Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo nov 27, 2008 9:30 pm

Ik ga naar Atheneum, tenminste: met deze cijfers. Mijn laagste is een 7, omdat we dat bij tecniek moesten deken, en dat deden we eerlijk Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo nov 27, 2008 9:31 pm

Ik ga naar Vwo Atheneum nu doe ik Havo - Vwo maar ze weten het nog niet zeker xD

DOEI !
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr nov 28, 2008 12:41 pm

School stinkt! xD


Mijn dag vandaag:
1e uur: vrij (Ingeroosterd)
2e uur: PW Bio, ging best goed ^^
3e uur: Gym
4e uur: Normaal gym, maar nu vrij ^^
5e uur: Vrij, omdat we geen tussen uur mogen in de brugklas ^^

Echt waar, de school stonk zó vreselijk! Ik heb nog gestaan voor de hal waar de brand was geweest. Ik kreeg daar last van mijn keel O.o Het was op de eerste verdieping, en het lokaal waar ik bio had ook -.- Ik moest dus een PW maken in de stank!! En toen gym: Normaal zouden we in de alo hebben, daar gaan we dan in de bus heen. Onze klas stond dus te wachten op die bus, blijkt het dat we in de grote gymzaal hebben -.- Gelukkig werden we midden in de les onderbroken door een ongeduldige groep leerlingen die toen moest gymen xD Dat was het wel denk ik... WAZZE*** IK HEB MAAR 2 UUR LES GEHAD!!! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr nov 28, 2008 3:09 pm

Mijn dag Cool

1ste uur: Geschiedenis, we gingen een hartstikek leuke tijdbalk maken * Kucht *
2de uur: Mentor ( Mentrix ) uur. Dit uur heb ik weinig gedaan, en we mochten eerder weg zodat we een half uur pauze hadden in plaats van een kwartier.
3de uur: Levensbeschouwing. Ehrm, tja... xD Ik heb samen met Chris ( Balba ) de helft van de les achter een computer verspild omdat we een of ander verhaal over communicatiefouten ofzo moesten typen. We hadden dit:
Annick en Julia zaten samen in de les.
Tadaah!
4de uur: Muziek. Was wel leuk, aangezien we hebben leren drummen. We moesten daarna ook een lied zingen, waarvan ik de tekst en de naam helaas neit meer weet xD
5de uur: Duits Cool Hier was neit echt iets 'bijzonders' aan. Jammer genoeg zat ik wel naast Ted de tettert, en hij is... Hoe zeg je dat in beschaafde Nederlands... Oversexed. Ja, 18+, maar het is het juiste woord xD Hij zat echt de hélé les tegen me aan te praten in de hoop dat ik ergens anders ging zitten xD

Verder waren er aan het begin van de dag 10 kinderen ziek, en aan het eind 14/15. Ja, leuke klas hebben we dan... Ach ja, het was tenminste rustig ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr nov 28, 2008 9:38 pm

Vera was ook niet helemaal lekker. En die brand lucht werd echt teveel. Toen is ze niet met mij naar huis gefietst Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyma dec 01, 2008 4:26 pm

Omg omg omg!

Ik heb voor het eerst in 1 kwart jaar weer een goed gevoel over een Frans proefwerk dat ik heb gemaakt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyma dec 01, 2008 5:41 pm

Ik heb een 9.9 op mijn aporvoor frans x'd En ik heb er juist geen goed gevoel over :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 02, 2008 2:59 pm

Ik ben... Nat xD

Het eerste uur hadden we zoals gewoonlijk uitval. En mijn achter achter neefje was vannochtend bij ons. We gingen sprookjesbos ofzo van op Ketnet kijken xD
Het tweede uur had ik wiskunde, niet echt speciaal.
Het derde uur hadden we gym, maar onze mentrix/gymlerares was ziek, dus we kregen een S uur van Sander ( een hulp bij techniek, hij is echt heel aardig ). We gingen haast de hele les trefbal doen xD
Het vierde uur had ik kandinsky uur, bij dezelfde docent als van wie ik wiskunde heb. Van hem mag je tijdens het kandinsky uur muziek luisteren, zolang hij het maar niet hoeft te horen, of hoort ^^
Het vijfde uur hadden we geschiedenis. We moesten eerst wat opdrachten maken, en daarna gingen we 20 minuten een 'educatieve' film kijken waarbij we aantekeningen meosten maken. Gelijk daarna hadden we daar een so over. Niet leuk, wel makkelijk Cool
Het zesde uur hebben we soms spreekuur ( Ligt eraan of onze mentrix je wilt spreken ) maar ze was ziek, en het ging neit door. Boehoe, een uur dat we toch al nauwelijsk hebben valt uit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 02, 2008 5:28 pm

Ik had het eerste uur Spaans, mijn minst favoriete vak -.- En bij Nederlands vertelde Sara dat de mensen die Spaans hadden het nog eens een periode moesten hebben! :S En ik wou het laten vallen... Naja... Ht So Nederlands was gelukkig wel makkelijk ^^ en Morgen mogen we een film kiezen! Very Happy Wij gaan de laatste vrijdag voor de vakantie naar de film, en die mogen we morgen kiezen Razz Joepig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptywo dec 03, 2008 4:02 pm

En we heaaden vandaag weer het eerste uur vrij Cool

Het tweede uur hadden we NASK ( Natuur en scheikunde ) en het bleek dat de stagiaire die er was was gestopt met lesgeven. Hmm, zou onze klas daar iets mee te maken hebben? xD
Het derde uur hadden we Nederlans van ja, 2 stagiaires. het was eigenlijk best zielig, want iemand stelde een vraag aan hun, die ze niet goed konden beantwoorden. Volgens iemand stond ze echt op huilen...
Het vierde uur hadden we Engels. Hierbij kreeg ik jammer genoeg een 7 voor een proefwerk terug, die mijn mooie 5,8 gemiddelde ophaalde naar een 6,3 Sad
Het vijfde uur hadden we economie. Veel heb ik hierover niet te zeggen xD
Het zesde uur hadden we Beeldende Vorming. Van ja, stagiaires. We gingen toen papiermachéën ( Of hoe je het typt xD ) en toen ging ik met Liz - die zit in mijn groepje, eht was de bedoeling dat we een vuilnisbak gingen ontwerpen - plastic bekertjes halen. Dus wij heel blij naar de balie lopen en vijf minuten wachten tot ze eindelijk bekertjes hadden gevonden. En daarna gingen we iets zoeken om gaten in de bekertjes te maken. ^^

En morgen heb ik wéér eerste uur vrij, maar dan omdat mijn mentrix/de gymlerares ziek is. Yay!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Sindi

Sindi

Vrouw Aantal berichten : 333
Registration date : 15-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10,5 Jaar
Status: Gezond
Partner: .....Whut?

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptywo dec 03, 2008 4:10 pm

ik heb mijn rapport vandaag gekregen alleen sta ik 5 voor Nederlands Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptywo dec 03, 2008 4:39 pm

RoosZzZ schreef:

En morgen heb ik wéér eerste uur vrij, maar dan omdat mijn mentrix/de gymlerares ziek is. Yay!
Coowl ik ook xD Toby (Nederlands extra lerares) Is overspannen ofzo Razz Dus is dit de 4e of 5e keer dat ik op donderdag het eerste uur vrij heb Very Happy

Vandaag:
So Geschiedenis, over Egypte. Niet veel te vertellen Razz
Nederlands, niks aan xD
Techniek, bah een PW -.- Hopen dat ik een 8 haal ^-^' Daarna ben ik begonnen met mijn membakje xD Er komen foto's als die af is ;P
Engels, de jongens moesten weer vervlend zijn -.- Zouden ze Djuke weg willen pesten...?
Studieles, wij ziteen keurifg te wachten op Sar, komt ze ineens aanlopen en trekt een een briefje van de wijd open staande deur. Op het briefje staat dat we niet in dat lokaal moeten zijn -.- Dus wij met z'n allen naar beneden lopen xD

Eigenlijk had ik nog gym moeten hebben, maar dat vier uit Very Happy (Een of ander vergadering xD) En a, mijn gymleraar is ook mentor, maar niet van onze klas xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo dec 04, 2008 2:57 pm

* Zit doorweekt en half verkleumd achter de computer *
Het eerste uur uitval.
Het tweede uur Kandinsky uur. Heb het hele uur geschiedenis geleerd xD
Het derde uur Biologie, we gingen ( net zoals kevin en Kim al hebben gedaan ) naar Wangslijmvlies staren met kleurstof erbij ^^
Het vierde uur hadden we beeldende vorming. Weer lekker lijmerige handen. Ik moest deze keer met Liz mee naar haar kluisje, ik verveelde me en veegde mijn handen af aan haar kluisje xD
Het vijfde uur hadden we wiskunde. Yay! Ik kijk uit het raam, en het sneeuwt zacht.

Dus, ik wou naar huis fietsen, blijkt dat het zachte sneeuwen een heuse sneeuwbui is geworden. Nja, ik fietste gezellig samen met Liza en Yvette, twee meisjes uit mijn klas. Liza woont een straat verderop, en toch fietsen we haast nooit samen xD maar oke, ik ben blij dat mijn haar half voor mijn ogen zat, want een oog was nu beschermd tegen de sneeuw. Maar ja. Ik zit nu half verkleumd achter de computer, met een net weer niet-onderkoelde duim.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo dec 04, 2008 5:34 pm

Gisteren en vandaag de heletijd Huiswerk gemaakt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindi

Sindi

Vrouw Aantal berichten : 333
Registration date : 15-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10,5 Jaar
Status: Gezond
Partner: .....Whut?

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo dec 04, 2008 8:10 pm

yes ik heb al 8 vervallen lessen gehad in 2 weken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydo dec 04, 2008 9:55 pm

Ik Zonder de 3 uur gisteren ook 8 dus eigenlijk met gisteren 11 plus 2 van Morgen xD Dus 13 in 2 weken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr dec 05, 2008 2:13 pm

Ik... Voel me genegeerd op school :p

Het eerste uur hadden we een geschiedenis pw. 43 meerkeuze vragen, en 6 open vragen xD
Het tweede uur hadden we mentor uur. We gingen te sterke thee drinken, en dingen bespreken voor de kerst Fancy Fair.
Het derde uur levensbeschouwing, saaiheid dus xD
Het vierde uur muziek, ik moest met mijn groepje aan een rap werken, en haast al mijn ideeën werden genegeerd. De enige die überhaupt nog wel eens naar me luisterde, was Chris.
Het vijfde uur hadden we eigenlijk Duits, maar de lerares was ziek. We kregen een S uur van degene die de Gymnasten ( Mensen in mijn klas die gymnasium doen, dat houdt nu grieks en latijn in ) het 6de uur grieks zou geven. Wij mochten dus naar huis. Wij blij, gymnasten blij. En daarna fietste ik samen met liza en Yvette naar huis x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr dec 05, 2008 2:31 pm

6de Uur uit en een Toppie Dag xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darko

Darko

Man Aantal berichten : 156
Leeftijd : 26
Registration date : 17-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20 Jaartjes
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyvr dec 05, 2008 3:51 pm

candaag was die goed heilig man bij ons op school nou dat was leuk met suprices
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptyma dec 08, 2008 4:06 pm

Mijn dag kan vandaag niet meer stuk Cool

Het eerste uur Nederlands. We hadden hw opgekregen, maar eigenlijk was het hw vrij.
Het tweede uur Duits. Omg, dat was echt zo Geel xD * Zoek maar op wat geel allemaal in het Duits betekent *. Dat hebben wij in die les geleerd. We hadden het over Duitse woorden bijv. leuk, stom, saai, gaat wel, etc.
Het derde uur hadden we muziek. We gingen weer I'm Yours van Jason Mraz zingen. Yay =]
Het vierde uur hadden we Frans. We kregen het proefwerk cijfer terug. Ik had een 7.5 . Kuch, mijn eerste voldoende voro Frans dit jaar. Ja, ik weet het. Ik ben echt zó geod in Frans.
Het vijfde uur Engels. We moesten met een Engels accent dingen napraten. Hoe bekekt sommigen praatten xD
Het zesde uur Economie. Eigenlijk... Niks bijzonders xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 09, 2008 5:09 pm

Vandaag ging wel goed Razz We hebben de surprises eindelijk gedaan Razz Ja, ik weet het, maar vrijdag kwam het niet goed uit xD Verder hadden we een Frans leestoets, die voor mijn gevoel best goed ging ^-^' Maar omdat ik 3 dagen ziek ben geweest kon ik het soms niet al te goed volgen (Ook met andere vakken) Naja, beter dan saaiheid Razz

P.S.: Als ik niet meer depri ben komen er details van de surprises xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 09, 2008 5:17 pm

Gehehe... Eindelijj post er iemand iets xD

Nou het eerste uur weer vrij, etc. etc.
Het tweede uur wiksunde lekker saai xD
Het derde uur gym. We gingen weer aquagym ofzo doen O,o
Het vierde uur kandinsky uur, bij dezelfde leraar als het eerste uur.
En we gingen weer eens naar een theater voorstelling. Dus wij in de sneeuw naar Nijmegen fietsen. De voorstelling was uiteindelijk wel leuk, maar soms was het een betje moeilijk om te zien waar het over ging. Er werd erg veel in gebrakedanced ( Of hoe je het ook typt... ). Dus, wij daarna weer naar school/naar huis fietsen. En wat zie ik op de terug weg? Juist. Een coffee shop genaamd Lucky Luke ( Echt waar O__o ).
Dus ja. Een fantastische dag. =]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 09, 2008 5:20 pm

RoosZzZ schreef:

Nou het eerste uur weer vrij, etc. etc.
Het vierde uur kandinsky uur, bij dezelfde leraar als het eerste uur.
Dus je had geen leraar? Of heb je in je vrije uren een leraar? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 09, 2008 5:25 pm

Ehrm. Hoe leg ik dat uit... Een kandinsky uur, is hier op school een uur, waarin je de tijd krijgt om je huiswerk te maken. Daarbij mag je zelf een vak kiezen waarbij je zit. Ik in dit geval wiskunde. En omdat er een leraar bij moet zijn, hebben wij ( onze ) wiskunde leraar Kleisterlee 'gekregen'. Als we een tussenuur hebben, dan moeten we in de aula gaan zitten. Tenminste, de eerste jaars. 2de jaars of hoger mogen zelf kiezen wat ze dan doen ^^ . Dan heb je ook nog het S uur. Als een leraar ziek is en er geen vervanger is, krijgt de klas een of andere leraar die toezicht houd op de klas, en ervoor zorgt dat ze niet al de luidruchtig zijn.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Emptydi dec 09, 2008 5:37 pm

Dat hoef ik niet te weten xD Je zei dat je het eerste uur vrij had, en je kreeg de leraar van het eerste uur xD Geen dus Cool

Op zo'n manier zei je het (Behalve dat laatste) xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-