Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Door de grote Stad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Palm

Palm

Man Aantal berichten : 16
Registration date : 03-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 maand
Status: Gezond
Partner: Nee

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 12:53 pm

Een Kleine Riolu liep door de grote straten, zijn flap oortjes stuiterde als het waren. Hij had erg honger hij had de afgelopen 2 dagen niks gegeten, tot hij opeens iemand met een karretje Oran berries zag, hij rende er heen en ging voor het kraampje staan en zei."zou ik een Oran Besje mogen?" de Verkoper knikte en gaf hem er een en mompelde ' Das dan 5 Poke!' Riolu knikte en hij keek of hij ergens een muntje kon vinden die vond hij niet en zei tegen de Verkoper."ik heb geen geld!" De verkoper schude van nee en liep toen weer weg, De kleine Riolu bleef met een open gezicht staan en begon op een bankje zachtjes tesnikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 3:20 pm

Een kleine Pikachu liep door de stad. Ze wilde weer eens bij de winkeltjes langs voor wat spullen voor Suerte. 'Zou ik een Oran Besje mogen?' hoorde ze plots. Ze keek om zich heen. Een kleine Riolu wilde wat kopen bij het winkeltje van Meowth. Althans, zo noemden ze het. Eigenlijk was het een karretje met bessen. Amore kende Meowth. Zijzelf liep vroeger altijd met een tasje bessen, die altijd van hem kwamen. 'Dat is dan vijf Poké!' riep meowth, zoala altijd. Toen bleek dat de Riolu geen geld had. Amore fronste. 'Ik heb geen geld!' riep de Riolu uit. Amore hield haar koppie scheef. Meowth schudde van nee en liep weg. De Riolu liep naar een bankje toe en begon daar te snikken. Amore liep naar het karretje toe. ''Meowth!'' riep ze luid. Meowth kwam aan. 'Amore,' begroette hij haar. ''Ik wil vijf oranbessen,'' sprak ze. Meowth knikte. ''Vijfentwintig poké!'' Riep hij uit. Amore gaf het hem. Ze kreeg de vijf oranbessen. ''Bedankt,'' sprak ze en ze liep op de Riolu af. Ze pakte zelf één bes uit het tasje, en hield toen het tasje met de overige vier bessen voor de neus van de Riolu. ''Hé, kleine,'' zei ze. Ze liet het tasje op zijn schoot vallen. ''Mijn naam is Amore,'' sprak ze rustig. ''Duce van Suerte,'' vervolgde ze. ''Ik hoorde dat je geen geld had, maar wat bessen wilde,'' zei ze. Rustig ging ze naast de Riolu zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palm

Palm

Man Aantal berichten : 16
Registration date : 03-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 maand
Status: Gezond
Partner: Nee

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 3:42 pm

De Riolu zag een Pikachu besjes kopen vijf in totaal, 'Bedankt!' Zei de Pikachu die naar hem toe liep Palm keek naar haar en stopte met snikken,'mijn naam is Amore,' Zei de Pikachu die dus Amore hete,Palm keek Haar aan toen zei ze ' Duce van Suerte,' Palm knikte, Ze had gehoord dat Palm een besje wou en geen geld had."Dat Klopt Amore." Zei Palm," Ik ben Palm een Riolu zoals je denk ik ziet." Zei hij en hij keek Amore ze was dus een Duce wat is dat, en wat is Suerte.Dacht Palm En hij vroeg."Wat is een Duce.... En wat is Suerte?" Hij keek Amore vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 3:49 pm

'Dat klopt, Amore,' antwoordde de Riolu. 'Ik ben Palm. Een Riolu, zoals je denk ik ziet,' sprak hij toen. 'Wat is een Duce, en wat is Suerte?' vroeg hij toen rustig. Amore haalde diep adem. ''Te zien aan het feit dat jij nog nooit van Suerte gehoord hebt, kan ik meteen zien dat je nieuw bent hier,'' sprak Amore zacht. ''Maar, ik zal het je uitleggen.'' Amore haalde diep adem. ''Suerte is de 'goede' groep in PokéRPG. Er zitten goede en neutrale pokémon in. We vechten tegen de Lustro, zie dat maar als de 'slechte' groep,'' begon Amore. ''Duce is een ander woord voor leider,'' legde ze toen uit. ''Ik ben dus één van de twee leiders van de 'goede' groep: Suerte,'' sprak ze toen kalmpjes. ''Maar.. Aangenaam kennis te maken, Palm,'' sprak ze rustig. ''En.. Welkom in dit gebied,'' sprak ze toen kalmpjes. Ze ging met haar hand langs haar achterhoofd en sloot haar ogen heel eventjes. Ze haalde diep adem en keek Palm aan. Hij was jong. Maar, hij was nog wel wat ouder dan haar eigen kinderen. Toch vond ze hem misschien nog wat te jong om alleen rond te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Palm

Palm

Man Aantal berichten : 16
Registration date : 03-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 maand
Status: Gezond
Partner: Nee

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 3:58 pm

Palm die het hele gesprek van Amore over de Duce en Suerte en Lustro had gehoord keek Amore aan, en zei rustig."Ik denk dat ik het snap!" en hij had een klein grijnsje op zijn mondje toen zei Amore.'maar Aangenaam kennis temaken Palm' Palm zei tegen Amoore " Het is ook leuk om jou teontmoeten!" Zei hij en hij gaf een leuk knikje uit blijheid. Hij sloot zijn oogjes en dee een Force Palm tegen een boom waar een kruisje op stond die toen om viel bijna op een andere Pokemon en toen sloeg hij de boom weg met een andere Force Palm zijn aanvallen waren nog erg zwak, maar hij was ook pas 1 maand. Hij was helemaal vergeten Antwoord tegeven op Amore's vriendelijke welkom heten in dit gebied."Dankje wel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 8:07 pm

Amore zag wat Palm deed bij een boom, en zuchtte diep. 'Dank je wel!' riep hij uiteindelijk toch. Amore knikte een keer, maar keek toen om zich heen. Amore keek snel om zich heen en sloot haar ogen. Ze haalde diep adem. Plots voelde ze iets tegen haar rug. Ze keek om. Daar stond een Weavile. Wat moest die nou weer? Amore hief een wenkbrauw op toen er nog een schaduwbal aan kwam. Ze gromde zacht. Binnen een korte tijd gebeurde er veel. Amore sloot haar ogen. Toen ze ze opende waren ze felrood en gaven ze licht. Amore hield haar armpjes voor zich en deed een donder. De donder ging dwars door de schaduwbal heen en raakte de Weavile volop. Amore gromde nog een keer. ''Snertbeest.'' Ze keek de Riolu aan. ''Dat was blijkbaar een dief,'' grijnsde ze droogjes. ''Maar, ik ga er weer vandoor. Ik moet nog veel doen. Dag, jonge Riolu,'' zei ze. Ze stak een hand op, bij weize van afscheid. Hierna sprintte ze er met een snelle aanval vandoor. Een witte straal achtervolgde haar, terwijl ze sierlijk tussen de andere pokémon verdween.

Sorry.. Ik moet nu ff door met mn andere topics..
Terug naar boven Ga naar beneden
Palm

Palm

Man Aantal berichten : 16
Registration date : 03-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 maand
Status: Gezond
Partner: Nee

Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Emptyvr maa 05, 2010 9:05 pm

Palm keek hoe Amore de Weaville uitschakelden. 'Blijfbaar was het een dief,' Zei Amore en daarna rende ze opeens weg heel hard weg ze had net Dag gezegd en was weg ze zag het niet hij wou nogsteeds eten en zag dat er een besje op de grond was gevallen die hij snel op pakte en op at. hij ging snel naar Sulfur Caves om een klein grote tevinden om in teslapen. Hij rende ook met een Quick attack weg naar de grote bergen zijn oortjes waperden weer door de lucht hij sloot zijn oogjes en hij zag alles nog door zijn aura.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Door de grote Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Door de grote Stad   Door de grote Stad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Door de grote Stad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zonsopkomst in de stad.
» De stad onder water (deel 1)
» De stad onder water (deel 2)
» Donkere geheimen... [Deel 5 Stad in de vulkaan!]
» Door de sneeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-