Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De kloof

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:23 pm

Shade boog de aanval af naar de scheur. "WAAR IS JOEL?!?" vroeg hij dreigend. Hij keek zoekend om zich heen, in de hoop Joel te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:25 pm

Houndoom hield elke beweging die Shafira maakte in de gaten "Je had gelijk Shafira." Houndoom grinnikte zacht. "Ik heb inderdaad geen respect... Voor jou."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:29 pm

"volgens mij durft Joeltje niet..." Darky keek weer naar houndoom. "waar waren we gebleven?" Darky keek haar aan, hij stond helemaal klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shafira
Gestorven
Shafira

Vrouw Aantal berichten : 213
Registration date : 10-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 1,5 jaar
Status:
Partner: geen

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:31 pm

Shafira keek achter zich. Per ongeluk deed ze een stapje te ver naar achteren, en brak de rots af. Shafira gilde het uit. Haar leven flitste voor haar ogen voorbij. "NEEE!" gilde ze. Met haar rug viel ze recht op de rotsen. Je hoorde een akelig geluid, waarna er een doodse stilte viel.

(Ze is nu dus dood Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freeforum101.com/mysticanimals/
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:34 pm

Houndoom draaide haar kop om naar Darky. "Kan het even wachten?" siste ze pissig. Haar humeur was zo te merken helemaal omgeslagen. Ze draaide zich om, en keek met een goed keurende blik het ravijn in, naar het lijk van Shafira. "Zo, dat is ook weer gedaan." grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:34 pm

Sade keek naar beneden. Hij zag het lichaam van Shafira liggen. Hij glimlachte toen hij het zag. "Missie geslaagd" zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:34 pm

Darky keek naar beneden. "daar valt weinig aan te doen..." Darky keek naar houndoom, hij wachtte af. het duurde hem een beetje te lang. 'dan maar aanvallen' dacht Darky. Darky zwoof de lucht in en begon met een grote shadow ball.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:35 pm

Shade keek naar Darky, en zwoof naar hem toe. "Hoi" zei hij droog xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:38 pm

Houndoom sprong te laat opzij voor de Shadowball, en werd geraakt. Gelukkig deed het haar niet veel. Ze gebruikte de vaart die ze nog had, en gebruikte haar Flame Wheel om weer de kant van Darky op te gaan. Met een woeste blik keek Houndoom naar Darky. Haar pupillen waren wat verwijderd, en ze was half gek geworden van de hoofdpijn. Ze liet een woeste grom horen, en vuurde een grote Vlammenwerper op Darky af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:41 pm

Darky probeerde het tegen te houden maar werd tegen de rotswand gesmeten. Darky stond langzaam op, en keek houndoom aan. het leek of ze gek was geworden. Darky liet zich niet kennen, hij zwoof weer in de lucht en deed een water-pulse, de zwakte van houndoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:44 pm

Houndoom gebruikte haar SwiftWheel, wat een klein deel van de Water Pulse tegen hield. Ze werd weg gesmeten, maar kreeg het voor elkaar om goed te belanden. Ze keek naar de lucht, waar de zon langzaam tevoorschijn was gekomen. Doe je zonnenstraal! Riep een stem in haar. Houndoom gehoorzaamde de stem, en deed eerst haar ijzerstaart op de grond wat de nodige steen brokken in de richting van Darky stuurde. Dat zou hem wel even bezig houden terwijl Houndoom haar zonnenstraal oplaadde...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:46 pm

Shde ging langzaam weer naar beneden. hij keek kostelijk toe, en als het nodig was zou hij helpen. Met een rde grijns keek hij toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:48 pm

Darky keek naar de stenen, hij sloeg ze weg, en hij keek naar houndoom die een zonnestraal oplaadde. Darky keek naar de lucht, hij deed rain dance zodat het langer zou duren voordat de zonnestraal geladen was. Hij had nog een beetje tijd voordat de zonnestraal klaar was dus hij deed een krachtige dark pulse om zich te beschermen.

(swift wheel is geen aanval -.-')
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:52 pm

( Darky, in een topic van een tijdje geleden had ik met dit account het Swift Wheel geoëfend, oftewel een Flame Wheel maar dan met swift. Anders zoek ik het topic wel even op, en als die er niet meer is pas ik de post wel even aan. )

De regen vertraagde het opladen wat, maar de zonnenstraal was al goed genoeg opgeladen om het niet erg lang meer te laten duren. Houndoom vuurde de zonnenstraal af, die al wat werd verzwakt door de Dark Pulse. Houndoom trilde even en ging liggen. Zo zou ze sneller opgeladen zijn voor een volgende aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 5:56 pm

(zo kan ik ook wel verzonnen aanvallen doen of die ik niet kan)

Darky bukte voor de zonnestraal. Hij kwam overeind en deed een shadow force.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 6:00 pm

(Shadow kan toch ook een ShadowTail? Neutral )

Shade gaapte. Het gevecht verveelde hem een beetje. Hij keek weer naar Shafira, waar inmiddels een paar vliegen bijzaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 6:32 pm

( Ik wist niet dat Darkrai Shadow Force kon xD Ach, laten we er maar overop houden :p )

Houndoom liet de aanval over zich heenkomen, aangezien het haar toch weinig deed. Ze was nu weer op volle kracht, en kwam overeind. Ze vuurde haar Will-O-Wisp af op Darky.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 6:46 pm

Shade keerde zich naar het gevecht. "Houndoom, als je klaar bent zie ik je in de grot" zei hij. Daarna zweefde hij richting de grot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darky

Darky

Man Aantal berichten : 1118
Leeftijd : 27
Registration date : 16-05-08

Over je pokemon
Leeftijd: 20.
Status: Gezond
Partner: kan niet

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyzo jan 18, 2009 7:51 pm

(dat deed ik omdat jij die aanval deed xD)

Darky was burned. Darky keek naar houndoom, hij vuurde zijn dark void af. Het kon het einde van de battle betekenen. Darky en houndoom hadden al veel schade opgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyma jan 19, 2009 6:31 pm

( Laten we het bij een gelijk spel houden... Ik weet het, Darky is natuurlijk een legendarische, maar Houndoom is half doorgedraaid xD En dat is denk ik wel eerlijk genoeg? )

Houndoom probeerde de slaap te weerstaan, maar begon langzaam te wankelen. Ze viel op de grond, waar ze slapend bleef liggen. Een kleine snot bel kwam uit haar neus, en blies zich op als Houndoom uit ademde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptyma jan 19, 2009 8:47 pm

(mij best maar ik ben nog steeds legendarie wijs dinges)
Door Darky zijn abelity ging er hp van houndoom af. Darky zelf was al heel gewond, van al het vechten. Hij viel zwak op de grond neer.


EDIT: Dit is Darky even xD


Laatst aangepast door Levy op di jan 20, 2009 6:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptydi jan 20, 2009 3:14 pm

( Tuurlijk ^^, )
In haar slaap verloor Houndoom door de abillity van Darky. Desondanks werd ze al snel wakker, door haar eigen abillity. Langzaam, en kreunend van alle aanvallen die door Darky waren uitgevoerd. Wankelend kwam ze overeind. Ze zag alles nu weer helder, en was weer ongeveer normaal. Ze schudde even met haar kop, en haar blik viel op Darky. Had... Had zij dat gedaan? Geschrokken deinsde Houndoom achteruit, maar ze kalmeerde al snel. Ze moest hier weg... Haar ogen schoten zenuwachtig van links naar rechts. Maar waar kon ze naartoe? Hier kon ze zich nergens verstoppen. Een vaag idee kwam in haar op. Ze kon altijd nog terug gaan naar haar oude gebied. Het was weliswaar niet perfect, maar beter dan hier in de ellende zitten. Ze liep strompelend wat naar Darky toe. "Het spijt me..." mompelde ze zacht. "Geef alsjeblieft door dat ik weg ben." Houndoom stopte met praten, en draaide zich om. Vreemd genoeg, had ze geen last meer van de vervelende hoofdpijn. Ze keek nog een keer om. Hoe had ze ooit zo dom kunnen zijn? Triest hing haar hoofd omlaag, en haar staart sleepte wat over de grond. Langzaam sjokkend liep ze in de richting van de plek waar haar oude gebied was, zonder ook maar een enkel spoor achter te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptydi feb 03, 2009 4:46 pm

-----------------------------------------------------

Houndoom was in de richting van de Rock Hills gegaan. Het eerste wat ze zou moeten doen, was het lichaam van Shafira begraven. Ze had Shafira misschien nooit aardig gevonden, maar ze verdiende het ook niet om hier half rottend te blijven liggen. Voorzichtig hing ze een stukje boven de kloof, en ze zag duidelijk het lichaam van Shafira liggen. Het was niet echt een prettig gezicht, en Houndoom wendde haar kop af. Ze liep naar een dichtbij staande rots, en begon er moeizaam tegenaan te duwen. De slaap had haar goed gedaan, maar ze was nog steeds bij lange na niet de oude. Het duurde een tijdje voordat Houndoom de rots eindelijk tot aan de kloof had geduwd. "Rust in vrede." mompelde ze, en ze duwde de rots de kloof in. De rots bedenkte Shafira nu bijna helemaal. Houndoom deed er nog wat losliggend zand over, en ze bekeek het resultaat. Het was tenminste beter dan half rottend blijven liggen. Houndoom liet een lange huil horen, en bleef een tijdje naar het nieuwe graf staan kijken.

[ Ik gebruik dit topic, omdat het anders een beetje onlogisch zou zijn als Houndoom Shafira helemaal uit de kloof zou trekken om haar te begraven. ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptywo feb 04, 2009 5:54 pm

DG zweefde in de buurt toen hij de huil hoorde dat klonk als de huil van een houndoom even kijken hoor

DG zweefde in de richting waar het gehuil vandaan kwam en toen zag hij Houndoom zitten bij de kloof

"hoi Houndoom wat is daar zo intressant in de kloof?"

(DG weet niets van de dood van Shavira dus...)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 29
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Emptywo feb 04, 2009 5:56 pm

Houndoom keek achterom naar Dg. "Weet je dat dan niet?" vroeg Houndoom verbaasd. Hoe kwam het dat Dg het niet wist? Hij had toch banden met de Dark Side?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Gesponsorde inhoud




De kloof - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kloof   De kloof - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De kloof

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De kloof.
» Een diepe kloof?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-