Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 In de boom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Breezer

Breezer

Vrouw Aantal berichten : 7
Registration date : 27-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 12 jaar
Status: Gezond
Partner: Geen

In de boom Empty
BerichtOnderwerp: In de boom   In de boom Emptydi sep 28, 2010 7:18 pm

Een shiny breloom wandelde door het onkruid. Hij noemde Breezer. Dit was een nieuw gebied voor hem. Hij volgde een oud spoortje van ratata's en zo kwam hij uit bij een kleine vijver. Er stond een boom en een paar rotsen. Af en toe kwam er een pokemon om te drinken. Eerder de dag had hij ruzie gekregen met een pidgeot die haar nest beschermde. Na het kleine gevecht verontschuldigde Breezer zich. Hij had sentrets geholpen een zelfgemaakte bal van gras en riet uit een boom te krijgen. Breezer plukte wat bessen en plofte neer voor de kleine vijver. Hij spoelde de bessen af en at er wat van op. De rest gooide hij naar een groepje ratata's die ze vlug opaten. Er stond een boom naast hem, een grote, stevige boom. Breezer klom er in en legde zich neer. Het was al avond en de maan en de sterren glinsterde in de vijver. Breezer zag wat hoothoots vechten om een oran berry. Breezer sprong uit de boom en hakte de bes doormidden met behulp van cut. De hoothoots keken even naar hem en vlogen elk weg met een halve oran berry. Hij klom terug in de boom, legde zich gemakkelijk en staarde naar de vijver. Langzaam aan viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

In de boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de boom   In de boom Emptydi sep 28, 2010 8:49 pm

Hallo Breezer, eigenlijk is er niets verkeerd met jouw post. De inhoud is goed, een genoeg aantal regels, en er word gebruik gemaakt van hoofdletters en leestekens, al horen Pokémon namen geloof ik ook met hoofdletters geschreven. Maar zoals ik al zei, er is niks mis met jouw post. Je kan gerust in de rest van de RPG gaan posten.

Geslaagd, topic word gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
 

In de boom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De grote boom
» De boom hut van Light en Yeslin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-