|
|
Auteur | Bericht |
---|
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do nov 15, 2012 5:17 pm | |
| Hahaha, afleiding is irritant. Nee dit bijvoorbeeld. Ik wil eigenlijk met SSLB bezig, zit ik hier weer rond te neuzen xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr nov 16, 2012 10:11 pm | |
| Maar het is hier ook gewoon te leuk om weg te blijven (a) Zeker nu we allemaal weer actief doen |
|
| |
Justice
Aantal berichten : 112 Registration date : 10-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4 years Status: Gezond Partner: I never knew love.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr nov 16, 2012 10:13 pm | |
| Juah. Ik zal zo of in t weekend kijken of ik lekker terug kan posten. Ben nu TV aan het kijken, oeps <3 Moet afkijken >C |
|
| |
Teresiá Moderator
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 17, 2012 3:48 pm | |
| Haha, truetrue! Heb ook gewoon weer inspi voor Pokémon de laatste tijd, dus dat is mooi (: |
|
| |
Nature
Aantal berichten : 16 Leeftijd : 29 Registration date : 04-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 maanden Status: Gezond Partner: None
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 17, 2012 8:45 pm | |
| Kim, gvd. Waar blijf je nou? ''>:C |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 17, 2012 8:53 pm | |
| Eindelijk heeft Chiaar een nieuwe ava en heb maar meteen haar sig aangepast En dan nu nog posten. |
|
| |
Nature
Aantal berichten : 16 Leeftijd : 29 Registration date : 04-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 maanden Status: Gezond Partner: None
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 17, 2012 8:55 pm | |
| Nu wil ik met je posten door je bootyfully setje. <3 |
|
| |
Angel
Aantal berichten : 80 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo nov 18, 2012 5:27 pm | |
| - Chiara schreef:
- Eindelijk heeft Chiaar een nieuwe ava en heb maar meteen haar sig aangepast
En dan nu nog posten. Post ook meteen bij ava en sig raten dan, dan kunnen we je mooie setje aanbidden met cijfers <3 |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo nov 18, 2012 6:50 pm | |
| Done did it 83
Edit: Doos ik hou van de muziek die jij stuurt, of het nou hier of op MSN is <3 Je hebt precies die smaak die ik ook heb :'D |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo nov 21, 2012 7:12 pm | |
| Wil één van jullie misschien een setje voor mij maken? Ben nog één nodig voor een karakter op DH. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo nov 21, 2012 8:28 pm | |
| Err, als je een plaatje hebt en ongeveer zegt wat je wilt kan ik je misschien helpen? x'D |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo nov 21, 2012 8:55 pm | |
| Alstu (: - Spoiler:
Vanwege mijn gebrek aan photoshop op het moment wilde ik graag iemand vragen om een setje voor mij te maken. Weet niet echt welke setjesshopjes nog actief zijn, dus doe ik het even zo.
Naam: Athos Karakter: Deze hengst is altijd erg ongeďnteresseerd. Hij verveeld zich meestal stierlijk, omdat niks of niemand in zijn omgeving het waard is om enige aandacht aan te besteden. Hij komt dan ook arrogant en verveeld over. Verder is hij niet erg aardig tegenover andere paarden, domweg omdat ze hem niet interesseren.
Plaatjes: http://venomxbaby.deviantart.com/gallery/38935090?offset=24#/d2q88sd http://venomxbaby.deviantart.com/gallery/38935090?offset=0#/d2r7f7j
Verzoeken avatar: Plaatje 2, randje zoals Remember heeft (: Verzoeken signature: Plaatje 1 (en 2 als je gaat blenden). Naam in sierlijk lettertype, graag ook zo'n zelfde rand.
Profielplaatje mag als je zin hebt (: Hoop dat iemand me wil helpen!
|
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo nov 21, 2012 9:10 pm | |
| Euhm, ik kan dat plaatje van Remember's ava niet zien, want ik moet dan inloggen en ik sta niet geregistreerd op Dream Horses... xD;; |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do nov 22, 2012 12:49 pm | |
| O, haha xD Eigenlijk is het net zo'n randje als Chiara heeft! Je bent een schat <3 Word daar gewoon genegeerd.. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do nov 22, 2012 1:37 pm | |
| Er was net brandoefening, het alarm ging af, maar iedereen bleef zitten. Dat was zo droog dat het geweldig was. Iets na 2 minuten van het alarm stonden mensen eindelijk op met een wtf-face en liepen maar het lokaal uit, aangezien dat nog een vrij logische actie leek.
Hoe wil je het tweede plaatje eigenlijk als sig hebben? Alleen het hoofd? En zoiets dacht ik al x'D |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do nov 22, 2012 5:24 pm | |
| Hmm, misschien is het logischer om van plaatje 1 een sign te maken xD Aangezien die wat langer is.
Haha, faal xD |
|
| |
Captain
Aantal berichten : 21 Registration date : 23-10-12
Over je pokemon Leeftijd: 17 years Status: Gezond Partner: I ain't the romantic type.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr nov 23, 2012 9:46 pm | |
| Kan iemand mij deze hond geven? Iemand? Pls? Nee? ok...... |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr nov 23, 2012 10:30 pm | |
| @ Car; ik gebruikte ook plaatje 1. Daarom vroeg ik of je alleen het hoofd wilde, aangezien dat beest nogal steigert x'D Nee, Doos. Ik wil hem zelf hebben En omg. The Walking Dead. Wat een kuteinde. Ik moest serieus huilen :'C (Het spel dan, niet de serie.) Edit: - Spoiler:
Hier heb je alvast de ava. Het randje wilde hij niet licht kleuren, want dan bleef het hetzelfde, dus heb ik het donkerder gemaakt.
|
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 24, 2012 11:44 am | |
| Waaauw, wat voor ras is dat?
O, okee Rolo xD uhm, liefst wel een stukje lijf. En dankjeee <3 |
|
| |
Justice
Aantal berichten : 112 Registration date : 10-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 4 years Status: Gezond Partner: I never knew love.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 24, 2012 4:10 pm | |
| Ik ben nog niet dood.
Beetje drukkig de laatste tijd. But don't worry bro's, voor mij is het onmogelijk een dag níet aan Inciala te denken, en ik lees alles hier, maar ik ben gewoon te stom om te reageren XD
Vandaag terug van werk, een uur eerder. Vandaag is er namelijk een soort familiefeest, vet cool. Dus daar ga ik zo heen *3* Morgen.. morgen eigenlijk zo veel mogelijk huiswerk maken, ugh. Maandag komt er stagebezoek en ik moet iets hebben om te laten zien. En hoeveel heeft Kimmie al af? Juist, njiks XD |
|
| |
Captain
Aantal berichten : 21 Registration date : 23-10-12
Over je pokemon Leeftijd: 17 years Status: Gezond Partner: I ain't the romantic type.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 24, 2012 5:41 pm | |
| - Teresiá schreef:
- Waaauw, wat voor ras is dat?
Utonagan, een kruising tussen een Duitse Herder, Husky, en een Malamute C: Kwam hem toevallig op Tumblr tegen toen ik de Malamute zocht xD |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za nov 24, 2012 10:07 pm | |
| Echt een ontzettend gaaf beest! Wanna have |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo nov 25, 2012 3:24 pm | |
| Ikr En het is precies het soort ras wat ik voor een personage van me nodig had! Yo. Doe deze test. >=3 http://inciswf.com/gaytest.swf |
|
| |
Teresiá Moderator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo nov 25, 2012 7:53 pm | |
| Mensen die meteen op ja klikken snappen de grap waarschijnlijk niet xD (niet dat ik dat deed, maar zie mijn zus het zo doen ) |
|
| |
Douza
Aantal berichten : 154 Leeftijd : 28 Registration date : 03-06-10
Over je pokemon Leeftijd: 18 Jaar Status: Gezond Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo nov 28, 2012 3:26 pm | |
| Genius XD &Ben even aan het rondsnuffelen hier, wegens enorme verveelheid. Ik heb nu een SE-week, maar morgen heb ik random 1 lesuur Scheikunde en voor de rest vrij en de dag erop een bio SE. Zo logisch -.-'
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|