comet's reactie. Akira knikte, maar luisterde niet naar wat Comet zei tegen de kleine Pichu die Secret genoemd werd. 'Neem me dan maar mee,' zei Comet uiteindelijk. Akira knikte. ''Dat was ik al van plan.'' Ze liep naar Secret toe. ''Ik wil niet opgehouden worden.'' Ze pakte Secret aan haar nekvel beet en zette deze niet echt voorzichtig, maar ook niet hard op haar rug. ''Zo zijn we er sneller,'' zei ze met een zachte grom, ''ik neem aan dat jij zelf kan lopen.'' Ze keek even om zich heen. ''We gaan naar de Cursed Cemetry. Vanaf daar zul je mij goed in de gaten moeten houden, want.. De schuilplaats is best lastig om.. Achja, je zal de ingang niet snel vinden.'' Ze keek schichtig om zich heen. Niemand anders moest hen volgen. Bovendien wilde ze kijken of Amore hier niet toevallig was. Maar, gelukkig was die er niet. ''We gaan,'' zei ze met een luide grom. Ze zette zich in beweging en ging over in een snelle aanval. Comet zou haar bij kunnen houden als hij zelf ook een snelle aanval zou gebruiken. Akira grijnsde, en rende met Secret op haar rug naar de schuilplaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Comet

Comet

Man Aantal berichten : 99
Registration date : 14-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 years..
Status: Gewond
Partner: I'm a loner..

Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Emptyza maa 06, 2010 2:16 pm

Akira zette Secret op haar rug. Comet begreep dat. Secret was nog jong en kon natuurlijk nog niet zo snel rennen. Akira vertelde waar ze heen gingen, en Comet knikte. ''Dat moet te vinden zijn,'' zei hij droogjes. Hierna vertelde Akira dat hij haar op het laatst goed in de gaten moest houden. Opnieuw knikte hij. Hij was benieuwd wat het voor schuilplaats was dat hij zo goed verborgen was. Nadat Akira ''We gaan,'' had gezegd rende ze er vandoor. Comet volgde vlug met een Quick Attack, die Akira ook gebruikte. Hij was benieuwd hoe ver de Cursed Cemetry was. Al maakte het weinig uit; in dit tempo zouden ze er zo zijn. Comet zorgde er voor dat hij Akira en Secret niet uit het zich verloor. Hij wist de weg immers zelf niet, en wist vrijwel zeker dat Akira het wel wist. En.. hij wilde zijn dochter niet uit het oog verliezen. Straks was Akira helemaal niet van plan om hem naar die schuilplaats te brengen, maar om Secret te ontvoeren. Hmmn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Weggelopen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weggelopen.   Weggelopen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Weggelopen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-