| Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sqompel
Aantal berichten : 189 Registration date : 14-09-08
Over je pokemon Leeftijd: Status: Partner:
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:01 pm | |
| "Kijk daar hebben we de genen waar ik het over had hij is sinds ik een Squirtle was vervelend egen mij het begon ong. op whirpool islands toen hij mij aan viel met elektro en de laatste keer was even geleden toen hij mijn beroofde." Hij keek naar Levy en ging verder: "Dus Levy ik heb eeen deal als jij jou pootjes thuis houd. houd ik mijn Hydropomp in Deal? |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:04 pm | |
| "wat zal ik zeggen.." Levy keek denkend naar sqompel. "No deal!" Levy sprong op sqompel en deed zijn thunder punch. "muhahah" Levy ging aan de achterkant van sqompel zijn schild zitten en wachtte af. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:05 pm | |
| Achi hield Levy aan zijn Staart vast. "Whirpool Island ? Nou de Ruzie is door jou begonnen."Riep Achi boos en hij liet Levy weer los xD "Dus je hebt niks te klagen !"
(Ik meen het ik keek het na en ik zag dat jij begon met op hem te poepen.) |
|
| |
Danger
Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 29 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:06 pm | |
| - Sqompel schreef:
- Sqompel gaapte "die moest even en of ze hier niet vechten die Levy heeft me omgegooid eleketro gebruikt en nu is er die deal dus als je wil vechten is daar de uitgang" Hij laadde voorzichtig zijn Hydropomp op
Danger schudde zijn kop. "Ik hoef niet te vechten. Ik ga me niet verlagen tot jouw niveau" zei hij glimlachend. Danger keek even naar Levy en Achi, maar richtte zich toen weer naar Sqompel. |
|
| |
Sqompel
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:08 pm | |
| "Piep fout" Hij laadde zijn hydropomp op spoot Achi onder en daarna Levy gevolgd door en met een Rapid spin spinde hij Kei hard tegen levy en tegen Achi hij stond op en deed een Aquatail Als laatste spoot Sqompel met een stevige Hydropomp alle kracht die hij had tegen Danger |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:10 pm | |
| Danger had de Hydro Pomp zien aankomen. Snel dook hij naar beneden en deed een Toxic op Sqompel. |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:11 pm | |
| (JIj mag niet bepalen of het raak was en jij begon wel !Met op hem poepen.)
Achi versloeg hem met 1 hand xD Hij liet hem op zijn Rug vallen. "Wat hem ik bij jou gedaan xD"Riep achi Boos en hij gaf hem een Smek tegen zijn gezicht xD "Lekker Puh."Zeu hij en hij sloeg Sqompel met zijn Ijzerstaart tegen zijn hoofd.
(Doe maar alsof dit Achi is xD) |
|
| |
Sqompel
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:12 pm | |
| Sqompel hield het tegen met zijn schild en met een Papid spin racede hij tegen Danger aan en met een Hydropomp spoot hij 3 stralen richting Danger |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:12 pm | |
| - Sqompel schreef:
- "Piep fout" Hij laadde zijn hydropomp op spoot Achi onder en daarna Levy gevolgd door en met een Rapid spin spinde hij Kei hard tegen levy en tegen Achi hij stond op en deed een Aquatail Als laatste spoot Sqompel met een stevige Hydropomp alle kracht die hij had tegen Danger
(klopt niet, ik zat achter je op je rug ) Levy dook in het gat van hem en viel vanuit de grond aan. Levy sprong óp sqompel en deed een harde shock wave. |
|
| |
Sqompel
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:14 pm | |
| Sqompel pletten Levy tussen de Muur en de rots wand ook deed Hij een Hydro pomp naar Achi en Danger. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:14 pm | |
| Achi Trok aan zijn poot zodat hij om zijn Rug viel. (Schilpadden kunnen dan niet opstaan ) Hij gaf hem nog een smek en liet een Scheet op zijn gezicht. Daarna sloeg hij met Ice Puch op zijn Hoofd xD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:15 pm | |
| (hoe kan dat als ik op je kop zit? dan heb jij nu wel erge koppijn ) Levy keek droog naar sqompel. Levy klom in sqompel zijn kanonnen en ging daar elektrische aanvallen afvuren. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:17 pm | |
| Achi Bleef hem aanvallen en deedt Sleeptalk op hem xD |
|
| |
Sqompel
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:17 pm | |
| Sqompel spinde op zijn rug en spoot Levy er uit hij spinde verder het water in en zei "Aju onbeduidend ongedierte" en hij was weg echt weg |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:18 pm | |
| Achi begon met het verwoesten van zijn huis xD |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:20 pm | |
| (Sqompel, volgens mij ben je vergiftigd door de Toxic XD)
Danger keek Sqompel na. "Hopelijk tot nooit" zei hij zacht, en glimlachte. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:20 pm | |
| Levy deed gezellig mee xD Levy begon al het snoep in zijn mond te steken en al het drinken op te zuipen xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:22 pm | |
| Achi sloeg alle meubels weg xD |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:22 pm | |
| Danger had het koud. Hij deed een Ember om zichzelf op te warmen, en keek naar Achi en Levy. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:24 pm | |
| "wat motte dangertjee?" Levy keek naar boven. "aah de grot stort in!" Levy rende uit de grot. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:25 pm | |
| |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:27 pm | |
| Levy stond buiten naar de grot te kijken die aan het instorten was. De waterval waar de grot achter zat, stroomde verder. de waterval werd een grote rivier die über snel ging. het zou heel pokécity onderstromen als er niks zou gebeuren. (Zullen we superhelden worden? xD) |
|
| |
Danger
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:28 pm | |
| Danger wou wegrennen, maar een aantal stenen blokkeerden de weg. Danger begon paniekerig tegen een paar rotsen te duwen, maar het lukte niet. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:30 pm | |
| (Jah Coowl !)
"WE MOETEN IETS DOEN."Riep Achi over de stroming heen. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen zo jan 04, 2009 2:32 pm | |
| "Ja voordat pokécity ten onder gaat!" Levy zag wat superheld kleren uit de lucht vallen voor een ambipom en trok ze aan. "Mega-aap!" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen | |
| |
|
| |
| Sqompels watervalgrothuis alleen voor pokémons die geen vehten willen | |
|