Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo jul 18, 2012 12:25 am

Alvast veel pleziers Kimmah C:

En congrats Carlita! Very Happy Dat is trouwens je nieuwe bijnaam. Omdat Roos en ik een of andere Pokemon film gingen kijken en er was een mens die zo heette. XD Het deed me aan jou denken. (A)

Omg, ik geloof dat de energy drink van zaterdagnacht nog steeds invloed op mijn humor heeft. Serieus.
In een spoiler want het is een beetje een Hunger Games spoiler? D; idk
Spoiler:

Kan niet wachten tot de DVD uitkomt met alle behind the scenes beelden en hoge kwaliteit film <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyvr jul 20, 2012 2:58 pm

You've got to be kidding me. ._. Gisteren fucking post getypt met Satoko in m'n topic, maar kwerd gek van het internet lack en had toen alles weggeklikt. Normaal hoort ie hem dan de volgende dag te herstellen, maar nee hoor, nu was ik UITGELOGD. Kzooi.

Anyway, nu Kimzool ongeveer miljoenen kilometers weg is moet ik iets anders zien te verzinnen voor vermaak. Gezien de rest van m'n vrienden te ver is om te fietsen en ik dus met de trein moet, wat een nada word omdat ik geld moet besparen voor A'dam, school. Al ga ik 4 augustus nog wel naar A'dam voor Gay Pride. Maybe. Als het niet te fucking laat is na m'n werk, aangezien er nog fucking 14 mensen vrij hadden gevraagd, gaat het voor mij niet door. :/

Wtf moeten al die hetero's bij Gay Pride, kben gay, I'm allowed! Oh Noes! /sigh
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo jul 25, 2012 4:46 pm

Whoa. Ik heb de afgelopen dagen daadwerkelijk een sociaal leven gehad. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo jul 25, 2012 5:06 pm

Woooow, goedzo Saar =D Wat heb je allemaal gedaan? :3 Ik ook, heb het echt druk de laatste tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyvr jul 27, 2012 9:17 pm

Eerst ben ik twee nachten bij mn beste vriendin blijven slapen, toen kwamen we onze beste vriend nog tegen in de Albert Heijn dus die is toen ook nog mee gekomen om 's middags gezellig te doen. De dag daarna ben ik (weer met mn beste vriendin xD) in de stad gaan eten en naar de bios geweest. En nu heb ik dus twee nachten bij mn oma doorgebracht.
En nou moet ik zo snel mogelijk de solicitatiebrief van de Albert Heijn invullen zodat ik eindelijk wat extra geld kan verdienen La! Mn folderwijk helpt al, maar dat is meestal nog niet eens 5 euro per week, dus daar kan nog wel wat bij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silver

Silver

Vrouw Aantal berichten : 473
Registration date : 06-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 200 Jaren.
Status: Gewond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyzo jul 29, 2012 9:41 am

Fff eindelijk communicatie met de buitenwereld o3o
De jongeren op de camping zorgen voor overbelasting op het netwerk, vandaar. Nu zijn we lekker vroeg en kan ik eindelijk weer internetten, homg ;-;

I miss you guys Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptydi jul 31, 2012 8:22 am

Ik voel me echt een spammer als ik dit topic door lees. Het is steeds ik, iemand anders, ik, iemand anders, ik, iemand anders, ik xD IM TOO ACTIVE FOR THIS SITE /foreveralone

Ik werd rond 7 uur wakker en kon toen niet meer slapen Very Happy Herpderp. Ik zou bijna haat hebben aan inspiratie.

Train - 50 Ways To Say Goodbye op de radio *3* Love dat nummer <3

Vroeg opstaan is geloof ik niet heel gezond voor mij xD
EN KIMMAH I MISS YOU TOOOOOO ;3;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 01, 2012 11:00 am

Boeiend. Je bent geen spammer, je bent gewoon uber La!
Hnng hier is het vandaag misschien eindelijk weer om te lezen of te schrijven of wat dan ook, want het is.. bewolkt! Le gasp. Eerste keer dat het uit te houden is hier sinds we hier zijn gekomen. Ik kan posts schrijven en dan wanneer ik hierheen loop s'ochtends ze posten I guess. Gisteren was ik s'avonds on, maar rond half 9 kwamen de jongeren en toen pleurde ons internet uit, foekk XD

Anyway, poepzooi xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptydo aug 02, 2012 10:54 am

LOL ooit een Fransman horen niezen? Het klinkt like ''Kksyaaa''. Roflcopter x'D
Het is hier wéér verpoept warm. Elke ochtend worden Simone en ik ons bed uit gestoomd rond half 10. Gisteren was het even bewolkt dus hoopte ik op een lekkere bewolkte dag zodat ik leuke dingen kon doen maar NOPE toen troll'de de wolken weg en was het weer heet. Moet vanavond eens proberen, dan. Want overdag kan je zowat niet laptoppen want je laptop word foeking heet en dan ga je zweten en gaat alles plakken en bwaah.. D=

Spamspamspam

Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyza aug 04, 2012 12:26 am

Hoeraa! De Kiminator is back! :3

Het is hier echt doods. En ik bedoel ECHT doods. o,o Zoveel mensen zijn er nou ook weer niet op vakantie. Toch?

Zal es kijken of ik een ideetje kan uitwerken om activiteit te trekken.. Niet dat ik nog niet genoeg te doen heb OTL

Anyways. Lol.
Heb het gevoel dat ik beter aan het worden ben in RPGen. Ik weet niet of het waar is, maar het is een fijn gevoel. xD
En sociaal contact hebben is ook fijn. Zelfs al is het maar over het internet. Zal binnenkort wel weer naar buiten gaan, iets met mn beste vrienden doen. *le satisfied sigh*

En ik heb het ultieme beroemdheidsplan bedacht.
Eerst ga ik populair worden op Youtube met gaming filmpjes. Dan doe ik er later ook acteerdingen bij, van die grappige sketches enzo. Dan breng ik een boek uit dat net zo populair als Harry Potter of de Hunger Games wordt en wordt verfilmd. Dan ben ik inmiddels goed in acteren zodat ik zelf een grote rol in mn film kan spelen. En ondertussen ga ik leren boogschieten en daarmee meedoen aan de Olympische Spelen. Oh, en ik blijf natuurlijk tekenen, zodat mijn werk in een museum komt en iedereen het kan bewonderen.
En dan ben ik dus de meest multi-functionele beroemdheid op deze planeet. Very Happy
Alhoewel. Er moet nog muziek bij. Zingen kan ik niet, maar ik heb al wel altijd piano of gitaar willen spelen.. Goed, dat is dan ook geregeld. :'D
Keep dreaming, Doos. Keep dreaming.. OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyzo aug 05, 2012 1:42 pm

Oke fuu dat werkt dus ook niet. Zelfs bewolkt is het warm en plakt alles aan elkaar vast. De waxinelichten en kaarsen zijn gesmolten, die kan je gewoon indrukken XD En de kaas is in de koelkast zelfs gesmolten x'D Lol en de zeep enzo is wel heel ernstig vloeibaar dus wou ik gisteren m'n haar wassen en toen spoot ik er ineens 3x zoveel uit rofl XD

Het heeft vandaag voor het eerst echt geregend en geonweerd. FF en als ik zeg onweer dan bedoel ik ook echt onweer. Dafuq hee. Eerst om 7 uur s'ochtends zo hard dat de grond trilde en alles, en we zitten in een dal dus kwam het vanmorgen weer terug. De WC's staan onder water en er is vlakbij een boom geraakt door de bliksem en de hele camping ging kijken, nu heb ik een stuk boom *3* /ramptoeristen alarm.

En IKR Shadow. Ik wou dat er wat meer mensen hun gezicht lieten zien. Al postten ze alleen maar hier, zoals ik nu doe. Elke avond als ik ga slapen probeer ik dingen te bedenken maar posten lukt maar niet omdat ik halverwege stop omdat het te heet is. Heb nu 1000+ woorden maarja moet nog veel meer :U En posten bij Shadoos met Silverbriesje en een topic maken met Silverbriesje en zijn zoon. Wel, ze ZEGGEN dat het morgen regen en bewolking is, dus misschien dan. En anders word het toch thuis /schaam

EN DOOS. DAT WAS MÍJN LEVENSPLAN. FUUUU. ONGEVEER DAN. /kuch
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyzo aug 05, 2012 7:24 pm

Ik heb nu hier geloof ik in al mijn topics als laatste gepost xD Twee topics zijn alleen dood omdat Melle opeens verdween. Samen met de rest van de mensen die wel actief zouden moeten zijn. Achja, ik ben niet iemand die daar over gaat zeiken. Ik zit nog steeds op 2 andere RPGs waarvan ik eentje eigenlijk altijd vergeet en de ander ben ik onwijs sloom met posten.

Also, is hier nog iemand anders die zich er aan irriteert als iemand voor zijn beurt post zegmaar? Dan zit je met zijn 3en in een topic, A heeft net gepost, dan post B, dan C en dan bam komt B opeens de boel weer verpesten. En ik vind dat personage van diegene niet eens zo fijn. Achja, mijn character is een bitch (letterlijk, tis een honden RPG), dus mag ik haar afkraken o3o Trolololol.

En ik ben mijn muur aan het ont-behangen Very Happy Nu ziet het er echt uit alsof ik in een bouwval slaap ofzo. Kan niet wachten tot het helemaal wit is 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptydi aug 07, 2012 5:27 pm

Oh. Mijn. God.

Ik heb zoveel tabbladen open staan dat ik soms, vanwege drukte en shit ook nog eens, gewoon de helft vergeet. Dus zodoende ook PokéRPG xd OH FUCK, INCIALA.

Anyway, 'k was nogal druk met.. werk en meeten en alle shit door elkaar. Nu zit ik in een, kweenie.. sobfase, maar tegelijkertijd hyperheid. I mean, sommige vrienden wonen te fucking ver weg om te fietsen (eentje kan wel maar die spreek ik haast nooit meer en ze denkt dat we ruzie hebben?!) en sommigen zijn op vakantie. Oh Noes!

Maar daar gaat het niet om, ik heb vanaf zaterdag tot gister iemand gemeet en het was zó awesome dat.. dat.. hoe leg ik dat uit :/ Dat ik me thuis voel, ya know. Zij was awesome, d'r kinderen hebben swag en d'r man ook is best coel. En iedere keer als ik terugdenk aan iets grappigs en positiefs enzo dan verwarmt m'n hart en moet ik glimlachen. Dat heb ik ook wel vaak genoeg bij andere vrienden, ja ook bij jullie, maar niet zó erg. Ja okay, bij Kim altijd al omdat zij superawesome is en stiekem bij Doos ook wel eens. Tis geen verliefdheid ofzo, maar gewoon simpelweg dat ik me thuis voel en vrij kan doen wat ik wil.

Mja.. nu wil ik terug! TT_TT
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyzo aug 12, 2012 12:26 am

BURP


Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyzo aug 12, 2012 10:02 pm

*Sluipt topic binnen*

SORRY! VERGEEF ME! IK ZAL NOOIT MEER ZO LANG WEGBLIJVEN! Heb wel een paar foeking awesome weken achter de rug!

Eerst was Niels, een vriend van mij, twee weken alleen thuis, dus daar was ik zo ongeveer elke dag/avond. Maar moest wel steeds werken. Dus heel loos: dinsdagmiddag werken, 's avonds op scooter naar assen, daar slapen, woensdagmiddag weer naar huis, werken, woensdagavond weer naar assen, blijven slapen, donderdagmiddag weer naar huis, werken, et cetera et cetera. Toen Niels' ouders weer terug kwamen gingen die van Michel net op vakantie (ook twee weken), dus verkaste iedereen naar Michels huis, daar ben ik nu dus twee weken geweest. En, ik weet niet hoe het kan, ik heb nu verkering met Michel! We waren allebei een beetje verrast dat we elkaar leuk vonden, maar ben nu echt zo blij <3

Dus, ik hoop dat jullie me kunnen vergeven, heb in die vier weken bijna geen laptop aangeraakt, had het wat te druk xD Still love you guys <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptydi aug 14, 2012 1:33 pm

Ghaha, dat is vergeven hoor Carla, alsof wij actief zijn geweest xD
En je weet niet hoe het kan dat je verkering met hem hebt? Hahaha, klinkt genius. Vet leuk dat je een vriend hebt Very Happy <3

Blij om terug in NL te zijn. Frankrijk is leuk, maar we hadden een hittegolf dus je kon niet eens in de zon zitten (m'n moeder is bruiner dan mij :U) dus we konden ook bijna niks doen. Alleen zwemmen in de rivier. En ik mag Franse mensen niet. En die taal al helemaal niet :')
Op de terugweg overnachtten we bij Belgische familie van Simone en daar bleven we een dag, toen ben ik naar Xander toe geweest, hij zat tenslotte 25 km van me af dus ben de trein opgestapt. Was genius xD Nu komt hij donderdag hier heen en gaan we spazzen over de kermis. x'D

En woensdag eerste werkdag bij de Zeeman =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptydo aug 16, 2012 1:38 pm

Woooeei, living the student life! Gisteren meegedaan aan de kroegentocht van de KEI week (introweek van Groningen), super gezellig! Hebben gisteren ook onze nieuwe huisgenoot geselecteerd, er komt nu een jongen bij ons wonen Razz Hij was echt zo blij xD

Ik wil ook naar Frankrijk! Naja, een hittegolf klinkt niet helemaal ideaal, maar goed xD Waarom mag jij Franse mensen niet Kimmie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptyma aug 20, 2012 3:57 pm

Ik weet dat het inactief is hier, maar ik had na een weekend weg te zijn echt wel iets meer posts verwacht dan alleen een berichtje van Carla in het afwezigheidstopic. >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 12:14 pm

*kijkt er even op*

Hey, hier Olgs ^^
Even weer eens een kijkje nemen, niet waar? :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 12:17 pm

Jep Olga, wij gaan nu de chat overnemen, hč? >:]
YUSH WE'RE TAKING OVER Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 12:19 pm

Olga, Leo! Jullie lieten mn telefoon trillen >Very Happy
Hoestie? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 12:20 pm

TRUE Shocked
Chat overnemen >:3

*Doet Team Rocket na*
--
Kimmie! Very Happy
Long time, no see! <'33

En ik maak nu geen posten, zoals vroeger meer Wink
Mijn posten bevatten tegenwoordig 600-1200 woorden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 2:36 pm

Ohnoeeees.

En iddzels Olga, wir hebben elkaar te lang niet gesproken. >C
En klinkt goed Shocked Krijg ik meestal niet eens voor elkaar x'D Kom je het eens laten zien hier op Inciala? >Very Happy


/Ohja, onze verbinding pleurt af en toe ineens uit, blijkt het dat ons modem kapot is. Dus geen internet, geen tv en geen telefoongesprekken via de huistelefoon. NOOEEEES.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 3:47 pm

Alloooo mensjes! Sorry dat ik je teleurgesteld heb Doosie =( Maar ben niet echt met RPGen bezig op het moment.

Klinkt zeker goed Olga! Wordt weer eens tijd voor een topicje dus =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Emptywo aug 22, 2012 3:51 pm

Ja, tijd voor een topic ^^
Enkel ben ik nogal inspiloos, omdat ik gisteren een mega gestoorde dag had x'D

@Kim; Ja, we moeten weer eens bijpraten! Very Happy
En dat probleem met de modum had ik vorige zomer gehad Oh Noes!
5 weken no internet[buiten bieb]

---
De laatste keer dat ik hier was... was ik écht nooby Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-