|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tonu
Aantal berichten : 102 Registration date : 14-07-10
Over je pokemon Leeftijd: 16 Springs Status: Gezond Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 6:08 pm | |
| Mijn post is GONE o.o H-How.. Hoe kan dat? O_o -- Ja, ik typ met weinig vingers XD En de jouwe zien er wel interessant uit om te lezen dan de mijne. Mijne zijn nogal vaag en droog. Ik vind persoonlijk dat ik het té vaag maakt met de gedachten van mijn karakters. Moeilijk uit te leggen, maar ik heb gewoon het gevoel dat mijn karakters meer denken dan doen XD Voorbeeld post met Aoi op een andere fora; - Spoiler:
Afwachtend had hij de wolvin aangekeken. Hij was benieuwd welke keuze ze nou had gemaakt, hoewel de eerste keuze duidelijk was en die tweede vol mysteries zat. Ze kon namelijk vertrekken, maar dat was niet altijd de beste keuze of wel? Hij bood zijn hulp aan als teken dat er gevaarlijke dieren hier rondliepen. Ergens vond hij dat hij het té gemeen speelde met het leven van een onbekende. Het leek alsof hij de draadjes van een puppet had opgepakt en er alles mee kon doen waar hij ook maar de zin in had. Toen drong tot hem door dat hij degelijk speelde met het leven van een onbekende. De onbekende had haar naam nog niet verteld, evenmin als hijzelf. Waar zou dat aanliggen, vroeg hij zichzelf af, terwijl hij nog even afwachtend richting de blauwe ogen van de wolvin keek. Was het écht zo dat zij simpelweg een prooi voor haar was of zat er wat achter? De jonge reu liet een zucht horen, nu hij niet direct het antwoord erop wist en enkel de keuze had om op 1 keuze af te wachten. Het spelletje die hij had gestart, begon hij nu zelf irritant te vinden. Het gevoel dat hij moest wachten op een ander knaagde aan hem. 'Ehhm, sorry,'Zei de wolvin nogal kortaf. Dit was dus het antwoord waarop hij had gehoopt? Hij kon zichzelf voor de kop slaan, dat hij heeft zitten wachten voor een haast niet bevestigende antwoord op de vraag die hij zonet nog had gegeven. Veel kon hij er helemaal niet mee. En waarvoor dacht ze trouwens zich te verontschuldigen? Was het wegens het verstoren van zijn rust? Zo ja, dan werd die 'sorry' genegeerd. Aoi kneep zijn grijze ogen strakker tot spleetjes, terwijl de wolvin zich ineens had omgedraaid en dreigde weg te gaan. Dit was het soort antwoord dat hij had verwacht, of beter gezegd; gebaar. Ze koos dus voor 'weggaan' in plaats van zijn hulp? Foute keuze! Maar dat liet hij haar niet merken, nu zijn spel leuker begon te worden. Laat hij nou eens verder met haar spelen. Toen ze uit het zicht was verdwenen liet hij een valse grijns zien, terwijl zijn blauwe haren dansten als blauw vuur. Nu pas begon de lol voor Aoi.
Hij legde zijn poot simpelweg op de grond, maar voorzichtig nu hij er een heleboel mee zou doen qua schaduwen. Toen zijn poot de grond weer had geraakt, vloeide een schaduw om zijn poot heen en voelde hij direct weer de aanwezigheid van de schaduwen die in het hele gebied zaten. Elke verandering kon hij voelen en daarmee ook de bewegingen van dieren, zelfs beren. De wolvin kon hij zelfs het makkelijks vinden, omdat hij wist waar ze ongeveer zat en heen ging. De grijns werd breder op zijn gezicht, terwijl kleine zwarte dingen begonnen uit te steken van de schaduwen die rondom de wolvin zaten. De zwart gekleurde dingen vervormden tot pijlen en liet hij recht op wat rondlopende beren schieten. Luid gebrul was te horen, maar Aoi was al bezig met zijn volgende stap om het op te merken; de beren leiden naar de wolvin. Met wat stuurwerk via de schaduwen wist hij 3 beren te leiden naar de plek waar de wolvin zat. De pijlen verdwenen weer, maar de beren waren pissig genoeg om het niet door te hebben en al hun woede op de wolvin uit te richten. Dit kreeg je ervan om de verkeerde keuze te nemen.
|
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 6:39 pm | |
| Volgens mij vinden heel weinig hun eigen posts leuk. Soms heb ik nog wel eens dat ik m'n post wil teruglezen omdat ik het een coel acc vind en een best spannende post vind, maar daar blijft het bij. Google Chrome merkt meestal wel de af en toe-e spellingsfoutjes dus daar heb ik ook geen punt mee xd
Muha. Vandaag meeting foto van de 2e geloof ik ingelijst en opgehangen c: |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 6:56 pm | |
| Ik vind mijn posts vaak ook niet zo geweldig, maar dan moet mijn zus er weer heel erg om lachen. Mweh, het is raar Straks misschien maar eens wat postelen. De Solaris moet weer even gaan leven, yepyep. |
|
| |
Tonu
Over je pokemon Leeftijd: 16 Springs Status: Gezond Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 6:58 pm | |
| Oja, de Solaris XD Méh.. zal ik joinen met Tonu?
Veel kan ik niet écht met hem doen.. of gewoon een nieuw account aanmaken? ----
Is er btw. een topic waar je oude accounts kan verwijderen? Ik wil zo graag heel wat accounts van mij laten verwijderen XD
|
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:02 pm | |
| Ik zal wel weer wat verkloot hebben. Hoe weet ik niet O>O En en en tssk nou ja zeg. Ik vind het juist leuk om te lezen wat een personage denkt, ipv dat die alleen dingen doet. Af en toe zijn mijn personages zulke luchthoofden. Hmpf. xD Und Diant, Meeting foto op je kamer hangen ----> equals epicness. *3* Moet ik ook doen, iig weer mn prikbord ermee volhangen Lovely memories <3 En Carla SERIEUS. Ik vind jouw posts juist zo cool. ;-; Holy moly. /denkt terug aan topic dat zo epic geschreven was met Rowan en May. Ugh. Je hebt wel gelijk, de Solaris moet weer leven. Even wat actie erin > En en en en we verwijderen geen accounts, sorry. Omdat veel leden het leuk vinden bepaalde dingen terug te lezen, en het word zo'n rotzooi wanneer er een acc verdwijnt, alleen de posts blijven staan onder de standaard naam 'gast'. Ziet er niet uit en is vaag als je zo'n post tegenkomt XD |
|
| |
Tonu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:07 pm | |
| Ja? Ik vind het soms irritant van mezelf om een hele alinea te maken over maar 1 gedachte.. en net een hele post over een 'spel'dat aan de gang was in Aoi's kop XD
En ik deel de mening met Kim, jouw posten zijn juist mooi !
Ahw, wel jammer. Ik snap het natuurlijk wel, maar ik heb niet zo erg de neiging om op mijn noob account[Sparkle] mijn falende postjes te lezen. Ik kan haar een revamp geven, maar.. Ze is geen leuk accountje meer =/.
|
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:08 pm | |
| Ik heb haat aan oude accounts verwijderen. Heb je dan echt geen enkel beetje emotionele band met je accounts, zelfs als je maar 2 posts met dat account hebt gemaakt? :C Ik raak altijd al enorm gehecht aan mijn karakters, zelfs voor ik het account aanmaak Maargoed. ALLOWAH MENSEN. Ik ben bij een All Time Low concert geweest :'D |
|
| |
Teresiá Moderator
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:09 pm | |
| Naaaw, dankjullie! En kom er gewoon bij met Tonu! =D
En gedachten zijn koel. Vroeger kon ik een A4 schrijven met alleen maar gedachten. Ik wil die tijd terug >__< |
|
| |
Tonu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:14 pm | |
| Met die op PokeRPG niet. Ik had van die vage fandoms van 1 enkele Pokémon dat per dag telkens wisselde. Enkel bij een handje vol heb ik nog een emotionele band; Douza, Tonu en nog een paar waarvan ik de naam even kwijt ben. Van Douza had ik bijv. vaak tekeningen gemaakt van enkele gebeurtenissen en ook met Tonu en Sindi. Met hun ben ik vooral gehecht geraakt en met nog zo'n ingull account, waarvan ik de naam ook vergeten ben XD. Die had ik ook een paar keer getekend in hetzelfde schrift XD
Oegh, cool
-- Kan ik wel proberen
Ow, dan moet ik blij zijn XD Ik maak namelijk vooral deze soort posten op een andere forum;
- Spoiler:
Ik voelde dat de blikken van mijn vrienden op me gericht waren. Ze mochten er niks mee te maken hebben! Dat klonk als een domme reden, om de waarheid te verzwijgen. Daar was ik mee eens, maar er zat een bedoeling achter. Die bedoeling was makkelijk te raden, voor een goede vriend; ik gaf om hen. Als ze er mee zouden bemoeien, dan zouden ze dit soort dingen vaker bleven, maar wel 10 keer zo erg. Ik overdreef niet. Die Akis Rin had niet eens vrienden, dus snapte hij niet hoe pijnlijk zijn acties waren, geestelijk en mentaal. Eerst verteld dat een goede vriend van me hier kwam. Met zoiets nogmaals begon het. En het resultaat was dat ik op de grond lag, bloedend voor de ogen van mijn vrienden. Nog steeds verlangde ik om terug naar Tokyo te gaan en te zeggen dat het goed met me ging. Helaas, kon dat niet. Kort keek ik op, en zag ik de bezorgde gezichten van Ilva, Trevor en Avani. Ik wilde op dit soort momenten alleen zijn, en niet de aandacht trekken. Om de aandacht van me weg te houden, wilde ik hen ook niet afkatten. Maar ja, er kwam eens een dag dat je nare keuze's voor handen had; een dilemma. Spoedig zag ik Ilva en Trevor naar me toe komen, terwijl ik even weg van hen keek. De pijn die ik leed, negeerde ik. Nu zouden ze zeker vragen of het goed met me ging en moest ik wel'ja'antwoorden. Even keek ik naar Avani. Zij zat in een slechtere staat dan ik, en nu kreeg ik de aandacht? Ilva en Trevor wist ik weer aan te keken. 'Masaomi?' vroeg Ilva aarzelend, terwijl ik naar een niet bestaande punt verderop keek. Ik wilde niet in hun gezicht liegen. 'Gaat het?...' Ik wist totaal niet hoe ik moest reageren. Ik wilde uit deze situatie komen. 'Misschien is het beter als je even gaat zitten,'stelde Trevor voor. Ik volgde zijn advies direct op, en ging op mijn knieën zitten, nog starend naar het niet bestaande punt. "Het gaat.."zei ik zachtjes.
Ineens bewoog Avani best raar. Direct keek ik op, en zag ik hoe ze haar kop tussen haar knieën verborg. Mijn hart sloeg een slag over, toen Trevor bezorgd haar naam had uitgesproken. No, het was mijn schuld. Trevor had bij Avani moeten blijven! was het eerste wat in me op kwam. Maar ik herstelde me. Ik moest niet zielig lopen doen, maar juist hen helpen. Al wilde ik nog helpen, terwijl ik in een niet al te beste staat was. Mijn spieren deden pijn bij elke beweging, ik had last van mijn rug en schrammen zaten verspreid over mijn lichaam, buiten mijn rechterarm. Ineens schreeuwde Avani uit, en voelde ik de hart in mij keel kloppen. "Avani!" reageerde ik geschrokken, en stak mijn hand naar haar uit, maar toen leek alles wat ik zag te verdubbelen. Gelijk plaatste ik mijn handen voor mijn ogen. Ik was niet bang om Avani's toestand te zien, maar ik probeerde mijn zicht te herstellen. Ik was nog pas wakker en moest me herstellen van.. tja, alles. Ik kon weinig. Wacht! Ik greep met mijn hand iets in mijn broekzak en haalde de Japanse wapen van Akis uit en gaf deze aan Ilva. "Probeer iets te vinden.. voor Avani!" met deze 'mini' katana kon ze plantenstengels er makkelijker mee afsnijden, maar het was de vraag of ze echt veel van kruiden wist. Ik was immers een dokter. Net nadat ik de wapen had losgelaten, volgde weer een golf van duizeligheid en hield ik weer mij handen voor mijn ogen, terwijl de pijnkreten van Avani het gebied vulde. Meer dan die ene wapen geven, kon ik haast niet. Een zachte 'sorry'van Trevor hoorde ik nog, waarna ik zijn stappen hoorde die richting Avani gingen. Moeizaam hees ik mezelf overeind. Avani kon ik niet helpen, maar Carolus..? Ja, dat kon ik wel. Wankelend wist ik bij Carolus aan te komen, en ging ik tegenover hem zitten. Ik zou doorzetten, ondanks mijn duizeligheid. Voorzichtig greep ik enkele stekels en trok deze voorzichtig uit zijn vlees, en legde deze naast me neer. De wonden bloedden wel, maar eerst moest het gif eruit vloeien. Soms greep ik naast de stekels, maar Carolus had mijn toestand wel gezien. Aandachtig ging ik verder, terwijl ik kracht in mijn armen verloor, maar toch deze stekels eruit wist te trekken. "Het.. komt goed.."zei ik glimlachend tegen Carolus, moeizaam dan. Ik kon nog wel iets doen. Carolus helpen.
Nu RPG ik even niet op die forum, maar als ik die inspiratie terug krijg ga ik maar verder met deze stijl XD
|
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:16 pm | |
| TROUWENS. Ik wil even kwijt dat ik trots op jullie ben. Vorige keer dat ik weg was, was ik 2 nachten weg, en was er letterlijk maar 1 post gemaakt, en dat was in de off-game. Nu ben ik 1 nachtje weg, en kijk eens hoe actief het is! YOU GO GIRLS <3 En ja, denkende karakters zijn heerlijk. Vooral omdat ik gewoon echt niet zo'n gedetailleerde schrijfstijl heb waarmee ik 300-500 woorden vol krijg met alleen maar doen. En omdat het gewoon echt helpt om je karakter te ontwikkelen, en voor anderen om je karakter te begrijpen zoals jij hem begrijpt. <3 |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:20 pm | |
| Dude, ik kan het niet eens bijhouden. Tis al een kwartier verder, wat trouwens maar als een minuut aanvoelde. Was bezig met tekenen. Niet alleen omdat het moet met portfolio, maar heb er ook weer zin in! Maybe interesse als ik hem ingescand heb, zodra die af is? Btw.. ReVamp is een coele naam van een metal band. <3 & All Time Low? /YT research |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:26 pm | |
| Denkkarakters zijn cool! Daarom is Rowan zo geweldig En ziiiien Diant! |
|
| |
Tonu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 7:40 pm | |
| *Leest random topic tussen Ola en Scy* Oegh, best een coole topic, eigenlijk XD
Relatief lang voor mij in die tijd.
Scy ga ik écht actief maken en Ola ook >:]
|
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 9:43 pm | |
| Zo, ik ben weer terug. Ging met ma mee naar het paard want moest proefje voorlezen xD Nu heb ik weer vet veel gemist XD |
|
| |
Tonu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo aug 29, 2012 10:05 pm | |
| Okay, dit was enorm geniaal!
Ik en mijn moeder maakten weer een avondwandeling en gingen toen ergens zitten. Na wat gepraat te hebben gingen 3 jongens naast ons zitten en dachten dat mijn moeder een jong meisje was[Hoe kan je niet zien ? Mijn moeder ziet er duidelijk 50+uit] en toen renden ze letterlijk weg , nadat ze mijn moeder's gezicht zagen XD
|
|
| |
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 9:59 am | |
| Buuh~ -rolrol
Ik mis gwn mijn 1e 2 dagen school. Dat faalt behoorlijk. En ik ben afgevallen. Van 56˝ naar 52 :$ Toch nog een voordeel aan ziek zijn. Zometeen maar even boodschapjes doen omdat er helemaal niets meer is.. n.n
Edit: 51.5.. Gaat lekker. o_O |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 10:56 am | |
| Hahaha, dan fal je behoorlijk xD
Oh, jaloers Tuut, Naja, niet op het ziek zijn, maar ik wil ook afvallen xD |
|
| |
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 11:03 am | |
| Sigh. Waarom moet Sookie nou weer bínnen plassen.. En dan ben je boos op 'r, maar dan is ze zó blij om je te zien en begint ze in je neus en kin te bijten en trekt ze een rode pijnlijke kras over je nek. En is ze heel lief en vergeef je dr. Irritant pupje xd.
-sigh
Laat ik het maar opruimen want dit is nasty. |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 11:27 am | |
| Woei, twee keer gepost. Ze zijn flut, maar moet toch een keer weer beginnen En dat klinkt niet erg fris nee xD Hmm, ik wil naar mijn huis om plinten te leggen, maar dan ben ik een bepaalde zaag nodig waarvan ik niet weet hoe hij eruit ziet of hoe hij werk, maar mijn papa is niet thuis. Lastiiiig. |
|
| |
Tonu
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 12:24 pm | |
| Ik wil juist niet afvallen, maar ook niet het tegenovergestelde XD Vreemd genoeg blijf ik meestal 51 kg zwaar, zelfs als ik veel snoep O_O Dus tja, heb goede darmen >:]
&Time om wat accounts weer te laten leven.
|
|
| |
Senna
Aantal berichten : 39 Registration date : 31-07-10
Over je pokemon Leeftijd: 12 months ღ Status: Gezond Partner: Let's be friends.. ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 12:28 pm | |
| Sigh. Wachten tot het broertje & zusje weer naar school zijn en dan mn anime kijken. c: |
|
| |
Dika
Aantal berichten : 13 Registration date : 14-03-09
Over je pokemon Leeftijd: Adult Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 1:00 pm | |
| Een heel simpel setje voor Dika :} Ben te lui om een mooie te maken x'D
|
|
| |
Senna
Aantal berichten : 39 Registration date : 31-07-10
Over je pokemon Leeftijd: 12 months ღ Status: Gezond Partner: Let's be friends.. ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 1:42 pm | |
| Dat probleem ken ik, ja. "Luiheid"...
Edit: "The Ugly Truth" is 'n goede film. ^.^ |
|
| |
Tikian
Aantal berichten : 145 Leeftijd : 28 Registration date : 04-10-08
Over je pokemon Leeftijd: ☣13 Years Status: Gezond Partner: ☣Viva, the temple of freedom,
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 4:53 pm | |
| Moet eens zien dan :}[Film]
Omg, ik vond nog meer oude accounts van me -.- 'Siarah[geloof ik], Tikian, Hiya, Cathan, Dyania, Hader, Scy, Ola , Zelda, Yara, Sindi, Sparkle[hoofdaccountje] en nog 1 met zo'n Marowak + diegene die ik een revamp heb gekregen...
Wow, hele lijst O_o Iep!
|
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do aug 30, 2012 7:35 pm | |
| Hahaha, zeker een lange lijst! Jeetje, er staat nog Darkside in je sign xD Very old! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|