Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Achi's Nieuwe Huis.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 6:55 pm

Achi liep ergens bij de Waterffalls hij admende diep in en keek wat rond. Waar zou hij vandaag weer overnachten de dag hiervoor zat hij in de Manapha Sea bij een grot. Waarom hadt hij eigenlijk geen huis ? Wacht ! dat hadt hij wel ! Maar die was al zo lang niet bezocht het zou zeker wel zou oud en zou vies zijn als een Fosiel. Hij ademde weer diep en en liep door hij keek naar de Waterfalls waara wat houdt was. "Dan maak ik er zelf een."Zuchtte hij en hij liep er naar toe hij bouwdde zijn huisje precies onder de waterval zodat de water op zijn huisje stroomdde. De water kwam niet eens binnen ! Het huis zag er als Achi uit dus een Buizel maar dan alleen een buizel kop.

(Net als Mystery Dungeon maar dan met Buizel xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 7:35 pm

Levy dobberde de rivier af. Hij viel van de waterval af, en viel recht op achi zijn huis. Een kwart stortte in wat hij al gebouwd had. Levy werd wakker. "ow, ehm,, hoi?" zei Levy blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 7:45 pm

Achi keek raar naar Levy. "Help me even dan mag je een nachtje logeren."Zei Achi en hij gaf hem een hamer aan."Ik maak een huis van mijn hoofd ik hehaal MIJ."

(Please doe het gewoon niet of goed xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 7:54 pm

"ik wil wel helpen"zei Pichy die daar al even stond.Hij wou Achi wel helpen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 7:59 pm

"Pak een hamer maar ik heb maar 1 extra kamer teminste dat wil ik zo dus kan je niet blijven slapen."Zei Achi en hij gooidde een hamer op Pichy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 8:02 pm

"nee moet dat dan?"vroeg Pichy en hij nam de hamer van zijn kop.Hij begon.Hij nam een spijker en een plank die hij er behendig in begon te kloppen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Swellow

Swellow

Man Aantal berichten : 245
Registration date : 28-01-09

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyvr jan 30, 2009 8:24 pm

Langzaam vloog Swellow naar binnen. "Ben ik welkom genoeg om naar binnen te gaan?" Hij keek vanachter een rotsblok op
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:33 am

(leer punten te gebruiken a.u.b)

Levy keek naar achi. "Oke, oke.." Levy pakte een hamer en begon het deel wat hij kapot had gemaakt weer heel te maken. Toen het uiteindelijk klaar was keek hij naar achi. "Zo goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:39 am

(Swellow als je de topic door las dan zag je dat het huis nog niet klaar was dus hoe kan je dan binnen komen xD)
"Jah."Zei Achi blij hij rende naar binnen en keek hoe het eruit zag. "Wauw jij kan goed timmeren zat je op een timmer school ofzo ?"Zei Achi en hij keek naar de vakmanschap xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:42 am

"Ow, de meester zei altijd dat mijn werkjes na 5 minuten in zouden storten!" Levy keek naar het huis. "Oh ow !" Levy keek naar het instortende gedeelte van het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:45 am

Maar het was maar de helft van wat Levy hadt gemaakt xD "Ehh Nu is een kwart Door mij een beetje mooi die van Pichy ook en een Kwart van Jou mega mooi dus maar een DrieKwart en dan zijn we klaar.."Zei Achi Slim ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:47 am

"Weetje ik ga in de zon, zonnen, want dan hoef ik niets te doen!" Zei Levy slim. "En dan kan ik ook niets laten instorten!" Levy ging in de zon liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 10:49 am

Achi keek naar Pichy die ong bezig was en hij ging maar ook zonnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:24 pm

Pichy bleef intensief voortdoen.Hij bleef op hetzelfde spijkertje kloppen.Daarna nam hij een andere plank en wat spijkers en deed rustig verder."Jullie luiwammesen!Komaan 1,2,3....VERDER DOEN!"zei Pichy op een commandotoon omdat Levy en Achi niets meer deden."zo geraakt je huis niet af Achi!"zei hij en hij klopte verder op de plank...
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:29 pm

"Pfft jij wou het doen!" Levy begon te snurken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:35 pm

(moeten je posts niet min 2 zinnen zijn????xD)
Pichy sleurde Levy aan zijn enorme oor mee en schreeuwde "Als jij niet gaat werken timmer ik je vast aan een paal als vlag voor Achi!!!".Hij wou dit wel doen.Hij grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:38 pm

(Je typt net als Joel -.-)
Levy keek niet om naar pichy. "Pfft, jij hoeft niks te zeggen, ik heb genoeg gedaan!" Levy keek boos naar pichy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:42 pm

"haha zal wel!"zei pichy en hij bindde de staart van Levy aan de ladder."En hier blijven!Nu!!!!!"zei hij en hij begon weer te timmeren.Hij klopte te hard op de spijker en de hamer vloog uit zijn handen en belandde op Achi.

(*negeert opmerking* Jou probleem niet het mijne ik maak mijn woorden hier niet meer aan vuil -.-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:45 pm

(je kunt mij niet verplaatsen zonder toestemming -.-)

Levy ontsnapte gemakkelijk door zijn apenstreken. "Jij vermoord achi!" Levy keek boos naar pichy en gaf hem een klap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:45 pm

Achi hield de hamer met zijn Staart tegen en gooidde het op Pichy zijn hoofd."Sorry xD"Zei hij shijnheilig en hij ging door met liggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:47 pm

Pichy negeerde Levy en klopte 5 planken schijnheilig stuk."oeps"zei Pichy met een grijns en hij huppelde weg."Doe het lekker zellef!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:48 pm

Levy stak zijn tong uit. "ga maar, watje!" Levy ging lachend aan het werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:50 pm

Achi keek naar het huis dat klaar was xD "Dankje !"Riep hij xD En hij ging zijn Huis binnen xD

(De Regel's.

Hier geen meligheid meer xD
En de huis stort vanaf nu niet meer in !)
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:53 pm

Levy ging het huis binnen. Hij had een zwembad gemaakt xD. Hij sprong er in, op de opblaas-krokodil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Emptyza jan 31, 2009 2:55 pm

Achi sprong op de opblaas Aap. "Wisselen van Opblaas Dier ?"Zei Achi dom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Achi's Nieuwe Huis. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Achi's Nieuwe Huis.   Achi's Nieuwe Huis. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Achi's Nieuwe Huis.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuwe Plot en mijn cadeau voor het nieuwe jaar van PokeRPG ^^
» Achi's huis
» Levy's hol/huis
» Kenny's huis xD
» Sindi's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-