Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Tunys' Huisje, onderaan de waterval.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 8:19 pm

Als ze hier aankomt, gaat ze rustig liggen aan de kant. ''Rust.. Eindelijk'' Zegt ze, dan ziet ze een boom, staat op.. En gaat daar onder liggen.
Als ze even later wakker word, gaat ze trainen XD, ze vuurt enkele schaduwballen af, die onder water gaan. Als ze ze laat ontploffen met psychic, Komt er allemaal water omhoog, dat ze met psychic in mooie boog terug laat gaan. ''Prachtig..'' zegt ze, en gaat ff door met trainen, als ze klaar is ziet ze de plek met de boom weer, en beslist hier een klein huisje te bouwen, dit doet ze dus.


Laatst aangepast door Tunys op di feb 17, 2009 8:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:03 pm

heuvink komt aangestrompeld hij blijkt geraakt te zijn door een schaduwbal auww
"was dat jouw schaduwbal" vraagt hij en hij valt op de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:04 pm

Ze loopt naar de kleine riolu toe. ''Hallo, ja.. Dat was mijn schaduwbal, denk ik. Trouwens, Ik ben Tunys. En wat mag jou naam zijn?'' vraagt ze beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:07 pm

"ik ben heuvink" zegt Heuvink en hij springt snel op. "ik was rustig aan het wandelen terwijl ik een schaduwbal om mijn oren kreeg" zei Heuvink. Wow wat een mooie espeon
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:08 pm

''Oeps, ik was aan het oefenen.. Sorry.'' Zegt ze schamend. Ze kijkt hem aan. ''Zwemmen?'' vraagt ze dan dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:11 pm

"Ja leuk, ik heb lang niet meer in het water gezeten." zegt hij terwijl hij bij zich zelf denkt:het wordt steeds mooier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:12 pm

Ze maakt een schaduwbal, en springt erin. Daarna gaat ze onderwater waardoor de schaduw ervanaf gaat en het gewoon een luchtbel is, rustig bewondert ze de lelijke magikarps XD. ''Prachtig Lelijk'' Zegt ze dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:14 pm

Prachtig lelijk??,, "Haha ja inderdaad"zegt hij. Hij springt in de lucht en doet een bommetje in het water
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:16 pm

Tunys' Bel vliegt de lucht in ''IKVLIEEEEG. ALWEEEEEEER!'' schreeuwt ze, maar door het geluid klapt de bel, en valt ze in het water xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:18 pm

Heuvink schrok van de plons en dook het land op. Toen zag hij dat Tunys niet meer helemaal bij was. Hij gebruikt zijn aura zicht en ziet dat er niks aan de hand is. Hij gaat op het landzitten, wachtend tot tunys weer bijkomt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:19 pm

Deze drijft heel dom op het water xP. Als ze wakker word is het eerste wat ze zegt:

''Ik heb honger'' En ze doet een schaduwbal tegen de boom aan, waardoor er 2 appels uitvallen. Ze geeft er een aan Heuvink ''Alsjeblieft.'' Zegt ze, en gaat aan de kant liggen om te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:21 pm

Hij smult de appel op en schuift dichter naar Tunys. hopelijk wordt ze niet boos :S "bedankt." zegt hij en hij begint te blozen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:23 pm

Stom kijkt ze hem aan. ''Eh, graag gedaan ofzo.'' Zegt ze. Ze loopt naar het plekje waar hij eerst zat ''Zat dat plekje niet lekker ofzo?'' Vraagt ze dan dom XD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:25 pm

"euhmm,, jawel hoor, maaruh,, ach laat maar" zei hij blozend en hij at zijn appel verder op met een droevig gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:26 pm

Stom kijkt ze hem aan. ''Oke'' Zegt ze, en vuurt een schaduwbal af in de lucht, voor de lol. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:28 pm

Heuvink wordt er vrolijk van en doet copycat om ook een schaduw bal in de lucht te vuren. Hij heeft nu dikke pret in het vuren van schaduw ballen en hij kijkt Tunys met een dikke glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:30 pm

Stom kijkt deze hem weer aan, en moet lachen. ''Mijn schaduwbal is groter,'' Zegt ze, en vuurt een schaduwbal net zo groot als een meer af, die als hij boven is naar beneden valt. ''BUKKEN!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:33 pm

Heuvink denkt er niet aan om te bukken en doet extreme speed weg van de schaduwbal, in zijn extreme speed neemt hij ook Tunys mee naar een veilige plek. De schaduwbal valt op de grond en Heuvink en Tunys mankeert niets, dankzij de inzet van Heuvink waren ze veilig
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:34 pm

Stom kijkt ze hem aan. ''Waarom deed je dat? Nu zitten mn wangharen verkeerd!'' Zegt ze dom. ''Ik kan Psychic hoor.. Maar wilde je bang maken XD'' Zegt ze dan. ''Achja.'' Zegt ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:36 pm

"JIJ ONDANKBARE, IK VOND JE EERST NOG WEL LEUK MAAR ALS JE ZO DOORGAAT VERPEST JE HET" zegt Heuvink boos en hij staat op het punt om weg te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:37 pm

Stom kijkt deze hem aan. ''Ehh.'' Zegt ze dom. ''Ik verstond je niet, er zat water in mn oor.'' Zegt ze dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:38 pm

"IK ZEI DAT JE ARROGANT WAS JIJ.. JIJ... , IK VOND JE LEUK MAAR JE VERPEST HET"zegt Heuvink NOG bozer terwijl hij zich omdraait en kijkt in de ogen van de Espeon
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:40 pm

''Ben ik arrogant? Noujazeg.'' Zegt ze dom. ''Kan ik er wat aan doen dat mn wanghaar verkeerd zat'' Zegt ze dom, en loopt terug naar de boom, want ze voelt al dat er regen komt, aangezien de zon verdwijnt achter donkere wolken
Terug naar boven Ga naar beneden
Heuvink

Heuvink

Man Aantal berichten : 54
Registration date : 05-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14
Status: Gezond
Partner:

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:43 pm

Heuvink schreeuwde het uit van boosheid en Evolvede in een Lucario. Na de evolutie was alles aan hem verandert. Hij was wijzer en heel rustig, hij pakte een gras stengel en deed dit in zijn mond. en hij liep Tunys rustig achterna
Terug naar boven Ga naar beneden
Tunys
Gestorven
Tunys

Vrouw Aantal berichten : 736
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: I Don't Know..
Status: Gestorven
Partner: Dark Ghost

Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Emptydo feb 05, 2009 9:44 pm

''Nu snap ik er helemaal niks meer van'' zegt ze dan, ''net was je nog boos! '' Vervolgt ze haar zin, en loopt naar haar huisje met de deur op slot (Moet weg, vandaar de deur op slot XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tunys' Huisje, onderaan de waterval.   Tunys' Huisje, onderaan de waterval. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tunys' Huisje, onderaan de waterval.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zwemmen. (Onderaan de waterval)
» Onderaan de bergen.
» Star's huisje
» Pichy's nieuwe huisje
» ( Alvast ) Gefeliciteerd Tunys

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-