Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Reclame maken? :U

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptyma nov 28, 2011 10:03 pm

Euy.
Zoals sommigen misschien wel merken dunt het aantal RPG'ende mensen langzaam uit. Meestal is dit niet zo'n probleem, maar tegelijkertijd is er ook geen instroom van een nieuwe generatie RPG'ers. Iets wat deze site echt nodig heeft. Nieuwe leden die ervoor zorgen dat de site weer gaat lopen.

Dus misschien hebben jullie nog ideeën van plaatsen of manieren om reclame te maken voor PRPG?
Bijvoorbeeld gewoon op andere RPG sites die wel actief zijn? Het probleem is namelijk dat ik mezelf een tijd geleden voorgenomen heb maar op 1/2 RPG sites te zitten dus ik ken er verder geen. Of misschien een illegale posteractie, waarbij we reclameposters designen waarna ik ze stiekem in de stad overal opplak? xD
Lijkt me stiekem wel grappig >=3

Wel, als je iets goeds weet, shout it out! *3*

~Kimmer
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptydi nov 29, 2011 6:26 pm

Haha, een poster actie klinkt wel geinig, eigenlijk xD Maargoed, weet niet echt of dat haalbaar is. Heb hetzelfde probleem met mijn RPG, misschien omdat het gewoon omdat het onderwerp mensen niet echt aanspreekt? Ik maak zelf veel reclame op allerlei sites, maar zelfs dat helpt niet.. Dus eigenlijk ben ik zelf ook aardig de wanhoop nabij xD

Maar als je wil kan ik in elk geval jullie banner (als je die even maakt) op KE en BBRPG zetten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Sunset
Gestorven
Sunset

Vrouw Aantal berichten : 50
Registration date : 12-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 Jaar.
Status: Gestorven
Partner: Goodbye, my lover...

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptydi nov 29, 2011 10:29 pm

Och, haalbaar is het wel. Gewoon A4 formaat, met een afbeelding, wat tekst die mensen kan aanspreken die schrijven ofzo leuk vinden, en dan plak ik het illegaal op alles wat ik buiten kan vinden XD En ja, Pokemon is natuurlijk een moeilijk onderwerp, omdat het een taboe word als je wat ouder bent. Het is niet dat je lekkah in de klas kletst over je Pokemon RPG shizzle, omdat er dan mensen zitten van: O>O WTF. Het is zo moeilijk, en toch wil ik het niet opgeven. Het is al bijzonder als een Pokemon RPG het zo lang volhoud als PokeRPG. Er zijn wel genoeg mensen, ze zijn alleen lastig te vinden. Ze verstoppen zich gewoon goed o3o

En ja, we hebben iig zo'n minibanner nodig, al lukt het mij niet echt om er eentje te maken. In SAI kun je er niet eens tekst op pleuren. Urgh. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptywo nov 30, 2011 3:48 pm

Ik had ooit zo'n linkpartner banner gemaakt, ook geanimeerd enzo, maar een week ofzo daarna had Kim er zelf ook eentje in elkaar gefrutselt dus ik weet niet zeker of ik die nog heb o:

Ik heb iemand in de klas die ook van Pokemon houdt, dus wij zaten laatst ook gewoon met emulators te klooien en pro te doen enzo o3o Daar hoef ik me echt niet voor te schamen bij haar. Het is idd waar dat veel mensen het kinderachtig vinden, maar daar moet je gewoon schijt aan hebben. En als dat niet kan, trek je maar een ninja pak aan als je die posters gaat ophangen.

Ik denk niet dat de mensen bij mij op school behoefte hebben aan een poster voor een Pokemon RPG, maar ik kan wel iets op dA posten. Niet dat dat heel erg werkt, maar het is beter dan niks. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptyvr dec 09, 2011 8:09 pm

Linkpartner banner is al geregeld. Check!
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptyzo dec 11, 2011 3:01 pm

Zo'n poster actie zou best wel geniaal zijn, eigenlijk. xD

Ik kan me herinneren dat ik een eeuwigheid geleden een vaag promotie filmpje had gemaakt, en dat ik die toen op Youtube had gepleurd. Misschien zouden we zoiets weer kunnen proberen? :3

Wat ook nog zou kunnen, is dat je probeert om linkpartners te worden met een groot pokémon forum, als dat mogelijk is. Er moeten op een gewoon praat-forum toch wel een paar rpgers zitten, of niet soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptyma dec 12, 2011 2:01 pm

Omg een posteractie lijkt me echt geniaalXD Ik vrees alleen dat je dan een heleboel jonge kinderen trekt van rond de 8-10, omdat die dol zijn op pokémon en niet echt doorhebben wat het precies inhoudtXD Of je trekt mensen die je hier helemaal niet wilt hebben, maar dat is altijd het risico met promoten.

Wat je ook kunt doen, naast linken met andere sites, is zorgen dat PokéRPG makkelijk te vinden is via bijvoorbeeld Google. Gewoon linken met sites waar veel mensen komen. Maak desnoods een Facebookpagina aan =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptyma dec 12, 2011 7:13 pm

Facebookpagina is er al C:

Pfft, PokeRPG staat alleen niet meer bij google als je Pokemon RPG zoekt? Oh Noes! Zo ben ik op de site gekomen, en ik ben zeker weten niet de enige.. Eens kijken of daar iets aan te doen is via het beheerderspaneel o=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptydo mei 31, 2012 1:28 pm

-revive'd-

Goh, ik weet echt niet hoe ik dat opnieuw met Google regel, eigenlijk. Echt klote. Zou wel handig zijn als Inciala weer als eerste kwam als je het intypt. ;-; Zal binnenkort wel uitvogelen en anders contact opnemen met Google. Ik bedoel, PokeRPG had meer concurrerende zoekresultaten dan Inciala. Dit is namelijk echt de enige site ter wereld die Inciala heet. Hurr.

Daarbij moest er eigenlijk ook nog een nieuw linkpartner bannertje gemaakt worden, aangezien op die vorigen nog steeds PokéRPG staat xD Had er al snel een in elkaar geflanst.

Daarbij weet ik niet hoe ik nog meer moet adverteren. We hebben een Facebook page, banners op andere sites, en ik heb zelfs posters in mijn school opgehangen een tijdje geleden. True story xD

Dus suggesties zijn nog altijd welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptydo mei 31, 2012 6:27 pm

Ik denk dat die nieuwe skin er echt een keer op moet (: Daarnaast zou ik een actie doen op het forum. Geef een IC feestje, laat iets dramatisch gebeuren. Misschien kun je ook OOC iets nieuws invoeren, zoals awards, verkiezingen, wedstrijden. En om de oude leden wakker te schudden: Stuur een bulkmail! Maar doe dat wel als er wat veranderd is of georganiseerd is. Je moet een lokkertje hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Emptywo jun 06, 2012 8:59 pm

Ik probeer sowieso al veel mensjes te werven, maar niemand schijnt nog geďntreseert te zijn in een pokemonrpg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Gesponsorde inhoud




Reclame maken? :U Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reclame maken? :U   Reclame maken? :U Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Reclame maken? :U

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een papje maken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-