Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Training.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Training.   Training. Emptywo maa 24, 2010 4:27 pm

Het schemerde al boven Muddy swamp, en de meeste pokemon keerden terug naar hun hol of zochten een slaapplek. Maar... Als je goed keek zag je iets wat oranje was van boom naar boom springen, of was het geel? Nee, het was oranje. Om precies te zijn was het Spark. Hij sprong van boom naar boom, soms pakte hij zich vast aan een liaan om naar een andere boom te komen. Waarom deed hij het? Hij was zijn uithoudingsvermogen aan het verbeteren. Weer moest hij zich vastpakken aan een liaan. Hij slingerde zich naar de dichtsbijzijnde boom, maar liet zich op het los, en met een klap kwam hij tegen de boom aan. Hij klom naar een van de takken van de boom en staarde daar naar de zon die vertrok om de maan zijn plaats in te laten nemen-Het goede dat het slechte laat overwinnen.

Description weggehaald door Shadow..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 25-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 15 X3
Status: Gezond
Partner: Nope XD

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyvr maa 26, 2010 3:31 pm

Jade liep langzaam door de modder. ''BAH!'' had ze keihard geroepen,'' Lekker kom ik net hier aan en dan loop je vervolgens ddor de modder.'' De schemering had een prachtig gezicht, vond Jade tenminste. Haar gedachten dwaalde af, even later merkte ze dat pas, toen ze uit de modder was en op een klein grasveldje stond. Daar stonden ook een paar boompjes. Ze besloot om er even tegen te liggen en te rusten. Langzaam leunde ze tegen de boom en zakte in elkaar. Vervolgens keek ze naar het laatste beetje zon, die van plan was weg te zakken en een ander gedeelte met zijn licht te bestralen.
Jade haar oogjes vielen langzaam dicht en ze dutte even in. Iets zou haar gaan wekken, dat wist ze zeker, maar nog niet wat haar zou wekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyza maa 27, 2010 7:07 am

Spark bleef een tijdje zo in de tak zitten, tot hij merkte dat er een Charmander zat te slapen. Nog een pokemon die hier eigenlijk niet thuishoort? Spark sprong van de boom en ging voor de Charmander staan. Het zou eerlijker zijn om hem of haar niet gelijk aan te vallen, maar Spark was niet eerlijk, dus kwamen er schokken rondom zijn poten. Hij zette zijn poten op de Charmander. Daar zou de Charmander vast wakker van worden, of de Charmander was zo zwak dat ie zou sterven. Hoe zou dode Charmander smaken? Hij likte zijn lippen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyza maa 27, 2010 8:29 am

Voetsporen liepen door de modder. Ze leidde naar een kleine krokodil Totodile. Hij had al een eind gelopen voor zijn conditie training. Hij sprong in een boom en maakte een salto. Hij begon bruin te gloeien endook de modder in die alle kanten opspatten. Toto schoot een Hydropump naar beneden en hij raasde weer de lucht in. Hij pakte een liaan en slingerde een boom in en kroop wat verder in de boom. Hij zag een Charmander tegen een boom rusten. Plots kwam er ook een Raichu die zijn pootjes op de Charmander hield en er schokken liet af komen en als laatste ook zijn lippen aflikt. Toto begon bruin te gloeien. Bij ook maar een actie zou hij in actie komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyza maa 27, 2010 9:22 am

De Charmander was nog steeds niet wakker. Zou hij dood zijn? Opeens hoorde Spark iets. Hij keek naar een boom, waar iets blauws in zat. Een Totodile. Schokken gingen over zijn lichaam heen. 'Totodile, laat je zien' Sprak hij kalm. De Totodile zou helemaal niet komen als hij zou gaan schreeuwen. De Charmander lag er nog steeds roerloos bij. Het zou een wonder zijn als die ooit nog wakker werd. En anders zou hem toch vermoorden. Zou de Totodile nog komen? Dan had hij nog een prooi. Spark had lang niet meer gegeten en hij had zin in vlees.... Nu maar hopen dat hij snel genoeg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyza maa 27, 2010 1:17 pm

Toto zag dat hij werd gezien door de Raichu. Hij kroop op vier poten over de tak en keek naar de Raichu. Hij zag de schokken op het lijf van de Raichu. Hij gromde en snauwde: "Moet je?" Hij sprong van de tak af en zette een stap naar achteren. Er kwam beetje water om de staart van Toto die gromde en de Raichu fel aankeek. Wat zou die Raichu hier moeten. En wat moest ie met die Charmander? Hij wist het niet. Maar hij zou het al gouw te weten komen. Dat wist hij wel. "Nou?" gromde hij en hij keek naar de Charmander die nog steeds lag te slapen tegen de boom waar hij net nog in zat. Hij wist niet zeker of de Raichu wel slecht was. Maar goed. Beter dan dat hij plots toch gerepen wordt door de Raichu die een stuk groter was dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 25-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 15 X3
Status: Gezond
Partner: Nope XD

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyza maa 27, 2010 1:47 pm

Jade schrok wakker toen ze een grom hoorde. Ze schrok zich te pletter toen ze een Raichu voor haar zag staan. Had ze zo diep geslapen? Ze schrok nog erger toen een Totodile erbij kwam staan. Deze was uit een tak gesprongen, maar waarom stond die Raichu eerst voor haar? "Nou?" riep de Totodile tegen de andere pokémon. Hij keek even naar Jade, maar hij zou vast denken dat ze nog lachen te slapen, aangezien ze haar ogen tot kleine spleetjes had gevormd.
Jade opende haar ogen wijd open, zou ze middenin een gevecht terechtkomen? Nee toch hé? Bij die gedachten sprong ze op en het zag eruit dat ze op haar hoede bleek te zijn. Als ze gingen vechten, denk dan maar niet dat Jade niet mee zou doen. Hadden ze haar maar niet zo moeten laten schrikken.

( Kunnen jullie de volgende keer ff w8 met posten? Ik was namenlijk nog niet online en ik heb dus blijkbaar wat gemist xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyzo maa 28, 2010 8:19 am

Spark had besloten eerst maar aardig zou doen, zodat de Totodile hem geheel zou vertrouwen. Spark zette zijn aardigste glimlach op. 'Eeeeem, hoi. Ik ben Spark, en zoals je ziet een Raichu.' Hij zag opeens dat de Charmander haar ogen opende. Spark herhaalde wat hij zei. Hij keek de Totodile aan, en daarna de Charmander. Ze kwamen hem niet bekend voor. Dat gaf niet. Hij zou ze toch allebei vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyzo maa 28, 2010 11:31 am

Toto gromde fel en hoorde de Raichu zeggen: 'Eeeeem, hoi. Ik ben Spark, en zoals je ziet een Raichu.' Tim zuchtte. Hij wist het niet. Hij zou zogenaamd aar aardig doen. "En ik ben Toto en ik ben een Totodile. Aangenaam" Hij gromde in zich zelf en grijnsde. "En Raichu, waarom zette jij dan schokkende poten op die Charmander en likte jij je lippen af?" Hij ging voor de Charmander staan. "Charmander hoe je ook heet. Ik ben goed. Die Raichu is een twijfel geval, Oh en ik heet Toto." Toto ging relaxed staan en keek de Raichu aan en vervolgens de Charmander. Hij rukte een besje van de struik naast hem en nam er een hap uit. Vervolgens een tweede hap en at hem toen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 25-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 15 X3
Status: Gezond
Partner: Nope XD

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyzo maa 28, 2010 5:42 pm

'Eeeeem, hoi. Ik ben Spark, en zoals je ziet een Raichu.' stelde de Raichu zich voor. Jade trok een verbaasd gezicht naar de pokémon die voor haar stonden. Tja dat was ook niet raar, als je even lag te slapen en vervolgens twee vreemde voor haar gingen staan.
"En ik ben Toto en ik ben een Totodile. Aangenaam," zei de ander grijnzend. "En Raichu, waarom zette jij dan schokkende poten op die Charmander en likte jij je lippen af?" ging Toto vervolgens verder. ''Huh?'' kwam er droog bij Jade vandaan. Blijkbaar was ze nog niet helemaal wakker. Toto ging voor Jade staan. "Charmander hoe je ook heet. Ik ben goed. Die Raichu is een twijfel geval, Oh en ik heet Toto." Ze schrok weer even. ''Oh, sorry,'' zei ze toen,'' Ik ben blijkbaar nog niet helemaal wakker.'' verontschuldigde ze. ''Ik heet Jade,'' zei ze en zette een glimlach op naar de Totodile.
Ze keek even naar de Raichu met haar schijnheilige blik. De Totodile voor haar ging relaxed staan en keek eerst naar Spark en toen naar Jade. Vervolgens plukte hij een besje en begon hem op te eten. Jade dacht na, wat deed ze ook alweer, voordat ze ging slapen? Oja Blake zoeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyzo maa 28, 2010 7:14 pm

Spark gromde zachtjes. Stomme Totodile. Hij moest proberen aardig te blijven, en gaf antwoord op Toto's vraag. ''Ik wou de Charmander wakker maken met de schokken en ik likte mijn lippen af omdat ik dacht aan verse Oran berry's.'' Hopelijk was het een goed antwoord. ''Wat doen jullie eigenlijk hier? Ik was aan het trainen voor... Laat maar.'' Hij had zichzelf bijna veraden. De Totodile was bessen aan het eten. Wat ongemanierd om dat te doen tijdens een gesprek. Die Totodile moest vast jong zijn. Naja, des te meer kans om hem te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyzo maa 28, 2010 9:30 pm

Toto hoorde dat de Raichu zachtjes gromde. Toto grijnsde en gooide het takje weg. ''Ik wou de Charmander wakker maken met de schokken en ik likte mijn lippen af omdat ik dacht aan verse Oran berry's.'' Toto fronste. "En hoe wil je dat bewijzen?" Hij hoopte dat hij de Raichu aan de praat kreeg. Hij had hier absoluut een goed gevoel bij. Absoluut niet. ''Wat doen jullie eigenlijk hier? Ik was aan het trainen voor... Laat maar.'' Toto grinnikte, "Ik was wat aan het trainen. Maar eh ga door. Waar was je voor aan het trainen" zei hij en merkte dat de Raichu het ook niet echt gemanierd vond dat hij besjes zat te eten. "Oh en nog iets. Waarom zou je die Charmander wakker maken als je hem blijkbaar, Niet eens kent." Toto leunde tegen de boom aan en keek naar de Raichu. Wat zou die antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 25-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 15 X3
Status: Gezond
Partner: Nope XD

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyma maa 29, 2010 7:27 am

Jade volgde het gesprek dat gaande was tussen die twee. Het ging blijkbaar ook een beetje over haar, aangzien ze ''die Charmander'' hoorde. Ze snoof. Wat moest ze nou doen? Zou ze gewoon weglopen en op zoek gaan naar Blake? Haar ogen kregen een treurige blik. Ze moest hem absoluut vinden, ze wilt niet dat met hem hetzelfde gebeurt als...
Ze keek weer op naar Toto, die leunde tegen de boom waar zij tegen had geslapen. Toto was duidelijk geen slechte pokémon, maar die Raichu, Spark, had iets slechts over zich. Jade hield haar mond maar, ze had geen zin in nog meer problemen. Ze ging weer even zitten en besloot het maar af te wachten. Als Spark Toto ging aanvallen, dan weerde zij het wel af, want hij had haar eigenlijk al beschermd, dus dan zou dit wel een bedankje voor hem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyma maa 29, 2010 7:54 am

'Wat doen jullie eigenlijk hier? Ik was aan het trainen voor... Laat maar.' Akira onderdrukte een grom. De Raichu was te bang om te zeggen waarvoor hij trainde. Ze hield zich stil. Ze had al een tijdje liggen kijken. De Raichu deed niet bepaald slim. Akira stond op. Ze liet haar rode ogen oplichten. Twee duivelsogen in de duisternis. Ze liep met snelle passen op Toto, Jade en Spark af. Ze liet een luide grom horen. ''De Raichu trainde waarschijnlijk voor iets wat jullie niks aan gaat,'' sprak ze. Haar stem zoals altijd zacht, beheerst. Akira trok haar lippen omhoog en grijnsde. Haar scherpe witte tanden werden ontbloot. ''Ik zal me even voorstellen,'' begon ze haar verhaal. ''Mijn naam is Akira. Ik ben één van de twee leiders van de Lustro. Jullie weten vast wel wat dat is.'' Opnieuw ontstond er een grijns op haar gezicht, waarbij ze haar tanden ontblootte. Ze snoof eventjes en ging zitten. Ze likte haar voorpoot af. ''Ik zal je alvast waarschuwen,'' gromde Akira tegen de Totodile. ''Eén foute beweging en ik zal ervoor zorgen dat jouw zielige leventje niet lang meer duurt.'' Ze keek Spark met een doordringende blik aan. Als ze het goed had was hij de Raichu die gefaald had in zijn opdracht. Dus, hij wilde bij Lustro, maar had nog geen nieuwe opdracht gekregen. Akira haalde diep adem. Als hij één van deze twee zwaar kon verwonden, of zelfs doden.. Dan had hij absoluut geen opdracht meer nodig. Akira onderdrukte een grom. Met haar rood-oplichtende ogen hield ze Toto en Jade in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptydi maa 30, 2010 5:29 pm

Spark keek verrast op toen hij Akira zag. ''De Raichu trainde waarschijnlijk voor iets wat jullie niks aan gaat,'' Akira ontblootte haar lippen. ''Ik zal me even voorstellen, Mijn naam is Akira. Ik ben één van de twee leiders van de Lustro. Jullie weten vast wel wat dat is.'' Daarna zei ze nog iets tegen de Totodile, iets over bewegingen. Daarna keek ze Spark met een doordringende blik aan. Er kwam een gedachte in hem op. Als hij de Totodile zou doden of verwonden, het liefst zwaar, zou hij misschien toegelaten worden tot Lustro. De Totodile was in het nadeel bij hem. Een kwaadaardige grijns verscheen op zijn gezicht, en hij richte zijn kop naar de Totodile. Daarna opende zijn mond, en zei snel maar duidelijk: ''Totodile, ik kan je nu vertellen dat ik aan het trainen was voor Lustro. En ik ben geen goede pokemon. Ik ben slecht.'' Daarna sprong hij in de lucht, en deed snel een bliksemstraal op Toto. Hij landde weer op zijn achterpoten, en wachte op de reactie van Toto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptydi maa 30, 2010 5:47 pm

Toto zag dat er ook een Umbreon kwam die zich aan hun voorstelde als Akira. Een van de leiders van Lustro. "Hoi.." zei hij half grommend. ''Ik zal je alvast waarschuwen,'' hoorde hij Akira grommen. ''Eén foute beweging en ik zal ervoor zorgen dat jouw zielige leventje niet lang meer duurt.''. Toto gromde even en zei: "En om welke reden zou ik iemand die ik moet vermoorde haar of zijn commandos opvolgen" Toto zag dat beidde pokémon klaar waren om hem gelijk aan stukken te hakken of ondersteboven in een grot te hangen. Toto zag dat de Raichu grijnzen. Toto verroerden geen vin. En niet om de reden die Akira noemde. Zeker niet. "Oja en nog dit. Als je het zou willen weten." Toto stopte even en kuchtte. "Ik ben een lid van Suerte.." Plots schoot spark een bliksemstraal. Toto liet zich voorover op de grond vallen en de witte straal raasde over zijn rug waar hij een paar vonken opvoelden. "Geldde dat ook als een. Niet bewegen of sterf beweging?" zei hij droogjes. Hij probeerde rustig te blijven. Al ging dat heel moeizaam. Hij keek naar Akira en Spark maar fluisterde naar Jade. "Rennen. Nu. Re-nnen" Hij bleef de twee Lustro pokemon aankijken en hoopte dat Jade de benen zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptydi maa 30, 2010 6:07 pm

Spark gromde. Waarom moest die Totodile nou bukken? Spark deed een Quick attack, gecombineerd met donder zodat als hij tegen de Totodile aanbeukte, hij flinke pijn zou krijgen. En als die sprong of wegrende, kon hij er gewoon achterna springen of er tien keer harder achterna gaan. Hij naderde snel Toto. Hij hoopte dat hij hem zou kunnen vermoorden of flinke pijn kon aanrichten bij hem. En dan zou hij eindelijk bij Lustro horen... Genoeg gedroom. Val die Totodile aan.

[korte post, i'm sorry.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptywo maa 31, 2010 4:53 pm

'Totodile, ik kan je nu vertellen dat ik aan het trainen was voor Lustro. En ik ben geen goede pokemon. Ik ben slecht.' Akira keek de Raichu aan. Waarom zei hij dit? Het was compleet zinloos. De Raichu sprong in de lucht en deed een bliksemstraal op Toto. 'Oja en nog dit. Als je het zou willen weten. Ik ben een lid van Suerte,' sprak de Totodile. Akira grijnsde vals. De Totodile ontweek de bliksemstraal. 'Gold dat ook als een. Niet bewegen of sterf beweging?' vroeg hij. Akira knikte. ''Ja,'' gromde ze duister. Ze stond op. Haar arrogante houding, oplichtende ogen en ontblootte tanden waren allemaal angstaanjagende dingen. Als je zo naar haar keek, begreep je misschien waarom juist zij bij Lustro zat. Akira sloot haar ogen. ''Het spijt me als je er problemen mee hebt als ik me hiermee bemoei,'' zei ze tegen Spark. Akira opende haar bek en een geweldig grote Shadow Ball schoot richting de Totodile. Akira wist dat zij op het moment degene was met de meeste kracht en de hoogste rang. Want, hoger dan leider was er niet. Ze grijnsde droogjes. Hierna keek ze naar de Charmander. Ze gromde zacht, maar negeerde het zwakke wezen. Ze vond de Totodile interessanter. Dat was een Suerte-lid. Een geboren vijand van haar. En, iedereen wist wat zij met vijanden deed. Akira had genoeg moorden gepleegd. Thunder, Candy, Tora, Chela.. Akira grijnsde vals. Prachtig. Ze dacht aan Candy en Tora. Die twee waren sterker dan de Totodile, en ze had de twee gedood. Oke, Shiny had meer gedaan dan zij bij Tora. Maar toch. Akira onderdrukte een grom en schudde haar kop heen en weer. Ze richtte haar blik weer op Toto, wachtend op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade

Jade

Vrouw Aantal berichten : 18
Registration date : 25-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 15 X3
Status: Gezond
Partner: Nope XD

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptywo maa 31, 2010 5:35 pm

Een Umbreon was erbij komen staan. Ze stelde zichzelf voor als Akira, één van de leiders van de Lustro.
Lustro? Wat is dat nou weer? vroeg Jade zich af. Akira grijnsde en ging toen zitten. Vervolgens begon ze haar poot te likken. Ze gromde naar Toto en zei: ''Ik zal je alvast waarschuwen.'' ''Eén foute beweging en ik zal ervoor zorgen dat jouw zielige leventje niet lang meer duurt.'' Ze keek weer even naar de Raichu, doordringend zelfs. Opnieuw keek ze naar Toto en Jade. Wat was ze van plan?
''Totodile, ik kan je nu vertellen dat ik aan het trainen was voor Lustro. En ik ben geen goede pokemon. Ik ben slecht,'' kwam vervolgens bij Sprak vandaan.
Een flinke bliksemstraal kwam op Toto af. Hij liet zich voorover valleen zodat het zou missen, maar Jade moest nu ook aan de kant springen. Een electrische aan val zou niet veel tegen haar doen, maar toch. Jade was nog steeds uitgeput van die lange reis die ze gemaakt had. De Totodile had het over de Suerte, maar wat was dat?
"Rennen. Nu. Re-nnen," fluisterde Toto. Het duurde effe voor ze doorhad dat het tegen haar was, dat eigenlijk wel dom was. Ze wilde het wel, maar toen kwam de Raichu aan met een Quick Attack. Deze combineerde hij met een donder. Jade schrok, als die raak was was de Totodile verder van huis. Toto was niet echt in het voordeel tegen zo'n aanval.
Jade hoefde niet langer na te denken en ze zette zich af. Ze wilde Toto helpen door hem aan de kant te duwen, maar of dat wel een goed idee was....

(sorry voor laatheid Dx)
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptywo maa 31, 2010 9:26 pm

Toto hijgde en gromde. Hij werdt duizelig. Hij zag een gele schokkende flits en zag Spark op hem afkomen. Toto hoorde ook een vaag: ''Ja,'' En zag nu ook een zwarte bol op hem afschieten. Toto keek om zich heen. "Ehm?" Toto zag dat Jade hem probeerde weg te krijgen. Toto zuchtte en pakte Jade's arm. Zijn roodpaarse ogen (Zie avatar) Keken hem doordringend aan. "Als je wil helpen doe wat ik zeg en met tempo" Toto greep Jade en probeerde hem in de lucht te gooien. Toto hijgde en opende zijn bek. Een brede waterstraal raasde de lucht in vlak voor de neus van de Charmander. Toto werd op een vreemde manier een beetje misselijk en zwak. "Nu! Jade snel vuuraanval op die water straal!" Hij leek wel een commandeerder van Jade. Maar het moest nu even. Het vuur zou voor een mist wolk zorgen zodat Toto en Jade konden ontsnappen. Hopelijk was Jade dit keer een beetje sneller erbij dan de vorige keer. En zou hij ook netjes luisteren. Toto voelde wat water langs zijn mond naar beneden glijden. Jade moest echt opschieten. Hij werd moe en de schaduwbal en Spark kwamen steeds dichterbij. Het verwonderde Toto dat ze niet tegen elkaar opknalde. Maar goed nu kon hij daar even niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptywo maa 31, 2010 9:37 pm

''Dat dacht ik niet,'' sprak Akira toen ze door had wat Toto wilde doen. Ze sprong de lucht in. Haar ogen kleurden wit en vreemde golven kwamen er vanaf: hidden power. De waterstraal kon hierdoor niet verder. Akira liet zich op vier poten vallen en keek Toto aan. Haar ogen kleurden blauw en ze grijnsde vals. Met haar psychisch probeerde ze Jade op te tillen, om haar vervolgens de lucht in te gooien: ze zou dan kei hard op de grond knallen. Hierna richtte ze haar blik weer op Toto. Ze ontblootte haar scherpe witte tanden. Akira deed haar Swift op Toto. Swift was een aanval dat niet te breken was. Prachtige sterren schoten op de Totodile af. Akira zwiepte met haar staart heen en weer. Oewh.. Ze had lang geen goed gevecht meer gehad. Maarja.. Als de Totodile niet zou vluchten, zou zij sowieso winnen, gezien het feit dat ze wel wist hoe een Totodile in elkaar zat. Bovendien had zij waarschijnlijk toch wat meer getraind. En.. sowieso meer gemoord. Akira schoot met een ongelooflijke snelheid naar Jade toe. Hier schoot er een grijns op haar gezicht. Ze deed een Yawn. Als Jade niet snel genoeg was, wat zeer waarschijnlijk was, zou ze zeer binnenkort in slaap vallen. Akira grijnsde vals en richtte haar duistere blik weer op Toto..

Kortheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptydo apr 01, 2010 7:37 pm

Spark rende steeds sneller met de schokkende lading Donder om zich heen. Hij zag de Totodile al heel er dichtbij staan. De Totodile gooide de Charmander de lucht in, en schreeuwde wat. Hij deed ook nog eens een water aanval waarvan Spark geen zin had om na te denken, maar die wateraanval werd al snel tegen gehouden door Akira. Spark was bijna bij de Totodile, en al snel tegen hem aanbeukte. Hij voelde hoe de lading Donder zijn lichaam verliet en op de Totodile kwam. Dat moest veel pijn doen. Spark zelf stond op, want hij was gevallen toen hij tegen de Totodile opbotste, en liep terug naar Akira. Grijnzend keek hij naar de Totodile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptywo apr 07, 2010 5:47 pm

Toto zag allemaal flitsen plots voelde hij een schokkende lading van elekticiteit tegen zich aan komen. Hij werd geraakt in zijn maag en slingerde door de lucht. Hij werd pijnlijk eremd door een boom omdat een boom die tegen zijn benen knalde hem deed tollen en hij een andere boom in zijnmaag om ving. Zwaargewoon lag Toto in de modder. Hij werd misselijk en keek rond. Hij zag een straaltjes bloed via zijn lijf het water in stromen. Hij had veel pijn van buiten, wat ook redelijk logisch was. Maar van binnen kon hij nog redelijk goed nadenken. Hij kon niet bewegen. Hij kón niet dood zijn. Anders zou dood zijn wel heel saai zijn. Toto keek door zijn wazige ogen en zag een oranje pokémon. ' die ^&#$#@ raichu!' dacht hij in zichzelf. Hij zag een golfje modder water wat bloed wegspoelen. Langzaam zakte hij een beetje weg. Hij was moedeloos en kon geen kant op. Op zijn ton proefde hij een mengsel van modder, water en bloed wat afgrijselijk smaakte. Maar hij kon het niet tegengaan. Hij kon niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyvr apr 09, 2010 8:17 pm

Toto slingerde door de lucht en viel met een klap tegen een boom aan. Daar viel hij uit en belandde in de modder. Bloed stroomde uit zijn blauwe lichaam. Spark lachte gemeen. Toto bleef roerloos liggen. Spark liep ernaartoe en bekeek Toto. "Hij is niet dood, maar wel ernstig gewond." Zei hij tegen Akira. Hij liep terug en keek afwachtend naar Akira. Zou hij toegelaten worden bij Lustro?
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Emptyvr apr 09, 2010 8:30 pm

Gezien het feit dat Akira een paar dagen weg is geweest, doen we alsof dit topic zich daarvoor afspeelde. Ze is dus niet gewond, or something.

Akira keek Spark met haar gebruikelijke duistere blik aan. Ze liep op Toto af en greep hem in zijn nekvel beet. Ze gooide hem weg. Het zou zeker een stuk of tien meter van haar af zijn waar hij zou landen. 'Hij is niet dood, maar wel ernstig gewond,' hoorde ze Spark zeggen. ''Ik ben niet dom,'' sprak ze rustig. De duistere toon in haar stem, in combinatie met het kalme, maakte het altijd nogal angstaanjagend. Ze zuchtte. ''Ik laat je toe. Maar, je zult moeten bewijzen dat je het waard bent, anders lig je er binnen de kortste keren weer uit,'' sprak ze kalmpjes. Ze keek even met haar rode ogen om zich heen. ''Stelletje zwakke mislukkelingen,'' gromde ze. Ze keek in de richting waar Toto ergens zou moeten zijn. ''We doden hen niet. Het zou te veel onrust zaaien,'' gromde Akira. Ze keek naar een boom en zuchtte. ''Nu Amore weg is, zullen we onze kracht moeten sparen. We zullen ze niet heel laten. Maar, we zullen niks doen tot de tijd daar is,'' ging ze door. Ze keek even vals om zich heen, maar richtte haar blik uiteindelijk toch weer op Spark. ''Deze Totodile was een zwakkeling. Je hebt geluk dat ik dat niet gelijk door had, anders had ik het nooit toegestaan,'' ging ze door. Ze rolde met haar ogen. ''Ik ga er weer vandoor. Vaarwel.'' Ze liep met kalme passen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training.   Training. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Training.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Training...
» training
» Training
» Training
» Training.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-