Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Karai on tour?!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyza dec 27, 2008 8:00 pm

Shadow waggelde door pokecity. Ze liep door het gedeelte voor pokemon. In dit gdeelte kwamen nooit mensen, en dat zouden ze ook nooit doen. Zuchtend liep Shadow een winkeltje binnen. In deze stad had ze herinneringen gelaten. De optocht van het halfjarig bestaan van deze plek... Waar ze samen met Karai naar had gekeken. Shadow liep de winkel uit. Ze had een liefdes ketting en een vriendschaps armband gekocht. Ze keek op. Ineens werden haar ogen groot. Zo snel als ze kon liep ze naar de overkant. "Onmogelijk"zie Shadow tegen zichzelf, maar toen ze daar was wist ze het zeker. Ze glimlachte breder dan haar hoofd was. 'Raichu On Tour' stond er groot boven de poster. 'De nieuwe hit van de pokemon wereld!' Shadow herkende de ogen. Karai kwam naar de stad! "Jes!" riep ze dolblij, en ze draaide een rondje. "Ik ga hem zó verassen!" Meteen rende ze naar een kaartjes winkel. "Eerste klas!" de verkoper legde het kaartje neer, en Shadow betaalde. " Ik ga hem zó verassen!" zei ze nog een keer.

(Niet meelig of melig of wat dan ook, en alleen lang posten. Ik wil hier wel even een verhaaltje zien Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gast
Gast



Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 12:35 pm

Doodle kwam aangehuppeld en zei "hoi"tegen Shadow
Daarna keek hij naar de poster "wie is dat?"
Hij sprong op Shadow om het beter te zien "Cool een Raichu"
Daarna sprong hij naar het loket "ik ook een kaartje eersteklas"
Doodle betaalde en keek naar Shadow

(zo lang genoeg?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 1:08 pm

Achi Liep eens weer bij de Stad oppeens zag hij een POster staan. "Huh ? Ik ken die Raichu op de Poster !" Hij keek of hij ergens een naam zag. "Jah Karai ! Daar staat het !"Riep hij haardop en hij wees naar de Plaatje. "Coowl hij treedt echt op."Riep hij en hij liep naar de Loket. "Ehh Hoeveel kost Eerste Klas kaartje ?"Vroeg hij de Pokemon achter de Balie mompelde wat."Ik heb net niet genoeg maar kan ik wat doen om het toch te betalen zoals de Balie even Schoon maken ?"Vroeg hij en de pokemon knikte. Na een kwartiertje hadt hij eindelijk zijn Kaartje verdient en liep hij binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 3:52 pm

(Eerste klas is heel durr, Shadow is nu ook blut xD)
Shadow stuiterde hyper op en neer. "Hij komt! Hij komt!" zong ze daarbij. Toen zag ze Achi. "ACHI!!!!!" krijste ze. "HIJ KOOOOMT!!!" Haar ogen vielen bijna uit haar oogkassen xD Ze sprong bovenop Achi en zoende hem op zijn wangen xD "Ik ben zo blij! ben jij ook blij? Ik wel! Misschien blijft hij wel! En dan kunnen we samen gezellig naar de stad! Ik heb nog een leuk kettinkje voor hem!" zei Shadow hyper achter elkaar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 3:58 pm

(JA Daarom moest ik ervoor werken xD)
Achi Haaldde haar met Moeitte van haar Rug af en veegdde zijn wangen af. "1 Jak en 2 Wie komt ?". Achi keek naar Karai die er aan kwam. "Oow Je bedoelt Karai." Hij keek naar Karai. "Naja ik ben blij dat hij gaat zingen verder niet."Zei hij hij keek weer naar Karai. "Ga dan naar hem toe hij vindt het vast leuk."Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 4:03 pm

Levy kwam ook langs de poster. "Jo wie is die gast? ik heb wel zin om een keer te gaan..." Levy stapte naar de balie. "Ehm 1 kaartje eerste klas please" Levy hoorde hoeveel geld hij moest betalen. "Tsjah... dat kan ook..." Levy pakte zijn geld erbij. "Neee te weinig..." Levy keek naar de mevrouw achter de balie. "Kan ik naar het concert als ehm... hotdog verkoper?" vroeg levy dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 4:10 pm

(@Achi: Hoezo staat hij er ineens? xD)
Shadow lag op de grond. "Waaaah!" gilde ze. "IK HEB GEWOON HET F****** BESTE KAARTJE" krijste ze, toen ze naar haar kaartje keek. Ze stond op en ging weer truiteren, maar dit keer in rondjes om Achi heen. "Ik ga- " Shadow stopte. "Neeh!!" gilde ze toen verdrietig. 'ik heb geen backstage pas" ze huilde. "Ik moet een telefoon vinden..." mompelde Shadow, waarna ze op zoek ging naar een telefooncel.

Even later had Shadow er een gevonden. Ze zocht in haar zakken. Weer moest ze huilen. "Kleingeld op" snikte ze. xD

(Ow ja, ik mag niet meelig zijn... xD Laat dat niet meelig zijn maar zitten, maar er moet wel een beetje verhaal in zitten)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 4:18 pm

(xD)

De mevrouw knikte tegen Levy. "Oke nu maar hopen dat die gassies niet van hotdogs houden" Levy sprong naar buiten. "Huh?" Levy voelde in zijn zak en merkte wat kleingeld op. "Ow coowl dat ga ik nu verspillen!" Levy liep naar de telefooncel om zomaar een nummer te draaien. "Shadow, mag ik er in?" Vroeg Levy lief xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 4:32 pm

Shadow keek naar Levy. "Waarvoor?" vroeg ze dom. Ineens merkte ze dat ze nog niet hysterisch tegen Levy had geschreeuwd. 'KARAI KOMT NAAR DE STAD!!!" ze begon op Levy te stuiteren xD Er rolde een muntje over de straat, en Shadow griste het über snel weg. "Laat me erbij!" Ze deed het muntje in de telefooncel, draaide Karai's nummer, en wachtte. Ze kreeg de voicemail. "Hallo, dit is Shadow" zei ze. "Ik heb gezien dat je naar de stad komt. Zou je voor het optreden naar mijn huis willen komen? Groetjes, Shadow!" ze hing op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 5:10 pm

"Ik was nog ervoor" Zei Levy liegend. Levy ging de telefooncel binnen. Hij zat nu samen met het zwarte geval in een telefooncel. "Geef mij die telefoon!" Levy pakte de telefoon en deed er een muntje in. Levy draaide een nummer dat hij niet kende. "Hallo u spreekt met Levy" Zei levy wachtend op wie het was. Tot Levy zijn schrik hoorde hij een stem van karai (xD). "Hoe weet jij mijn geheime nummer, ehm.. Levy?" Vroeg Karai aan Levy. Levy begon te blozen. 'gelukkig kan hij dat niet zien' dacht Levy. Levy stotterde: "Nou uhh... ik was hier een muntje in aan het doen en..." Levy kon zijn zin niet afmaken, hij gaf de telefoon maar aan shadow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 5:22 pm

"Jij belde hem!" siste Shadow, en ze gff de telefoon terug. Zo snel ze kon liep ze het hokje uit, en deed ze de deur dicht. Ze ging voor de deur zitten, zodat die niet open kon. "Wie is het eigenlijk?" wou ze weten. Ze luisterde naar e stem. "Karai!!" krijste ze. Ze stond op, ging het hokje binnen en griste de telfoon weg. "Hoe komt Levy aan jou nummer?" vroeg Shadow aan Karai xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 5:40 pm

Levy pakte de telefoon terug. "Jij zei dat je hem niet wou" Levy keek naar shadow. "Nu krijg je hem toch"xD Levy gaf de telefoon en draaide zich om. verkeerde kant. Hij botste tegen het raam van de telefooncel aan. "verdoemde telefooncel!" brulde Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 5:43 pm

Shadow lachte heel hard, waardoor de ramen knapten xD "Oeps..." zei ze droog. "Shadow?" klonk er uit de telefoon. "Waarom heb je op mijn voice mail ingesproken?" Shadow werd rood xD "Jij was er niet" zei ze verlegen in de telefoon. "Je nam niet op" Karai lachte. "Je hebt ingesproken op mijn huis telefoon. Ik zit nu in he limosine" xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 5:46 pm

Levy viel uit de telefooncel. boven op een oud pokemonvrouwtje. ze begon Levy te slaan met haar dame'stasje. "Auw, auw! auw!" Levy keek naar de mevrouw. " 't was maar een ongelukje" Probeerde Levy. de ouwe mevrouw keek naar Levy en zwiepte hem tegen shadow's bolle buik aan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 6:30 pm

Door Shadow's buik stuiterde Levy weg. Shadow bleef gewoon met Karai praten, alsof er niks aan de hand was. "Maar waarom moet ik naar je huis komen?" vroeg Karai door de telefoon. Shadow grijnsde breed. "Een verassing" zei ze. "Waneer kom je eigenlijk?" vroeg ze. 'Staat dat niet op de posters?" Karai was verbaasd. "Ouderjaars avond. Het is de laatste plek van het concert, en daarom is het op een speciale dag" je kon horen dat hij grijnsde. "En op de laatste avond word het grootste publiek verwacht" "Wauw..." stamelde Shadow. "O, voordat ik het vergeet, zou je...." ze dacht even na. "Minimaal 5, nee de maar voor de zekerheid 10, backstage passen kunnen regelen?" "10?!" vroeg Karai ongelovig. "Ben je zo beroemd?" Shadow haalde haar schouders op. "Gewoon wat vrienden" zei ze chill xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 6:58 pm

"auw" Levy keek naar shadow. "ben je uitgeflirt?" Levy keek naar shadow. "ik heb nog recht op kleingeld van jou" Levy ging weer in de telefooncel staan en pakte de telefoon uit haar handen. "Nu hier met dat geld, shadow, SHADOOS"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 7:07 pm

Shadow probeerde de telefoon terug te pakken. "Wat gebeurt daar allemaal?' hoorde je uit de telefoon xD "Ik moet hangen!" Riep Shadow naar de telefoon. "Tot ziens!" Ze beukte Levy (met telefoon) weg XD "Geef hier!" riep ze. Karai had opgehangen. "Laat maar!" Shadow liep de telefooncel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 7:12 pm

Doordat Levy weggebeukt werd door shadow's buik vloog Levy met de telefoon op het oude pokemon dametje. "NEEE niet jij!" Levy probeerde weg te vluchten maar werd weer in elkaar geslagen. "Ik haat dit!" Levy keek naar de telefoon. "Ehm karai?" Levy sprak tegen een dooie telefoon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 7:50 pm

Shadow keek ven om. Ze zag at de lijn kapot was. Haar blik viel op Levy, en ze moest keihard lachen. 'Moet ik helpen?" vroeg ze tussen het lachen door. "Mevrouw" Ze lachte nog harder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 7:56 pm

"Niks mevrouw" Levy stond op maar werd weggeslagen door de mevrouw. Levy vloog naar het concert gebouw. "whaaaaaaaaaaaah" Levy belandde op een stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 7:59 pm

(Dat is vroeg xD)
Shadow keek Levy na. "Fijne vlucht!" riep ze hem na. Ze haalde haar schouders op, en begon weer vrolijk te huppelen xD "Karai komt naar de stad! ik kan het echt niet geloven..." mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyzo dec 28, 2008 8:59 pm

Achi bleef op zijn Stoel zitten wachtend. "Dit is te Saai om te Geloven."Zei Achi dom omdat Karai er nog niet was hij liep even naar boven waar hij Popcorn kreeg als hij een Bonnetje zou inleveren die hij bij de Deur hadt gekregen. "Coowl een grote zak Pokpcorn gratis en voor niks."Achi kwam weer met de Pokecorn op zijn Stoel en begon te knabelen aan zijn Popcorn. "Wij Willen Karai !"Begon Achi te Roepen en hij maaktte een opstand omdat Karai er nog niet was. "Hé jij daar."Zei iemand en Achi keek om. "Ga opzij ik zie alleen je POpcorn en je grote hoofd. "Achi keek weernaar voren en zette zijn luinstoel naar achteren. "Teminste ik kan wel even wachten Zonder Karai in deze Lukse Stoel ^^ "Hij begoon voor en Achteruit te Schuiven en oppeens brak de stoel. Hij stond op en ging een Stoeletje ernaast zitten. "He Jongen."Zei de Vrouw nu die achter hem zat. "Jij zat toch op die Stoel waarom verplaats je je hebt een vaste plaats kijk maar op je kaartje."Achi keek erop en zag dat hij eerst op de verkeerdde stoel zat en nu op de goeie. "O Danku maar ik zit nu op de Goeie." Zei Achi en hij leundde weer achteruit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyma dec 29, 2008 4:55 pm

Shadow bedacht zich dat ze snel de boel moest klaarmaken. Het was al bijna de dat van Karai's optreden. Als een vlugge haas rende ze naar een pin automaat. Snel pinde ze wat geld, en kocht ze dongen voor een verwelkomings feestje. MEt de boodschappen ging Shadow naar haar huisje toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyma dec 29, 2008 5:07 pm

Achi keek weer naar de Bonnetjes en keek naar het Boekje. HIj las wat en ontdekte dat hij met de rest van de Bonnetjes kleren kon kopen xD HIj liep terug naar de Balie waar niemand stond. "Niemand leest tegenwoordig de Folders."Hij keek naar wat hij allemaal kon krijgen ."Ehh Ligtnig Dog's T -Shirts.Swiming Pool Petjes !"Achi keek door. "Kijk !"Riep hij luid hij leverde wat bonnetjes in en hadt toen een Mega 1 Handschoen met en Raichu erop waaropstaat Karai en Een Karai Petje !
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Emptyma dec 29, 2008 5:55 pm

Levy zat ineens langs Achi. "Jij ook hier?" Levy keek naar achi, en toen naar de souvenirs. "Coowl, geef mij degene maar die gratis zijn" Levy voelde in zijn zak. "Ja ik heb precies genoeg voor een souvenir dat gratis is" zei levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Karai on tour?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karai on tour?!?   Karai on tour?!? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Karai on tour?!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Karai iz back x]
» Opzoek naar Karai

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-