Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De stad onder water (deel 1)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 1:55 pm

Blitzy lag lekker aan het Manaph strand te kijken in de zee. Hij keek naar zijn ketting met een speciaal zeeachtig log op Hij dacht:"Zou er iets speciaals onder water zijn? "
Hij besloot dat uit te zoeken en las in een boek over legendes. hij zocht naar stad onder water. "De drie birds..Deoxys....Hoe arceus de aarde gemaakt.....Ha de legende van Atlanta.
Er was eens een eilandje dat Atlanta heette er waren veel mensen gelukkig en leefden in harmonie samenwoonden. Tot dat op een dag alle legends samen kwamen boven Atlanta en ze begonnen allemaal te vechten. En opeens deed iedereen tegelijk een aanval en er ontstond een storm van alle elementen boven Atlanta Ze zagen hoe atlanta door die storm de zee werd in gezwolgen. En toen dachten ze. "Ohnee wat heb ik gedaan?" En zo was het gevecht beeindigt. Maar Atlanta is de zee in gegaan en niemand heeft hem ooit nog terug gezien. Dit is een plaatje hoe het wapenschild van Atlanta eruit zou gezien hebben." En dat kwam heb bekend voor.? Het was hetzelfde logo als op zijn ketting die hij van zijn ouders heeft gekregen. Er stond nog in het boek:"Volgens overlevenden zou Atlanta in de Manaph sea zitten." Wat? Blitzy zocht als de bliksem het hele Manaph strand af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:03 pm

Achi kwam het strand ophelopen een van zijn lievelings plekken. Hij liep rustig het water in en ging daar in zwemmen tot hji Blitzy zag. "Hey ehh Pika ... Of was het Blitzy hoe heette je ?"Hij keek raar naar Blitzy die een boek aan het lezen zat. "Hey Blitzy !"Riep hij hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:12 pm

Hmm? Ow hey achi! Ik was dit boek aant lezen en het gaat volgens mij over mijn echte huis. Volgens dit boek woonde ik en mijn famillie onder de zee spiegel. En ik zoek nu het strand af om iets te vinden. ? "Hier is iets onder het zand verborgen" Zei pika Hij veegde het zand weg en er stond een steen met op het logo van zijn ketting."AHA" riep pika en zijn het logo op zijn ketting begon blauw te worden net als het logo op de steen. Opeens ging de muur van een rots open. Pika dacht:"Eindelijk zal ik ontdekken waar ik vandaan kom" En hij stapte de geheime gang binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:15 pm

Achi keek even naar Blitzy en zuchtte. "Alleen gaan bij een Water Pokemon plek."Zuchtte hij hoofdschuddend.Hij stond op en liep het water uit. Hij keek naar de Logo die hij wel vaker zag in het water maar hem niet intreseerdde. Hij ging mee met Blitzy de geheime pad binnen. "Gelukkig is er hier licht door je kont vlam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:20 pm

"Mijn ouders woonden hier niet zover vandaan,Achi" zei Blitzy. En Achi en Blitzy waren nog maar net de grot in en de muur schoof weer toe. Blitzy zei:"Nou even mijn kontvlam groter maken." Sow nu zien we beter. Na een tocht dat ze heel de tijd naar beneden gingen Zagen ze de oceaan onder water Maar er kwam geen water in de grot."Cool, we zitten in een luchtbel" zei Blitzy
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:23 pm

Achi keek om zich heen hij was het al gewend zo onderwater te zitten maar dan zijn longen te gebruiken onderwater was wel best raar. "Jah best coowl."Zei hij maar terwijl hij naar een paar Magikarpen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:30 pm

"Alweer dat logo vanop mijn ketting" zei Blitzy. En het lichtte opnieuw op. En opeens stond er een Wailord Bij de luchtbel. Blitzy zei:"Euh dank je dat je ons een lift wil aanbieden maar hoe gaat mij........." Blitzy kon zijn zin niet afmaken want hij werd in een luchtbel de oceaan ingedreven. En kon zo op Wailords rug zitten. "Op naar atlanta" riep Blitzy

(nog een bericht en we doen verder in de Manaph sea.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 2:35 pm

[OKe ^^]

"Ik zwem wel dat gaat sneller."Achi ging de bubbel uit en hield ze makkelijk bij. "Kom wat sneller !"zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Emptyvr apr 10, 2009 4:39 pm

(op naar in de zee van de manaph sea)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De stad onder water (deel 1) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De stad onder water (deel 1)   De stad onder water (deel 1) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De stad onder water (deel 1)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De stad onder water (deel 2)
» Donkere geheimen... [Deel 5 Stad in de vulkaan!]
» Rusten onder de waterval.
» Zonsopkomst in de stad.
» Door de grote Stad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-