| [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 31, 2010 8:28 pm | |
| Riolu, gelieve volgende keer meer inhoud aan je post toe te voegen!
Kim, ik vind je laatste tekeningen weer erg mooi. Je evening-ding vind ik een beetje raar, omdat hij te hoog op zijn poten staat voor een Quilava, en de lichaamslengte volgens mij ook niet klopt. Je Ho-Ohs zijn weer geweldig. En, je laatste kan ik niet zien omdat mn pc niet meewerkt =D
Kortom, ga zo door! xD |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo jan 31, 2010 8:32 pm | |
| Yeeh, eindelijk een paar reacties! Oke, die van Doos stond er al een tijdje, maar dat had ik niet eens in de gaten. @ Shadoos: dankje en leuk dat je hem schattig vind. en jah, k wacht nog steeds op een antwoord van lunaria in dat topic xD @ Riolu: Dankewel Maaike! xD @ Amore: jah, die Evening is raar. en ik vind hem ook uber lelijk. xD En bedankt voor de compliment over de heueu's xD En.. onder het plaatje van die laatste tekening staat een link. die moet het doen xD |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! za feb 06, 2010 7:21 pm | |
| XD |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma feb 08, 2010 7:12 pm | |
| |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma feb 08, 2010 8:59 pm | |
| Had je die niet al gisteren gepost? Je wacht zekers op een reactie ='d
Ik vind hem leuk op de nek na, een Ho-oh nek is lang. En dan is je antwoord zeker dat een vogel zijn nek kan optrekken, maarja ='d |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! ma feb 08, 2010 9:01 pm | |
| nee das mn antwoord niet xD Dit is mijn eigen stijl. Ik vind dit coowler =3 En ja, ik had het gisteren gepost, maar ik zag zelf het plaatje niet dus repostte ik hem xD |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do feb 11, 2010 7:38 pm | |
| |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 4:31 pm | |
| Die Z is überkewl en verder issie heel mooi, maar vergeleken met je andere tekeningen lijkt deze een soort van.. plat. Mijn tekeningen (op papier) van vroeger hadden hetzelfde effecht, en ik vind het niet echt heel mooi bij zo'n 'pluizige' Pokémon. ;d
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel want ik weet neit of ik het anders kan uitleggen. O_O Hij is wel mooi, hoowr! =3
EDIT: Ik kan wel dit erbij zeggen; volgens mij komt het door de schaduwen.. ;3 |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:11 pm | |
| Heh? Ich vind hem helemaal niet plat. Ik heb overal op het lichaam schaduw en highlights toegevoegd. Maar verder bedankt voor de reactie. I love it om reacties te krijgen. En het gaat goed op deviantart. In één dag hebben al 17 mensen deze tekening aan hun favorieten toegevoegd, en dat is een snelheidsrecord. Vergelijk het maar met de tekening met Dustfire en Silverbreeze, die heeft er 25. Maar wel een stuk eerder ingestuurt. Ik ben nu die pre-evolutie aan het tekenen, en het word lelijk. Maar ik zal hem wel posten, als jullie dat willen xD |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:28 pm | |
| Ik vind hem erg mooi, die Z heb je inderdaad erg leuk gedaan. Dat laatste pluk haar vind ik een beetje op een rare plek zitten (niet doordenkerig bedoeld o.O), misschien had je die beter achter zijn lichaam of voor zijn poten moeten doen. Maar verder is ie dus erg mooi, ben benieuwd naar je pre-evolutie =D |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:31 pm | |
| Mooi dat je er benieuwd naar bent, want ik ga hem nu posten. Die pluk zat btw eerst ergens anders, maar dat zag er niet leuk uit. Ik vond dit wel grappig. [En ja, tis ook doordenkerig. xD] |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:38 pm | |
| ZORUA IS CUTE =D Aleen het oog en dat hij teveel naar achteren leunt. Als ik een cijfer van 0t/m10 moet geven gaf ik je een 9 |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:52 pm | |
| - Dustfire schreef:
- Heh? Ich vind hem helemaal niet plat. Ik heb overal op het lichaam schaduw en highlights toegevoegd.
het lijkt alsof hij in 'lagen' is opgebouwd. Arm op een aparte laag, haar, etc. Alsof je puzzelstukjes op elkaar legt, ofzo. Anders kan ik het echt neit uitleggen. O_O Zorua is leuk, maar het hoofd lijkt plat (alsof er een baksteen op is gevallen, en dat zo gebleven is) xD En bij de staart lijkt het of er een stukje line-art weg is, maar dat kan ook aan mij liggen.. O_O |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 8:57 pm | |
| Idd de staart mist volgens mij ook een stukje lineart, maar dat is niet dramatisch ofzo xD
Misschien was het ook iets schattiger geweest als je of de kraag wat minder vol had gemaakt, of de kop wat minder plat. Maar verder is ie über cute! =D |
|
| |
Amore
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! vr feb 12, 2010 9:04 pm | |
| De kop is te plat in vergelijking met het lichaam, idd. Verder vind ik hem, net als Z, erg mooi. Nouja, aangezien er al genoeg comment gegeven is heb ik nog weinig te zeggen. Ik kijk uit naar je volgende tekeningen. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di feb 16, 2010 10:00 pm | |
| Thx ofzo voor de reacties. xD Gewoon cute, ofzo O.o |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di feb 16, 2010 10:03 pm | |
| Prachtig gemaakt allemaal. Bijna niets aan op te merken, er is alleen een klein dingetje. Ampharos zijn staart gaat niet door na die bol, die houd daar op =p Maar verder prachtig! Ga zo door! |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di feb 16, 2010 10:18 pm | |
| - Levy schreef:
- Prachtig gemaakt allemaal.
Bijna niets aan op te merken, er is alleen een klein dingetje. Ampharos zijn staart gaat niet door na die bol, die houd daar op =p Maar verder prachtig! Ga zo door! Dankjewel voor de leuke comment levy! En ik weet dat de staart daar niet door gaat. Een Ampharos heeft ook niet 2 zwarte ringen om zijn nek, maar 3, en zo zijn er wel meer dingen die anders zijn. T'is mn eigen Ampharos xD =3 |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do feb 18, 2010 10:00 pm | |
| Omdat deze tekening te mooi is voor jullie ogen xD Ik & Dianta als onze RPG personages XD |
|
| |
Toto
Aantal berichten : 151 Registration date : 28-09-09
Over je pokemon Leeftijd: Don't no Status: Gezond Partner: Nog niemand
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do feb 18, 2010 10:05 pm | |
| xD. Maar ik wou nog wat zeggen over die Zorua. Die had je beter een wat groter hoofd kunnen geven.O die plaatjes heeft hij (of zij) Altijd zo'n mega hoofd. |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! do feb 18, 2010 10:08 pm | |
| Ampharos: Cuteness.. No comment, behalve: De staart heb je dan maybe zelf verzonnen, maar ik vind het originele leuker. Verder is 'ie wel cute, ookal irriteert het uitroepteken me.
Vage Tekening: Oke, hij slaat nergens op XD. Maar, wel grappig. Alleen irriteert Dustfire's snavel me. Heeft ze nou echt twee snavels daar? O_O |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo feb 21, 2010 3:39 pm | |
| |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo feb 21, 2010 4:38 pm | |
| Omg, Kim! =D Die zijn hippig. Feather's kop is echt mooi gelukt, en Aleran kijkt echt kewl. ;o Nouja, ehm.. Ik heb niet veel zinnig commentaar, dúúús ga ik maar iets verzinnen. *Fronst* Waarom staat by Aleran wel de naam erby, maar by Feathers niet? oO_ |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! zo feb 21, 2010 5:00 pm | |
| Wauw, Aleran is echt super! =D Feathers is ook wel, mooi hoowr, maar ik vind Aleran toch veel mooier, om een of andere reden.. ;o
Nouja, kewl, ga zo door, et cetera. =D |
|
| |
Evening
Aantal berichten : 411 Leeftijd : 120 Registration date : 04-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: Shadow
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! di feb 23, 2010 5:42 pm | |
| @ Amore: Feathers was eerst een hele tekening, en later is dit deel eruit geknipt. Die van Aleran was al zo bedoeld, en had ik ruimte overgehouden voor zijn naam @Shadoos: Ik vind die van Aleran ook mooier. T kan komen doordat de lineart van Feathers is gemaak met de pen tool, en die van Aleran met mijn tablet. [Met de hand, dus.] Bedankt voor de reacties! Nieuwtjes: -Ik vertaal op het moment een strip, die kan je hier vinden: Klik hier voor de strip xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
| |
|
| |
| [tekeningen] Kim's tekeningen! | |
|