Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wat is er aan de hand ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptyza jul 17, 2010 5:19 pm

Flygo : W....ww...waar b.ben ik ? Flygo : Het is,is zo raar hier *hijg* en zo heet. Is hier iemand ? (soort galm) iemand,iemand,iemand. Het is zo leeg en treurig hier... Flygo dacht : Hoe ben ik hier terecht gekomen ? Hoe ! Meschien kan ik het via de lucht zien ! *ging vliegen* Aww... ik houw dit nooit vol AAAAARRRR..*stort neer* HEEEEEEEEEEEEELPPPP.....*Valt fleuw*



ik hoop dat dit goed is ik wil alleen weten of ik het goed doe ^^ ps : ben niet goed met mooielijke woorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptyza jul 17, 2010 5:45 pm

Flygo : "W...w...waar b..en ik ?" Flygo kijkt om haar heen en denkt er is hier niks... "Het is zo raar hier..." Roept : "Haaaalllloooo is hier iemand ???" *galm* iemand...ieman...iemand. "Hoe kan ik hier terecht gekomen zijn ?" Flygo krijgt opeens een steek bij haar zij "Auw !" Flygo grijpt naar de plek en er komt bloed uit. "Hoe kan dit ?" "Wat is er gebeurd ?" Flygo staat op maar...het heeft toch geen nut ze weet niet waar ze is...


een update ik hoop dat dit beter is
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptyza jul 17, 2010 6:13 pm

Wat kan er beter?

- Ten eerste had je op de 'edit' knop moeten klikken, en de post moeten aanpassen.
In de regels staat dat het verboden is om te dubbelposten. Houd je hier in het vervolg aan.

- Als je karakter iets zegt, zet je er steeds opnieuw aanhalingstekens(") neer. Dit is niet nodig. Als ze iets achter elkaar zegt, hoef je er niet opnieuw aanhalingstekens neer te zetten.

- Een RPG post hoort in verleden tijd te zijn, terwijl die van jou in tegenwoordige tijd is. Wat je wel goed doet, is dat je in 3de persoon hebt geschreven (hij/zij/het].

- Je zet de dingen die je karakter doet tussen sterretjes(*). Dit is niet de bedoeling. In plaats van *galm* had je bijvoorbeeld kunnen typen 'Je hoorde haar stem nagalmen.'

- Je zegt heel vaak de naam van je karakter in je post. Dit is op zich niet heel erg, maar je kan beter proberen om wat vaker 'zij' te typen in plaats van 'Flygo'.

Voorbeeld van jouw post:


"W... w... waar ben ik?" vroeg Flygo zichzelf af. Ze keek om haar heen, maar kon niks zien. "Het is zo raar hier..." fluisterde ze. "Haaaalllloooo is hier iemand ?" riep ze. Je hoorde haar stem nog even nagalmen. "Hoe kan ik hier terecht gekomen zijn ?" vroeg ze zichzelf af. Plotseling voelde Flygo een steek in haar zij. "Auw!" riep ze. Ze greep met haar klauw naar de pijnlijke plek, en ze zag dat er bloed uit kwam. "Hoe kan dit? Wat is er gebeurd?" stamelde ze. Flygo stond op, maar het had weinig nut. Ze wist nog steeds niet waar ze was.

Zie je het verschil tussen de jouw post, en deze post?

_____________________________________________________________________
Antwoord post:

Met een vrolijke glimlach op haar gezicht, nam Houndoom de geuren van de bloemen in Novice Lawn in zich op. De geuren waren erg verschillend, van verschrikkelijk tot heerlijk. "Haaaalllloooo is hier iemand?" hoorde Houndoom iemand roepen. Ze liet een zachte zucht horen. Blijkbaar was er nog iemand alleen. Langzaam kwam Houndoom in beweging, vastberaden om naar de pokémon toe te gaan die had geroepen. Ze versnelde haar pas, tot ze langzaam een stipje in de verte zag verschijnen. Houndoom ging weer langzamer lopen, om zichzelf een goede blik op de pokémon te gunnen. Het was een Flygon, zo te zien. En nu ze beter keek, was de Flygon gewond. Wat zou er zijn gebeurd? Op een paar meter afstand van de Flygon bleef Houndoom staan. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze aan de pokémon. Vragend hield ze haar kop scheef, terwijl ze naar de Flygon bleef kijken. Zou ze zijn aangevallen door iets? Of was ze misschien verkeerd geland, en had ze daarbij iets geraakt? Houndoom beet zachtjes op haar onderlip, nieuwsgierig wat de oorzaak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gast
Gast



Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptyza jul 17, 2010 6:28 pm

Flygo werd versuft wakker. Ze wist niet waar ze was en keek om haar heen er is hier helemaal niks... 'Waar ben ik nu ? Het is zo raar hier... Hallloo is hier iemand !?! ' Ze hoorde haar stem nog na galmen. "Hoe kan ik hier terecht gekomen zijn ?" Opeens kreeg ze een steek in haar zij "Auww" Ze greep naar de plek waar ze de steek voelde. Er kwam bloed op haar hand terecht. "Hoe kan dit gebeurd zijn ?"


is die zo beter ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptyzo jul 18, 2010 11:55 pm

Je post is nu al een stuk verbeterd. Probeer nu een nieuwe post te maken, waarbij je reageert op die van mij. Als je de nieuwe post net zo maakt als deze, is het goed.

Citaat :

Antwoordpost:

Met een vrolijke glimlach op haar gezicht, nam Houndoom de geuren van de bloemen in Novice Lawn in zich op. De geuren waren erg verschillend, van verschrikkelijk tot heerlijk. "Haaaalllloooo is hier iemand?" hoorde Houndoom iemand roepen. Ze liet een zachte zucht horen. Blijkbaar was er nog iemand alleen. Langzaam kwam Houndoom in beweging, vastberaden om naar de pokémon toe te gaan die had geroepen. Ze versnelde haar pas, tot ze langzaam een stipje in de verte zag verschijnen. Houndoom ging weer langzamer lopen, om zichzelf een goede blik op de pokémon te gunnen. Het was een Flygon, zo te zien. En nu ze beter keek, was de Flygon gewond. Wat zou er zijn gebeurd? Op een paar meter afstand van de Flygon bleef Houndoom staan. "Wat is er gebeurd?" vroeg ze aan de pokémon. Vragend hield ze haar kop scheef, terwijl ze naar de Flygon bleef kijken. Zou ze zijn aangevallen door iets? Of was ze misschien verkeerd geland, en had ze daarbij iets geraakt? Houndoom beet zachtjes op haar onderlip, nieuwsgierig wat de oorzaak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gast
Gast



Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Emptydo jul 22, 2010 12:03 pm

Flygo keekt versuft op en bleeft even staren naar de houndoom. 'Wie ben jij ?' Voorzichtig probeerde ze verder op te staan.

(sorry weet even niks)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wat is er aan de hand ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is er aan de hand ?   Wat is er aan de hand ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wat is er aan de hand ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-