Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just a walk.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 12:36 pm

Zuchtend liep de Growlithe door. Deze plek was wel heel warm, zelfs voor een vuursoort als zij. Toch had ze er geen spijt van dat ze hier kwam. Voor het eerst sinds tijden voelde ze zich thuis. Ondanks de pijn aan haar poten door de hitte was het best aangenaam hier. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze zelf een vuursoort was. Het enige dat Sora verbaasde was dat er weinig vuurtypes waren. Her en der lagen er wel wat, maar niet om te zeggen dat het hier krioelde van de pokémon. Misschien was ze wel op de verkeerde plek en was er ergens anders hier een bijeenkomst, ofzo.
Terwijl ze nadacht over die situatie sjokte ze door. Ze was hierheen gekomen om wat soortgenoten te ontmoeten, maar het liefst had ze nu een rustplekje gevonden. Even staarde ze naar het lavariviertje, dat langzaam naar beneden gleed. De stroming ging best langzaam vergeleken met water. Nu ze over water nadacht...... Waren er hier ook watersoorten? Dat leek haar hoogst onwaarschijnlijk, maar kon die gedachten niet uit haar hoofd zetten.
Uiteindelijk kwam ze bij een groepje pokémon uit, maar voor zover kon ze geen Growlithe of iets anders zien. Wel jammer, het deed haar deugd weer eens zo'n wezen te zien na zo'n lange tijd. Al zou ze niet graag het groepje van haar ouders terug zien. Gelukkig voor haar wisten die toch niks van PokéRPG af. Hoe was zij eigenlijk hier terecht gekomen? Ze had nog nooit van deze plek gehoord, misschien was het wel toeval..... Achja, ze was hier nu toch. Dan moet ze er maar het beste van maken, toch?
Ze wierp een blik op het groepje pokémon. Eén, twee, drie, vier..... begon ze te tellen. De meesten waren Ponyta's en Rapidash. Daar had ze geen interesse in. Ze draaide zich om en liep weg, daarna zuchtte ze nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlite

Vlite

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: no body

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 2:56 pm

Opeens sprong er een Croconaw voor de Growlithe .
HIj zei'Niet schrikken.Ik kom hier om pokémons te helpen.Kan ik je helpen?'
Hij zag dat Sora niet reageerde.Hij wou een klap geven om haar wakker te schudden.
Maar opeens kwam het in hem op dat hij haar naam noemde.
'Heet je sora??' Vroeg hij.

Deze post is te kort. Maak ze a.u.b. langer.
~ Shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 3:07 pm

Sora schrok zich half dood toen opeens een blauw wezen voor haar sprong. 'Niet schrikken. Ik kom hier om pokémons te helpen. Kan ik je helpen?' vroeg het aan haar. Sora had echter geen hulp nodig en negeerde hem. Ze draaide zich van hem weg en wilde weglopen. 'Heet je sora??' vroeg hij opnieuw. Verbaasd draaide ze zich weer naar het wezen. Nu ze goed keek zag ze dat het een Croconaw was. Dat vond ze eigenlijk raar. Een watersoort bij een vuurgebied, dat zet je wel aan het denken. ''Natuurlijk heet ik Sora,'' begon ze droog,'' Maar vertel eens, beste Croconaw, hoe weet jij mijn naam?'' Vol Nieuwsgierigheid keek ze hem aan. ''En trouwens, het is beleefder om jouw naam eerst te zeggen voordat je zoiets vraagt,'' begon ze opnieuw. ''Of heb ik het mis?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlite

Vlite

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: no body

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 3:19 pm

'Ik weet niet dat was eerder hier in magma terrain toen was het met een vulpix.Ik heet vlite.
Hier is er iets met deze plaats.ik ga je een geheim vertellen Sora mijn moeder was een voorspeller ze was een vuur pokemon en deed haar voorspellingen hier.
Mijn moeder was een Ninetales en dit ga je helemaal niet geloven mijn vader is een Arcanine.
Ik haat mijn vader hij heeft mijn moeder vermoord.Ik hoop dat je me gelooft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 3:37 pm

'Ik weet niet, dat was eerder hier in magma terrain. Toen was het met een vulpix. Ik heet vlite. Hier is er iets met deze plaats. Ik ga je een geheim vertellen Sora; mijn moeder was een voorspeller. Ze was een vuur pokemon en deed haar voorspellingen hier.
Mijn moeder was een Ninetales en dit ga je helemaal niet geloven mijn vader is een Arcanine. Ik haat mijn vader, hij heeft mijn moeder vermoord. Ik hoop dat je me gelooft.'
Sora kon haar oren niet geloven, zou het waar zijn wat hij had verteld? Toch klonk het aan de ene kant ongeloofwaardig, maarja, ze wist nu tenminste zijn naam. ''Oké, ik begrijp hier iets niet. Hoe kan jij dan een Croconaw zijn als je ouders totaal verschillende pokémon waren? Toch leef ik met je mee met je moeder. Ikzelf heb niet veel aan mijn ouders gehad, dus....'' Sora keek naar Vlite. Ze kon het niet helpen om die vraag uit haar hoofd te zetten. Dat je een Shiny bent met geboren zijn, oké, maar een totaal andere pokémon dan je ouders? Dat klonk wel heel vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlite

Vlite

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: no body

Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Emptywo mei 12, 2010 4:45 pm

'Sora,ik heb een vermoeden dat iemand van mijn familie...'
Vlite viel neer op de grond en smakte naar adem.
'H..he..hel help!'
Vlite hoeste bloed uit.'Niet jij weer,vader.'
Vlite stond op een deed een hydro cannon.maar toen pas kwam het in hem op dat sora een Growlithe was.Hij smakte op de grond.Toen werd alles duidelijk.
'Mijn vader is een pooier'zei Vlite.vandaar dat ik water soort ben Sora maar toen werd alles zwart.Voordat dat hij bewusteloos was zei Vlite'help me Sora'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just a walk. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a walk.   Just a walk. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a walk.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just a walk
» When i Walk
» Walk on water, <3.
» A walk in the forest
» An ordinairy walk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-