Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Manera

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Manera Empty
BerichtOnderwerp: Manera   Manera Emptydi feb 15, 2011 9:28 pm

Manera 29537eq
Manera is de 'ondergroep' van Chiave. Pokémon die lid willen worden van die groep zullen eerst langs Manera moeten. Het is een groep die tegen de Guerra vecht, al zal je in Chiave meer vechten.

Reyna – Leider
Shadow

Hari – 'Onder'leider.
Evening

Tuso – 'Wijze'.


Dakila – Gewaardeerde leden.
Chiara
Douza

Liyano – Gewone leden.
Felicity
Swift

Bata – Kids van de leden.


Puri – Kids van de leiders. (Ook van Chiave!)
Angel
Evora
Force
Hope
Pucca
Purity
Senna
Summer


En wat betekenen al die moeilijke namen nou?
Reyna betekent 'Queen', wat Engels is voor 'Koningin'. Dan lijkt het me wel duidelijk dat dit de leidster van de groep is.

Hari betekent 'King'. Hij staat vrijwel gelijk aan de Reyna en heeft op haar na het belangrijkste woord. Het enige wat hij niet kan doen, is de hoge rangen bepalen, hoewel zijn stem daarbij toch flink meetelt.

Tuso betekent letterlijk 'Clever'. De Pokémon die deze rang krijgt zal dan ook wijze keuzes moeten kunnen maken. Het woord van de Tuso is erg belangrijk en moeilijke keuzes worden ook vaak via deze Pokémon gemaakt. Verder heeft deze Pokémon echter wenig macht, al is het wel een eervolle rang.

Dakila betekent 'High' en is de rang die je krijgt als je besluit in Manera te blijven in plaats van naar Chiave over te stappen. Het enige speciale aan deze rang is dat je meer eer krijgt dan gewone leden, en dat je vanuit deze rang kan groeien tot Tuso of Hari, als deze er niet is.

Liyano betekent 'Plain'. Het zijn de toegelaten leden. De Liyano zijn verplicht om mee te doen aan activiteiten als ze willen stijgen in rang. Leden van deze rang zullen ooit de vraag krijgen of ze in deze groep willen blijven of willen doorgaan naar Chiave.

Bata betekent 'Kid' en is een simpele rang voor de kinderen van de leden die nog te jong zijn om voor zichzelf te zorgen. Zolang de moeder deze kleintjes nog verzorgd en groepslid is zal de rest van de groep hen ook enige bescherming moeten bieden. Zodra ze oud genoeg zijn zullen ze echter uit de groep worden gegooid, behalve als ze een goede reden hebben waarom ze mogen blijven.

Puri betekent 'Pride'. De Puri zijn de kinderen van de hoogsterangs van Manera en Chiave. De kinderen van de Chiave-leiders zijn te jong om echt een deel uit te maken van de groep, en zullen daarom in Manera de trainingen volgen. De Puri hebben meer recht op bescherming dan de Bata, en zullen wellicht met wat meer respect behandeld moeten worden.


VGV! (Veel Gestelde Vragen)

Wat is Manera?
Manera is de schakel tussen groepsloos en Chiave lid. Wie bij Chiave wilt zal eerst lid moeten worden van Manera. Dan krijg je vanzelf de mogelijkheid om naar Chiave te gaan of in de groep te blijven.

Waarom dan al die rangen?
Zoals ik al zei heb je ook de mogelijkheid in de groep te blijven en in rang te stijgen.

Hoe kan ik lid worden?
Door simpelweg een topic te maken waarin je naar de Reyna (of Hari) roept. De Hari mogen niet direct leden lid laten worden, maar mogen wel een roep beantwoorden.

Oke, ik ben lid! …. en nu?
Nu zul je verschillende activiteiten moeten bijwonen. Iedereen zal deze mogen openen, hoewel je natuurlijk wel moet opletten of er niet al iets is. Niet dat het erg is als er twee activiteiten tegelijk zijn. Zolang ze maar niet stilvallen! Meer informatie over activiteiten kan je onder de VGV vinden.

Is het verstandiger om bij Manera te blijven?
Dat ligt totaal aan jezelf. Chiave wordt meer gerespecteerd dan Manera en zal wat serieuzer zijn. Chiave is ook kleiner, dus als je dat prettiger vindt raad ik aan om door te stromen.

Wanneer mag ik in rang stijgen/doorstromen naar Chiave?
Als je actief meedoet met de groep en je duidelijk laat zien dat je bestaat. Leden die niks tot weinig doen zullen een zeer kleine kans maken om ooit door te stromen. Ook moet je áltijd actief zijn, niet gewoon een weekje en dan weer niks doen. Je ziet vanzelf een PB'tje in je inbox verschijnen waar in staat dat je door mag. Als je denkt dat je het niet aan kan (of om een andere reden een normaal lid wil blijven in Manera), stuur je dat gewoon naar mij in een PB.

Ik wil niet bij de groep, maar wil bondgenoot zijn!
Helaas, bondgenootschappen gaan via Chiave. ;]

Dan word ik een vijand!!
Ook voor vijanden moet je bij Chiave zijn...

Je reageerde niet op mn roep!
Soms ben ik drukker met mn echte leven en dan reageer ik niet. Ben ik wel online geweest, dan heb ik hem gewoon gemist. Eén PB'tje met de vraag of ik wil posten, et voila.. ;]

Waar kan ik vragen stellen?
Dat maakt mij niet zo veel uit, zolang het maar bij mij aankomt. ^^

Activiteiten.
Zoals al wel duidelijk was bestaat de Manera vooral uit activiteiten. De meeste activiteiten zijn niet verplicht, hoewel het wel aanbevolen is je zo veel mogelijk te laten zien. Er zullen ook 'activity checks' komen, waar je móét komen als je niet uit de groep gegooid wil worden. Soms wordt dit er bij vermeld, maar soms ook niet. Daarom kan je beter altijd op de activiteiten en trainingen die door Shadow of Evening georganiseerd worden komen.

Momenteel zijn er geen activiteiten. Kijk snel weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Manera Empty
BerichtOnderwerp: Re: Manera   Manera Emptyzo maa 27, 2011 6:02 pm

Manera en Chiave worden weer één groep. Alle leden van Manera gaan naar Chiave. Ik sluit dit topic. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
 

Manera

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijeenkomst (Chiave/Manera)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-