Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptydi dec 09, 2008 5:43 pm

Eh, van het tweede uur. Correctie xD
Tja, doordat ik eht eerste uur vrij was is dat nogal verwarrend x)
Mijn excuses voor het ongemak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptydi dec 09, 2008 5:51 pm

Geeft niet Razz Nu over de surprises:
Anniek had een doosje vol lijm xD Gemaakt door Alfapup Melissa xD Dus weten we niet wat ze heeft; ze kreeg het niet open xD Donna (Een meisje uit de klas) kreeg een mascarading met zwarte smurrie xD Daar ging ze met haar hand in, maar dat hoefde niet xD Ik kreeg een snoepje, En natuurlijk werd mijn naam in het gedicht verkeerd geschreven Razz Daar zat een doosje van een Ipod in, die ik terug moest geven aan Deveny xD (Die had mij getrokken) Mijn cadeau's waren een ketting, en 2 paar oorbellen Razz Maar het mooiste van de dag was, dat we door Sinterklaas geen nederlands hadden Very Happy Dank u Sinterklaasje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptywo dec 10, 2008 4:12 pm

Weer eerste uur vrij etc.
Omg, het was vandaag weer eens stagiaire dag xD
Het tweede uur Natuur/scheikunde. Niet echt veel interessants.
Het derde uur Nederlands. We kregen les van een andere stagiaire ( Er zijn er twee bij nederlands ) En deze láchde zelfs als ze een fout maakte xD
Maar we moesten dus een zin ontleden. Dus die stagiaire vraagt; 'Rosanne, zou jij deze zin op het bord willen ontleden?' Ik zo; 'Ik ben nog niet klaar.' Zei weer; 'Dan maak je hem toch op het bord af?' Hmpf x)
Ik loop dus braaf naar het bord toe en begin op mijn klunzige manier die zin te ontleden. Ik werd echt helemaal rood xD
Het vierde uur hadden we Engels. Yay, een SO! Over het algemeen had ik hem neit slecht gemaakt, maar alleen wist ik het woord 'overeenkomst' niet, waarvan ik nu weet dat het Simulatiry is.. Ja lekker op tijd ^-^'
Het vijfde uur Duits. We gingen een poging doen om een Duitse film te kijken, maar dat lukte niet. Een half uur van de les voorbij. Dus, we gingen zoals de lerares zegt 'Gelgje' doen. Ze komt uit Duitsland, en heeft echt een lol accent xD
Het laatste en zesde uur beeldende vorming. We gingen weer bezig met de prullenbakken. Ik ging samen met ene Geerte ( een meisje ) een poging doen om er bekertjes op te plakken. Wij dus de helft van de tijd een lachbui, en uiteindelijk zaten er overal papiermaché spetters op mijn armen. Dus, ik wou daarna mijn handen wassen, en ze daarna onder de droger drogen. En ja. Daar staat Liz. Dus ik probeer met mijn handen erbij te komen, zij pakt een plastic bordje dat ze net had afgespoeld, en nog water in zat, en gooit dat water in mijn gezicht. En ja. Er zat ook nog wat lijm bij. Maar, het beschermt wel tegen de kou onder het fietsen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptywo dec 10, 2008 5:03 pm

Eerste uur Geschiedenis. Wegingen een film verder kijken, genaamd: Cleopatra xD Daar moesten we iets van leren ^-^' Ik heb geleerd: Hoe ik met Ceacar naar bed moet gaan (Kindjes maken xD) Hoe ik door een nep vuurbal dood moet gaan, en nog iets over oorlog voeren denk ik... x'd
Toen Nederlands. Niks aan Razz
Techniek, ik kreeg mijn cijfer terug ^-^' Natuurlijk weer een 10 Razz Daar ging iedereen vragen: "Hoe doe je dat?" xD
Toen Engels. Ook niet veel aan xD
Studie uur. We gingen verder met iets wat nog in onze map zat, en hebben over iets gepraat wat ik nu al vergeten ben x'd
En als laatste; Gym. We deden het chagerijnenspel -.- En toen ging Anniek ergns heen, en was ik het enige meisje in ons groepje Sad Naja, het ging wel...

In de pauze tussen Studie en Gym kwam ik Erin nog tegen x'd Toen heb ik haar geleerd hoe het Guinnes World Records spel werkte x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptydo dec 11, 2008 2:14 pm

Vandaag was echt heel verwarrend...
Het eerste uur mentor uur. Niet echt bijzonder, tot mijn mentrix me wou spreken. Het ging over mijn relatie met de klas. Die niet echt... Geweldig is... Dus wij zo'n gesprek. Ik had het gevoel alsof ik door de grond kon zakken. Dus, ze vertelde dat ze daarvoor een gesprek had gehad met Liz en Yvette [ Over die twee heb ik al eens verteld als het goed is ]. Dus ze haalde hun twee erbij. Dus nu meot ik het voor elkaar zien te krijgen om meer te gaan praten. Nou, yay! En nu moet ik ook nog met Jeroen [ Een jongen uit mijn klas ] gaan praten omdat hij denk dat er iets met mij is [ volgens Liz]. Dus, dat wordt volgende week een leuke week ^^'
Het tweede uur kandinsky uur. Yay, een aantal jongens gingen papieren vliegtuigjes vouwen xD
Het derde uur Biologie. Leuk, een trieste sweer doordat iemand was aangereden, en toevallig... Op dezelfde plek als ik vorig jaar.. Maar ik heb die so niet echt goed gemaakt...
Het vierde uur Beeldende vorming. Nisk speciaals gebeurd [ again ].
Het vijfde uur éigenlijk Wiskunde pw. Maar de leraar moest naar een crematie, dus we mochten gaan. En ja hoor. Onze tedert en een paar anderen gelijk juichen. Omg, dat doe je toch niet als iemand zo iets zegt? O__o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptydo dec 11, 2008 2:53 pm

VAndaag begon het grote Brugklas project Very Happy
Eerst hadden we kunstgroep ofzo xD We gaan een wereld troon maken Razz
Na 3 lesuren gingen we naar het computerlokaal. Om een animatie te maken ^^ Nu ga ik dus op zoek naar eenprogramma dat Adobe Flash heet, maar oke xD Ik heb een kat gemaakt en een bakje voer die uit de lucht komt vallen ^^ Helaas hadden we les van Kamran. Hij staat bij Erin bekent als pedofiel xD En ik snap wat ze bedoeld... Ik zat rustig achter de pc naast Jessica, een bijna nieuwe vriendin (xD), en toen kwam Kamran eraan. Hij zei met zijn accent: "Heel goed hoor, heel mooi" Blabla bla xD Echt een slijmbal xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 12, 2008 6:12 pm

Ik zal hier nog maar even posten xD

Het eerste uur hadden we geschiedenis. Jaja, we kregen het punt van een so en een pw terug. Voor het so een 8,6 en voor het pw een 8,3 ^^
Het tweede uur economie. Blijkt dat mijn cijfer omlaag is gegaan, van een 5,4 naar een 4,9 . Balen dus Neutral
Het derde uur levensbeschouwing. We gingen over kerst praten. En met welke twee zat ik te praten? Juist, twee moslims ( Of moslima's, kan ook ) die nauwelijks iets van kerst afwisten ( Ik heb niks tegen hun hoor Wink )
Het vierde uur muziek. We gingen met onze 'leuke' rap proberen een goed cijfer te krijgen. Ik zat daar zo met een bas gitaar xD Maar we kregen een 8,8 als cijfer. Net als de vorige keer had ons groepjes het hoogste cijfer van de klas ^^
Het vijfde uur gym. Niks mis mee toch? Wel dus. We hadden een über leuke Shutle Run... Ik heb daar dus een 6 voor, terwijl ik nauwlijks conditie heb. Daar ben ik eigenlijk best trots op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 12, 2008 8:03 pm

Okej 2 cijfers gekregen xD

GS: een 8
EC: een 6,2 niet zo hoog maar er waren in de hele klas maar 6 voldoendes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 19, 2008 1:14 pm

Och wat heb ik het vandaag druk gehad. Zóveel huiswerk, so's en pw's... Niet dus x)
We hadden vandaag Fancy Fair, en iedere klas had een aantal andere evenementen. ( De opbrengst gaat naar KiKa ) Onze klas had een soort wipwap waar je op moest trappen, dan vloog er een negerzoen in de lucht, die je dan moest vangen. Nja, dat lukte dus haast niemand. Ook hadden we een hapjes tafel, en een lokaal waarin je bingo kon spelen, wat overigens heel erg populair was. Dus ik ben zo de eerste helft van de Fancy Fair met Chris bingo kaartjes verkopen. Een bingo kaartje ( voor een ronde ) kostte 3 bonnetjes, en die bonnetjes kon je weer per vijf stuks voor een euro kopen. Ik had dus in totaal twee keer meegedaan met de bingo. Mijn vader ook twee keer, want ja. Die moest weer langskomen ( mijn moeder overigens ook xD ) Dus de tweede keer dat mijn vader ging bingoën zat ik samen met Chris zo te kijken, krijgt hij een bingo. Ik mocht dus een prijs van hem uitzoeken, leuk. Een rendieren gewei x'd
Verder heb ik nog een bekertje popcorn en een bekertje sinas op. En toen was de Fancy Fair om 12 uur afgelopen, en mocht ik een kwartier later naar huis Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gast
Gast



Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 19, 2008 2:44 pm

ik ga na de kerstvakantie naar nieuwe school, JEAH XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 19, 2008 7:15 pm

Omg, dit moet er echt even bij. De opbrengst van de Fancy Fair was €4321,87. Dit bedrag wordt door de school afgerond naar 5000 euro ^^
Vet veel! Natuurlijk hebben wij ook echt super veel met de bingo opgebracht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyvr dec 19, 2008 7:25 pm

Vandaag gingen we naar de bios ^^ Maar eerst afscheid van Joëlla Sad Bij gebrek aan een cadeautje gaf ik haar wat snoep xD

Ik ben naar Madagascar: Escape 2 africa geweest ^^ Wel de o.v. Razz Ik vertel niks over de film omdat aneren hem misschien ook nog gaan zien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 9:04 am

ik heb die ook gezien xD vet zielig soms xD

onze dag was euh eerst spelletjes en daarna krattenrace,trivial pursuit, domino en fietsen xD en daarna Copernicus got talent, moesten er kinderen uit de klas dansen enzo ging onze mentor meedansen xD vet debiel was dat en toen ging hij nog zingen ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Okami

Okami

Aantal berichten : 57
Registration date : 20-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 1:42 pm

bij mij was het gister niet leuk. We kregen allemaal ons rapport. Kom ik bij onzementor en wat zegt die Gast. Je hebt het slechtste rapport van de klas en da is dan ok ngo eens bedoelt om je opte vrolijke ***eikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shafira
Gestorven
Shafira

Vrouw Aantal berichten : 213
Registration date : 10-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1,5 jaar
Status:
Partner: geen

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 2:14 pm

Zoiets zeg je toch niet de klas in? O.o Bij mij hoefde niemand te zeggen hoe goed mijn rapport was, wist ik zelf al x')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freeforum101.com/mysticanimals/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 2:46 pm

Ik heb mijn rapport en al zou ze het zeggen ik heb een goed rapport dusse .... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shafira
Gestorven
Shafira

Vrouw Aantal berichten : 213
Registration date : 10-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1,5 jaar
Status:
Partner: geen

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 2:48 pm

Nooit zo goed als het mijne Cool Maar goed, ik ging ook naar een te lage school, zelfs al ga ik in de 3e klas naar atheneum Razz Op ht moment is het te makkelijk XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freeforum101.com/mysticanimals/
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 2:50 pm

Te lage School ? Hoe bedoel je en ik zou ook naar 2de klas Atheneum kunnen gaan 3de klas denk ik nog niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 3:04 pm

Wij hebben 2 brugjaren Razz

Ik had 550 op de CITO, dus kon ik Gymnasium doen, maar dat deed ik niet Wink Snappie? x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyza dec 20, 2008 3:11 pm

Whaaah! Jullie gaan nu toch niet over school praten? Het is vakantie, probeer er nu juist niét aan te denken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Okami

Okami

Aantal berichten : 57
Registration date : 20-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyzo dec 21, 2008 10:54 am

klopt ik word gek van dat gezeik over School hallo het is VAKANTIE hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyzo dec 21, 2008 7:30 pm

Dark-Wolf schreef:
klopt ik word gek van dat gezeik over School hallo het is VAKANTIE hoor.
Echt waar? :O Had ik nog niet door hoor -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Okami

Okami

Aantal berichten : 57
Registration date : 20-09-08

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Emptyma dec 22, 2008 12:25 pm

hahaha heel leuk Shadow. That's not funny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het schooltopic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schooltopic   Het schooltopic - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het schooltopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het schooltopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-