|
Auteur | Bericht |
---|
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: De Bruning Tower ! vr feb 20, 2009 5:36 pm | |
| Achi kwam aanrennen , Hij struikelde al snel over zijn ogen voeten maar rende toen weer door. Gij klok naar boven en de helft vloog hij. Toen hij er uiteindelijk was sprong hij naar Dustfire toe. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:31 pm | |
| Dustfire keek raar naar achi om. ''ja?.....'' vroeg ze droog, en keek hem moe aan. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:33 pm | |
| "Ik heb 5 Miljoen euro en wil de Strand Boeken voor Morgen zodat alleen deze Pokemon erop kunnen."Zei Achi dom en hij liet een Lijstje zien waar Dustfire en Miracle ook op stonden. "Voor mijn Verjaardag " |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:35 pm | |
| ''wouw! puik...maar hoe ben je ooit aan die 5 miljoen euro gekomen? xD'' vroeg dust dom, terwijl ze naar de lijst keek. |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:37 pm | |
| "Ik heb meer !"Zei Achi en hij haaldde meer uti zijn zak. "Er zijn een paar domme pokemon zoals Swablu's."Begon Achi. "Die zei ik dat ze als ze mijn Popcorn aten dat ze konden vliegen maar Swablu's kunnen al vliegen !"Zei Achi daarna. "Dus verkocht ik het heel duur en toen wouden ze meer omdat ze echt konden vliegen 1 bakje kost 200 Euro en bij echt domme pokemon of Snorlaxen 1000 euro xD" |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:39 pm | |
| Dustfire lachtte. ''dat heb je weer goed gedaan hé..'' zei ze glimlachend. ''maargoed, ik zal zeker komen, en ik zal miracle meebrengen'' ze keek rond. ''euhm.. waar is ie eigenlijk?'' XD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:41 pm | |
| Achi Kuchtte hij kreeg het gesprek door van zijn DOuble Team [xD] "Ehh een van mij Double Team's is bij hem."Begon Achi rustig. "Hij heeft een nieuwe gebied gevonden en het een naam gegeven."Zei achi daarna. "Maar geen idee waar het is ik zocht mijn Dubbel Team al en kon hem nergens vinden dus ook geen idee maar Miracle is. |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:43 pm | |
| ''áh, een nieuw gebied gevonden? kom, we gaan hem zoeken'' zei dust en pakte achi op xD ze vloog lekker naar de bergjes xD |
|
| |
Achi Gestorven
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! zo feb 22, 2009 6:44 pm | |
| Achi gezellif me op de rug van Dustmimmi xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: De Bruning Tower ! | |
| |
|
| |
|