Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Shine's huisje.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 4:26 pm

Toen Shine hard aan het rennen was, zag ze een huisje, helemaal verlaten. Ze besloot om het op te knappen en toe te eigenen.
5uurtjes later was het al klaar, en ze keek vol bewondering naar het witte huisje met de blauwe deur. Ze ging naar binnen, en ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:21 pm

flare komt langs gelopen en keek naar het wit blauwe huisje. Hij ging ervoor liggen om te kijken of er iemand uit zal komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:23 pm

Ze zat rustig op het dak, en oefende een aantal donderschokken. Toen zag ze Flare, en bleef een beetje kijken, maar ging niet naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:24 pm

Flare zag schokken van het dak afkomen. hij begon te grommen."Wie is daarr?" vroeg hij bangig terwijl hij achteruitstapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:26 pm

''Ik'' Zei ze dom, en sprong vlak voor zijn neus, zo dichtbij dat ze hem bijna aanraakte. ''Wat doe je hier?'' vroeg ze toen dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:28 pm

"ikkuh ben nieuw hier" zegt hij met een blij hoofd. "ikkuh Flare heten" zei hij nog blijer. "Hoe heet jij dan?" vroeg hij met een heel ander humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:30 pm

''Oke, als aller eerste. Ik heet Shine, als 2e: Ik ben ook best nieuw hier, als 3e.. Je maakt enge zinnen.'' zei ze toen, en keek flare een beetje vreemd/bozig aan. ''Maar, nog een keer. Wat doe je bij mijn huisje?'' vroeg ze daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:33 pm

"Nou ik was een beetje aan het wandelen en vond dit huisje wel heel mooi"zei hij toen verlegen. "Wel grappig dat et huisje dezelfde kleur als jou heeft". zei hij lachend, maar de lach verdween snel toen hij het boze gezicht van shine zag. en hij werd weer rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:34 pm

''Ik heb het zelf geverft.'' Zei ze en keek hem een beetje arrogant aan. (Wat er best funny uitziet bij een pachirisu.)
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 5:37 pm

"wat trek jij een raar gezicht" zei hij dom. "wat probeer je nou? Oefen jij je scary face aanval?" vroeg hij net zo dom.
en hij moest om zijn eigen grap lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 6:52 pm

Ze keek hem aan, ''Haha, wat grappig.'' zei ze, en nam een aanloop, en sprong op het dak van het huisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 6:53 pm

Flare deed haar na en sprong oook op het huisje. Het ging alleen niet zo soepel als Shine. Hij kon zich nog net beetgrijpen. Met een rood hoofd klom hij omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 6:55 pm

Ze begon te lachen. ''Moeilijk he?'' Vroeg ze dom, en sprong naar een boom, die wel 2x zo hoog als het huisje was, en klom naar boven.

(Ze is tenslotte een eekhoorn, dus dat moet lukken XD.)
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 6:57 pm

Flare wou ook naar boven, maar wist zeker dat hij het niet zou halen. Hij ging zitten en ging janken. " IK WIL OOK NAAR BOVEN!" schreeuwde hij naar shine " ALLEEN DAT HAAL IK NOOIT". hij deed nog een keer een roar aanval en ging liggen


Laatst aangepast door flare op ma feb 09, 2009 7:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 6:59 pm

Ze keek naar beneden en stak haar tong uit. ''Moet je proberen!'' zei ze dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:16 pm

"maar maar,, ik durf niieeehhieeet" zegt hij en hij klimt voorzichtig naar beneden met een gebogen hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:18 pm

''De 1e keer dat ik het deed, was een week geleden. Ik sprong tegen de boom aan.'' Zei ze, en dacht er ff aan. ''Maar, ik ben een Pachirisu.. Dus het klimmen zit in mij.'' ze was met een enorme snelheid achter flare, en schopte tegen zijn kont zodat hij naar voren vloog. ''Net als snelheid, en ondeugd.'' zei ze slim.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:21 pm

"auw" zei hij terwijl hij op zijn poten landde. " jij bent echt snel" zei hij en hij keek zijn ogen uit. "ontdeugend kan ik soms ook zijn, maar ook soms beetje bang" zei hij met een rood hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:22 pm

Ze gooide een redbull tegen zijn hoofd, hij raakte. ''Drink, het is lekker'' zei ze, en pakte er zelf ook eentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:28 pm

Hij nam een slok en werd helemaal opgewonden, " OOOOOO DAT IS LEKKEERRRRRR YUMMMMMYUMMMMYUMMMM" schreeuwde hij blij " MEER MEER MEEER" riep hij terwijl rondjes om shine heen rende
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:29 pm

''Van mij.'' Zei ze, en sprong de boom weer in. ''MIJMIJMIJN REDBULL! ONGESTELDE SPONGEBOB!'' Schreeuwde ze dom Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:31 pm

Hij was dom bezig en sprong haar achterna. Wonderbaarlijk genoeg haalde hij de sprong naar de boom. " Ik heb het gehaaaaaaald!!" schreeuwde hij blij,, iets TE blij, want de tak kraakte en flare lag op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:32 pm

Shine begon te lachen. ''Tjah, onder jouw gewicht bezwijkt alles.'' Ze keek een beetje gemeen naar Flare.
Terug naar boven Ga naar beneden
flare

flare

Man Aantal berichten : 44
Registration date : 09-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11 maand
Status: Gezond
Partner:

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:34 pm

Flare moest er ook wel om lachen" Haha inderdaad" zei hij. "ik ben ook niet zo licht als jou" zei hij nog lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shine
Gestorven
Shine

Vrouw Aantal berichten : 171
Registration date : 08-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 3 maanden
Status: Gestorven
Partner: -

Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Emptyma feb 09, 2009 7:36 pm

Het was bewolkt, en er kwam een donderschok uit de lucht, die op Flare af kwam. Shine sprong eronder, en een prachtige volt laag kwam om haar heen. Ze probeerde een Ijzerstaart tegen een boom, wat dus een Voltstaart werd. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Shine's huisje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shine's huisje.   Shine's huisje. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shine's huisje.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Huisje van Wing
» Star's huisje
» Shadow's knusse huisje
» Pichy's nieuwe huisje
» Tunys' Huisje, onderaan de waterval.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-