Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 02, 2011 11:09 pm

Lol soms ben ik zo gevoelloos als wat en soms jank ik me echt dood xD
Zelfs een keer bij House M.D. Wat was ik blij dat ik home alone was XD
Nouja, gelukkig zijn mijn ouders niet zo lullig. De eerste keer met die ene film rende ik meteen naar boven om op m'n bed uit te huilen en bij de tweede keer rende ik naar de keuken en douwde ik mijn hoofd onder de kraan xD Toen keek mn moeder mee, en die was ook in huilen uit gebarst! Lolol xD
Elke keer dat ik die film ging kijken zat ik van: Deze keer huil ik niet >:]
Maar na de film zit ik altijd.. ;___;

En DiantaDoos, eerst bij mij posten he! Anders permaban ik jeeeee.
Nee, dat zou ik nooit doen bij jou maar ik ben gewoon verslaafd aan met May RPG'en, gehe xD

Slaap lekkor Diant o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 7:17 pm

Ik denk dat ik begrijp waarom ik eens in de zoveel tijd een enorme verslaving krijg. Het is een soort uitgangspunt om mijn emoties tijdelijk te vergeten. Helaas wekt het ook ergere emoties op als ik het te lang niet kijk/doe/whatever. Het is dus gewoon een soort 'drug' die ik om de zoveel tijd afwissel ;D

En momenteel is het heel erg. Echt héél erg. Ik overweeg zelfs bijna om mensen te gaan tekenen. D|

Pft, Seizoen 2 moet sneller gedownload zijn.. Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2011 9:48 pm

Hmpf, heb last van m'n keel. Al dagen heb ik er lichtjes last van gehad, maar nu ik al een tijdje achter de pc zit om m'n CS voor X-Men af te maken, en ik ff wat te drinken ging halen vanuit de keuken en ik vroeg of m'n ouders nog wat moesten, kwam er enkel wat gekraak en gepiep uit.. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 2:19 am

Pfff, net met mijn ouders en mijn zus (jaja) naar Nacht van Börk geweest (lees, één podium in de 'kroegenstraat' van Westerbork). Zit nu met mijn half lamme kop achter de comp, dus verwacht geen logische berichten/antwoorden. Pfff, val steeds half van mijn stoel xD Hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 11:43 am

Wauw, vandaag is m'n stem nog verrotter. Er is niets meer van over, slechts gekraak en gepiep. Zit ik gezellig mee te zingen op Radio 538, move like jager.

''I've got to mooo-hoo-ooove *kraak krak kraak kggkggggk* like jagger! *piep piep*''

Fijn.. x.x

MAARGOED, IK HEB LEKKER GEPOOSSTEDD! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 9:29 pm

Dat lied is foeking verslavend, Diant. Omg o3o
En ik wil je verpoepte stem horen, stiekem. Om je uit te lachen. Uber dat je gepost hebt, was heel blij toen ik de post gisteravond op m'n mobiel zag xD

En omg Carla, lol. Dat klinkt loik, Ik ga echt niet veel drinken, ben na 1 fles al melig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2011 9:45 pm

Heb terug gepost Diant! Was wel moeilijk >__<

En sorry voor mijn vage berichtje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 1:06 pm

Oké, ik probeer af te kicken van mn BTR verslaving, maar het is zoooo moeilijk. >_> Het helpt wel da'k alle afleveringen nu heb gezien, maar ik krijg het maar niet uit mn hoofd D= Vooral de liedjes. Die zijn fkin catchy, man. o_O
Vind het aan de andere kant ook wel klote da'k alles nu heb gezien. Nu heb ik geen nieuwe eps meer om naar uit te kijken. Pfft, het leven is zo gecompliceerd! *drama*

Maargoed, dat was genoeg rant. Tijd om te posten.

Windows 7 is btw heel sloom op mijn pc. Wss moet hij binnenkort uit elkaar, dat mn vader er meer werkgeheugen in kan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 2:50 pm

Hmpff.. net weer ff post voor X-Men mini-RPG getypt op andere RPG, een nieuw record: 2.239 woorden! Cool

En nu maar bedenken what the hell ik bij Rowan ga posten! XD

Woeii, vanavond weer hondenclub KCWF! Al baal ik ervan dat ik nog steeds last van m'n keel heb en er als gevolg een verrotte kraakstem uit komt o,O
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyma sep 05, 2011 6:16 pm

HNNG ik wou posten, moet ik zo paardrijden. Ik ben al de hele dag bezig geweest met Tjille [We hadden hem opgehaald en gingen hier rondjes rijden ] Nu heb ik gevreten, zo paardrijden en daarna kleren inpakken voor morgen, daarna posten. Ben wel al bezig met een paar posts, sorry voor diegenen die wachten xD

Als je ongeduldig bent stuur je maar een pm, dan doe ik die topics het eerst xD


//EDIT: Noess, ik had net even tijd om te posten, maar het lukte niet. Oh Noes! Ik zal woensdag posten. Waarom niet dinsdag? Ik moet op introductiedag met school, dus ik zit 1/2 dagen in een kasteel in Heemskerk Oh Noes!

/shot
Terug naar boven Ga naar beneden
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 10:37 am

Oko schreef:
//EDIT: Noess, ik had net even tijd om te posten, maar het lukte niet. Oh Noes! Ik zal woensdag posten. Waarom niet dinsdag? Ik moet op introductiedag met school, dus ik zit 1/2 dagen in een kasteel in Heemskerk Oh Noes!

Wees blij dat je niet met Heemskerk in een kasteel zit! ^^

Ughe, vandaag doet m'n keel nog meer zeer en begin ik zelfs hinderlijk te hoesten.. x.x Morgen beginnen met school, maar was net al naar HC voor pasje op te halen.. zie ik iedereen met elektrisch kluisverhuur brief lopen.. en die heb ik dus niet.. denk ik.. x.x Naja goed, ik heb nog niet zo zeer een kluis nodig de eerste week Razz Zóveel boeken heb ik nou ook weer niet Razz Rolling Eyes

Maar ik word nu al chaggie als ik iedereen op school zie, vooral toen ik 't heufd van Priscilla zag.. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 3:05 pm

Lawl, Dianta, een hatelijk wijf begon opeens tegen me te praten op school. Mij eerst in de waan laten dat we BF's zijn, dan geheimen doorverklappen en mij zwart maken, mij vervolgens volkomen negeren en vuile blikken naar me werpen en dan opeens tegen me lullen? Ja, dag. Ik ben geen vriendin die er voor je is als het JOU uitkomt. Ze heeft een kortaf antwoord gekregen en toen ben ik weggelopen. Alsof ik dáár zin in heb in m'n tussenuur.

Ik verveel me. Ik heb de drang om te tekenen, maar tegelijkertijd ook weer geen zin. Wat kan ik er ook aan doen, ik zit nu niet meer op school Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 3:29 pm

Hnng, ik ben nu al 2 dagen achter elkaar bijna letterlijk mn bed uit geboord. Ik had vanochtend echt zin om iemand te slaan. :/ Gelukkig zijn er genoeg manieren om te kalmeren..

En het regent al bijna de hele dag.

En ik moet overmorgen alweer naar school! o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Satoko

Satoko

Vrouw Aantal berichten : 195
Leeftijd : 29
Registration date : 27-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner: Mayumi, ofcourse! «33

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydi sep 06, 2011 11:39 pm

Ik ben 3 weken en verlang naar tomaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2011 11:44 pm

Err, wtf Diant? xD
En ja, was blij dat ik er niet met Heemskerk zat, haha xD Al was het best wel zuigend. Het regende de hele dag, en school moet natuurlijk weer zo naaiend zijn om alleen dingen te organiseren die buiten zijn, fietstochten enzo. Terwijl de wind je gewoon van je fiets af blies en het stortregende. T.T Moesten we naar het strand, vette woeste golven, je zag geen ruk door dat stuifzand, en de wind was daar natuurlijk nog erger, je kon er letterlijk tegenaan leunen! Wel gaaf, heur xD

Maar ben blij dat ik terug ben Oh Noes!

En ik heb iets gemeens mee te delen. Ik heb de rest van de week vrij. En volgende week maandag en dinsdag ook. Dus woensdag is de eerste dag dat ik echt naar school toe moet. xD
Ik wou posten, maar ik kwam vrij laat thuis, en mijn internet lag er uit, m'n computer zeikte over het DNS ofzo, dus ik volgde al die suggesties op, werkte niet, startte ik hem opnieuw op, en toen deed ie het weer. Toen ging ik even iets kijken, ging ik weer laptoppen, lag het internet er weer uit. Echt om pissed van de worden xD

Haha op het nieuws beelden van Kadhaffi als lieve opa, awww, poepig. Alleen jammer dat er door hem zoveel mensen deud zijn, maar goed. Very Happy

Diant, wanneer zullen we die post maken? *rapeface* >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sora

Sora

Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 26-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 10
Status: Gezond
Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 2:50 pm

Fff. Wat is mis met mijn school? Besluiten ze de klassen te hervormen en nieuwe roosters te geven. Er is niet veel veranderd bij mij, behalve het feit dat mijn rooster een herhaalde fout erin heeft. Moet ik me écht steeds in tweeën delen om mijn vakken te volgen? Wtf is mis met die roostermaker?! /rage
Buiten dat, de klassen zijn een beetje gewijzigd. Besluiten ze een meisje waarvan ik dacht dat ik het goed met haar zou kunnen vinden te verwisselen met een veel te hyperactieve huppel waar ik dus totaal niks mee heb. Ik dacht dat mijn schooljaar eindelijk eens goed zou beginnen, in tegenstelling tot de andere jaren. Nou, mooi niet dus :/

Fu, Kim. Ik moet morgen tot 4 uur op school zitten x_x
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 4:39 pm

Mijn school is best wel leuk (: Mja, misschien dat ik over een paar weken al weer zat ben van mijn college's, maar nu is het nog leuk (: Ben vandaag en morgen vrij, volgende week dinsdag en donderdag ook nog <3

En ik heb gepost! En Shade heeft een PM (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Shade

Shade

Man Aantal berichten : 582
Registration date : 21-10-08

Over je pokemon
Leeftijd: 30 jaar
Status: Gezond
Partner: Come and get me.

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 7:44 pm

Ik had vandaag introdag en ik moet eerlijk zeggen dat het geweldig ging c: Ik ken van zowat niemand de naam maar dat komt nog wel xD

We gingen naar het Grafisch Museum, waar we een Werkman Workshop hebben gehad (Ironisch genoeg zat ik eerst op het Werkman College). Mijn ding was best grappig geworden. Very Happy De achtergrond was vet mooi, maar toen heb ik het nogal verkloot, maar ik kreeg er nog wel complimenten voor :U

Echt, mijn klas is getalenteerd, en toch krijg ik complimenten. We moesten ook een collage maken, wat inhield dat we gewoon onze naam en een tekstje en een tekeningetje op een groot vel karton mochten maken. Ik tekende gewoon maar een puppy, en iemand zei dat het vet mooi was Very Happy

En de meeste mensen in mn klas zijn 16. Ik ben de enige 15 jarige, maar op zich maakt dat niet uit. Ik was bang da'k in een groep van 18 jarigen terecht zou komen, maar niet dus. En ik heb meteen al een soort van vrienden gemaakt geloof ik. c: Al ken ik hun namen dus niet.

In het museum was een man die heel erg naar rook stonk, en volgens mij vond hij zichzelf grappig. De helft van mn klas rookt btw ook. Ik wilde opmerken dat mn pa een hartaanval heeft gehad doordattie rookte, maar ik kon het goede moment niet vinden. Achja, dan maar een andere keer. xD

Helaas heb ik maandag en dinsdag vrij lange dagen. Dan kan ik geen folderwijk nemen en moet ik dus op een andere manier geld verdienen. :/ Misschien wordt het toch maar tijd voor paypal of zoiets..

Maar mn nieuwe school heeft me wel ongeveer van mn Artblock af geholpen Very Happy Net als Big Time Rush. :U
Maar srsly, If I Ruled The World is een awesome en inspirerend nummer. Net als Worldwide, hoewel de tekening die ik daarbij voor me zag niet lukte. :U

Erh, ik stop denk ik maar met typen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptydo sep 08, 2011 11:52 pm

Hnng. Ik wist wel dat een paar mensen gepost hadden, maar op een of andere manier waren al mijn fora als gelezen gemarkeerd en pas nu ik op een ander account in log zie ik dat er veel meer gepost is. Ik lieft jullie <33 Maar ik moest mijn moeder helpen met het paard, kwam laat thuis en eigenlijk ben ik echt te moe om iets te typen. M'n heufd staat er niet naar. De hele dag heb ik overal heen moeten gaan, boeken halen, boodschappen doen, vreten, dan naar paardrijles, ect. Morgen heb ik eindelijk een vrije dag. Een echt vrije dag, zonder ook maar iets om te moeten doen. Dan post ik. Ik heb nu alle posts gezien en gelezen, dus kan ik nog even peinzen over wat ik terug moet posten. Soms vind ik het echt moeilijk, hoor. ;-; Vooral dat topic met Mayumi en Satoko vind ik heel moeilijk. Ik heb al iets verzonnen voor die met Aerwen, met Rowan gaat ook wel lukken, voor Sora en Oko mot ik nog even iets verzinnen dat lief genoeg is en daarna met Fraude bij Nyra, ik heb geen idee wat ik daar moet reageren. /shot. Sorry voor de faal, mensen.

En je art is gewoon cool, doos. Get used to it FFff o3o
En mijn paypal droom is mislukt. Echt niemand, niemand wil een tekening van mij. Haha. ;-;
Dus ik ging het gratis doen, heb met grote moeite zo'n worstenhond voor iemand getekend en diegene reageert er niet eens op, hehe. /Daar gaat mijn kleine beetje zelfvertrouwen/
Ik kon een krantenwijk krijgen als ik mijn rooster doorgaf, maar school is weer zo naaiend om er een fout in te maken, waardoor ik ze opgestuurd krijg. Nouja, die krantenwijk is dus aan mijn neus voorbij gegaan, en overal waar leuk werk te doen is zijn alle zaterdagen al vol. *sob*

WOW dit klinkt allemaal depri maar ik ben niet Depri heur o3o *rent rondjes* Zo. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 10:45 am

Tss, wat is dat voor dom persoon, jou niet eens bedanken voor die tekening. Oh Noes! Die was echt schattig. Maar yk, ik had geen zin om een zinloos herhaalbericht te maken, want al jouw art is über en dan moe'k je spammen met zinloze berichten en dingen die je op je andere tekeningen ook al hebt gelezen, en dat is zinloos >-< Dus ik deed het niet.
Maar echt, als iemand iets voor mij maakt, bedankt ik diegene altijd. Zelfs als ik het stiekem niet zo mooi vind, dan ga ik alsnog complimenten geven, want come on, mijn art was vroeger ook gewoon een hoopje potloodpoep, maar mensen zeiden dat het mooi was, dus ik ging door en nu ben ik veel beter Oh Noes!
En Kim is sowieso al veel beter dan ik, dus die pipo is echt niet goed bij zijn/haar hoofd als hij jouw tekening niet waardeert >u<
Ahahahaha /einde rant.

Volgens mij moet ik maar weer gaan posten op Shade, maar ik was de ene dag te depri om evil te doen, en de andere dag te happy. xD En ja, bij mij maakt dat heel veel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 2:25 pm

Tss, ikr? Ik vind de tekening zelf ook niet mooi, maar iemand even bedanken, eventueel kritiek geven, is het minste wat je kan doen. Ik zeg altijd dat het mooi is, zelfs als het niet zo is XD Hey, als ik daarmee iemand blij kan maken dan doe ik dat xD En je hoeft me niet te spammen met zinloze berichten <33 Ik lieft jouw art, jij de mijne, daar hebben we geen berichtjes voor nodig, dat voelen we gewoon o3o [wtf xD] En ik ben gewoon superjaloers op jouw icons, vrouw. Seriously. Zo. Dat is er uit. Ik heb een paar keer geprobeerd een icon voor mezelf te maken in het verleden, maar het zag er te belabberd uit voor woorden.

En ik moet echt veel posten vandaag, aah xD *paniek*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 7:07 pm

Awhies Kimmie, dankje <3 Ik waardeer het heel erg, vooral omdat ik jouw stijl nog steeds geweldig vind. Ik weet niet zeker waarom ik aan die icons begon, maar het heeft er wel mee te maken dat mijn tablet nu irritant doet. Pixel icons maak ik met de muis. c:
Maar maar volgens mij ben jij ook gewoon te perfectionistisch, dat je icons wel uber waren maar dat je dat zelf niet kon inzien. Helaas kan ik daar niet over oordelen, want ik heb ze nooit gezien. Oh Noes!

Maar erh.
Ik heb op Shade gepost! En nu is er in beide topics teruggepost, maar ik heb weer volledig geen zin om op Shade te posten xD Ghehe, het plot moet opschieten, want ik faal met Shade actief houden o.O
Also, er is bijna niks te doen ofzo, omdat ik verder nergens hoef te posten voor zover ik weet :C Ja, ik kan met Evora posten bij de training, maar ik wacht eerst liever tot de mensen die er nog maar 1/2 keer iets hebben neergezet wat posten. Als die er zijn. o3o
En er zijn weinig mensen online enzo.
Dus ik ga denk ik maar gewoon weer BTR kijken :C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 8:53 pm

Ik verveel me. Ik kan wel bij de training posten, maar dat is een beetje zinloos, vind ik. Ik wacht liever tot de rest weer gepost heeft voordat ik Chiara weer faal laat doen. Ik kan niks met Luxor aangezien die bewusteloos ligt in het Crystal Lake en ook niet met Sora, want die reist met Oko. En om de één of andere rede post er niemand bij Daichi.. :c

Dan ga ik mijn Fanfic profiel maar wat meer pimpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyvr sep 09, 2011 9:26 pm

Ben jij Daichi? Haha, wilde er eigenlijk met Hope posten, maar toen had ik opeens geen zin meer. Pff, een nieuw forum opzetten is echt tijdrovend >__<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Oko

Oko

Man Aantal berichten : 115
Registration date : 18-09-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8 years old.
Status: Gezond
Partner: ~♥ Sora, you're like a dream ♥~

Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Emptyza sep 10, 2011 5:04 pm

Ugh, nog steeds niet gepost. Dun judge me Oh Noes!
De lader van m'n laptop is helemaal aan gort gegaan, en lag vanmiddag in 3 stukjes OTL
Dus ik moest naar de stad fietsen voor dat, voor een treinkaart ding OV shit, en een CD en toen was ik al weer uren verder :U
Maar goed. Deze lader is een bijna exacte kopie van mijn vorige, en hij doet het Very Happy

DUS o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 30  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-