|
|
Auteur | Bericht |
---|
Frost
Aantal berichten : 21 Registration date : 20-01-13
Over je pokemon Leeftijd: 1 jaar Status: Gezond Partner: X
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jan 22, 2013 1:06 pm | |
| Dp- Kijk onderaan de post, gehehe http://perished.actieforum.com/t19-little-walk#30 |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jan 22, 2013 2:53 pm | |
| Whoa cool hee! Recordpost yeah =D Het ziet er veelbelovend uit, ik zal hem vanavond lezen! (nu geen tijd, heb geen pauze maar winkelbaas is aan het roken dus ik kan even achter de PC glippen) |
|
| |
Frost
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jan 22, 2013 2:57 pm | |
| |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jan 22, 2013 7:34 pm | |
| Hmm, ik kan het topic wel openen. Dan maak ik hem met mijn account Shira. Weet niet of het vanavond al lukt, ik heb namelijk nog een presentatie voor te bereiden, maar anders hoop ik dattie er morgen staat. |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 3:24 pm | |
| - Frost schreef:
- Lawl, actief zijn: Mods, leaders, admins, and one normal :')
Weet je wat het lelijke is? De mod en admins zijn de leaders xD Maar dat was eerst niet zo btw, toen ik gepromoveerd werd tot Mod was ik al een tijdje leider (: |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 4:45 pm | |
| Wauw, het posten met Chiara gaat echt zo stroef ;-;
Oh en excuseer voor mijn afwezigheid. I should go shame on myself. |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 4:50 pm | |
| @Carla: Hahah jah het is echt verpoept dat we allemaal leiders & staff zijn. Net of we super overpowered willen doen, terwijl dat juist helemaal niet waar is XD Ik denk dat het gewoon komt omdat wij actief zijn gebleven, dan gaan dat soort dingen vanzelf x'D
Btw, binnenkort weer verder doen met Rowan en Justice? Ik vraag me af wat er gaat gebeuren meheh xD
En Rolo schatje, ik ken dat gevoel. I blame it on mah winter depression. ALLES gaat hier stroef, heb nergens energie voor. Posten niet, huiswerk niet, niks niet.
Weet je dat ik vanmorgen wakker werd, en gewoon dacht ''NEE'' en toen ben ik in bed blijven liggen. O>O Niet naar school geweest dus, gewoon gespijbeld. Niet iets normaals voor mij though :U Ik voelde me gewoon moe en gesloopt. |
|
| |
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 6:03 pm | |
| Nja, moet weer eens posten. Maar heb nogal veel aan mijn hoofd, sorry.. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 8:40 pm | |
| Ik denk dat het bij mij ligt aan het 'Ik heb al lang niet meer met haar gepost' syndroom. Maar het kan ook een mix van dat en winterdepressie zijn.
En ja, dat heb ik ook wel eens. Gewoon "Lol nope" /draait zich om |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 8:45 pm | |
| Dat had ik vanochtend nou ook, maar ik wist dat ik vanalles in te leveren had, dus ik ben maar wel heen geweest. OTL En stiekem was dat een goed idee ook, want ik had een Goed op mn Engels presentatie, geloof ook een Goed op mn Nederlands gedicht, en ik heb nu ook wel een beetje vertrouwen in mijn artikelen met samenvattingen. Ik weet iig bijna zeker dat ik daar geen onvoldoende op zal halen En nu verder met OEV.. /schuift naar huiswerk toe |
|
| |
Evening
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 9:18 pm | |
| Ik weet het Carla. ;-; Neem aub alle tijd.
En rolo jij ook al winterdepressie? Ik heb gehoord dat lichttherapie werkt dus dat wil ik ubergraag, maar mijn moeder zegt dat het tussen mijn oren zit. Terwijl ze een half jaar geleden zei dat ze gemerkt had dat ik depressief was een hele tijd lang (vorige winter dus) en toen heeft ze ook al niks gedaan of gezegd. Like wtf. En mijn stagebegeleider zei het ook al tegen me, dat ik in het begin van m'n stage vrolijk was en daarna ging het bergafwaarts. Toen heb ik het hem ook verteld.
En ik heb vaak dat Lolnope gevoel maar ik heb nog nooit gehad dat ik daadwerkelijk in bed bleef liggen tot naar school gaan geen zin meer had. XD /shot
En en en ik moet ook nog even huiswerk doen.. moest ergens op Perished nog posten, maar heb daar 0 inspiratie. Ik moet wel zeggen dat ik denk ik mijn RPG flow binnenkort weer terug heb, moet er alleen niks kuts in mijn leven gebeuren anders ga ik weer emo en depri doen. OTL Can't help it. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! wo jan 23, 2013 10:40 pm | |
| Ik haat de winter. Alles is zo koud en grijs en shit. Ik heb liever het voorjaar, als alles in bloei staat en het fleurig is *-* Mensen zijn dan ook vriendelijker, je bent zelf vrolijker en het lijkt dan of je de wereld aan kan <3 Ik heb nog nooit van lichttherapie gehoord though.
Ik heb dan na vijf minuten ook weer zoiets van; Ik kan maar beter opstaan. Heb het wel laatst een keer gehad dat ik terug in slaap viel, maar het had toen ook veel gesneeuwd, waardoor de treinen ook niet reden. Legit rede. |
|
| |
Evening
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 12:31 am | |
| Same here, op alles. Als het aan mij ligt verhuis ik later naar Australië of iets dergelijks. Ik ben op de verkeerde plek geboren. x'D
Lichttherapie werkt het beste tegen winterdepressie, dan moet je elke dag een kwartier een goede sterke lamp (ze hebben daar speciale lampen voor maar die zijn natuurlijk verpoeptie duur) op je ogen laten schijnen en dan schijnt het dat de depressie overgaat. ;-;
==> http://nl.wikipedia.org/wiki/Winterdepressie
En die reden is zeer legit, haha x'D Ik had echt geen reden. Toch werd mn moeder niet boos op me. Like dafuq. Nou, in ieder geval kunnen douchen en eten halen voor m'n wandelende takken. (na school/stage kan namelijk niet, dan is het donker en dan zie ik niet waar de sneeuw te dik is om overheen te fietsen! XD) |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 12:22 pm | |
| Amg, die kenmerken. Zo herkenbaar Lol, het Sint Janskruid? Wat een vage naam voor iets dat je van je depressie af kan helpen x'D Echt niet? Mijn pa was er niet blij mee namelijk XD Na schooltijd is sowieso al een nee. Dan ben je te afgepeigerd om nog iets te doen. |
|
| |
Frost
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 7:10 pm | |
| Take the Magic: The Gathering 'What Color Are You?' Quiz. Ik had ruzie met iemand, en de kleur van diegene was rood 0.0 DUS HET KLOPT! HOW SCARY! |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 7:19 pm | |
| Volgens de wikipedia pagina van depressie heb ik een minor depression. ... ok.
Also, Frost, het spijt me dat het topic er nog niet staat, ik heb het iets drukker met school dan verwacht =( |
|
| |
Evening
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 7:51 pm | |
| Haha die symptomen gelden voor velen denk ik xD Maar ik merk het ook heel erg, heb ik een tijdje zon op mijn hoofd gehad, dan barst ik van de energie! Vervolgens zit ik de hele dag opgesloten in een donker klaslokaal, en dan gaat het weer snel bergafwaarts. Nu zit ik in bed met m'n felste lamp doe op mijn ogen schijnt (niet er in maar er op XD) en het lijkt te werken, want ik heb zin om een rondje te rennen. x'D
En die sint-janskruid klinkt te uberdroog. Vraag me af hoe je het moet innemen. Mij kennende zou ik zo'n plant uit z'n pot rukken en dan de blaadjes op gaan eten, ofzo. XD
En nee m'n moeder werd echt niet boos. Heel zeldzaam. Meestal zou ik een preek krijgen. Misschien hielp het dat ze zelf ook ubermoe was en óók in bed was blijven liggen XD
Ik heb het ook druk met school! Ik moet nu 3 verschillende people mailen, asiel opdracht maken, stage, plattegrond school en dan ben ik weer zonder achterstanden! En dat klinkt veel maar dat valt wel mee, vandaag gehoord dat er maar 2 mensen in de klas zonder achterstanden zijn. Enige achterstand bij mij uberhaupt is die plattegrond, die andere opdrachten zijn nog op tijd.
Hee het licht werkt echt, ik voel me vrolijk omg XD Who needs a special 200 dollar light therapy lamp? >D |
|
| |
Frost
| Onderwerp: Re: Just...talk~! do jan 24, 2013 7:53 pm | |
| Ik begrijp je wel, ik heb het zelf ook Wordt het gemaakt met Shadow? Ik twijfel namelijk hem in jullie groep te stoppen. Zou wel leuk zijn |
|
| |
Shira
Aantal berichten : 36 Registration date : 20-09-10
Over je pokemon Leeftijd: 1˝ years~ Status: Gezond Partner: x.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za jan 26, 2013 5:00 pm | |
| |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za jan 26, 2013 9:36 pm | |
| /komt weer ongeveer tot leven /leest rustig de pagina af /ziet dan dat er inmiddels 5 pagina's zijn bijgekomen tot waar ik gebleven was /NOOOPE.
Iemand nog wat over mij geluld? Vast niet, ben forever alone. Anywayz. Hi. |
|
| |
Chiara
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jan 27, 2013 1:09 pm | |
| Dat setje *-* /ziet Espeon nyan cat //barst in lachen uit
Tuurlijk wel. Jij bent altijd het middelpunt van ons geroddel o3o |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jan 27, 2013 4:47 pm | |
| Die Espeon nyan cat is fabulous. En Diant, je weet zelf, ik roddel altijd over jou met iedereen hier, aangezien je een poephoofd bent. Wat we allemaal wel niet over je zeggen hier oooohhh. Je kan beter niet terugbladeren. >D DUS wss komt die winterdepressie gewoon door een vit. D3 tekort. Maar winkels zijn dicht dus ik kan geen vit D3 tabletten kopen FUUU. En waar zit het het meeste in? Vette vis (BARF), eierdooiers (geen zin in ) en melk (IS OP DE MISERE). How about no. Weet je trouwens waar ik een verhoogd risico op heb? Schizofrenie. HAHA XD /shot |
|
| |
Captain
Aantal berichten : 21 Registration date : 23-10-12
Over je pokemon Leeftijd: 17 years Status: Gezond Partner: I ain't the romantic type.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jan 27, 2013 5:30 pm | |
| Dank jullie *3* Ben blij dat mijn onderschrift in de smaak valt. En dat ik die Espeon ooit op het internet vond. Huehuehue.
En Kim, hoezo heb je daar verhoogd risico op? xD Ik weet alleen dat ik een HSP ben, een Highly Sensitive Person. En ja, dat is een bestaand iets. Test yerselves. |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! zo jan 27, 2013 9:27 pm | |
| Ik heb er een verhoogd risico op omdat vitamine D niet alleen zorgt dat je lichaam calcium op kan nemen, maar ook voor veel andere dingen, waaronder je gemoed. Vit. D tekort kan leiden tot depressie en ook dus een persoonlijkheidsstoornis. x'D But don't be afraid, ik heb geen dubbel personage die evil is. Geloof ik. >D En die tests zijn altijd leuk om te maken. Ik kreeg dit: - Citaat :
- Je hebt 15 punten
Je bent heel waarschijnlijk hoogsensitief (HSP-er). Je bent gevoeliger voor nuance verschillen dan de meeste andere mensen. Het kan nut hebben om een boek te lezen over hoogsensitiviteit of kennis te maken met andere HSP-ers. Het kan zijn dat je heel veel herkent en daardoor iets bewuster wordt van deze eigenschap van je. Héél waarschijnlijk. XD |
|
| |
Captain
Aantal berichten : 21 Registration date : 23-10-12
Over je pokemon Leeftijd: 17 years Status: Gezond Partner: I ain't the romantic type.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di jan 29, 2013 7:13 pm | |
| Hah, ik had geloof ik 18 punten xD Er stond precies hetzelfde though.
En damn. Dat is.. interessant? =O Stiekem ben jij gewoon altijd evil. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|