Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Give me a second chance...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Give me a second chance... Empty
BerichtOnderwerp: Give me a second chance...   Give me a second chance... Emptyvr maa 26, 2010 4:37 pm

Dit was de plaats waar een kleine Dratini genaamd Swift haar ooit heeft aangemeld bij Suerte, maar ze was er al snel uitgezet. Op deze plaats stond nu weer Swift, maar dan was ze een Dragonair. Swift wou weer lid worden van Suerte. Zou Shadow haar deze keer weer herkennen? Of kwam Amore mischien? Of geen van beide? Swift keek om haar heen. Ja, dit was echt de plaats waar ze zich vroeger had aangemeld. Ze vloog even naar boven en maakte een salto. Het was echt heerlijk om te vliegen... Ze landde weer. Ze begon te roepen: 'Shadow! Amore!' Ze herhaalde het. Haar stem was wel wat anders geworden sinds ze geevolueerd was, maar toch kon je, als je goed luisterde, nog wat ontdekken van de stem van de kleine Dratini die ze eens was. Ze zwiepte met haar mooie blauwe staart, zoals ze al vaak had gedaan toen ze een Dratini was.



[korte post, Inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Give me a second chance... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a second chance...   Give me a second chance... Emptyvr maa 26, 2010 5:01 pm

Een niet al te grote Pikachu zat op een steen aan de rivier. Ze zong zacht, terwijl ze haar ogen gesloten hield. ''The leaves will fall again. The wind comes crawling in. The rain with all its sin.. Captures me again. The words it threw my way filled my soul with pain. My anger into space almost found its way again,'' zong ze kalmpjes. ''Questions to embrace. Feelings that you’ll face in this holy land. A desert made of quicksand. Streets that lead you there. Places of your fear. Some force, pulls you in the shadow world,'' ging ze door. Plots hoorde ze iets. Ze spitste haar oren. 'Shadow! Amore!' De Pikachu, die luisterde naar de naam Amore, stond zuchtend op. ''About the time I made the great escape I was falling, falling, falling from heaven. In every picture that I drew, I saw you falling, falling, falling from heaven. From an empty face. The smile wiped away. Eyes that never see. Blind the deepest me.'' Ze haalde diep adem en sprong van de steen af. Rustig zette ze zich in beweging. ''Act a small charade. Words you can’t explain. Silence louder than the doubt.. Lingers in the sound.'' Ze haalde even diep adem toen ze verderop een Dragonair zag. ''By the time I made the great escape I was falling, falling, falling from heaven. In every picture that I drew, I saw you falling, falling, falling from heaven. I got down on my knees and prayed I was calling, calling, calling to heaven. Just in time I made the great escape. I was falling, falling, falling from heaven.'' Ze stopte met zingen toen ze dicht bij de Dragonair was. Ze hief haar wenkbrauwen op. ''Hallo, Dragonair,'' sprak ze rustig. Ze haalde diep adem. ''Je riep naar mij en Shadow. Dat betekent dat je ons nodig hebt. Waarmee kan ik je van dienst zijn?'' Ze zette haar scheve glimlach op, waarbij de ene kant van haar mond wat verder omhoog stond dan de andere. Rustig wachtte ze op een antwoord.

Ik weet niks, dus.. Ik besloot Amore maar weer eens te laten zingen. ='3
Liedje: Ilse de Lange ~ Great Escape. ©
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Give me a second chance... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a second chance...   Give me a second chance... Emptyvr maa 26, 2010 6:56 pm

Swift hoorde gezang en keek in de richting waar het mooi liedje vandaan kwam. Een Pikachu, Amore, liep naar haar toe, en hield op met zingen toen ze dichtbij Swift was. 'Hallo, Dragonair, Jij riep naar mij en Shadow. Dat betekent dat je ons nodig hebt. Waarmee kan ik je van dienst zijn?' Swift grinnikde. 'Herken je mij niet meer, Amore?' Ze lachte vriendelijk. 'Ik ben Swift. Die ene kleine Dratini. Ik... Ik wil graag me opnieuw aanmelden bij Suerte. De eerste keer ging niet goed. Nu ben ik sterker en slimmer geworden, en kan ik vliegen. Ik ben geevolueerd nadat Silverbreeze me in de steek heeft gelaten... Je kunt trouwens mooi zingen.' Ze hoopte dat ze niet gewijgerd werd nadat ze eruit gezet was. Amore zou haar toch wel een tweedde kans geven? Tenminste, dat hoopte ze. Deze keer was Amore gekomen inplaats van Shadow. Leuk dat de echte oprichter van Suerte kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Give me a second chance... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a second chance...   Give me a second chance... Emptyvr maa 26, 2010 10:27 pm

'Ik ben Swift. Die ene kleine Dratini. Ik... Ik wil graag me opnieuw aanmelden bij Suerte. De eerste keer ging niet goed. Nu ben ik sterker en slimmer geworden, en kan ik vliegen. Ik ben geevolueerd nadat Silverbreeze me in de steek heeft gelaten... Je kunt trouwens mooi zingen,' had de Dragonair gezegd. Amore fronste. Oh, die kleine Dratini. ''Sorry. Ik onthoud niet van elke pokémon die ik zie wie hij, of zij in dit geval, is. Daarom herken ik je meestal niet gelijk.'' Ze grijnsde licht. ''Maar.. Genoeg geslijm,'' sprak Amore. Het laatste wat Swift had gezegd deed haar teveel denken aan slijmen. Wat pokémon deden als ze iets wilden. En, aangezien Swift naar haar én Shadow had geroepen, wist Amore ook precies wát de Dragonair wilde. ''Jij wil een tweede kans voor Suerte, niet waar?'' Amore zuchtte. De Drati.. Dragonair was wel slimmer en groter geworden. Achja, proberen kon geen kwaad.. Amore grijnsde licht. ''Oke. Je mag erbij. Als nieuweling. Als je het deze keer verprutst, kan je er nooit meer in.'' Amore grijnsde licht. ''Dag,'' sprak ze toen en ze draaide zich om. Ze zette zich op vier poten en rende weg. Als de Dragonair nog iets wilde, zou deze vast wel een keer naar haar toe komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Give me a second chance... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a second chance...   Give me a second chance... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Give me a second chance...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Give me some action!
» Mystique, the orb of give and take

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-