Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende
AuteurBericht
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyzo jan 22, 2012 10:49 pm

En volgens mij leefde het ook nog eens, je zag het eindstukje duidelijk bewegen toen het uiteindelijk in haar lichaam zat. En het rare is ook nog dat ze niet tegenstribbelde, niets.. vreemdheid heerst. La! En het was nog best rustig qua bezetene in dat gebouw, waar waren ze plots? En ik gebruik teveel ennen. :3

Ik ga nu slapen.. Truste! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 23, 2012 8:20 pm

Ik mis de beschrijvingen van de gebieden =( Heb nu de neiging om er plaatje voor te zoeken xD
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Partner: Amita: "Wat is dat?"

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 23, 2012 11:06 pm

Haha goedzo Doosje! *aai* Ik wil op de Wii om Zelda te spelen, maar mijn ouders kijken tv >.>
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydi jan 24, 2012 4:25 pm

Portal 2 kopen was een groot succes. Had het best snel uit, maar het was wel een super leuk spel. Zeker een aanrader en voor mij een reden om vaker games te kopen. :3 Wel jammer dat ik er het geld bijna nooit voor heb. x'D

Nu ik het toch over Portal heb..
Heeft iemand hier Portal 2 (uitgespeeld) en zo ja, zin in co-op? 8'D
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydi jan 24, 2012 11:38 pm

@Carla: Juist. De teksten zijn juist weggehaald omdat ik er stiekem gebiedplaatjes wil plaatsen en via een code ervoor wil zorgen dat de tekst zichtbaar word wanneer je op het gebiedplaatje klikt. Handig en overzichtelijk =D

Daarbij. Nog steeds druk. Sorry mensen =o
Moet nog steeds die klote stageverslagen af. Omg how I hate them Oh Noes!
Heb gelukkig morgen wel iets leuks, de kinderboerderij waar ik stage loop heeft een zilveragouti nodig [Caviaras xD] en school had een beertje over dus die haal ik voor ze op morgen. En aangezien ik laat uit ben op Woensdag moet die cavia een nachtje logeren bij me. GHEHEHE. Evil plan. Yus. Naja kon niet anders want ze willen de cavia zo snel mogelijk en vrijdag moet ik dat vervoersding gebruiken voor m'n konijn, want dan ga ik met d'r meedoen aan een kleindierkeuring op school =D Is allemaal leuk, alleen niet goed voor m'n huiswerk XD
https://inciala.actieforum.com
Conleth

Conleth

Man Aantal berichten : 41
Registration date : 09-10-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3 jaar
Partner: geen

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptywo jan 25, 2012 8:00 pm

Dustfire schreef:
@Carla: Juist. De teksten zijn juist weggehaald omdat ik er stiekem gebiedplaatjes wil plaatsen en via een code ervoor wil zorgen dat de tekst zichtbaar word wanneer je op het gebiedplaatje klikt. Handig en overzichtelijk =D

Ik heb, heel levenloos, al wat plaatjes gezocht (A) En dat heeft Feralis ook! En zag het laatst ook op een andere site. Vind dat echt heel cool, maar kan totaal niet met codes werken. Vind Actieforum juist zo fijn omdat alles zo lekker simpel is (maar wel moeilijk kan!)

Shock, ik zit op Conleth! Yeah, ga hem even het gebied uit sturen. Aërwen zo ook eem en dan het plot weer op gang helpen.
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptywo jan 25, 2012 9:56 pm

Conleth schreef:
Dustfire schreef:

Ik heb, heel levenloos, al wat plaatjes gezocht (A) En dat heeft Feralis ook! En zag het laatst ook op een andere site. Vind dat echt heel cool, maar kan totaal niet met codes werken. Vind Actieforum juist zo fijn omdat alles zo lekker simpel is (maar wel moeilijk kan!)

Shock, ik zit op Conleth! Yeah, ga hem even het gebied uit sturen. Aërwen zo ook eem en dan het plot weer op gang helpen.

Muha, da's mooi! Al weet ik niet of ik animé plaatjes wil gebruiken of niet. Als ik wel afbeeldingen uit de animé wil gebruiken gaat het voor sommige gebieden nog best lastig worden, vrees ik xD Mail/PB anders wat je hebt gevonden?

En nee, ik ben minstens net zo slecht met codes als jij XD
Voor dit is het vrij moeilijk. Tenminste, als ik het precies zo wil hebben als ik in m'n hoofd heb. Ik zou de code krijgen van een moderator op het ondersteuningsforum maar die heeft waarschijnlijk niet zo'n haast. Maar ja, dat bestand stond ergens op d'r computer [Weet wss niet waar de zoekfunctie zit? Oh Noes!] Ugh. Het Nederlandse ondersteuningsforum is echt poep. Ze moeten mensen aannemen als moderator die echt de tijd nemen voor het moderator-schap. Soms zijn er gewoon 2/3 dagen lang geen beheerders/mods langs geweest. En die mensen blijven maar zitten met hun vragen :U
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptywo jan 25, 2012 11:29 pm

Conleth schreef:
Dustfire schreef:

Met actieforum is het heel makkelijk om een basis forum op te zetten, maar als je het er echt professioneel uit wil laten zien wordt het echt vreselijk moeilijk :/ Dan zijn er ook nog eens een hoop codes die helemaal niet werken op actieforum, omdat ze met een ander soort code systeem werken.. Daarom weet ik niet zo goed of ik actieforum wel echt zo fijn vind, eigenlijk. >_<
Fallen
Administrator
Fallen

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydo jan 26, 2012 11:10 pm

Tsk, waarom post er helemaal niemand? :c
Ik heb echt de neiging om overal te posten maar ik heb geen tijd :C
Morgen konijn mee naar school, zaterdag kleindiertentoonstelling =3 Morgen 12 uur uit dus kan ik aan mijn stageopdrachten, en misschien ergens posten. *awesomeface*
De runder toets is uitgesteld dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, en de hygienetoets ging gewoon best wel goed geloof ik. GELOOF IK. o3o En als ik denk dat het goed is gegaan dan is het verpoept x'D
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Partner: Don't need one ♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr jan 27, 2012 4:09 pm

Kim, ik geloof dat we dat allemaal wel hebben. Een goed gevoel over een toets en als je je punt terug hebt.. Ja..

Ik wil wel posten, maar met Chiara en Daichi zit ik in een 'belangrijk' topic. En inspi voor de rest heb ik niet. Eerlijk gezegd weet ik nog nieteens wat ik met Luxor aanmoet, en dat terwijl ik hem nu juist zo.. Interessant vind als Luxray.

Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr jan 27, 2012 8:12 pm

Dustfire schreef:
Muha, da's mooi! Al weet ik niet of ik animé plaatjes wil gebruiken of niet. Als ik wel afbeeldingen uit de animé wil gebruiken gaat het voor sommige gebieden nog best lastig worden, vrees ik xD Mail/PB anders wat je hebt gevonden?

Ik had gewone plaatjes gezocht, anime is lastig.. En ben al sinds woensdag bij mijn vriend, dus ik PM ze morgen of overmorgen Wink

En Rolo, als je nog heeeel even wil wachten. Moet nog bij Keith posten en dan ga ik de eerste Solaris meeting organiseren Wink
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Partner: Don't need one ♥

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr jan 27, 2012 8:18 pm

Oh, ik wilde niet ongeduldig klinken! Ik wacht wel met hem. Moet ook nog op andere plekken posten en hier het topic van Chiara en Daichi een beetje levend houden o3o
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr jan 27, 2012 9:57 pm

Rowan schreef:
Dustfire schreef:

Ik had gewone plaatjes gezocht, anime is lastig.. En ben al sinds woensdag bij mijn vriend, dus ik PM ze morgen of overmorgen Wink

En Rolo, als je nog heeeel even wil wachten. Moet nog bij Keith posten en dan ga ik de eerste Solaris meeting organiseren Wink

PFFFT. Er komt een Solaris meet en je overlegt het niet met mij? BAN TIEM.
Haha, nee, just kidding. Ik sta toch op een RPG break en de Solaris moet toch IETS te doen hebben x'D
Ik denk niet dat Shade langs gaat komen.. Doe maar alsof hij een mysterieuze missie ergens heeft. Ofzoiets. Wees creatief. o3o
Aërwen

Aërwen

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 10-08-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Partner: geen

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyza jan 28, 2012 10:00 am

Shadow schreef:
PFFFT. Er komt een Solaris meet en je overlegt het niet met mij? BAN TIEM.
Haha, nee, just kidding. Ik sta toch op een RPG break en de Solaris moet toch IETS te doen hebben x'D
Ik denk niet dat Shade langs gaat komen.. Doe maar alsof hij een mysterieuze missie ergens heeft. Ofzoiets. Wees creatief. o3o

Ehehe.. Ja, ik wilde nog overleggen! Over Shade. Maar ik zal idd zeggen dat hij iets mysterieus aan het doen is (:
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 30, 2012 1:50 pm

Wat weer een heerlijke zinloze dag op school xD Ben de hele dag gewoon aan het tekenen. Ponies, toevallig. o3o Trololol.
Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 30, 2012 2:38 pm

Pfff, waarom heeft Inciala zoveel boards? Heb de plaatjes van east en west nu klaar, ben daar.. anderhalf uur mee bezig geweest Oh Noes! De rest doe ik later, nu maar even eten. En Kim, ik denk dat het sneller is om je de plaatjes via msn te geven, uploaden duurt laaaang.
Rowan

Rowan

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 30, 2012 5:08 pm

*dubbelpost* *ignores*

Ik ben klaaaaaaaaaaaaar Pfff, je hebt echt teveel boards gemaakt Kim. Nu moet ik nog een snelle manier verzinnen om jou 29 plaatjes te sturen..
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyma jan 30, 2012 5:36 pm

Never Gonna Give You Up op de radio.
Ik ben live gerickrolled. Oh Noes!

EDITZ
Youtube comment WIN:
I got a dig bick.

you that read wrong

you read that wrong too.
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Partner: Shadow

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydi jan 31, 2012 11:19 pm

Van de versnelde versie van Move like Jagger word je echt druk.
Jammer, want ik moet nu slapen. Morgen weer vroeg op. Misschien postjes maken deze week, ik heb mijn huiswerk toch al opgegeven /lol
http://www.Evening.tk
Evening

Evening

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydo feb 02, 2012 9:49 pm

Ik ben verdoemd.
ANYWAY, ik ben vanaf morgen de trotse eigenaar van een CAVIA =DDDD
Nu moet ik nog een naam zoeken, en ik ben slecht in namen. Hnng-moment.
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Love proves difficult to find ~

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptydo feb 02, 2012 10:32 pm

IK HEB EEN APPLE JACK FIGUURTJE =D Weetje dat ik serieus verbaasd ben dat ik er blij mee ben? Ik raar geïnfecteerd met het MLP virus 0.o Anyway, lang leve de McDonalds!

En waarom ben je verdoemd Kim? Cool, een cavia! Kijk op behindthenames.com?
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr feb 03, 2012 3:11 pm

WELCOME TO THE HERD, CARLA.
MLP FIM FTW
oke, ik hou al op met caps. xD

PFFT OKE.
Heeft iemand me gisteren ook nog gemist? o3o
Want ik was er niet. Ik was in Hilversum, in studio 33. Live opname van Doe Maar Normaal. Wat wordt uitgezonden op 15 februari. Wat dus betekent dat ik misschien wel op nationale tv kom.
o3o
En jullie moeten allemaal gaan kijken. Niet om mij. Nee, dat ik er in zit zou eerder een reden zijn om niet te gaan kijken. Maar omdat Ruben Nicolai nu officieel de trololol guy is. Snap je het niet? Dat is de bedoeling. Kijk maar gewoon op 15 februari naar Doe Maar Normaal. En alle andere keren dat het er op is ook. Want het is een awesome programma. c:

Duuussss.
SNEEEUW <33

EN ALS DE AUTO NIET START, DAN DOUTZE. D'OHOHOHOHOH.
/shot
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Partner: Love proves difficult to find ~

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr feb 03, 2012 3:15 pm

Haha, ja las het op DA Razz

Doos, die grap is echt faal xD
Evening

Evening

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr feb 03, 2012 4:05 pm

Ik ben verdoemd omdat m'n stageverslag niet af is Oh Noes!
EN DOOS OKÉ ik ga kijken o3o Denk ik.

Naja. Sneeuw is kut hier. Er ligt een laag van 12 centimeter.
IS WEL MOOI MAAR .... treinen reden niet/bijna niet :C
Ik was voor 12en uit, en toen we op het station kwamen stond er echt.. Den Helder +35 , Hoorn +15, Haarlem + 20 ect. En bij de trein die wij moesten hebben stond 'Rijdt niet/ weer'
Dus daar stond ik dan met een kleine Cavia. Maar die vrouw die daar zat met zo'n miniwinkeltje was vet aardig, want de cavia mocht achter de kassa bij de kachel enzo. Echt lief Very Happy Nouja, steeds wachten en steeds werd er omgeroepen en kwam er meer tijd bij. Maar toch reed er eentje. Dus we stapten in en in Heerhugowaard, 1 station verder, word er omgeroepen dat Heerhugowaard het eindstation is :U

Dus wij op dat station staan. Caviaatje was aan het rillen dus die had ik in een sjaal gewikkeld en onder mijn jas gepropt. Word er paar minuten later ineens omgeroepen ''Ja we rijden toch wel naar Obdam en Hoorn. Rijdt ie verder, stopt ie na een paar minuten omdat er iemand aan de noodrem heeft getrokken. :/ Tijdje later kwam hij eindelijk in Hoorn aan [Thank god] en er staat al een trein op het spoor waar mijn trein meestal staat. Ik blij, totdat ik zie dat het de trein naar A'dam was O>O Stond op een ander spoor ineens? Dus op het bord.. Eh omg. Meestal staan er een paar blauwe balkjes met vertraging erop, maar op dat bord stond er géén een zonder blauw balkje. De treinen reden dus niet, alleen 1tje met +50 en oplopend. Dus toen moest ik met de bus [Ik ga nooit met de bus Oh Noes!] En ik mocht gewoon zitten zonder te betalen. ;-; <3 Dus stopte hij vrij vlak bij m'n huis en kon ik eindelijk naar binnen rennen xD

Dus ja. Fuck. Als het maar tot Woensdag blijft liggen, dan hoef ik niet naar school :3
Shadow
Administrator
Shadow

Over je pokemon

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Emptyvr feb 03, 2012 11:03 pm

CAROL. THE COMPUTER'S NOT WORKING.
Oh wait, that's a microwave. That's why my floppy disk melted.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 29 Empty

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!