| (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 vr jul 01, 2011 1:45 pm | |
| Wat een schande dat dit topic er nog niet is! Dit had minstens een maand geleden al gepost moeten worden! Foei lidjes! Ja, het is weer die tijd van het jaar. Onze lieve Kim wordt op 7 juli alweer 16 jaar oud. <3 'Wie de fok is Kim?' Als je dat nog niet weet moet je echt even wakker worden. Dat is onze allerliefste site oprichter. Weet je het dan nog niet? Dustfire. Punt uit. Ik heb zin om een heel lulverhaal te beginnen, maar ik kan niks verzinnen.. Dus ik hou het simpel. ALVAST VAN HARTE LAIVERD <33En waag het eens haar niet te feliciteren. ♥ |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 do jul 07, 2011 1:00 am | |
| YOSH! VANDAAG IS HET 7 JULI! Van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag, Kim! Geniet van de taart! C: |
|
| |
Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 do jul 07, 2011 11:06 am | |
| Ik wilde de eerste zijn :c HAPPY BIRTHDAY KIMMAH xO Veel plezier met je cadeautjes, en een fijne dag! |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 do jul 07, 2011 9:00 pm | |
| WUT MAAR 2 ANDEREN DIE HAAR FELICITEREN? Y SO INACTIVE, PEOPLE? ERH ERH Ik wilde dus wat tekenen maar weet niet wat. Ik verzin nog wel iets, don't worry. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad <33 |
|
| |
Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 do jul 07, 2011 9:35 pm | |
| Fff, ik heb je al om middernacht gefeliciteert maar ik ga het gewoon nog eens doen. xD HAPPY BIRTHDAYZZ! Al 16 jaar, tijd gaat echt snel soms. xD Hopelich heb je veel geld en maffe kados gehad, al leuke foto's gemaakt met je camera?! Gefeliciteerd, en ik maak wss nog iets als ik tijd heb. x3 |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 do jul 07, 2011 10:21 pm | |
| Aww, bedankt iedereen. Echt waar <3 Het was een leuke dag, al was vorig jaar beter. Vandaag stond ik op, was ik in m'n eentje, visite kwam pas vanaf 3 uur, al m'n vrienden [behalve Mandy <3] kwamen niet, hadden al iets [Ja oke, ik ben gewoon vriendloos ;-;] Het was de halve dag grijs, zonloos, en nu is de visite alweer weg Voor de rest was het wel leuk. Ik had bananenvlaai [derp xD] heb een coowle camera, en houd nog 50 euro over ofzo. En ik heb een pot drop gekregen een een flesje Duvel van Mandy, van chocola XD We hebben gehypert, bloemen mishandeld, eenden opgejaagd, ect XD Ik wil nu echt elke dag met mn camera hyperen, wat ik niet kan, ik moet binnenkort beginnen met werken XD Nouh, nogmaals bedankt iedereen. <33 |
|
| |
Graphic
Aantal berichten : 9 Registration date : 29-06-11
Over je pokemon Leeftijd: 10 years Status: Gezond Partner: Love doesn't exist for me yet
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 vr jul 08, 2011 10:58 am | |
| Pff... Natuurlijk ben ik weer één dag te laat. Dan nogmaals voor jou: Gefeliciteerd Kim! Zo te horen heb je leuke (en dure) cadeautjes gehad |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 vr jul 08, 2011 1:58 pm | |
| Sorry dat ik zo laat ben, maar ik was in Oosterbeek, dus kon niet echt online komen >__<
Alsnog van harte gefeliciteerd Kim! Jammer dat je verjaardag zo grijs was, maar gelukkig ben je zelf het zonnetje in huis (: Veel plezier met je cadeaus en laat wat mooie foto's zien op DA =D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 | |
| |
|
| |
| (Alvast) GEFELICITEERD KIMMAAHH <33 | |
|