|
|
Auteur | Bericht |
---|
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr feb 20, 2009 5:48 pm | |
| Idd xD JUllie zijn te hersenvol om te klikken! En nu heb ik veel Lugia's en Mew's, en drie DarkOriginGiratina's JUllie hebben teveel hersens om ze te mogen! Muahaha xD |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr feb 20, 2009 5:49 pm | |
| wacht maar x'd Ik krijg er vandaag wel een... (hoop ik altans xD) Ik ga nu beginnen ! |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr feb 20, 2009 5:58 pm | |
| Ja maar... Ik ben niet hersen vol. Mag ik het dan wél weten? Dan kan ik het doorklikken! xD Of misschien heb ik dáar zelfs te weinig hersen cellen voor, en kan ik met de overgebleven hersen cellen alleen nog maar 'MIMI!' krijsen. Of misschien is het zelfs nóg erger, en word ik later fietsventieldopjesaandraaisterzonderwerk. Maar wacht... Dat is nog helemaal neit zo erg |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr feb 20, 2009 6:03 pm | |
| Ik heb 300 keer geklikt en niks gevonden -.-" |
|
| |
Karai
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! vr feb 20, 2009 10:19 pm | |
| Waar heb je geklikt? Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans word Ik ben *zo goed als* meteen begonnen met klikken, waardoor mijn kansen erg groot waren WAAH! Ik ben echt héél serieus bezig met mijn Adoptables Achi zit in het tekenteam x) Misschien moet ik binnenkort een topic openen |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za feb 21, 2009 11:21 am | |
| Waarom nu niet gelijk x'D Want straks raak je een kwijt xD |
|
| |
Karai
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za feb 21, 2009 11:52 am | |
| Ik open nog geen topic omdat ik eerst ook een gewone adoptable wil maken x'd Geen legend dus Die munchlax krijgt een make-over x'] |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Just...talk~! za feb 21, 2009 11:53 am | |
| Mega feest op panfu het panfu feest van de eeuw xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 8:20 pm | |
| Ik heb pijn in mijn nek xD En ik zit al de hele tijd hetzelfde liedje te luisteren |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 8:26 pm | |
| Ik zit al de hele tijd hetzelfde fimpje te kijken xD South park rocks :O |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 8:59 pm | |
| Dit is echt véél meer dan serieus. Dit wil ik even kwijt, omdat ik me nu héél erg rot voel. (Eigenlijk nog erger, maar ik ga geen slechte woorden gebruiken)
Misschien was het een beter idee om vandaag niet nline te komen. Die berichten kunnen me niks schelen, en ik heb vandaag toch alleen het gevoel dat ik word weggepest. Één enkele opmerking en ik word helemaal afgekat. Meerdere keren! Ik zeg niet waar en door wie, want die weet/weten dat zelf ook wel. Als ik hem/hun was zou ik ook niet reageren van "Had je dat maarniet moeten doen Blabla..." Daar maak je de RP er niet leuker op. Niet voor mij, en niet voor de anderen. NIEMAND wil op een RPG zitten waar de hele tijd een ruzie heerst. Als dit de hele week door gaat krijg ik de neiging om met de pokeRPG te stoppen!
Vind me maar een aansteller. Een RPG waar je van alle kanten word afgezeikt is geen leuke RPG. Als eenander mij met respect behandeld, behandel ik de ander met respect. Als ik alleen maar word gepest op de RPG die mijn leven veranderd heeft STOP IK ERMEE.
Mijn vinders trillen van woede en verdriet. Ik ben hier echt gevoelig voor, vooral als het door iemand/meerdere mensen gebeurd die ik als vriend beschouwde.
En nu verwacht ik dat iedereen mij als een aansteller zien. Doe maar, het kan me toch niks schelen. Deze dag is al verziekt, dus mogen jullie de rest van e week ook verzieken! >.< |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 9:03 pm | |
| Shadow, ik meen het, als jij je zo voelt kan je dit het beste zeggen. Ik vind je iig geen aansteller, ik ben juist bly dat je het wilt zeggen, nu weet ík eventjes niks te zeggen maar.. Niet veel mensen hier beschouwen je volgens mij als een aansteller, want.. Dat ben je niet, geloof me. Misschien ben je gevoelig voor dit soort dingen, maar dat is dan onze taak om er rekening mee te houden.
- Tutu. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 9:24 pm | |
| Nou als je mij bedoelt ermee dan Srry zoniet nog srry xD Maar ik vindt je ook geen aansteller als we elkaar aansteller vonden op wat we zeiden zou er ook geen lucht je hart topic zijn en dit is net zoals dat Nou veel geluk emt de rest van de week ! |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Just...talk~! ma feb 23, 2009 11:00 pm | |
| Shadow, Sorry dat ik tegen je in ging in de chatbox, ik was ook een beetje aan het overdrijven. Misschien ligt het niet aan mij, maar ik wou alleen maar hetgene zeggen wat ik vond Sorry nog.. |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:24 pm | |
| Bij mij en Joel is dit ook het geval.Dit is echt niet meer leuk.Joel is er al mee gestopt omdat hij het gezeik van Levy niet meer aankon.Inderdaad het is waar dat we op dezelfde pc zitten...Maar we zijn niet een persoon!Ik ben ook van plan om te stoppen als dit voortgaat... |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:39 pm | |
| Pff, ik weet echt even niet wat ik hierop moet reageren... Ik vind het ten eerste rot wat er gebeurd is, alhoewel ik niet precies weet wat er allemaal gaande is, aangezien ik op dat moment niet online was. Ik hoop dat jullie dit gewoon samen kunnen uitpraten...
En Pichy, als jij zegt dat jij en Joël niet dezelfde persoon zijn, moet dat ook gewoon geloofd worden. Niet iedereen heeft een computer met/zonder internet. Ik heb zelf ook pas een jaar of 2/3 internet, en daarvoor ging ik ook steeds bij iemand anders of op school achter de computer. Dus ik vind dat hij een punt heeft. En als, ik zeg als, hij zou liegen, vind ik ook niet dat er steeds over moet worden doorgehammerd.
Dat was wat ik wou zeggen :] |
|
| |
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:41 pm | |
| Ik ben het helemaal met Houndoom eens, ik vind dat we Pichy moeten geloven, als hij liegt.. Dan liegt hij maar. We moeten hem gewoon geloven, oke? Ik ken meer mensen die het samen met 1 pc moeten doen (Ik heb myn pc gesloopt, dus ik moet het ook.) Dus, ik zelf geloof je, en wanneer mensen je niet geloven moeten ze dat gewoon voor zich houden, en zich er verder niet mee bemoeien.
- Tutuu. XD |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:47 pm | |
| Echt bedankt Levy om miij en Joel's leven te verpesten.Ik vond het hier nou eindelijk leuk...En Joel ook maarja....Echt bedankt!!!! |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:50 pm | |
| Pichy .. Wanneer hadt Levy het er dan weer over ? Qant de laatste Tijd hadt hij het niet meer erover zover ik weeren ik ook niet xD En als je het leuk vindt blijf je toch en trek je er niks van aan ! |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:55 pm | |
| Ik begrijp wat je zegt...maar bv als Joel of ik een verkeerd venster openen (wat nu niet meer gaat gebeuren want Joel is gestopt).Beginnen jullie weer -.-".Dat is echt niet leuk weet je... |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 2:56 pm | |
| lMaar wat bedoel je met venster ? |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 3:00 pm | |
| ...Dat als je uitlogt op een ander venster je kan aanmelde met....op dat venster. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 3:01 pm | |
| |
|
| |
Houndoom
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 3:05 pm | |
| Op de manier waarop je op twee acc's tegelijk online kan zijn, bedoelt hij denk ik. Een van hen post dan verongeluk met het verkeerde account in het bedoelde topic, om het zo maar te zeggen. Bedoel je dat? |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Just...talk~! di feb 24, 2009 3:09 pm | |
| Zo dus ik word weer voor niks beschuldigd -.- Als hij er steeds over begint, begin ik de neiging te krijgen het weer te doen hoor |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Just...talk~! | |
| |
|
| |
|