|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Angel
Aantal berichten : 80 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 21, 2011 1:36 am | |
| Jezus ik zou echt emotioneel instorten ofzo als ik op zo'n manier word afgeblaft xD Serieus, wat is dat voor gestoord mens? :/ Als ik het zo allemaal hoor lijkt het me idd beter om te stoppen. Misschien eerst overleggen met je moeder, dan kijken hoe het volgende keer gaat en dan echt een besluit nemen? (:
Maar als je moeder het al te duur vindt, dan neem ik wel aan dat ze het niet zo'n erg probleem vindt als je wil stoppen. Ik bedoel, ik ken je moeder niet, maar ik denk wel dat ze ongeveer het beste met je voort heeft en je dus niet wil martelen op een manier die bakken vol geld kost :']
En ik, ik heb het vreselijk druk met school en zit nog om half 2 achter de pc. Er is iets echt goed mis met mij. Morgen een presentatie en een Frans SO die beiden maximaal (dus wss lager) een mager 6je worden! =D En een Duits leestoets, die misschien net een 7 wordt.. maar wss ook niet super hoog. =D |
| | | Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 21, 2011 12:55 pm | |
| Ugh, ik kreeg daarnet de tekentoets voor me en ik geloof dat ik niet goed werd. Ik had geen idee waar ik in was beland, totdat ik plots de goede woorden leek te vinden (naar mijn mening). Hopelijk vind mijn lerares het ook goede woorden. Kunstbeschouweing. Is. Klote.
Morgen engels en geschiedenis. Pluspunt! Daar hoef ik niet voor te leren! Engels is leestoets, en geschiedenis hebben we zo vaak herhaald in de klas dat zelfs ík het hele verhaal nog weet. Woord. Voor. Woord. Dus ik heb de hele middag vrij! (Alweer XD) |
| | | Purity
Aantal berichten : 55 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 maanden Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 21, 2011 12:58 pm | |
| Serieus deus? er kwamen wel tranen in mn ogen maar dat kwam omdat ik m'n hand probeerde te bewegen. Als iemand dat tegen me schreeuwt krijg ik eerder zo'n 'FUUUU' gevoel en wil ik iets slaan. Serieus, ze merkte niet eens dat ik pijn had. We moesten het paard belonen [klopjes geven] en dat kon niet met m'n rechterhand, maar t zweepje zat in m'n linkerhand dus ik moest dat zweepje in m'n mond douwen en met links kloppen >.< En in de stallen moest ik hulp krijgen met het zadel er af halen enzo. Gaat niet met 1 hand xD God, ik voelde me echt een newb.
Nouja, we gaan zo naar Tjille, ik vertel het wel in de auto ofzo XD Maar ik twijfel nog steeds. M'n vorige groep/les vond ik wel leuk.. maar daar kan ik vast niet naar terug :C
En succes met de toetsen deus :C Hopelijk haal je wat hoger dan je verwacht xD |
| | | Angel
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 21, 2011 8:00 pm | |
| Woohoo. Ik heb mn presentatie ietsje uitgesteld door een verhaal over keelpijn op te hangen. Was niet eens helemaal gelogen (ik had echt keelpijn) xD Zit alleen al een week ofzo vreselijk te hoesten. Dat zal dan ook wel de oorzaak van mijn keelpijn zijn xd Derp. Ik heb een Anthro-ding getekend. Zal hem binnenkort wel op de foto zetten en op mn schets acc op dA zetten Nee, ik heb idd niks zinvols te melden. |
| | | Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 21, 2011 8:08 pm | |
| Goed zo doos. Uitstellen ftw. En word snel beter. Hoesten is poep. :C En en en ... Ik wil een keer weer met jou RPG'en, doos :C |
| | | Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jun 23, 2011 9:39 pm | |
| Hmm.. ik vind het echt jammer dat zowat niemand meer uit zichzelf post. [Bijna] alle topics die actief zijn, daar zit ik ook in, en wacht ik nog op antwoord [Behalve bij Diant en bij Carla, daar mot ik nog iets verzinnen]
DAARBIJ ben ik dit weekend weg, want eens in de 2 jaar hebben we familieweekend, en dat is dus dit weekend. Ik hoop nog terugposts te zien als ik terugben, zodat ik wat kan RPG'en. Ik heb nu nog een stuk vakantie waarin ik niks te doen heb en dus tijd over heb xD Maar ugh, vast niet o3o
Daarbij is evening moeilijk om te tekenen op twee poten hnnggg xD |
| | | Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jun 23, 2011 10:18 pm | |
| Hmm.. morgen weer werken dus ben zometeen gone.. lekker slapen <3
En en en over dromen gesproken! Ik had vannacht zo'n coele droom, hopen dat ie straks weer verdergaat! Gaat over m'n lieffie, Bellatrix >:]
Maar voor alvast:
~Truste and sweet dreams! «33 ♥ |
| | | Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr jun 24, 2011 1:51 pm | |
| Lol, ik heb altijd dromen die afgebroken worden als ik wakker word, en dan val ik weer in slaap omdat ik hem af wil maken,weet je o.o En ik weet niet eens waar ze over gaan. Ik had ooit ergens een dromentopic gemaakt geloof ik, ga ik binnenkort ook wel hier doen. Zodat -als ik ze nog weet- ze snel op kan schrijven xD
En ik ga zo naar t weekend toe. Tot maandag iedereen, hou Prpg een beetje actief zonder mij als het kan XD /voelt zich een zeur. |
| | | Hope
Aantal berichten : 94 Registration date : 18-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 5 maanden Status: Gezond Partner: Geen
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr jun 24, 2011 4:51 pm | |
| Tsja, wil echt graag actief zijn en posten, maar ik moet steeds op anderen wachten. Vind het vooral jammer dat ik nu niks met Rowan kan doen. En Assernacht was leeeeuuk =D En vanavond TT nacht Alleen doen mijn ogen een beetje zeer. Heb zelfs mijn lenzen maar uit gedaan. |
| | | Angel
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr jun 24, 2011 10:07 pm | |
| Uugghh, steeds als er wordt gesproken over dat topics inactief worden enzo voel ik me vreselijk aangesproken T_T En dat mag ook wel, want ik doe er echt vreselijk lang over te posten maar dat heeft een reden.. Een hele laffe reden. Want, you know, ik moet mezelf echt gaan dwingen om te posten, maar als ik dat doe krijg ik alleen maar minder motivatie En ondertussen raak ik steeds afgeleid en voor ik het weet is het alweer te laat. Ik voel me er heel dubbel over. Aan de ene kant ben ik bijna zat van het RPGen, maar aan de andere kant wil ik echt niet zonder :/ Maar als ik mezelf moet dwingen dan klopt er iets niet.. of wel? T_T Echt sorry sorry sorry voor alle topics die door mijn doen vertraging hebben/zijn doodgelopen! Ik probeer mijn best te doen maar zonder een beetje normale motivatie lukt dat niet echt.. Misschien was het toch niet zo'n goed idee om Shade mee te laten doen aan dat plot.. ><' We hadden echt al veel verder er mee kunnen zijn als ik het niet steeds ophield.. T_T |
| | | Hope
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za jun 25, 2011 12:30 pm | |
| Aw, Doossie toch! Iedereen heeft wel eens een RPG dip, ik ben ook meerdere keren gestopt op fora en weer terug gekomen. Als je jezelf moet dwingen klopt er idd iets niet, maar je kan beter jezelf dwingen dan dat iemand anders dan wil doen (kijkt boos naar haar zus). Het moet niet aanvoelen als een verplichting.. |
| | | Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 27, 2011 3:29 pm | |
| Het spijt me voor de mensen die op mij moesten wachten met posten. Ik had gewoon even geen zin in RPGen, en toen ik dat wel weer wilde doen kreeg ik migraine ><
Nouja, mijn vakantie naar Oostenrijk gaat dus niet door. Het wordt een operatie, en er komt nog iets bij kijken. Een pace-maker. Als ik heel eerlijk ben, heb ik geen flauw idee wat dat is. Mijn ma probeerde het uit te leggen, maar ik snap er nog geen bal van. Wat ik het ergste vind; de ernst van het probleem wordt mij niet verteld. Als ik denk aan een operatie aan het hart raak ik in paniek, omdat ik nou eenmaal zo'n drama-queen ben. Aan de andere kant had ik nu wel naar de meeting gekund, als die niet verplaatst werd. Nu moet ik die tien dagen dus opvullen met iets anders, want ik ben niet van plan thuis te blijven bij mijn stiefpa. Dan heb ik dus niks aan mijn vakantie. Ach... Misschien kan ik mijn tante en co wel weer eens gaan lastig vallen.. |
| | | Hope
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 27, 2011 3:44 pm | |
| Zal ik even proberen uit te leggen wat een pacemaker is? In het hart heb je een knobbeltje zitten, de sinusknoop. Dit zorgt ervoor dat je hart samentrekt, oftewel, dat het klopt. Een pace-maker neemt de functie van de sinusknoop over, het is een zeer klein apparaatje dat door middel van kleine stroomstootjes een impuls afgeeft aan de hartspier, zodat het samentrekt. Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt..
En ik ben ook even in een non postbui >__< Het is ook een beetje te warm daarvoor xD |
| | | Shade
Aantal berichten : 582 Registration date : 21-10-08
Over je pokemon Leeftijd: 30 jaar Status: Gezond Partner: Come and get me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 27, 2011 5:18 pm | |
| Ja jeez, het is echt belachelijk warm hier o.o Ik had redelijk normale kleren aan maar wat was echt gewoon te warm! Nu heb ik het vervangen voor een hemd met een soort vestje met korte mouwen.. Want alleen een hemd is ook weer zo.. blah. XD Nouja, ik heb nog maar 4 dagen te gaan. Misschien mijn laatste 4 dagen op deze school. Ohja, dat heb ik nog niet uitgelegd hiero. Nouja, I'll try, denk ik? Ik weet niet of het bij iedereen hier bekend was, maar tijdens mijn decaangesprek een aantal maanden geleden zei mijn decaan dat ik misschien beter naar het Cibap (Zwolle) kon gaan, omdat ik op deze school me toch alleen maar dood stress over dingen die ik niet leuk vind en waar ik niks mee ga doen. Maarja, Zwolle is wel ver reizen voor zo'n jong kind als ik. Dus zou ik nog een jaartje hier moeten blijven, het 4e atheneum, wat dus het lastigste jaar zou zijn. Maar nu blijkt dat er hier in de stad (wel de andere kant van de stad, maargoed) een vooropleiding zit voor die school. Een voorbereidingsjaar, waarna je naar het Cibap gaat. En dan blijf ik dus nog wel een jaartje in Groningen naar school gaan, met deze vakken: * Tekenen * Grafisch ontwerpen * Illustratie * Culturele kunstzinnige vorming * Ruimtelijke presentatietechnieken * Etaleren * Audiovisuele vormgeving * Desktop publishing (DTP) * Persoonlijke maatschappelijke vorming door projecten * Nederlands Het meeste daarvan lijkt me dus ook gewoon echt awesoem. <3 Niet dat kutgedoe over deeltjes splitsen wat ik toch weer ga vergeten. Alleen wel jammer dat ik dan geen Engels meer krijg, maar dat leer ik ook wel via het internet en games enzo :'3 Enige probleem is dat het al zo laat in het jaar is.. Mn ma zou bellen om te kijken of we eens langs konden komen maar ik ben vergeten te vragen of ze dat gedaan heeft. Ik hoop het wel, want het is echt een geweldige kans die ik eigenlijk niet moet laten liggen En als ik het Cibap na dat jaar toch nog te ver vind, zit er ook nog een vergelijkbare opleiding in Drachten. Enige probleem daarbij is dat je een portfolio moet hebben, en ik weet dus eigenlijk totaal niet hoe ik dat moet opstellen. xD En toen ik het aan Leila {Klasgenoot/vriendin} vroeg, zei ze dat ik dat moest doen. En dat vond ik best wel een wonder. Een motiverend wonder. EDITZ: Heb aan mn moeder gevraagd of ze heeft gebeld, maar dat was blijkbaar toch niet nodig. :'3 |
| | | Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma jun 27, 2011 10:40 pm | |
| Ja, zoiets zij mijn ma ook al. Maarja, het was toen te heet om mijn aandacht op haar uitleg te focussen. Met andere woorden, er is dus iets mis met die.. knop. En dat lijkt me dus het belangrijkste ding bij het hart. Oh damn.. >< Thanks dat je het even hebt uitgelegd. Het is me al wat duidelijker geworden. Mijn drama-queen speelt nu wel weer op, maar heel erg bedankt, Carla :') @Doos; fijn om te horen dat je toch nog zoiets krijgt! Ik snap het meeste van die lijst niet, maar ik ben te blond voor die dure woorden! Wij moesten dit jaar een portfolio maken met onze mentrix. Heeft ze dus niet gedaan.. xD Ik weet zelf niet hoe ik dat in elkaar moet zetten.. XD |
| | | Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 28, 2011 3:28 pm | |
| Zomg, veel te lang geleden dat ik ooit nog eens gepost heb in Just Talk. o3o Net zoals de meeste mensjes hier heb ik ook m'n examens achter de rug, vandaag is het klassenraad, daarin beslissen de leerkrachten of ik over mag of niet. Morgen mag ik achter m'n cijferlijst en krijg ik het resultaat te horen. Hopelijk kan ik erdoor, want ik heb twee belangrijke praktijkvakken totaal verreaped! :C En hoe warm is het bij jullie? Ik heb hier 35 graden, terwijl er zwaar onweer voorspeld werd boven België.. Geen druppel gevallen. o3o ALSO, normaal heb ik maandag mijn eigen laptop, een soort uber ding waarop ik Assassins Creed misschien eindelijk op max settings kan laten lopen. En ik ga dan PS CS5 kunnen downloaden. Ik ben ook van plan om mijn Nuzlocke die ik nu doe te comicen in een strip. Doen? ~Prettige vakantie iedereen, ofzo o3o |
| | | Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 28, 2011 3:48 pm | |
| Omg Rolo, dat zuigt Ik ben ook bang voor operaties. Ik heb er nog nooit een gehad ofzo maar het lijkt me vreselijk om verdoofd te worden enzo. /Rent snel weg Und klinkt leuk, deusie. Ik hoop dat je daar naartoe kan, en het er leuk gaat hebben. Het klinkt perfect voor jou, tekenen en kunst enzo. Je moet wel een uber tekenares worden En Xandah, het is hier precies hetzelfde. Een tijdje geleden is er een paar minuten iets gevallen, maar niet echt veel. En nu is het ook boven de 30 graden, echt kut En ze zeggen dat het vanavond regen en onweer word. Hmmz, we zullen zien o3o En ja, strip doen >:[ Mss ga ik binnenkort eindelijk proberen een strip te maken, voor de lolz o3o |
| | | Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 28, 2011 6:01 pm | |
| Hnnngh >< Mijn opa krijgt dus twee operaties. Ik heb gevraagd naar de omvang van het probleem aan mijn ma, en zij zei dat het serieus was. Ik wist dat allang, maar aan haar blik kon ik zien dat het wel héél ernstig was. Op dat moment kon ik wel door de grond zakken. Toen ik vroeg of hij in de operatie kon blijven zei ze:'Dat is bij elke operatie. Daar heb je altijd risico's mee. Maar, ja, hij kan eraan doodgaan.' Ik had moeite om niet iets te slaan dat bij me in de buurt was. Ik weet nog steeds niet waarom, maar ik was kwaad.
Een paar minuten geleden viel mijn ma tegen me uit over mijn rapport. Mijn mentrix vond dat ik een mooie lijst had, maar mijn ma moest weer over die onvoldoendes vallen. 'Je hebt wel elf onvoldoendes gehaald dit hele jaar!' Kom op zeg. Ik heb dan wel het hoogste niveau van mijn school, maar ik ben niet een supernerd. Ik had geluk dat mijn BF even met me naar huis wilde, om te wiien. Als dat niet was gebeurd had ik gegarandeert weer de grootste ruzie, vanmiddag al.
En over die hitte. Ik ga dood hier x_x Ik had de ventilator maar van zolder gehaald, anders konden mijn vriendin en ik niet genieten van ons spel. Hier zou het ook gana onweren en hagelen. Ben benieuwd of dat zo is.. |
| | | Oko
Aantal berichten : 115 Registration date : 18-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 8 years old. Status: Gezond Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jun 28, 2011 10:58 pm | |
| Omg noes Rolo Ik hoop echt dat het goed komt met je Opa. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt, mijn opa ging -ploep- dood aan een hartaanval, dus ja, die was al dood voor er ambulance people waren Achja. En pff, elf onvoldoendes is niet veel hoor. Dit jaar had ik er liek.. 3. Maar dit is VMBO. Op het Havo had ik er denk wel elf in een week of zoiets. Het was dikke faal, ik was al blij met een 6'je. lol XD En hier is het ook doodheet. Nog steeds. Ik wou vandaag posten maar mn benen plakken aan de stoel vast, en mn handen aan het toetsenbord. En nadenken gaat ook niet zo, mn hersens smelten. :C Hier valt het weer btw wel mee, wel onweer en regen, maar niet erg ofzo. Wel mooie grote flitsen. Het komt wss snachts pas hier, het erge deel. En morgen hoop ik dat het wat koeler is, dan kan ik posten. Want ik heb inspi, ik heb zelfs voor sommige posten al wat uitgetypt, ik heb het alleen niet af. Sorry Rolo, Diant, Xandah en Doem |
| | | Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 29, 2011 12:34 am | |
| Het is echt al.. anderhalf uur aan het onweren. Ik heb wat gefilmd maar de mooie bliksem bleef weg als ik mn camera aan had xd En de bliksem sloeg in. Toen was ik transformice aan het doen. Ik flipte echt in die chat en heb mn pc toen maar uit gedaan o3o' De lichtshow is nog steeds niet over. k Zit nu btw op de 3DS, stiekem o3o Uhm, uhm.. Robin, heel veel sterkte er mee! Ik heb 1 opa niet gekend en de ander stierf toen ik, like, 4 ofzo was, maar dat betekent nog niet dat ik niet kan meeleven <3 We zouden morgen (vandaag, lol) zwemmen met gym.. *fronst en luistert naar regen*... nee, dat gaat em niet worden xD |
| | | Oko
Over je pokemon Leeftijd: 8 years old. Status: Gezond Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 29, 2011 3:02 pm | |
| Tss Doos Imma Jelly. Ik zie op het nieuws al die kettingflitsen, overstromingen, kapotte dingen en flippende mensen en hier in Noord Holland is zowat niks gevallen! Gisteren ging het even onweren, met wat mooie flitsen, harde knallen en slechts een beetje regen. Vannacht heeft het ook geregend, maar toen sliep ik al, en vandaag regende het toen ik net bij de kapper binnen zat XD En foeking, het is hier nog heet. Zon, en 24 graden in de schaduw. Ga weg zon, ga naar Italie of frankrijk of Spanje ofzo. Huphup, weg. Ik wil hier niet versmelten met m'n laptop |
| | | Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 29, 2011 5:48 pm | |
| Ik had echt zo'n geweldige dag, ook al heb ik niet geslapen door de hitte en onweer. Het was echt geniaal. We hadden iets met de wereldoorlogen, en iemand uit het leger die op bezoek kwam. En no offense voor die mensen, maar dat accent was echt heel derp. Hij kwam uit Rotterdam. Hij deed me denken aan mijn ex-wiskunde stagiair, en die haat ik nog steeds. We moesten op ook een gedicht maken over de eerste wereldoorlog. Op het einde heb ik gwn iets van internet gejat en vervormd, omdat ik niks wist. Dus © die persoon. Even later kwam mijn vriendin weer mee, en hebben we weer SSBB gedaan. Ik faal nog steeds. Ik ging drie keer dood op dezelfde plek, dus moesten we weer opnieuw beginnen XD
Hier zijn ook geen flippende mensen hoor. Behalve ik dan die niet heeft geslapen en een beetje angst heeft voor onweer. Geen idee waarom o3o |
| | | Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 29, 2011 9:38 pm | |
| Ik heb vanochtend mn wiskunde pw totaal verneukt, maar mn cijfer is goed genoeg dus op zich kan ik het hebben. owo Zwemmen was gaaf. Ja, het ging wel door. En idc. Want het was echt leuk. Behalve dan dat er zo'n kind achter me aan zat dat ik niet so goed ken >> Een vriendin van Leila die perse niet alleen wilde zijn. In het begin dacht ik 'oké.. whatever,' maar op het laatst was het toch wel kut ><' En ik ging er vanuit dat ik weer met haar mee terug naar school zou fietsen, zegt ze opeens dat ik mn klasgenoten moet opzoeken. Ja lekker dan. --' Ik mocht haar sowieso al niet echt zo erg. Persoonlijkheid verschilt gewoon zo erg dat het irritant is. Maargoed. Het ging regenen. Dat was grappig. Want dat kind wilde dus schuilen onder een bruggetje, wat boven het water hangt. Faal? xD Nog twee schooldaagjes.. <3 Dan boeken inleveren en sportieve dag, waarbij wel vanalles wordt voorbereid maar war je eigenlijk vrij bent om alles te doen wat je wil. Awesoemheid. En daarna vrij <3 En mn b-day is over 2 week precies <3 En ik ga dus wss naar die awesoeme school <3 |
| | | Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jun 29, 2011 11:30 pm | |
| Yeah, ik ben net naar Transformers geweest. En ik koos weer eens een verkeerd personage uit om lief te hebben. 'Omgomgomg, ik ben vanaf nu een Ironhide fan..!' Twee seconden later sterft hij. Heb ik weer. xD DAN MAAR BUMBLEBEE. <3
Koele cadeautjes zijn awesome. Ik heb net nog een of ander boek gekregen genaamd 'Het handboek van fouten en missers'. Iets vaags met allemaal opdrachten die ik zou moeten uitvoeren. Oh god, dat kan nooit goed gaan. xD
En ik heb ook deel 1 van Death Note gekregen. De manga, natuurlijk. Bleach, Naruto of Psyren was niet origineel genoeg voor mij! Eigenlijk wel, maar ik wilde eens iets anders dan het normale. 8D .. NOW I SHALL READ IT.
|
| | | Oko
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jun 30, 2011 11:14 pm | |
| Godv, nog steeds niet gepost. Eerst vanochtend naar m'n nieuwe school voor een kennismakingsdag, om half 4 terug, vreten en mee met mn moeder naar paardrijles. En volgesmij word ik ziek. Mn hoofd draait als een gek, echt irritant. Zo kan ik nooit al die tekst lezen over de kernramp van Tsjernobyl. Of iets normaals verzinnen voor een post. Mss iets eten, normaal slapen, en morgen op een vrije dag posten. Hmm, ja, dat lijkt me beter. Ik pleur zowat om. Of in ieder geval voelt het zo XD //EDIT: Okay, doodheid hier. Ik heb echt overal miniblaartjes ofzo. Dacht dat het muggenbulten waren want ze jeuken, maar ik kan ze lek prikken o.o Daarbij voel ik me al de hele dag prut en heb ik alleen vandaag al 2 bloedneuzen gehad, terwijl mijn laatste bloedneus.. 7 jaar geleden was ofzo? Echt raar allemaal. |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|