Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do jan 07, 2010 7:54 pm
Alsjeblieft Kim, ik weet hoe vervelend het kan zijn. Dan zit je de hele tijd aan een tekening (of een verhaal -.-') en dan antwoord er niemand. xD
Maarja, ik vind deze glaceon wel leuk. Hij is idd iets aan de dikkige kant, maar als je doet alsof hij een wintervacht heeft maakt dat hem juist alleen maar schattig xD. En ook al zeg je dat je er niet goed in bent, toch vind ik hem mooi
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do jan 07, 2010 7:56 pm
*opgeluchte zucht* Aah, iemand vind hem mooi! Jah, ik vond die anorexia Glaceon zonder zichtbare vacht zielig. xD
Ehehee xD
Nariko
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 29 Registration date : 16-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 13 Status: Gezond Partner: ~♥
Danke, en ik ben blij dat je hem leuk vind xD Nog iets leuks: jij bent het enige mens/alien geval op aarde die dit plaatje mag gebruiken voor wat je maar wil. xD
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
Hmmn.. Ik wou reageren op Shadow & Evening tekening, maar kon niet achter de pc x3 Dusja.. En eigenlijk weet je mn mening al.. =3
De Glaceon vind ik niet zo leuk.. Ik snap dat je hem in jou stijl wou maken enzo. Op zich issie goed, maar dat dikke vind ik gewoon neit bij Glaceon passen.
Tja, het ligt dus neit aan jou, maar aan Glaceon xD *kijkt slimmig*
Sunset Gestorven
Aantal berichten : 50 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 Jaar. Status: Gestorven Partner: Goodbye, my lover...
Hij is niet in mijn Stij-hijll... Ik heb gewoon vossen anatomie gebruikt .. *zucht en kucht*
En nee, je mening over Shadow en Evening weet ik niet. Je zei alleen dat de ogen vaag waren, en die heb ik veranderd.. dus ja. Geef je mening maar xD
Shadow Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jan 09, 2010 10:36 am
Orly, heb jij de ogen veranderd? O.o Ik zie het neit..
Mja, volgens mij is er iets mis met je als je mn mening niet weet. x'] Ik heb de oorspronkelijke tekening gemaakt enzo.. *hint, hint* xD Je hebt het weer eens heel mooi geshade, dat zou ik je nooit na kunnen doen enzo.. =3
Maarja, aan de ogen zie ik weinig verandering. O.o
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 10, 2010 5:53 pm
*begrijpt de hint niet door domheid* Nouja, ik vind die ogen niet vaag meer. Ik luv die pic van Evening en Shadow echt. Nouja, bedankt doos, voor de samenwerking. Dat ik hem mocht overkladderen <3
Evening, Feathers, Dustfire & Mayumi. Ze lopen met zn vieren in het Timerise forest. Het is het begin van de lente. Het is nog donker en koud, maar dat veranderd snel nu de lente is gekomen. De pokemon in het Timerise forest hebben het moeilijk gehad omdat een groot stuk van het bos afgebrand was, en de bomen uit dat gedeelte zijn zich heel langzaam aan het herstellen. De planten op de grond zijn sneller, en het gras groeit weer zoals het er ooit stond. Allemaal hebben ze plezier, behalve Evening. Ookal lijkt het er stil, er kan altijd gevaar op de loer liggen. De Darksiders willen nog steeds heersen in het gebied. ''Volgensmij hoor ik iets..'' zegt Evening, en kijkt schichtig om zich heen. ''Doe niet zo raar, Evening.. d'r is niks..'' Zegt Feathers geruststellend. Mayumi grijnst. ''Hij ziet weer eens spoken! haha!'' Lacht Mayumi. De andere pokemon glimlachen, maar hebben niet in de gaten dat Evening het helemaal niet lollig vind.. Wat als er wel gevaar dreigd?
Laatst aangepast door Dustfire op zo jan 10, 2010 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Arathorn
Aantal berichten : 87 Registration date : 21-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 jaar Status: Gezond Partner: niemand
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 10, 2010 5:55 pm
Heel erg mooi Kim. Ik ben echt razend jaloers op je. Ik kan echt niet zo mooir tekenen.
Shadow Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 10, 2010 5:58 pm
Lol, sorry dat ik het zeg maar.. Mayumi is misvormd xD Volgens mij meot haar lichaam ook licht, zoals haar kraag &zo ^,^
Leuk verhaaltje erbij, btw xD Moet je vaker doen!
Fallen Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 10, 2010 6:18 pm
Dankjewel mansel! Dankjeeeeee =D
En Doos, sorry dat ik het zeg, maar jíj bent misvormd! xD Nee grapje, dankje voor het opmerken. Ik had het niet door. Ik heb het al veranderd. En ik zal er vaker verhaaltjes bij doen .. ehehe. xD
Fallen Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 10, 2010 9:08 pm
Ik ben officieel INSPIRATIELOOS qua tekeningen. Ik heb een hele schattige tekening op papier, maar die moet ik dus scannen, en dat kan ich niet want mn pa zit op de computer met de scanner. xD
Wie heeft er ideen? Moet ik een tekening voor iemand maken? Weet doos al welke pokemon ik moet tekenen voor haar?
En ik hoor ook nog graag reacties op mn vorige ding. danku xD
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma jan 11, 2010 2:39 pm
Je tekeing is erg leuk, zoals gewoonlijk. Vooral Dustfire heb je mooi gedaan. Ook dat verhaaltje erbij is leuk verzonnen. Maar mist evening niet zo'n rode stip op zijn rug? (je weet wel zo'n geval waar vuur uit komt).
En ik heb misschien wel een verzoekje. Zou je Nouki, Feathers en Aleran willen tekenen? Als een gelukkig gezinnetje? =D
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma jan 11, 2010 4:02 pm
Je tekening is erg leuk, Kim. Alleen heb ik weer commentaar. De kop van de Absol is te klein in vergelijking met het lichaam, dit ziet er vreemd uit. Een Ho-Oh is véél groter dan een Absol, etc. Dus, waarom is Dustie hier even groot als hun? xD
&& Hmmn.. Zou je een leuke tekening willen maken die als banner kan dienen voor Suerte? ^_^
Nja, xx Tutu.
Fallen Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma jan 11, 2010 4:50 pm
@ Riolu: Bedankt en ja, Evening heeft rode stippen. Maar die zitten op zn kont, iets verder naar achteren xD En ik zou het gelukkige gezinnetje wel willen tekenen, ja =3
@ Thanks. Ik weet dat de absol een groot lichaam heeft, ze is gewoon uber gespierd zodat ze je kan ownen xD
en antwoord op je vraag:
Citaat :
Citaat van Deviantart: Ja, ik weet dat Dustfire klein is op deze pic. Maar het zou er zo raar uitzien als er ineens iets uitpiekt xD
En natuurlijk wil ik iets tekenen voor de Suerte. Alleen moet ik wel weten wat je erop wilt
Fallen Administrator
De vleugels zijn een beetje misvormd, maar wel grappig. Het idee is guwaldig. <3 Pfoe, je zou er ook een van Lugia moeten maken :')
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jan 16, 2010 9:31 pm
Hoe durf je dat te zeggen! =o Hij is perfect! hij.. hij.. overheerst ! xD
Nouja, vanmiddag wou ik mn nieuwe tekening posten, alleen had ik daar geen tijd meer voor, ik kan hem niet eens van mn eigen deviantart jatten omdat ik dan /blank krijg. Vast omdat ik hem als print heb verstuurt, dat ie nu beveiligd is. Kunnen mensen niet eens even hun eigen tekeningen stelen? :[
dus nu moest ik hem ff uploaden op imageshack. of tinypic. In photoshop was ie mooier T.T Nouja, hier de cover waar ik de hele dag aan gewerkt heb, ik kon niet anders, want ik voelde me te kud om iets zinvols te doen. de anatomie is goed dit keer! jaja. ik heb gecheckt. Dus daar niet op zeuren. Ik heb heeeeel erg mn best gedaan voor deze, want als ik ziek ben voel ik me zwakjes, kan me niet concentreren en al helemaal niet tekenen, dus niet teveel kritiek! *haat aan kritiek*
Fallen Administrator
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jan 23, 2010 9:52 am
Kiara
Aantal berichten : 82 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gezond Partner: Never again!
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za jan 23, 2010 12:07 pm
Ik vind de cover van Evening echt prachtig. Hij lijkt misschien meer op een echt wezen dan op een Pokemon, toch vind ik hem helemaal super. Ook de omgeving heb je heel mooi gedaan. (Maar heb je bij die rotsen niet iets teveel geblend?)
Die dode Dustfire (of andere ho-oh) is echt zielig o.O. Wel is deze ook heel mooi gemaakt hoor. Toch is ie zielig.
Die laatste tekening van Dustfire is ook erg goed gelukt. (Yay ze is weer springlevend! x3) Die poten zijn best wel dik, maar dit geeft ook wel weer een schattig effect. Zowiezo vind ik er erg lief getekend met die pluizige veren .
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! wo jan 27, 2010 9:12 pm
@ Kiara: thx en leuk dat je de cover leuk vind. Maar ik haat hem xD Rotsen heb ik inderdaad verrot geblend.
En die dode dustfire was gewoon realisme oefening ofzo xD
En die laatste is nu echt mn favo tekening. Ik vind hem zo schattig. en die kleuren enzo.. alles is gewoon mooi xD Die poten horen idd dik, das schattig. En dan heeft ze meer steun, want ze is dik en pluizig. XD