|
Auteur | Bericht |
---|
Slipknot
Aantal berichten : 35 Registration date : 21-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: verjaardagen. vr feb 20, 2009 7:31 pm | |
| tja hoe zal ik het brengen
Iemand zei tegen mij dat alleen MOD's een verjaardagentopic mogen openen.zo ja zou ik hier graag een discussie over beginnen.
MvG stephan |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 7:39 pm | |
| Is dat zo? In dat geval, dat weet ik dat nu als dat zo is. Zelf heb ik nooit geweten dat dit ook echt een regel was, aangezien toen er minder mod's waren er, volgens mij, ook door leden verjaardags topics werden geopend. Als leden inderdaad geen verjaardags topics mogen openen, zou ik ook graag willen weten waarom. |
|
| |
Slipknot
Aantal berichten : 35 Registration date : 21-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:01 pm | |
| - Houndoom schreef:
- Is dat zo? In dat geval, dat weet ik dat nu als dat zo is. Zelf heb ik nooit geweten dat dit ook echt een regel was, aangezien toen er minder mod's waren er, volgens mij, ook door leden verjaardags topics werden geopend. Als leden inderdaad geen verjaardags topics mogen openen, zou ik ook graag willen weten waarom.
jep dat zou ik oook wel eens willen weten en jij bent MOD dus weet jij er iets vanm??? |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:26 pm | |
| het is helemaal niet zo O.o |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:30 pm | |
| Zover ik weet niet maar ik vidnt wel dat we geen Pokemon/Mensen moeten feliciteren terwihl ze alleen hebben geregistreerd. |
|
| |
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:40 pm | |
| ik heb dat nog nooit gezien hoowr achi O.o duzze, t komt er gwoon op neer dat dit bullshit is... |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:47 pm | |
| Kijk bij de latste Jarigen xD Een naam met Cijfers en die wordt dan gefeliciteerd xD Maar gefeliciteerd emt je 100ste post xD En je nieuwe Ava Kimmi xD |
|
| |
Fallen Administrator
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 8:49 pm | |
| ow je bedoelt dat je iemand feliciteert die nooit online is geweest? neej, dat kan je beter niet doen, die komen tog nooit online, maar dat kon slipje ook zelf bedenken xD die ava is mss blijvend mm tijdelijk xD |
|
| |
Karai
Aantal berichten : 177 Registration date : 08-09-08
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar. Status: Gezond Partner: The love is forbidden.
| Onderwerp: Re: verjaardagen. vr feb 20, 2009 9:14 pm | |
| Sorry mensjes, ik wist het niet zeker maar ik zei het Het spijt me echt voor de verwarring maar het had toch kunnen zijn? Maar het is wel zo dat de Mods z.s.m. iemand feliciteren, als ze (bijna) zeker ervan zijn dat die vaker komt. Mensen met cijfers in hun naam, of mensen die er sowiso bijna nooit zijn krijgen óf later een topic, óf iemand anders kan het maken. Echt héél erg sorry voor de verwarring!! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: verjaardagen. | |
| |
|
| |
|