Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Slowly Walkin'..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowly Walkin'..   Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Emptyzo aug 29, 2010 8:36 pm

''Taresh, vormde ze een bedreiging?'' Rowan's vraag was naar Taresh gericht, dus hield Lunaria haar snavel. ''Natuurlijk niet. Als ze een bedreiging had gevormd had ik haar echt wel van kant gemaakt,'' was het antwoord van Taresh. Lunaria wilde dolgraag iets er tussendoor zeggen, maar besloot haar snavel nog even te houden. ''Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze zich hier niet nog eens moet vertonen en op de manier hoe ik dit heb gedaan denk ik dat deze boodschap goed is overgekomen. Maar mevrouwtje daar was het hier duidelijk niet mee eens en vond dat ik de Flareon meteen had moeten doden, iets wat ik heus wel had gedaan als zij nog één foute zet had gemaakt.'' Een geďrriteerde zucht verliet Lunaria's snavel. Was hij nou echt dom? ''Het gaat er niet om dat je boodschap niet duidelijk was, Taresh,'' sprak ze. Ze begon vermoeid te raken van deze discussie, en dat was in haar stem te horen. ''Het gaat er om dat, hoe dreigend je ook bent geweest, deze Flareon nu kan navertellen dat je haar hebt laten gaan, en wie weet wat voor leugens ze gaat verzinnen als ze dit doet. Dat ze er niet dreigend uit zag of niet dreigend doet, betekent nog niet dat ze haar herinneringen kan verdraaien zodra ze haar bek open trekt!'' Lunaria merkte dat ze haar kalmte totaal aan het verliezen was. Misschien begreep Taresh nu ongeveer waarom ze die Flareon liever dood had gezien. ''Wat is er aan de hand?'' De vraag liet Lunaria met een ruk haar kop omdraaien. Haar zicht draaide niet meteen mee, omdat ze even was vergeten dat zij op een andere manier moest zien. Een Leafeon stond daar. Lunaria wist dat het een Guerra lid was, maar geďnteresseerd was ze niet. Nog iemand om de discussie tussen haar en Taresh te onderbreken. ''Nou, als jullie een vrolijk theekransje willen houden zal ik nu vertrekken.'' Nog steeds even geďrriteerd sloeg ze haar vleugels uit. Nog één keer draaide ze haar kop om naar de Golduck en de Luxray, van wie ze nog steeds niet zeker wist of ze hem mocht of niet. ''Misschien zoek ik die Flareon wel even op, om te luisteren of ze nog moedig aan de Guerra is ontsnapt.'' Vervolgens sprong ze van de tak en sloeg ze met haar vleugels, tot ze uit het zicht verdween. Meestal hield ze haar irritatie in, maar deze keer had ze daar geen reden voor gezien. Ze wilde even alleen zijn. Even de gedachten in haar kop weer op een rijtje zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tonu

Tonu

Man Aantal berichten : 102
Registration date : 14-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Springs
Status: Gezond
Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,

Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowly Walkin'..   Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Emptyzo aug 29, 2010 8:54 pm

De Noctowl antwoordde droog en vloog weer weg. Tonu hoorde iets over een Flareon waarna ze weg vloog. "Een Flareon,Taresh.....wat is er nou echt aan de hand?"vroeg hij,niet wetend of hij wel iets mocht zeggen op dit soort momenten. "Een training, een indringer..?"besloot hij maar te gokken terwijl hij zijn wenkbrauw nogmaals hief. Hij was wel slim en kon erachter komen als de anderen er over spraken maar ze bleven zwijgen. Hij besloot maar niks te vragen , omdat het gewoon niet goed aanvoelde. Hij trok zijn lichaam terug en glimlachtte vaag. Hij voelde zich weer verlegen wat hij vroeger was. Eens had hij een Flareon ontmoet die vrouwelijk was en toen had hij dezelfde gevoel. Maar het liep niet goed af en de Flareon stierf voor hem. Hij beet eventjes op zijn lip, omdat dat toen hem erg hard had geraakt. Zelfs erger dan die Infernape's aanvallen van de Burning Tower. "Ach.."sprak hij om de stilte te doorbreken. "..Wat er ook aan de hand is, we werken altijd samen"sprak hij verder. Even merkte hij dat het een beetje té klonk. Hij sloot toen zijn bek helemaal en wachtte op een antwoord.
(Een nieuwe onderschrift ^^ =D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowly Walkin'..   Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Emptyzo aug 29, 2010 9:17 pm

Taresh reageerde duidelijk geďrriteerd. Rowan fronste en zwiepte met zijn staart. Kon niemand hier zijn kalmte bewaren? "Als ze een bedreiging had gevormd had ik haar echt wel van kant gemaakt," zei de Golduck. Rowan knikte ter antwoord, hij had genoeg gehoord. Taresh vond het echter nodig zijn tirade nog even voort te laten duren en nog een steek richting Lunaria te geven. Rowan zuchtte even, zo zacht dat het niet meer dan een harde adem was. Door dit te doen had hij wel zijn kans verspeeld om nog te spreken, want Lunaria nam weer het woord. ''Het gaat er niet om dat je boodschap niet duidelijk was, Taresh,'' Rowan rolde even met zijn ogen en keek opzij. In de verte kwam een pokémon aangelopen. De Luxray snoof de lucht op en herkende Tonu’s geur. Fijn, nog een toeschouwer. “Lunaria.” Zei Rowan gebiedend toen de Noctowl uitgesproken was. “Bekijk het ook even van deze kant. Nu de Flareon leeft kan hij tenminste het woord verspreiden. Teveel pokémon weten niet dat dit ons gebied is, wat voor onnodige conflicten zorgt.” Hij keek even naar Taresh en toen weer naar Lunaria. “Als we horen dat ze ermee opschept kunnen we haar alsnog de nek omdraaien.”

Voetstappen achter hem kondigden Tonu aan. ''Wat is er aan de hand?'' vroeg de Leafeon. Rowan grijnsde even toen Lunaria haar kop met een ruk omdraaide en Tonu aankeek alsof ze hém maar de nek om zou draaien. ''Nou, als jullie een vrolijk theekransje willen houden zal ik nu vertrekken.” Rowan grinnikte zachtjes en beantwoorde haar blik koeltjes. ''Misschien zoek ik die Flareon wel even op, om te luisteren of ze nog moedig aan de Guerra is ontsnapt.'' Nogmaals rolde de Luxray met zijn ogen en keek de Noctowl na. "Een Flareon,Taresh.....wat is er nou echt aan de hand?" vroeg Tonu onnozel. "Een training, een indringer..?" gokte de pokémon. Rowan zuchtte en stond op. “Tonu, laat het. Het was niet zo interessant.” Hij richtte zijn blik even op Taresh. “Ik ga er weer eens vandoor.” Met die woorden draaide hij zich om en liep het duister in.

OOC: Tonu, wil je niet zo snel posten? Je had eigenlijk op mij of Taresh moeten wachten.
Shadow: Sorry hoor, maar, 'moeten'? Je kan iemand niet verplichten om te wachten. ='3 Maar wees maar niet bang, ik ga er geen warn ofzo voor geven. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud




Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowly Walkin'..   Slowly Walkin'.. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Slowly Walkin'..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-