Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 School Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo okt 28, 2009 6:17 pm

Blitzy schreef:
Omfg,

Lesrooster is kut Sad

Dindag 6uur aan een stuk een van de strengste leraressen op school Sad
Wel is de leraar NW [voor jullie biologie denk ik.] nog steeds zo crazy, Ze zag de directeur voor Voldemort aan! ^^
Verder heb ik nieuwe vakken als Engels en een EHBO achtig iets! Razz

Had jij in de 1ste geen Engels O.o
Ik heb het sinds groep 7 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo okt 28, 2009 7:04 pm

Omg, weetje? Very Happy
Ik heb een 10 op Engels! x] En nu weet ik het héél zekr: Erik rockt keihard! ;o Hij heeft het over de chillstand [werkwoord waar je 'to' voor kan zetten, bijvoorbeeld 'work', 'to work'], En hij legt verder vet goed uit x] Niet dat ik dat nodig heb, maar toch.. Razz
En die 10 heb ik aan hem te danken, vind ik. Ik heb nu al een stuk of 5 tienen... Shocked Al mijn leraren rocken blijkbaar... xD
Maar ja, waarom Erik nog meer rockt: Omdat ik een 10 heb krijg ik gewoon een reep chocolade van hem! <3 Dat word dus voortaan veel tienen halen voor Engels... Cool

CHOCOLADE! <'33

xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo okt 28, 2009 8:13 pm

Ik ehb een 10 voor aardrijkskunde gehaald een 10 voor engels en een 9 voor nederlands pas gehaald
zijn mijn laatste punten

(en nee met nederlands krijg ik nog niet echt ABN dus let neit hierop enzo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Donna

Donna

Vrouw Aantal berichten : 105
Registration date : 15-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: «/3

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo okt 28, 2009 8:17 pm

Hmpf.. *Kan geen opmerking maken in verband met de tekst tussen de haakjes..*

Ik heb een 6 voor AK. =3
En heb net een NL repetitie gemaakt, maar, aangezien ik ziek ben geweest, mag ik hem overmaken als ik een slecht cijfer heb. Yeay.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.parola.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo okt 28, 2009 8:32 pm

Lol'd, ik as vergeten te vertekken over het Nask PW wat ik vandaag had... Razz
Volgens mij ging het wel redelijk, maar een 10 verwacht ik zeker niet xD

*weet niet wat nog meer te zeggen* uuhm.. Ik dacht dat ik veel huiswerk had, maar het bleek dat ik de helft al af had xD

*vind bericht nog steeds te kort*
Oewh! Ik weet iets leuks! xD
Tom, iemand die voor ons zit bij nask [PW was in PW uur], was een beetje irritant bezig.. XD Dus Leila een heel verhaal vertellen over dat ik op tv was geweest, omdat ik 0 fout had op de CITO xD En die dodo geloofde het! x'] Zó meelig. Ik moest eerst mijn lachen inhouden, en toen hij het door de klas begon te roepen kon ik het niet meer houden xD Leila moest ook keihard lachen x] Gewaldig.. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo okt 29, 2009 2:53 pm

Yay, mijn rooster van vandaag:

1e = Rie 15 Ak (Aardrijkskunde)
2e = Bri 09 Ne (Nederlands)
3e = Vrs 11 Sk (Scheikunde)
4e = Lmp 12 Wi (Wiskunde)
5e = Vrl 08 Du (Duits)
6e = Bri 09 Ne (Nederlands)
7e = -
8e = Vrs 11 Na (Natuurkunde)

Lijkt veel, maar dat was het eigenlijk niet Cool

- Met aardrijkskunde hebben we niet veel gedaan. We hebben eerst even vrolijk gedaan, en daarna hebben we het over vervuiling gehad; Lucht-, water-, en bodemvervuling. Ach ja, wij hebben geen opdrachten gemaakt, maar dat gebeurt wel vaker XD

- 1e uur Nederlands: We hebben het geklets aangehoord van een andere leraar. Het ging eerst over dat we binnenkort naar Crimmitschau (Duitsland) gaan, maar vervolgens had hij het over Oost-, en West-Duitsland, ofzo. Ach ja, beter dan opdrachten maken =P

- Scheikunde was lollig, ook al moesten sommige groepjes in de pauze doorwerken (Waaronder het groepje waar ik in zit =o). We hebben het over scheidingsmethodes, en mijn groepje moet adsorberen. Wij willen het proefje, waarin we gaan adsorberen, dus filmen. Ik wist dus niet hoe die camera werkte, en uiteindelijk bleek dat we helemaal niks gefilmd hadden XD. Ach ja, ik had ook de slappe lach door een stekker in het stopcontact, en ik heb ook nog iets in het Pools gelezen XD

- Wiskunde was niet zo bijzonder. Ik begreep een aantal opdrachten niet, maar ik was niet de enige. Ach ja, de lerares legde het uit, maar ik ben nog steeds niet zo goed met het 'ontbinden in factoren'. Ik ben niet echt goed in wiskunde, dus ik denk dat het daaraan ligt..

- Met Duits moest de halve klas weg voor spreekvaardigheid (Duits =o). Ik bleef over, samen met wat anderen. We gingen tekstjes lezen XD. Verder was er niks bijzonders gebeurd.

- 2e uur Nederlands: Emiel (jongen uit mijn klas) moest zo nodig weer irritant doen, door mijn tas af te pakken. Ik pakte daarom zijn tas af, en gooide die in de prullenbak. Na een tijdje wou Emiel weer irritant doen, dus ik pakte weer een tas, maar per ongeluk niet zijn tas =P. Na een tijdje kwam de leraar eraan, en moest Emiel mijn tas weer teruggeven. Eindelijk. Verder hebben we niks bijzonders gedaan.

Hierna was ik vrij, omdat de leraar natuurkunde naar een soort 'leerlingbespreking' moest =P
Lolzels =o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo okt 29, 2009 3:42 pm

Yay! Vandaag was... vaag XD Voor de helft van de lessen hadden we de boeken niet nodig... O.o Maarja, de laatste twee lessen waren echt vaag x'D

Eerst vertelde Tim [AK leraar] dat er twee mensen van Jeugdzorg zouden komen. Nou ja, die kwamen XD We moesten een of ander briefje invullen, met vage dingen. Dat deden we, en toen werd verteld dat we nog iets moesten doen met een wattenstaafje in de mond,e n daarna bloedprikken (de hele klas: "NEEE!" xD). En toen ging een van die twee mensjes een docier [ofzo..] voorlezen van de ander. Die ander stond dus flink voor gek, met alles wat daarin stond x'd Toen gebeurde er iets vaags, en liep de vernederde het lokaal uit, even later gevolgd door de ander. Nog weer iets later kwamen ze terug, en vertelden ze dat het toneel was xD Het eerste was heel geloofwaardig, maar toen dat mens dat ging voorlezen werd iedereen achterdochtig.. =3
Maar ja, daarna hebben we leuke toneel opdrachtjes gedaan, wat doorging in het andere lesuur =D Echt, super leuk! x] Maar we mogen het niet doorvertellen aan andere mensen, ofzo xD Volgens mij mochten we het niet doorvertellen aan mensen in de tweede klas, anders ben ik de pineut.. =o Ik heb het natuurlijk aan erin doorgelult, en die zit in een andere klas.. x'] Gelukkig niet in de tweede x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo okt 29, 2009 4:50 pm

Citaat :
Geen onvoldoendes!
Maar voor de cijfers van maatschappijleer en koken vrees ik het ergste....
En wat zal ik ingodsnaam hebben voor Wiskunde en Biologie?

Je hoort het morgen & overmorgen....

Nou, voor wiskunde heb ik een 8,3 gehaald en voor bio een 8.1 XD
Nu vrees ik nog steeds voor Maatschappijleer en koken..
Maatschappijleer hoor ik morgen het eerste uur T.T
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptyma nov 16, 2009 7:22 pm

Omg, whahahhahaha xD
Ik ging net Engels leren, staat daar dus het woord 'Diaree' bij. Ik denken Ze zeggen 'daaiarieaaa' ofzo, dus schrijf je 'diarea' ofzo. Wat blijkt? Je schrijft 'Diarrhoea' WHAHAHAHHAHA XD

Mja, ik ben na bijna 2 week weer naar school gegaan. IK BEN ZO BLIJ DAT IK MARIEKE VOOR FRANS HEB! ♥____♥ Zij zegt niet 'We moeten een datum afspreken om het proefwerk in te halen.' maar 'Je zal het wel druk hebben, dus zien we dat proefwerk wel. Focus je eerst maar op het aankomende SO.' =D

Ik had vandaag een Leestoets, en het ging best wel goed [Frans, btw]. Ik denk wel dat het een voldoende word.. ^^

Jeej, morgen krijg ik m'n chocolade reep van Erik! =D *vind hem nog steeds eng* Ik dnek dat ik morgen bij hem voor het bord moet komen, aangezien ik nu wel de enige ben die nog niet is geweest.. O,o Achja, dan maar goed leren.. x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Feathers

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptyma nov 16, 2009 7:38 pm

Morgen lekkah 1e 3 uur vrij. En Kim lekkah niet Very Happy

Mijn roostah voor morgen ; 1e ; Praktijk OSB (Voeding)
2e ; Praktijk OSB (Voeding)
3e ; Praktijk OSB (Voeding)
4e ; No idea
5e ; No idea
6e ; No idea.. denk iets van Economie.

Coewlish <3 X X D D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptyma nov 16, 2009 7:41 pm

Omg, helemaal vergeten te zeggen:
M'n laatste 3 uur vielen uit Very Happy Omdat Sara, Nederlands lerares & mentrix, ziek is. Muziek viel ook uit, gelukkig x]
Maar, ik ben niet eerder online gekomen omdat ik..
1. Geen zin had in huiswerk xD En ik mag pas achter de pc als m'n HW af is.. x,x
2. Zeiknat was. Net toen ik onderweg was plensde het o,O Ja, toen was ik een natte doos met droge humor.. x'D (laatmaar ¬¬)

En morgen valt m'n laatste uur uit =D Ook doordat Sara ziek is.. x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi nov 17, 2009 8:15 am

Gaap..

Vandaag Frans & Bio, en dan Sport&Gezondheid (Sport-Steruur).

Dat S&G duurt 5 lesuren, maar.. We gaan zwemmen, dus das wel Ok, denk ik.

Mn laatste cijfers:

Geschiedenis: 9.3
AK: 9.3
Muziek: 4. (Klassencijfer voor zingen. Niemand ging hard zingen, en toen klonk het als by een droevig iets, ofzo. Heel laag, enzo. Echt droog..)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi nov 17, 2009 7:30 pm

Jeej, ik had vadaag een inhaal SO voor Duits.. x3 Ging best goed =D

EN OMDAT WE EEN ONVERWACHTS SO ENGELS HADDEN HOEFDE IK NIET VOOR HET BORD! @_____________@ *blijheid* Maar ik ben wel vergeten te vragen naar m'n chocolade -,- Achja, morgen nog een kans =3

Nouja, verder weinig grappigs.. Behalve dat de kleedkamers by gym in de fik vlogen. Gelukkig waren we al omgekleed enzo, dus konden we snel de school uit. Lekker allemaal de stad in, ofzo =3 En natuurlijk vet hyper xD Dus, toen stonden we bij het kerkhof, ofzo, met z'n allen bij de leraren enzo. Een aantal leraren hadden van die gele hesjes aan. Heel gezellig, dus =D
Oké, het was een oefening. De kleedkamers stonden niet in de fik O,o
Dus, gingen we na afloop weer gezellig terug naar school om verder te gaan met de les =)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo nov 25, 2009 6:54 pm

Om de chat niet vol te spammen..
Welke boeken hebben jullie allemaal? XD
Kan je erover praten ofzo, bijv bio: ''ja, die piemel op blz 132 is echt vies xD''


Nouja, hier komt mijn lijstje:

Biologie: Biologie Voor Jou [3 vmbo]
Duits: Neue Kontakte [3 vmbo kgt]
Wiskunde: Netwerk [3vmbo, dah]
Economie: Economisch bekeken
Engels: Stepping stones O.o
Nederlands: taallijnen.

geen zin om de rest op te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo nov 25, 2009 7:33 pm

Ik heb geen zin om al die VMBO etc. op te zoeken, dus dat laat ik.. xD

Nederlands: Nieuw Nederlands, en nog een paar kleine boekjes waarvan ik het niet weet Shocked
Engels: Stepping stones
Frans: Carte Orange.. ¬¬
Duits: Neue Kontakte
Biologie: Biologie Voor Jou
Wiskunde: Getal en Ruimte
Natuurkunde/scheikunde: Banas
geschiedenis: Sprekend Verleden
Aardrijkskunde: Atlantis

Dat is het denk ik wel.. x'd

En nu over vandaag:
Nouhou, Erik was alwéér die chocolade vergeten x[ Dus, nu moet ik nóg een week wachten.. ¬¬ *gromt*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptywo nov 25, 2009 7:42 pm

Dustfire schreef:
Biologie: Biologie Voor Jou [3 vmbo]
Duits: Neue Kontakte [3 vmbo kgt]
Engels: Stepping stones O.o

Same, maar dan 2 Havo/Vwo..

De rest weet ik niet uit mn kop xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo nov 26, 2009 3:55 pm

Frans: Grandes Lignes
Duits: Neue Kontakte
Biologie: Nectar
Wiskunde: Getal en Ruimte
Geschiedenis: Sfinx ofzo.
Aardrijkskunde: De Grote Geo ofzo.

Die ik niet heb weet ik niet uit mijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptyvr dec 11, 2009 3:18 pm

Ik was vandaag mijn gymkleren vergeten, dus hoefde ik niet mee te gymen xd Best wel leuk, eigenlijk. In dat hok met alle spullen stond een verwarming, en de kasten waren lekker zacht om op te zitten x] het spel wat ze deden vond ik wel leuk, maarja.. Iets met voetbal, en dat kan ik dus echt neit xd

En verder.. we gingen de eerste twee uur met bamboe klooien! =D geweldig xd Mijn bouwwerk was best hoog, en hij moest hoog worden.. ^^

Ik had ook nog Duits, waarbij we South park gingen kijken (O.o) en wiskunde, waarbij we iets hebben nagekeken, maar dat is niet interessant.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi jan 12, 2010 8:34 pm

Kutlestijden. 10 over 4 uit is veels te laat. Toen ik het raam uitkeek toen ging de zon al onder, en was ie al bijna verdwenen achter een gebouw. Weet je hoe suckend dat voelt?
Nouja, nog een nadeel aan die kutlestijden is dat ik meestal na het 6e uur bokchagrijnig word omdat ik er dan gewoon geen zin meer in heb. De lessen worden saai, ik krijg hoofdpijn en weetikveel allemaal, ik voel me kud en wil naar huis. Maar helaas zit je daarna nog 2 uur gevangen.

Morgen een toets. grom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi jan 12, 2010 9:05 pm

Omg Kim, wees blij. Maandag had ik dat faalangst gesprekje, en dat liep nogal uit. Toen was ik rond half 5 pas bij mn fiets.. x.x

En... Ik had vandaag een black out. Bij een Duits MO. Ik klapte totaal dicht, wist bijna niks meer. Dan voel je je rottig.. >.< Nu mag ik het de volgende les 'opnieuw' doen. Ik mocht het gesprekje dat we moeten doen overschrijven, gelukkig.

Mja, ik verpest alles.. Vanochtend was wel even mazzel.. Ik kwam te laat de klas binnen, maar de leraar was er niet dus kon hij niet weten of ik voor of na de bel binnen kwam. En toen kwam hij binnen en ging hij tellen. Degene die daarna binnen kwam werd wél als te laat opgeschreven x]

Morgen een Nask PW, fijn. Ga ik ook totaal verpesten. x.x

Ohja.. jullie hadden het vast niet meegekregen, maar.. ik heb mn eerste onvoldoende! ;D Voor geschiedenis.. Achja, ik heb ook de helft van de uitleg gemist, en zo heel slecht was het niet.. Het vervelendste was de klas die de hele tijd 'hoe voelt dat nou?' ging vragen =.-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 24
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi jan 12, 2010 9:09 pm

Jeez, ik moet elke dinsdag, of bijna elke dinsdag moet ik tot 5 uur op school blijven, ik ben
zeker genaaid :s Het betere is, mijn neefje is fun en moet ook blijven. Mwuahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydi jan 12, 2010 9:14 pm

Lol, ik moet woensdag altijd tot na 16:00 blijven xD (Komt door bio.)

iig, ik heb deze week veel uitval. Smile
Morgen hoef ik niet tot na vier uur te blijven, maar is mijn klas eerder uit dus mogen we na het vijfde weg Cool
Vrijdag een afscheid van een directeur en ben ik na het derde/vierde uit xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptyvr jan 29, 2010 10:57 pm

lang leve uitval <3 Nou hoefde ik geen Duits toets te maken =D

Bwaah.. Naar school fietsen was echt.. vreemd. Ik gleed bijna overal wel uit, en ben 2 keer bijna gevallen; vlak na vertrek van huis & vlak voor school x'] Gelukkig ben ik niet écht gevallen.. =D
Ik heb echt haat aan gym. Op vrijdag moeten we nou in een andere school gymen, waar we eerst heen moeten fietsen. Daardoor ben ik 4 keer door een sneeuwbui gefietst xd Achja.. Gym was tenminste niet héél erg stom.. x$

Hmmn.. Tekenen viel weer eens uit.. En Wiskunde.. Maandag zouden we een PW hebben, maar door het vele uitval word dat verplaatst naar Donderdag. Voor mij is dat niet gunstig; ik zou donderdag of vrijdag al een wiskunde PW inhalen, en ga echt niet twee dagen achter elkaar een PW daarvan maken. o.o Dus dat moet ik ff regelen.. ;D

Verder heb ik niet echt heel veel te zeggen.. x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo feb 04, 2010 9:48 pm

Oew oew! laatst he, gingen we onze druk op aarde uitrekenen.
Das simpel!

Gewoon

P = M x 10 = N
En daarna
N : Oppervlakte = P

Veel succes! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Toto

Toto

Man Aantal berichten : 151
Registration date : 28-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: Don't no
Status: Gezond
Partner: Nog niemand

School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Emptydo feb 04, 2010 9:54 pm

Duizelig heid. scratch

Maar goed ik zit dus nog op de Basisschool en nu klaar met de CITO. Weet je hoe moeilijk. Kijk hier de moeilijkste vragen!!!

Wanneer begon rock on roll?

1850
1900
1990

Moeilijk!! XD

Er staat een boomin je tuin die wil je omhakken aan wie moet je het vragen??

WNF
Greanpeace
gemeente

Moeilijk!!

Komop dit lijkt wel werk voor kinderen uit groep vijf. En voor handvaardigheid. (op de basisschool gewoon knutselen) Moet je een dieren masker maken met papier masjee XD Vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




School Topic - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: School Topic   School Topic - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

School Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De Forum is niet actief daarom maak ik een Topic aan Topic xD
» Complimenten topic!
» clip van school x3
» ~Het dromen topic!~
» Het tpm topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-