|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
| Onderwerp: Verdwaald..? zo jul 27, 2008 11:04 pm | |
| Kura lag in het hartje van de ijsgrot te slapen.. Ze werd wakker, en keek om zich heen. Kura probeerde op te staan maar ze gleed steeds weg. Ze zuchtte en kreeg toen vochtige oogjes. 'Maaaaamaaaa!' Jankte ze verdrietig. Maar mamma was er niet; die was bij haar vorige trainer. Ze snikte en huilde. |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma jul 28, 2008 8:11 am | |
| "stil maar je heft niet te huilen, wat kan ik voor je doen" "er zijn nog meer poochyena's in deze wereld zoals uhh.... Amestigon, zal ik je daar naar toe brengen? |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma jul 28, 2008 8:19 am | |
| Maar nee, Kura stopte niet met huilen. Toen ze de Darkrai zag, begon ze juist nog harder te huilen. 'Maaaaamaaaaaaaaaa!' Huilde ze weer, in de hoop dat haar moeder zou komen. Maar dat zou niet. |
|
| |
Darky
Aantal berichten : 1118 Leeftijd : 28 Registration date : 16-05-08
Over je pokemon Leeftijd: 20. Status: Gezond Partner: kan niet
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma jul 28, 2008 8:23 am | |
| "niemand was ooit bang voor me, en nu!" er is maar een oplossing dacht Darky Darky deed Dark void en nam de Poochyena mee naar zijn grot. (Darky void is een slaapmiddel ) |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma jul 28, 2008 8:25 am | |
| Kura werd een beetje slaperig. Even later lag ze zachtjes te snurken, terwijl er nog traantjes over haar wangen rolden. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma jul 28, 2008 12:23 pm | |
| Houndoom staarde naar de kleine slapende poochyena en glimlachte. Vroeger was zij ook zo geweest, bang, alleen en in de steek gelaten. Voorzichtig liep ze naar ze poochyena toe en ging bij haar liggen. Natuurlijk neti te dicht bij, want ze wist uit ervaring dat een Houndoom er nogal afschrik wekkend uit kon zien... |
|
| |
Balba
Aantal berichten : 119 Leeftijd : 29 Registration date : 16-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 5 jaar Status: Partner:
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? ma aug 04, 2008 10:16 pm | |
| Terwijl Balba door de grot aan het lopen was, steeds meer gewend rakend aan de gladde vloer, zag ze Houndoom, die bij een kleine Poochyena lag. "Baaalbaaaaaa." zong Balba zachtjes. "Balbaaaaaaaa." Ze zag de Poochyena opkijken, om te zien of dan eindelijk haar moeder eraankwam. Helaas was het slechts een simpele Bulbasaur. |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? do aug 07, 2008 8:38 pm | |
| Ook Achi kwam Rustig de Grot binnen en hij begon te neurieëm toen hij Balba hoorde. "Wie is die Poocheyna."Vroeg Achi maar niemand hoordde hem. "Laat dan maar."Zei Achi en hij liep weer uit de grot |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? di aug 12, 2008 7:58 pm | |
| Jim kwam ook aanlopen.Nou ja, lopen kon je het niet echt noemen. Hij had doorgekregen dat het gladde ijs ook leuk kon zijn. Hij was namelijk aan het......SCHAATSEN?! |
|
| |
Racker Verbannen
Aantal berichten : 455 Registration date : 06-08-08
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? vr aug 15, 2008 6:20 pm | |
| Racker aanrennenen begroete jim hij zei:" ik ben een Luxio en jij en Shinx we zijn Familie" |
|
| |
Gast Gast
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? za aug 23, 2008 10:57 am | |
| "Hmmm...Wacht es effe...JAAA!!! Ben jij soms mijn broer, Racky? Nee... dat kan niet. of...misschien toch wel?ARGH!!! IDENTITEITSCRISIS!!!AAAARGH!!!! Nou ja, wil je ook een stukje gefrituurde Magikarp? Mijn vriend Iron heeft er vast nog wel een paar", zei jim. |
|
| |
Racker Verbannen
Aantal berichten : 455 Registration date : 06-08-08
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? zo aug 24, 2008 5:09 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Verdwaald..? | |
| |
|